Viasat cup

Forside Fora AGF Viasat cup

Viser 19 svartråde
  • Forfatter

Påstod visat ikke at 3+ ville vise alle kampene?? vores kamp mod viborg viser de ikke, tak for lort viasat, stole på dem kan man sgu aldrig

Asger
      Bruger

Hvornår spilles den – er det torsdag?
      I så fald kl hvad?

Synes ikke man kan finde info nogen steder overhovedet?

carpe_diem82
      Bruger

Det er da bare godt, at de ikke viser den, så kommer der nok flere på stadion = flere penge i kassen :):k

http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=3557

@Carpe_diem82
      , ja men det er princippet i at de lover noget og som sædvanlig ikke holder det:)

Johnny
      Bruger

Asger skrev:
      I så fald kl hvad?

Jeg synes sgu heller ikke man kan finde en skid, kun på de TV kampe de har valgt at vise.

carpe_diem82
      Bruger

Asger skrev:
      I så fald kl hvad?

Et godt sted at kigge er på onside 😉

http://onside.dev.noname4us.com/main/index.phtml?ac_kampfakta_ch=1

morthj
      Bruger

Heh, cool nok at den første kamp i viasat cup'en allerede er spillet iflg den side.
      3-0 sejr til silkeborg over OB, med mål af bla. John Faxe og Lars Jacobsen 🙂

KevinT
      Bruger

Det er fandme for ringe, at de viser alle kampe med Brøndby og FCK. Jeg synes det er direkte diskrimination af de andre fodboldhold. De er altid i centrum, jeg synes det er super latterligt. Viasat bør sende AGF's kampe, da det er de sidste kampe de sender med AGF i over et år. Det bliver der ikke tænkt på, nej nej nej – FCK og Brøndby, de holder helt igennem det er da klart. arrogante Brøndby og FCK fans, som sidder derinde og bestemmer hvilke kampe, som bliver vist, de bør satme få savet deres ben af med en sløv brødkniv! [censored]

MRJ
      Bruger

TalentfabrikkenAGF skrev:
      Påstod visat ikke at 3+ ville vise alle kampene??

They sure did:

Turneringen bliver skudt i gang den 16. maj. Alle turneringens 19 kampe vises live på TV3+.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=163526

Det var hurtigt de kom på andre tanker… Det er et typisk Viasat-træk.

JPost
      Bruger

carpe_diem82 skrev:
      Det er da bare godt, at de ikke viser den, så kommer der nok flere på stadion = flere penge i kassen :):k

Ja lad os håbe at Viasat slet ikke sender fra denne turnering. Så skal der nok blive en masse tilskuerinteresse omkring den og komme en masse mennesker på stadion!

Nax
      Bruger

@ TalentfabrikkenAGF Tak fordi oprettede den..

Jeg synes heller ikke der har været særlig god information.. men lyder da som om der er interesse for det og det bliver en god dag på stadion igen:D

CasperT
      Bruger

Bliver der i forbindelse med kampene noget liveopdatering herinde? Og i givet fald, hvornår spilles kampene så?

Jeg kan desværre ikke åbne Onside's side…

MiniHove
      Bruger

HVad hvis man har Viasat sport/Xtra?

Aller
      Bruger

Jeg har lige sendt dem følgende mail:

God aften…

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=163526 skriver i følgende:

"Turneringen bliver skudt i gang den 16. maj. Alle turneringens 19 kampe vises live på TV3+."

Når man så ser programmet for tv-transmissionen af Viasat Cup, viser i (selvfølgelig!) alle FCK og BIF kampe, det er jo hvad man kan forvente af den mest københavnervenlige tv-station, Danmark nogensinde har set, men så sandelig ikke alle kampe live.

Hvorfor skriver i én ting og gør noget helt andet?
      Hvorfor er det igen FCK og Brøndby der skal fokuseres på, i en forholdsvis ligegyldig Cup-turnering?

Alt andet lige, ville det da være bedre at sætte fokus på de to nedrykkere, SønderjyskE og AGF, da der er minimum et år igen, inden de vil blive vist på 3+ (i en turneringskamp).

Jeg ser frem til at få svar på mine spørgsmål, og forventer mere uddybende svar end at "det er de hold der er mest interesse om".

På forhånd tak

D Leth
      Bruger

@Aller – Jeg glæder mig til at se hvad de skriver tilbage. For jeg håber da du viser det herinde.

Men måske kan man vente flere dage på svar, måske uger.. Der er jo ikke noget fornuftigt svar på dette..

Ellers må man jo bare bombe dem med mails, på et eller andet tidspunkt må de jo se deres fejl..

2006
      Bruger

Undskyld mig da lige.

Stop venligst al den whining og se fodbold LIVE!

Prøv f.eks at lade som om at tv3 & Onside aldrig har eksisteret. 😉

(selvom det nok ville ødelægge fremmødet til viasat-kampen imorgen!)

Gunner_L
      Bruger

Fair nok, at det kan være ærgerligt, at Onside lover ét, men gør noget andet.
      Men at det stadigvæk kan komme bag på nogen, at tv-interessen for en kamp med FCK eller Bundby er mange gange større end for en kamp med AGF eller SønderjyskE, fatter jeg ikke!
      Viasat er en kommerciel tv-station. Det betyder, at de skal sælge tv-reklamer. De kan kun sælge reklamer, hvis der er nogen seere. Derfor fokuserer de på BIF og FCK. :@
      Hvis jeg var en kommerciel tv-station, så ville jeg sgu gøre det samme! [lol]

Aller
      Bruger

D Leth skrev:

@Aller
      – Jeg glæder mig til at se hvad de skriver tilbage. For jeg håber da du viser det herinde.

Tja, jeg glæder mig også til at se hvad de skriver, for jeg har ikke modtaget noget svar endnu.. Hvis nu jeg skrev at jeg var FCK- eller BIF-fan, mon de så havde svaret hurtigere? 😉

C-Larsen
      Bruger

Er der nogle der vil komme og skabe noget stemning 🙂 ?

CasperT
      Bruger

Det er ioevrigt dejligt at se at PG er klar igen. Han er udtaget til truppen.

Haaber virkelig at han nu endelig, endelig er klar til at smide dem ind!

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.