Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
Videoredigering - Morethanaclub.dk

Videoredigering

Forside Fora Off-Topic Videoredigering

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      Heeman
      Bruger

Hej,

Jeg sidder med over 100 små klip, og skal have sat dem sammen, så det bliver én video.

Der er bare et problem… Jeg kan sagtens afspille videoerne i Windows Media Player, uden kvaliteten bliver forringet, men så snart jeg har haft klippene igennem Windows Movie Maker, bliver kvalitateten kraftig forringet, og det er nærmest irriterende at se på. Filtypen er .mts.

Når jeg har haft det i Movie Maker, bliver det til en MP4-video eller .wmv.

Er der nogle, der har råd til, hvad jeg kan gøre, eller om der er et godt program, som forhåbentlig er gratis?

På forhånd tak.

Heeman skrev:
      så snart jeg har haft klippene igennem Windows Movie Maker, bliver kvalitateten kraftig forringet, og det er nærmest irriterende at se på. Filtypen er .mts.

Når jeg har haft det i Movie Maker, bliver det til en MP4-video eller .wmv.

Når du vælger Gem film, ved at klikke på ordene fremfor på ikonet, hvad markerer du så i undermenuen?

Hvis jeg vælger til HD-visning får jeg mulighed for at gemme som MP4 eller WMV.

MTS skulle være noget optagelsesformaet AVCHD bruger til at pakke omkring MP4-indhold, nogle videokameraer bruger det også (Sony, Panasonic og Canon).

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.