Vi giver aldrig op…

Forside Fora AGF Vi giver aldrig op…

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Vuxx
      Bruger

Selvom det ser meget urealistisk ud lige nu så vil et bankende GF hjerte ikke give op…

Løsningen til at forblive i superligaen…

FC Nordsjælland – AGF = 3 point
      AGF – Brøndby = 1 point
      Viborg – AGF = 1 point
      AGF – AaB = 3 point
      SønderjyskE – AGF = 3 point
      AGF – AC Horsens = 3 point
      Esbjerg – AGF = 3 point
      AGF – OB = 3 point

altså en samlet point høst på 20 point.. Det burde da kunne gøre det… Det er svært men ikke umuligt.. hvad mener I derude…
      Har I givet op eller hvad???

Christian
      Bruger

Du mener altså at vi kan få point i alle de sidste kampe..

Du vente vel også at vi fik 3 imod Se, og 1 imod FCK, osv.

Det er muligt, men vi må indse at vi ikke bare lige vender statistiken og ikke taber flere kampe..

Stoei
      Bruger

Haha jeg tror overhovedet ikk på vi får alle de her point.. Vores hold er jo ikk godt nok til suppen, indse det nu bare

Harboe
      Bruger

@Stoei man kna forhelvede ligeså godt håbe og tro indtil det er umuligt og ikke være negativ. Jeg tror ikke på at vi klare den, men jeg håber da klart det sker

Håber da også klart at vi overlever, men vi må også være realistiske og sige at vores trup bare ikke er til superligaen i øjeblikket!

Stoei
      Bruger

Jeg er enig i reng-altid GF.. Jeg håber også men truppen er der ikke.. Og Harboe jeg synes det er forkert at du siger jeg er negativ, når jeg bare er realitisk…

Nihao
      Bruger

Btw… der er stadig 24 p at spille om!!! [lol]

Harboe
      Bruger

bare sådan som du skrev "jeg tror overhovedet ikke vi får de point" det virkeer mega negativt, tror at stor set alle har set at det højst sandsynligt ikke sker, men at MicThomse bare vil give spilleerne og os fans en endnu større grund til at fight da muligheden er der

Stoei
      Bruger

Jamen jeg tror ikk at vi får alle de der point

JaXeGF
      Bruger

Vi har fået 3 sejre i 25 kampe.

Er det så realistisk at få 6 sejre i 8 kampe..

Hmm.. Næppe.. Jeg tror at vi vinder en enkelt og så siger vi ellers Pænt Goddag til Ølstykke i næste sæson..

JaXeGF
      Bruger

Vi har fået 3 sejre i 25 kampe.

Er det så realistisk at få 6 sejre i 8 kampe..

Hmm.. Næppe.. Jeg tror at vi vinder en enkelt og så siger vi ellers Pænt Goddag til Ølstykke i næste sæson..

enig. Der skal meget store mirakler til for at overleve. Jeg håber da også stadig men tror ikke rigtig på det.

Men en sejr i morgen vil da hjælpe på det.

MicThomse skrev:
      altså en samlet point høst på 20 point.. Det burde da kunne gøre det… Det er svært men ikke umuligt..
      hvad mener I derude…

Jeg mener du er alt for optimistisk. 20 point ud af 24 mulige! Det er ikke realistisk for et hold som AGF.

Jeg håber stadig på overlevelse, men at vi kommer så godt tilbage tvivler jeg altså på!

Vi har fået 17 point i 25 kampe. Så er 20 point i 8 kampe ikke helt realistisk!

Altså 5 sejre i træk er lidt for optimistisk, selv for den største optimist, ville jeg mene.
      Og 17 point på 25 kampe er ikke så godt, men at vi lige frem mere end fordobler de point er nok lige i overkanten !B)

arsenal
      Bruger

FC Nordsjælland – AGF = 1 point
      AGF – Brøndby = 0 point
      Viborg – AGF = 0 point
      AGF – AaB = 1 point
      SønderjyskE – AGF = 3 point
      AGF – AC Horsens = 3 point
      Esbjerg – AGF = 0 point
      AGF – OB = 1 point

9 point må være realitisk for de sidste kampe, og er dog lidt i tvivl om vi henter 6 point mod nordtyske og horsens…..

AxtionGF
      Bruger

Stolte som få, stolte som få, i superligaen vi blive må 🙂

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.