fbpx

Vil Lyngby true os i foråret?

Forside Fora AGF Vil Lyngby true os i foråret?

Viser 20 svartråde
  • Forfatter

Lyngby varsler med oprustning samt præsentation af to nye med ejere i eftermiddag kl. 14.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071121/AAS/71121003/1002

Tror i vi bliver mere pressede i bunden end vi er i forvejen?
      Jeg er sikker på, at vi får et rigtig godt forår. Truppen virker som om at de trænger til ferien, og den lange pause er jeg sikker på vil være rigtig godt for os. At Oluf kommer er jeg også sikker på vil løfte holdets bundniveau. Tror ganske simpelt ikke på, at han kommer til at spille en kamp uden gejst! Han vil få lukket af bagtil sammen med Budtz, Lumb og Krabbe/Ulrik.

Spørgsmålet er nu, hvad får Lyngby ud af vinterpausen? Vil de kunne få råd til at købe spillere som kan bringe deres spændende angrebsspil tilbage?

Jeg er stadig sikker på, at Lyngby og Viborg rykker ned, men denne nyhed er ikke særlig god syntes jeg.

KejserN
      Bruger

Tror ikke det får den store betydning – lyngby og viborg rykker ned.
      Så vidt jeg kan se, er den primære forandring at der stiftes et proffesionelt selskab til at stå for klubben – hvilket der ikke har været siden deres konkurs?

Tror den afgørende faktor for AGF bliver kontinuiteten i spillertruppen. De er efterhånden ved at blive spillet sammen, hvilket nok skal udmønte sig i endnu flere point end vi har fået her i efteråret.

Nej jeg tror ikke Lyngby kan gøre os noget men vi skal kun tænke på os selv ikke på andre og nu her i landsholds pausen har vi jo haft tid til at spille spiller som Willams, Valencia, Blicher, Lindkvist, Persson og Høegh altså nye og oprykkede spiller ind på holdet for de nye har ikke gjort de store for os men kan vi spille dem ind bliver Lyngby og Viborg intet problem.

Meloveyou
      Bruger

De to ejere kan da ikke komme på banen, er mere bange for Viborg

Willow
      Bruger

Meloveyou skrev:

VFF, købte mange spillere i sommer & flere af dem synes jeg så meget spændende ud. Jeg har før nævnt at vff nok kommer til at spille bedre til foråret da de, ligesom os, er spillet bedre sammen på det tidspunkt…

Dalle
      Bruger

Jeg tror nu ikke vi får problemer. Tror vi ligeså stille rykker fra dem i foråret, så Viborg og lyngby bliver isoleret i bunden. De kan dog forhåbentligt få selvskab af BIF dernede. Vi skal dog ikke tage for let på opgaven og der skal kæmpes så meget som muligt. Både fra spillerne, men så sandelig også fra fansenes side. Jeg synes dog at de ser rigtig fornuftigt ud i øjeblikket.

-eLGen-
      Bruger

Dalle skrev:
      Jeg tror nu ikke vi får problemer. Tror vi ligeså stille rykker fra dem i foråret, så Viborg og lyngby bliver isoleret i bunden. De kan dog forhåbentligt få selvskab af BIF dernede. Vi skal dog ikke tage for let på opgaven og der skal kæmpes så meget som muligt. Både fra spillerne, men så sandelig også fra fansenes side. Jeg synes dog at de ser rigtig fornuftigt ud i øjeblikket.

Jeg tror ikke Brøndby bliver at finde i bundstriden – men kunne derimod godt se Esbjerg gå ned. Troels Bech er elendig til mandskabspleje og hvis det først begynder at gå ned af for dem, så kan det nemt blive en ond spiral. De bedste eksempler er vel os selv og Bif…

Tror dog som de fleste andre heller ikke at Lyngby bliver det store problem i forårssæsonen medmindre deres hold ændres markant over vinterpausen – de har nogle store huller på deres hold pt. og de har svært ved at tiltrække profiler pga. image, størrelse og placering – tror bestemt Lyngby er en sikker nedrykker, med eller uden nye ejere.

Willow skrev:

Meloveyou skrev:

VFF, købte mange spillere i sommer & flere af dem synes jeg så meget spændende ud. Jeg har før nævnt at vff nok kommer til at spille bedre til foråret da de, ligesom os, er spillet bedre sammen på det tidspunkt…

Spændende spillere… Ha, hvor mange gange har vi ikke selv siddet og glædet os over, at vores nye erhvervelse er blevet omtalt som en "spændende spiller"?

Jeg kan kun se én virkelig forstærkning hos viborg, Petter Furuseth. Resten er skrald! Skrald siger jeg!B)

Ceres
      Bruger

Man skal også huske på at Petter Furuseth Olsen kun kom til Viborg pga. Linderoth og nu vil væk pga. fyringen. Også mindst 2 af de 3 Svenske spiller ønsker sig væk og det er dem der har Svenske A-landskampe på CV'et…

Hvis de utilfredse Viborg spillere (af kvalitet ) i truppen ikke får lov til at rejse, så er spørgsmålet vel om de egentligt er motiveret til også at yde en 100% indsats for klubben i den sidste halvdel af sæsonen.. Jeg tror derfor at vi enten vil se en ret stor udskiftning (igen igen) i Viborg truppen i dette transfer vindue, eller også en ret stor uro og utilfredshed blande flere af spillere resten af sæsonen… Ingen af delene vil gavne et Viborg hold i en nedrykningsstrid, med en ny træner og måske også med en ny spillestil… Så nej, jeg tror ikke på Viborg som en trussel og Lyngby har ganske simpelt hen ikke klassen eller midler til kat købe den nødvendige klasse til at redde sig selv fra nedrykning..

Dalle
      Bruger

Jeg tror heller ikke BIF kommer med i nedrykningskampen, men man har vel lov til at håbe. Ja jeg tror faktisk også at et hold som EFB kan komme med i nedrykningskampen. Før sæsonen gættede jeg på at de ville være med blandt de allernederste, og selvom de i starten klarede sig meget godt, regnede jeg stadig med at de ville komme i problemer. Jeg tror selvfølgelig stadig at de kommer i seriøse problemer. Jeg føler mig rimelig overbevist om at vi slutter en del point over stregen!!

Dalle skrev:
      De kan dog forhåbentligt få selvskab af BIF dernede.

Brøndby kommer ikke samme selskab som os. De bliver nummer 7 tror jeg

grind88
      Bruger

Der bliver kamp til stregen om at undgå nedrykning. AGF er på ingen måde tæt på at være reddet. Så der skal fokuseres indad. Alle omkring klubben skal sørge for, at der stadig er fremgang i tingene. Og sidst men ikke mindst skal holdet gøre alt hvad de kan for at hente points efter vinterpausen. Hvert point er guld værd. Hvis Lyngby får et par forstærkninger pga. bedre økonomiske vilkår, så må vi jo bare sørge for at forbedre os dobblet så meget.
      Men jeg tror og håber stadig på, at AGF kommer frem til en periode hvor vi kan gøre mere end bare at "drille" midterholdene. Det vil være et succeskriterie, at vi også kan tage points fra dem ind i mellem. Vi SKAL simpelthen have en succesperiode i foråret, for man kan ikke udelukke, at enten Lyngby eller Viborg får én.

SeeS
      Bruger

Vi kommer ikke til at rykke ned. Men denne pause skal bruges proaktivt så vi allerede nu forbereder næste sæson. Der skal købes spillere der kan forstærke holdet så vi næste sæson kan placere os i den bedste halvdel.

Beikes
      Bruger

Lyngby og Brøndby rykker ned..

Viborg har nogle meget spændende spillere, og jeg er næsten 100% på at de nok skal komme til at scoree de mål der skal til…desværre.

AGF smasker BIF ned i 1ste 😀

nlg
      Bruger

Viborg og Lyngby må ned i 1. division. Anderledes kan det ikke være. Lyngby vil ikke kunne lave mirakler i transfervinduet til januar. Det kan dog godt være, at de på sigt vil kunne etablere sig i superligaen, men først skal de altså ned og vende i 1. division igen til næste år.:k:k:k

Tror bare Lyngby sku have foretaget den forandring af selskabet i foråret hvis de skulle nå at kunne gøre noget.. virker som de tiltag der blev foretaget da OP blev præsenteret i AGF da vi var i suppen sidst.. lige et halv års tid for sent…

Ceres
      Bruger

Beikes skrev:
      Viborg har nogle meget spændende spillere, og jeg er næsten 100% på at de nok skal komme til at scoree de mål der skal til…desværre.

Jeg vil gerne gentage at det ikke nytter at have spændende spillere på holdet hvis nogle af dem åbent giver udtryk for at de ønsker sig væk og ikke har lyst til at spille for klubben… Det har blandt andet Norske Petter Furuseth Olsen og 2 af deres 3 Svenske spillere…

Hvis vi overfører det til os selv, hvordan tror du så det ville gå AGF i nedrykningskampen, hvis OP pludselig blev fyret og Lucena + et par andre stamspillere åbent gav udtryk for at de kun har valgt AGF på grund af OP og nu ønskede sig væk fra klubben ?… Tror du så virkeligt at de ville være motiveret til en 100% indsats for at undgå nedrykning ? .. og hvad med holdmoralen når nogle af spillerne egentligt ikke gider spille for klubben ?…

Jeg synes Viborg nu ligner en sten-sikker nedrykker…
      .

Dehviii
      Bruger

Viborg er helt sikkert ude hvor de ikke kan bunde. Der er meget uro i klubben og truppen oplever en meget turbolent tid. Tricket med at fyre træneren gav i første omgang ingen effekt, hvilket nu bare giver mere uro.

Jeg tror sgu at de får svært ved at finde den nødvendige ro og motivation. En ny og rimelig uprøvet trænerduo med Hans Eklund og Søren Frederiksen kan også både blive en dreng og en pige. Søren Frederiksen er træner i Skive, som ligger i bunden af 1. division. Det er jo ikke ligefrem en træner med høj klasse. Dog kunne han måske tilføre noget af den gejst, som han altid selv var garant for.

Lige et link om stemningen i viborg.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=76564

Anonym

Esbjerg kunne jeg godt se som en potentiel nedrykker, især hvis de mister Zimling. Går det først ned af bakke for dem så tror jeg ikke TB har mandsskabsevnen til at kunne vende en klub i krise. Men pt. er mine favoritter Viborg og Lyngby. Esbjerg rykker først ned næste sæson 🙂

AGFSydfyn
      Bruger

Nu kan jeg se, at alle indlæg i debatten der er indsendt før mit, også er indsent før søndagens spillerunde var færdigafviklet. Viborg kunne sagtens havde vundet, og der er mere en halvdelen af sæsonnens kampe tilbage…Jeg synes altså, at det er ret svært at spå om!

Det kommer meget an på om Lyngby for nye spiller i vinterpausen og om de (hvis de får nye spillere) kan slå til.. [think]

Viser 20 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.