fbpx

Ynkeligt Hjemmebane hold

Forside Fora AGF Ynkeligt Hjemmebane hold

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      hrmunk
      Bruger

Jeg synes egentligt, at de spillede udmærket i første halveg idag… MEN for at sige det lige ud så blev jeg vildt sur over det White lavede , til allersidst, SÅDAN noget bør man aldrig lave på hjemmebane, og specielt ikke når man ikke fører.

ER jeg den eneste eller synes jeg at når man spiller på hjemmebane så skal man gå efter sejren til det sidste?

grind88
      Bruger

Det var tydeligt, at han for alt i verden ville undgå, at AGF fik den totale nedtur. Han ville trække tiden og redde det ene point. Men det gav et forfærdeligt bagslag, som kunne have kostet White mange flere karma-points end det er tilfældet i øjeblikket. Gudskelov, at det ikke gik helt galt i det døende sekund. Men nej, det var tamt, at han 30 sekunder før tid ikke bare smider den ind i hovedet på folk. Prisværdigt, at han tænker på det ene point, som var hjemme, men taktisk uklogt, at han ikke bare smækker den afsted og så tar et tilbageløb, hvis der ikke bliver scoret. Jeg tror han vælger en anden løsning næste gang.

Men sikke en kamp. Den vil sidde i kroppen længe. Det er altid en stor oplevelse at følge AGF, det må man gi dem. Dog er jeg ikke så indebrændt som jeg var efter AAB kampen. Vi skal huske på, at FCN er et hold, som vi for få uger siden tabte 2-0 til, uden at være i nærheden af chancer eller points. I morgen har skuffelsen over 3-3 målet lagt sig igen. Forhåbentlig…

4 points over stregen!

Vi tabte nu kun 2-1 til Nordsjælland dengang..

Enig i at White bare skulle gi los, og forsøge at komme med et indlæg.. Syns det var dumt at trække tiden, når vi udmærket kunne ha forsøgt mere end vi gjorde i 2. halvleg..

HvidIhjertet
      Bruger

Det lignede nu ik kun han prøvede at trække tiden, tror han ville have forsøgt at få et hjørnespark, der ved ville vi trække tiden og få den sidste chance i kampen, ergo alle op + steffen,, men det mislykkedes,

Selvom vi ik tager sejeren er jeg ikke sur / skuffet som jeg har været i andre kampe, synes vi spiller en rigtig god kamp idag, dog en mindre skuffende anden halvleg, hvor vi dog kommer til et par chancer,, Kampens skuffelse vil jeg sige er dioh, han har en lad attitude, den eneste gang vi som ham spurte rigtig, var dengang han blev skitfet ind,! ellers går han rundt helt oppe og laver ik andet ind at brænde en mega chance !

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.