Vores koncept

Forside Fora AGF Vores koncept

Viser 26 svartråde
  • Forfatter
      grind88
      Bruger

Der har været snak om, at vi spiller uden koncept for tiden.

Da vi rykkede op, var første sæson farvet af, at vi stod godt på banen og var farlige på omstillinger. Det var nok til en 5. plads og 48 point. Sidste sæson gav en 7. plads og 41 point og var delt op i 2: en, hvor Aron pludselig vågnede og bombede løs, og en, hvor vi slet ikke kunne finde os selv.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad vores koncept er lige nu, som i ser det. Og burde man ændre på konceptet ift de spillere, vi har til rådighed.

Mange tak.

Nå ja: mit eget bud:

Vi bruger kanterne og back-overlap, som vores farligste våben. Fra baglinien spiller vi enten skråt bagud eller forsøger at ramme en mand ved bagerste stolpe, som kan heade den ind mod det lille felt. Det med at lave smarte stikninger til en dybdeangriber har vi slet ikke fået gang i. Det burde vi praktisere nu med spillere som Lange og Mate.

Vi er blevet bedre til at holde ro i bolden, når vi bygger op fra bagkæden. Midt-midt synes blot at være en spilstation, som kan få bragt kant og back i scene.

Vi vil gerne være boldbesiddende men mangler indbyrdes forståelse, kreativitet og gå-på-mod, før denne boldbesiddelse for alvor kan føre til mål.

Hvad ser i?

Caritino
      Bruger

PS vil jo gerne praktisere boldbesiddende, hurtig fodbold langs jorden, men det er som om det fejler, og egentligt gør mere skade end gavn. Jeg så også gerne, at vi spillede sådan, men som jeg ser det, er der især en grundlæggende ting, der går galt: bevægelsen. Selv når vi forsøger at spille på denne måde, står og bevæger spillerne sig som om, vi spiller direkte. Mange gange står de blot med en mand i ryggen, og det gør det jo svært for den boldholdende spiller at få den videre, og det eliminerer alle chancer for hurtigt spil langs jorden. Jeg savner derfor bevægelse, altså hurtige ryk væk fra modstanderen, gerne [i]mod[/i] boldholderen af og til, om ikke andet så for at skabe det rette flow, hvor én spiller ikke blot holder på bolden i 5-10+ sekunder og så slår en lang aflevering. Udover det savner jeg nogle løb, som ikke er forventede af modstanderen, altså et form for overraskelsesmoment, som den enkelte spiller pludseligt kan byde ind med. Det peger igen tilbage mod hurtige, eksplosive ryk, ikke kun fremad banen, men også omkring boldholderen -> FLOW.
      Det jeg beskriver er jo egentligt bare tiki-taka, og selvom jeg godt ved vi ikke har niveauet til det, så synes jeg en mere simpel form for det burde kunne impliceres i hovederne på spillerne. Lettere sagt end gjort, men FCN har haft en voldsom succes med det de sidste par år. Det er et stort sats, men hvis man satsede fuldt ud på det, og vi allesammen var klar til at ofre nogle point på det, så tror jeg det er realistisk, og kunne gavne klubben på længere sigt. Men er det så det rette tidspunkt? – det tror jeg ikke. Ligaen synes mere lige end længe, og vi kunne risikere at rykke ned, hvis man tog for store chancer. En balancegang er derfor at foretrække, ligesom PS egentligt forsøgte og stadig forsøger, men jeg synes den så småt er gået i stå. Det skal dog siges, at jeg er stor fan af PS og absolut ikke ønsker ham fyret, han er den rette for klubben.

Thomas K
      Bruger

Jeg tror ikke vi har spillerne til, at spille på samme måde som FCN – dét som nogle kalder tiki-taka.

Jeg tror derimod dét Peter Sørensen prøver er, at kombinere det gode fra vores første sæson med en mere boldbesiddende spillestil. Det betyder, at når vi erobre bolden, så skal vi prøve at spille direkte på mål og komme til en chance. Er det ikke muligt, så skal vi holde i bolden, holde modstanderne fra chancer på den måde og slutteligt komme til et skud eller indlæg.

Det letteste, og farligste, er jo at spille på omstillinger! Når man erobre bolden, så er det frem mod en angriber der er mand-mand med en forsvarer og man kommer i en 15-20 procent af tilfældende frem til en chance. Det er samtidig farligt, da man overlader meget initiativ til modstanderen, og dermed muligheden for, at de kommer chancer.

Det er en proces, selvom jeg hader dét ord, at skifte stil. Ligeledes er det en proces, at bygge ovenpå et koncept. Spillerne skal ud af nogle rutiner/rytmer og ind i nogle nye. Det er dog meget lettere, at bygge ovenpå end at starte forfra.

Jeg tror, at en af nøglerne til det er, at man har stabilitet i forsvaret (samme spillere næsten hver gang) og har de samme to spillere der spiller centralt på midten. Ligeledes er én af nøglerne, at man har et par spillere der går forrest, og ved hvad træneren vil. Her tænker jeg bl.a. på Petri Pasanen i forsvaret og eventuelt en midtbaneakse med Hjalte og Sloth.

Jeg tror – desværre – at vi skal væbne os med rigtig meget tålmodighed, da mange (måske endda for mange) af vores spillere er unge, og dermed har udsving. Dette kommer jo mere til udtryk, når man prøver at holde i bolden og spille kontrollerende, end når man hele tiden prøver at spille direkte og målsøgende.

Personligt, så tror jeg at hold som Esbjerg og f.eks. FCM får problemer mod hold der stiller sig tilbage og forsvarer sig mod dem. De har spillere der er hurtige og bedst til omstillinger (specielt deres kanter) og er mindre gode til spille mod etablerede forsvar.

Ceres
      Bruger

Meningen var jo, at vi skulle udvikle offensiven sidste sæson, men der fejlede vi stort, da vi slet ikke har spillematerialet… vi har ingen rigtig målsluger eller hurtige folk i angrebet… og vi har heller ikke en central forsvarsspillere med speed og den nødvendige kvalitet i pasningerne… vores centrale midt har heller ikke hurtigheden til den strategi, hvilket vel også er grunden til, at vi nu stiller mere defensivt op.
      .

grind88
      Bruger

@Ceres
      Okay, det med hurtighed: vi har tre hurtige kanter i SP, ozzy og oduro, med Lange har vi en hurtig dybdeangriber, Danny Olsen har fart i fødderne (synes han skal starte inde hver gang uanset hvor på banen: angreb, midt-midt, kant), alex har tydeligvis fart i fødderne. Sloth, KP, kirke har vel normal speed. Ladze har vel normal speed men bruger den ikke. Petri og Kure er langsomme. Hm, problemet er vel i midterforsvaret så. Men hvor tit har dette kostet mål? Det skal vi jo også overveje. De er jo kloge og aggressive spillere, som bare ikke skal ud i løbedueller.

Larsen er stor og langsom i bevægelserne, i øvrigt konstant skadet og efter eget udsagn kronisk betændt i sin ankel. Det betyder i min verden tak for denne gang, når kontrakten udløber om et år.

Men summa summarum så synes jeg ikke, at har et specielt langsomt hold med tilgangen af de tre indkøb.

Thomas K
      Bruger

Jeg er ikke enig i, at det er hurtighed.

Hvis man ser på f.eks. FCK gennem de sidste mange sæsoner, hvor de udviklede deres boldbesiddende koncept, så er det jo ikke hurtige folk der har været vigtige for dem. Tag deres forsvar med Gravgaard, Hangeland, Laursen, Svensson, Antonsson og f.eks. Mellberg. Deres midtbane med Peter Nielsen, Mykland, Kvist, Hjalte, Linderoth og TK. Deres angreb med f.eks. Allbäck og Santos.

Det er jo ikke hurtige folk, men den store forskel er to ting. Det er mænd istedet for drenge og det er folk der kriger om hver eneste bold!! AGF er p.t. et hold af meget unge spillere, f.eks. Juel Andersen, Jønsson, Kirkeskov, Sloth, Povlsen, Skhirtladze, Akharraz m.fl. og det betyder udfald – specielt når man gerne vil være boldbesiddende. Derudover, mangler en del spillere attitude og krigerindstinkt. Tag en Søren Larsen, hvornår har han sidst jagtet en 50-50 bold??

Men Ceres har sgu da gjort det rigtige. Han har den indstilling, at ledelsen er dårlig, træneren er dårlig og spillerne er generelt set heller ikke for gode. Så champagnen må jo flyde hjemme ved ham når AGF er blevet hhv. 5'er og 7'er, hvilket vel er de to bedste resultater i to sammenhængende sæsoner i en 15-20 år….!! Manden må jo rende rundt i GF trøje, med Cristal champagne og skråle fordi AGF gør det markant bedre end han forventede. – Ironi kan være anvenst B)

Ceres
      Bruger

grind88 skrev:

@Ceres

Okay, det med hurtighed: vi har tre hurtige kanter i SP, ozzy og oduro, med Lange har vi en hurtig dybdeangriber, Danny Olsen har fart i fødderne (synes han skal starte inde hver gang uanset hvor på banen: angreb, midt-midt, kant), alex har tydeligvis fart i fødderne. Sloth, KP, kirke har vel normal speed. Ladze har vel normal speed men bruger den ikke. Petri og Kure er langsomme. Hm, problemet er vel i midterforsvaret så. Men hvor tit har dette kostet mål? Det skal vi jo også overveje. De er jo kloge og aggressive spillere, som bare ikke skal ud i løbedueller.

Larsen er stor og langsom i bevægelserne, i øvrigt konstant skadet og efter eget udsagn kronisk betændt i sin ankel. Det betyder i min verden tak for denne gang, når kontrakten udløber om et år.

Men summa summarum så synes jeg ikke, at har et specielt langsomt hold med tilgangen af de tre indkøb.

Folk må altså stoppe med at tælle Danny O med før at han rent faktisk spiller for os…. det hjælper jo ikke en dyt lige nu, at Danny O har fart i fødderne… og hvor meget Superliga er det lige Oduro har spillet ?… og i så fald, er det jo som indskifter på kanten hvor vi i forvejen har hurtige folk, men hvor modstanderne så også bruger taktikmøderne på, at specielt SP skal lukkes ned, så det primært bliver op til drible-sneglen Ladze at gøre offensiven farlig.. med andre ord, er vi rent taktisk for nemme at lukke ned.

Hverken Povlsen eller Kirkeskov har speed der kan gøre ondt på en modstander… så det er kun SP/Oduro og Sloth som modstanderne skal bruge fokus på at lukke ned… Osama svinger stadigvæk alt for meget. og lukker dermed som ofte sig sig selv ned i større perioder og i hele kampe.
      .

grind88
      Bruger

Ceres skrev:

grind88 skrev:

@Ceres

Folk må altså stoppe med at tælle Danny O med før at han rent faktisk spiller for os…. det hjælper jo ikke en dyt lige nu, at Danny O har fart i fødderne… og hvor meget Superliga er det lige Oduro har spillet ?… og i så fald, er det jo som indskifter på kanten hvor vi i forvejen har hurtige folk, men hvor modstanderne så også bruger taktikmøderne på, at specielt SP skal lukkes ned, så det primært bliver op til drible-sneglen Ladze at gøre offensiven farlig.. med andre ord, er vi rent taktisk for nemme at lukke ned.

Hverken Povlsen eller Kirkeskov har speed der kan gøre ondt på en modstander… så det er kun SP/Oduro og Sloth som modstanderne skal bruge fokus på at lukke ned… Osama svinger stadigvæk alt for meget. og lukker dermed som ofte sig sig selv ned i større perioder og i hele kampe.
      .

Du er da bare røv negativ. Gider jeg sgu ik bruge min tid på.

Steen6372
      Bruger

Vi så vel tegningen til et koncept sidste efterår. Vi var bare meget afhængige af angriberen der kunne løbe i dybden og den drive som Sloth havde. Til gengæld var det kun Eckersley der rigtig kunne bidrage med noget offensivt.

Omstillingerne er stadig vores styrke. Erobring af bolden og præcise bolde fremad fra Martin eller fra Sloth, med Skhirtladze og Akharraz, som har god teknik plus Stephan som kan tage dybdeløb. Men vi mangler skarphed.

Nu har vi fået Lange til at tage kampen og dybdeløbene. Det giver i hvert fald mulighed for en lidt større dimension end det vi ser nu, hvor modstanderne skærmer vores fløje af og lader Skhirtladze få lov at varme bolden. Derudover får vi forhåbentlig en større trussel på fløjene med ankomsten af Alexander Juel og ved at Kirkeskov erstatter Eckersley, som var ret usynlig i foråret. Tilbage er "bare" det med skarpheden foran mål. Vi skal bruge nogle angribermål og forhåbentlig er Vatsadze løsningen, når han nu snart er tilbage.

Ceres
      Bruger

grind88 skrev:

I AGF sammehæng hedder det realisme min ven … du skal se, når hurtigløberen Danny O langt om længe kommer til AGF, så er Sloth med stor sandsynlighed lige blevet solgt, da ledelsen mangler penge til at sminke et kommende regnskab… og dermed er vi næppe blevet forstærket alligevel…. det er bare "smoke and mirrors" som man siger på engelsk..

…men hvis det kan gøre dig positiv og glad, så tæl du bare Danny O med som en forstærkning og hurtigløber på holdet nu og her, og glem at han slet ikke er en forstærkning men en afløser, hvis Sloth i mellemtiden forsvinder.
      .

Ceres
      Bruger

Steen6372 skrev:
      Derudover får vi forhåbentlig en større trussel på fløjene med ankomsten af Alexander Juel og ved at Kirkeskov erstatter Eckersley, som var ret usynlig i foråret..

Vikan sagtens blive enige om, at Alexander Juel ligner en rigtig god og reel forstærkning, som også har den nødvendige speed….
      .

grind88
      Bruger

Ceres skrev:

grind88 skrev:

I AGF sammehæng hedder det realisme min ven … du skal se, når hurtigløberen Danny O langt om længe kommer til AGF, så er Sloth med stor sandsynlighed lige blevet solgt, da ledelsen mangler penge til at sminke et kommende regnskab… og dermed er vi næppe blevet forstærket alligevel…. det er bare "smoke and mirrors" som man siger på engelsk..

…men hvis det kan gøre dig positiv og glad, så tæl du bare Danny O med som en forstærkning og hurtigløber på holdet nu og her, og glem at han slet ikke er en forstærkning men en afløser, hvis Sloth i mellemtiden forsvinder.
      .

Nu var mit oprindelige svar jo møntet på, om der er speed i holdet eller ej. Min pointe er bare, at med tilgangen af Alex, Lange og DO til januar, så hjælper det på sagerne. Og så håber jeg da, at Sloth bliver solgt for 15+, hvilket giver rigelig køberum til en decideret afløser til midtbanen. Jeg vil tro, at en transferfri DO er indkøbt som kantspiller. Vi burde hente os en rigtig styrmand til moterrummet, hvis Sloth bliver solgt. En virkelig kvalitetsspiller, om vi så skal betale 1/3 af Sloth-handlen tilbage den vej.

BSN har overrasket mig positivt i dette vindue med danske spillere, som vi alle kender, og jeg tror heller ikke, at han skuffer, hvis Sloth ryger i dette vindue eller det næste.

Optimist indtil andet er bevist.

Steen6372
      Bruger

Jeg tror simpelthen ikke på at der har ligget en aftale om salg af Sloth klar allerede inden vi tegnede med Danny O. Derfor kan jeg heller ikke se noget belæg for at hævde, at Danny er købt som erstatning for Sloth. Jeg ser nærmere, at Danny er købt som en erstatning for Søren Berg.

Selvfølgelig er vores økonomi under pres, men det er den så sandelig også i alle andre klubber. Så med mindre man helt lukker superligaen ned og genindfører amatørfodbold, vil jeg stærkt gå ud fra, at AGF også fortsat vil være konkurrencedygtige på den front. Vi er udfordret, ja, men det husker jeg også at vi har været i mere end 20 år nu.

mrvertigo
      Bruger

Ceres skrev:

grind88 skrev:

.

Kan vi ikke også få aftenens lottotal, når du nu har tændt for spåkuglen?

Man behøver ikke have spillere, der har høj topfart for at kunne spille hurtig fodbold. Det handler mere om at tænke hurtigt og have timingen.

Jeg synes det er ret tydeligt, at vores boldbesidende stil dels handler om at hvile med bolden og dels at trække modstanderne sammen, så der opstår plads på kanterne eller i dybden. En fin måde at bygge videre på vores kontraspil.

Ceres
      Bruger

mrvertigo skrev:
      Man behøver ikke have spillere, der har høj topfart for at kunne spille hurtig fodbold. Det handler mere om at tænke hurtigt og have timingen.

Jeg synes det er ret tydeligt, at vores boldbesidende stil dels handler om at hvile med bolden og dels at trække modstanderne sammen, så der opstår plads på kanterne eller i dybden. En fin måde at bygge videre på vores kontraspil.

Man kan vel sige, at vi ikke havde spillerene til det offensive spil vi prøvede at bygget på sidste sæson … men det er PS jo så også gået helt væk fra nu… og med AJA som højre back, har vi fået lidt mere speed og kvalitet i forsvaret…

Jeg mener bare, at centerforsvaret stadigvæk er for langsomt og for dårligt i opspillet, hvilket vel også er grunden til, at man bruger MJ som defensiv opspilsstation, og som en slags ekstra defensiv oprydder…. ikke at der er noget galt i det som udgangspunkt, men man gør det på grund af nogle manglende kvaliterer i defensiven, som derfor skal stives af…. vores georgiske drible-snegl fik heldigvis ikke ret meget spilletid i dag, og jeg håber at han bliver på bænken hvor han er bedst.

Jeg frygter dog stadigvæk, at Sloth snart er væk, og dermed også hans drive og speed i offensiven… og jeg blev bestemt ikke beroliget af at lytte til PS efter kampen.
      .

mrvertigo skrev:

Det var et ret interessant eksperiment PS lavede med at lade Jørgensen, Sloth og Povlsen skiftes til at skyde frem og hjælpe Lange med det høje presspil. Det skal nok gå hen og blive et større hit når det er mere indarbejdet.

Steen6372
      Bruger

Lige nu virker det også til at vi mest har spillerne til en 4-5-1. Det er heller ikke noget problem, hvis bare vi får 2 mål fra midtbanespillere i hver kamp. Jeg tror dog at vi kommer tilbage i nogen mere 4-4-2 lignende, når Vatsadze er klar.

agfafterdark
      Bruger

ps har ingen koncept for holdet , han famle løs , fatter ikke sp får så meget snor på den højrekant , i 1 kamp hev han Ozzy ud for mindre . giv oduro en chance fra start mod FCK du har intet at tabe på det . MIT bud .

Stauning
      Bruger

Hatten af for jer der stadig er optimister mht AGFs fremtid. Jeg må indrømme at jeg efter 16 års skuffelser med AGF ikke længere ser så lyst på fremtiden. Jeg tror ikke på Sørensens spådom om at vi får medaljer inden for de næste 3 år. Hverken økonomien, ledelsesevnerne eller talenterne er tilstrækkelige til en top 3 placering.

AGFs koncept er i bedste fald på niveau med SønderjyskEs – dvs år efter år med røven i vandskorpen eller lidt over.

Jeg krydser fingre for et mirakel, som f.eks. at Mate, når han vender tilbage, begynder på scoringsstime ala Arons

Ceres
      Bruger

Stauning skrev:
      Jeg krydser fingre for et mirakel, som f.eks. at Mate, når han vender tilbage, begynder på scoringsstime ala Arons

Skulle det ske, så bliver han jo hurtigt omsat til kolde kontanter på transfermarkedet, for delvist at dække det konstante hul i budgettet…
      .

nlg
      Bruger

Vores koncept holder fra år til år. Vi kan spille godt, men desværre ikke så ofte. En ting er dog helt sikker. Vi har stadigvæk et skræmmende lavt bundniveau og for mange kampe, hvor det er skidt. Vi kan ikke holde niveau ret længe ad gangen.

chilli
      Bruger

Jeg kan simpelthen heller ikke se holdet få succes med den opstilling, og indstilling som der praktiseres pt.

Blot et par enkelte ting, som jeg overhovedet ikke fatter.

Når vi nu pt. er så tandløse offensivt, hvorfor satses der så ikke på SL med f.eks. Lange som den hængende angriber (det vil man åbenbart spille med), og så få losset nogle bolde ind i feltet og håbe på det bedste. Ved godt det ikke er specielt se værdigt fodbold men helt ærligt så skaber vi jo INTET i 1 halvleg i lørdags.

Dødbolde:

Vi må absolut være de ringeste i ligaen til dødbolde. Gang på gang spilles et frispark langt inde på modstanderens bane blot bagud. Hvorfor losses læderet ikke bare op i feltet. Der kan ske så mange ting, EFB's målmand har lige lavet et mega drop for 2 kampe siden, alligevel udfordre man ham overhovedet ikke. Men det gælder i øvrigt alle andre kampe!

Hjørnespark sparkes enten for langt, eller trilles bagud og så går det hele ligesom i lort igen.

Det er simpelthen ikke til at holde ud at kigge på længere, og det har stået på i flere år efterhånden.

grind88
      Bruger

@chilli
      Enig. Peter Sørensen har altså nogle mangler, der bare blive krystalklare, efterhånden som månederne går. Jeg vil pege på dødbolde og alt spillet på den sidste 3. halvdel. Det er som om spillerne virker fuldstændig uinteresseret i eller forvirrede over, hvordan fanden man skal låse et forsvar op. Vi er altså ikke farlige på kontrastød længere, fordi vi har for mange vattede typer, der ikke tager ansvar for, at alt er ligegyldigt medmindre læderet ligger i rusen hos modstanderne.

Mathis
      Bruger

I kampen i går, var vi mindts på niveau med EFB i 70 minutter, så værre står det dog heller ikke til.. at holdet så falder helt sammen ved modgang, er noget skidt.
      Men for mig at se, har vi to punkter,d er især skal arbejdes med/ændres på.

Dødbolde i begge ender især. Det er vi virkeligt ringe til.
      Kan man ikke hyre Viggo Jensen som assistent i 6mdr og få styr på det?

Og så synes jeg, at vores taktisk med kun én angriber er forkert, når nu det er Lange vi har.
      Han er ikke den oplagte mand til den position, til gengæld vil hans arbejdsraseri kunne køre en hvilken som helst anden angriber rigtigt farlig.
      Jeg håber virkelig, at Mate snart er klar. Men spørgsmålet er, om PS vil ændre til en 4-4-2 eller om han insisterer på at der skal findes en plads til Martin J.

I øvrigt er 4-4-2 en opstilling på vej ud… selv i England

chilli
      Bruger

@Mathias

Jeg er sådan set enig med dig (dog ikke at vi "mindst" var på niveau med EFB, de har chancer det har vi ikke) Men en ren 4-4-2 kommer aldrig på tale hos AGF pt., da vores midtbane og forsvar er for ringe. Vi har simpelthen for mange badebilletter der ikke bidrager nok deffensivt f.eks. SP, og tildels Ozzy. Dette syntes jeg tit er årsagen til, at holdet kommer til at se "dumt" ud når andre score, det ser bare for ofte for let ud, og det er pga. forsvaret reelt ikke får den hjælp de skal have.

Det ser man modsat hos hold som FCM, Aab, Rendos, sønderjyske osv., de er alle hårdtarbejdende også deff., og så længe vi ikke er i nærheden af dette kommer vi aldrig ind i en sejrsstime igen. Vi kommer til at vinde kampe – ja da, men vi kommer til at tabe endnu flere – desværre…

Kommentare fra kollegaer som ikke er fans af AGf.

"AGF er et lidt underligt hold, det virker som om spillerne egentlig ikke har lyst til at spille fodbold"

Det siger vist alt!

Arctic
      Bruger

Jeg synes de her 10 millioner salg koster meget mere sportsligt end de giver på bankbogen.

Det er nøglespillere på holdet vi ikke bare lige kan erstatte. Hvis vi skal bløde sportsligt, så skal der mange flere penge på bordet. Et salg skal være en gevinst for klubben, noget godt, noget som giver nye muligheder for investeringer og forbedringer.

Det må også være frustrerende som investor at se sin drøm om AGF i toppen af dansk fodbold forsvinde, med de salg som lemlæster os sportsligt og sender drømmen længere væk.

Jeg siger, skid på den overgangssum på Sloth, behold ham, giv ham frynsegoder, nurse ham, hvis vi så er uheldig får vi kun 5 millioner for ham i et senere vindue. Men vi tager den rigtige sportslige beslutning, vi VIL TILBAGE TIL TOPPEN.

Steen6372
      Bruger

Arctic: Du har en pointe, men superligaen er og bliver en udviklingsliga, hvor fra de bedste spillere sælges til større ligaer. Hvis en klub agerer som du mener at vi skal, vil det også være slut med at tiltrække større talenter. Salg som Arons og snart Sloths betyder derimod at AGF bliver mere attraktiv, Selv FCK må slippe deres bedste spillere, hvis de får stor succes.

Viser 26 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?