Velkommen Erik

Forside Fora AGF Velkommen Erik

Viser 39 svartråde
  • Forfatter
      johnterry
      Bruger

Jeg vil begynde dette indlæg med, at rette en meget, meget stor tak til Ove for den fantastiske arbejde han har gjort for AGF…!! – og ønske ham al mulig held og lykke frem over..

Og derefter,- velkommen Erik Rasmussen….!!! Det er en stor klub du er kommet til, med mange stolte resultater og traditoner…!!

Og for nu at komme alle angrebene i forkøbet vil jeg gerne tilføje, at ER i hans FCM tid var træneren jeg elskede at hade…, hans overlegne stil, hans nogle gange lidt arrogante facon….., manden havde en mening om ALT…..!!!
      Men kan dette ikke netop være en fordel for os når han kommer….?? Det fjerner fokus fra spillerne, giver omtale…., – og hans træner evner og resultater kan der ikke stilles spm tegn ved…
      Efter min bedste overbevisning, hører ER under kategorien af personer som alle har en mening om, som mange elsker at hade – med mindre han liiiige skulle hænde at være i "din klub"… I min egen verden kan jeg nævne Gatusso i samme kategori…, jeg hader ham hos Milan og Italien, han er en voldsforbryder som intet har at gøre på en fodboldbane….. – og jeg ville elske hvis han spillede for GF eller Chelsea…..!!! Mourihno kan nævnes…., hadet af omgivelserne, elsket af spillere og fans……!!!

Jeg er overbevist om, at ER med hans indstilling til spillet, og hans mandskabspleje og medie erfaring, vil være en vigtig brik i udviklingen af AGF på det sportslige plan, og medvirke til at, GF atter inden for en år række kan deltage i toppen af dansk fodbold…

tuk
      Bruger

Velkommen Erik…..og velkommen til Ghanas u19 landshold 🙁

Larsc
      Bruger

Velkommen til en mere rolig, og ikke en neglebidende, eller nervøs træner, som Ove var her på det sidste.
      Hver gang vi så ham på tv, så enten bed han negle og pillede sig i næsen, istedet for at hjælpe spillerne, så det var på tide at få en ny mand til roret.
      Tak for din tid i GF Ove P, og held og lykke oppe i AAB ( mon ikke det var noget du kunne bruge ).

Og til dig Erik – Hvis ikke du gør dit arbejde ordentligt – så ved du også hvad der sker med dig i GF.

Jfen
      Bruger

og hans træner evner og resultater kan der ikke stilles spm tegn ved…

Hmm.. Så kan der heller ikke stille tegn med M. Laudrups evner? Så vidt jeg ved havde Erik R. alle forudsætninger for at lykkes i FCM efter forarbejdet for Ove P. Hvad angår medietække mv. som også nævnes, så har han i størstedelen af hans tid i FCM kun oplevet fremgang og succes. Troels Bech er normalt også en mange karakteriserer som én der har medietække, men skal love for at hans kommentarer til medierne har ændret sig efter Esbjergs situation er blevet noget uheldig.

sidder med brækfornemmelser og at vi skal have er som træner .

holde7
      Bruger

@tuk
      Nu overtager AGF jo ikke FCM's talentskole i Ghana. Erik Rasmussen brugte jo bare de bedste spillere han havde til rådighed i klubben, og at de tilfældigvis var fra Ghana og ikke Danmark er jo ikke hans skyld. Tror ikke du skal regne med at se AGF henter hele Ghanas u19 landshold. FCM har en filosofi og måde at drive forretning på, AGF en anden.

Meloveyou
      Bruger

:(:(:(:(:(

beuys
      Bruger

[lol][lol][lol][lol][lol]

hotdog
      Bruger

hurraaaaaaaaaa siger jeg bare

LL86
      Bruger

Øv…

agfgas
      Bruger

Som folk tuder idag :k

BroderSalsa
      Bruger

BRAVO!
      Det viser at ledelsen har nosser og større ambitioner end at ligge og rode i bunden.

White Star
      Bruger

Dette er om muligt en endnu mere trist dag end dagen hvor vi rykkede ud af superligaen. Hykl-ERIK som træner – KATASTROFE. Men det bliver da godt for privatøkonimien – nu skal sæsonkortet ikke fornyes, for jeg sætter ikke mine ben på stadion sålænge Hykl-ERIK er i GF. Slut på 26 års trofast opbakning til de hvii':(:(:(

anti-fogh
      Bruger

Siger hjertelig velkommen! Er tiltrængt med nye impulser. Derudover så er det nok meget godt at få "dræbt" alt mediedebatten nu.

agf-dresen
      Bruger

yep. Velkommen til en god træner. :k

johnterry
      Bruger

@ White Star

Kan fuldt ud respektere at du er skuffet over ny træner.., OP's afsked…! MEN, holder du med træneren eller klubben….????? At blive væk fra stadion pga træner hjælper da ingen…, og da slet ikke GF…..!!!

Djarnis
      Bruger

Velkommen Erik, intet mindre en et scoop AGF har gjort sig !!! Ove P udviklingen var og er gået i stå! Klasse af Windfeld og co :k :k :k

Aros4ever
      Bruger

BroderSalsa skrev:
      BRAVO!
      Det viser at ledelsen har nosser og større ambitioner end at ligge og rode i bunden.

Mener du da vi ligger i bunden med Ove nu???
      Forstår ikke hvad vi skal bruge Erik Rasmussen til. Han er sikkert en god træner(Coacher), men hvorfor skille sig af med Ove. Han har opbygget holdet sammen med Brian Steen. Han har købt de spillere han har ment han skulle bruge og han har opbygget et koncept i klubben som vi ikke har haft i mange år. Jeg tvivler stærkt på at Erik Rasmussen vil bruge de samme spillere som Ove, og så skal vi jo til at spille et helt nyt hold sammen igen. Nu har Ove kæmpet med det her hold i tre år og når det så endelig går godt bytter vi ham ud med en som kommer med nye koncepter og holdninger som spillerne skal til at forholde sig til, nu da det som Ove og BSN har bygget op netop er begyndt at fungere. Fatter ingenting af det her. Glæder mig til at se folks reaktioner i morgen mod vejle. Jeg synes vi skal hædre Ove og vise ham alt den respekt vi kan. Kan man ikke lave en sang til ham. Ved godt det er med kort varsel, men er der nogen der er gode til det der har tid og lyst til at bikse en hurtig en sammen, vi jeg synge den imorgen til jeg ingen stemme har tilbage. Tak for alt Ove, og kunne ivørigt godt lide din biden negl, og din næsepilning[lol]

Håber godt nok Mølby er god taktiker for der mangler Erik Rasmussen da en hel del…

tjepsen
      Bruger

@white Star:
      Tror du ikke lige du skal sunde dig over det… Mon ikke OP og andre trænere har svinet GF til før de kom hertil. Hvis der ikke skal mere til at vippe dig af pinden, så forstår jeg ikke at du har holdt ud i 26 år. Hvis du ER fører GF til medaljer? Er det så stadigvæk ikke godt nok.

RehnAGF9
      Bruger

Klasse!! :k
      Men der er da godt nok mange som er unødvendigt bitre… Lad nu vær med at være lade jer gå på af, at han en gang har sagt et eller andet om AGF som ikke lige passede jer, kom videre og indse at dette er det bedste for AGF. At i ikke kan lide træneren og efter 26 år ikke gider komme mere fordi i føler jer trådt på, så er det dælme jer der er for snæversynet og mangler evnen til at se det hele i et lidt større perspektiv.
      Velkommen ER!:k

anti-fogh
      Bruger

…og derudover er der slet ingen her der ved om klubben har været tilfreds med Oves måde at styre holdet, træning, koncept osv.

Vi ved nemlig slet ikke noget om årsagerne til klubbens skifte. Uanset om Winder siger de har været tilfredse, så er det jo ikke ens betydning med at man har været det – Og med dengang absurd ringe fodbold klubben spillede i foråret, så er det et under han ikke allerede var røget!

Altid AGF
      Bruger

Først vil jeg rette en stor tak for et godt arbejde til Ove P, personligt vil jeg savne ham meget i AGF, det var lidt en ærgelig måde dette blev løst på..!

Der efter velkommen til Erik Rasmussen… Det er som tidligere omtalt, træneren man elskede at hade, men er åben for at lade ham lave om det, så vi kan få store resultater i AGF…

Tak for alt OP og velkommer ER :k

Willow
      Bruger

Jeg ved ikke hvor dette indlæg hører til, men jeg skriver det her:

Da de første rygter om Ove P til Agf kom frem var jeg sq lidt skeptisk. Ikke at jeg mente han var en dårlig træner, men jeg var i tvivl om han var den rette hos Agf. Set over de seneste år er han det bedste der kunne ske for Agf. Han har meget stor andel i at klubben nu har et stabilt fundament som en træner som ER kan bygge videre på & jeg tror faktisk ikke der findes en anden træner der kunne have gjort det samme job.
      Jeg mener samtidigt også at tidspunktet for et trænerskifte er det godt.
      Man har set det i de tidligere klubber Ove P har været i. Han er blandt de bedste til at bygge et hold op, men når det så er bygget op har han meget svært ved at få det videre til den ultimative succes.
      En træner som ER kan holde dampen oppe på spillerne, motivere dem, som jeg ofte synes ser ud til at mangle hos nogle af spillerne. Om ikke andet kan han ihvertfald tilføre noget nyt, hvor Ove synes at være gået en smule i stå.
      Så alt i alt ser dette trænerskifte spændende ud – Men vi må ikke glemme at Ove P har meget meget stor ære af dette hold.

Farvel Ove, tak for hjælpen – Velkommen Erik, hjælp os det sidste stykke…

Alagami
      Bruger

:k:k:k

momento
      Bruger

BRAVO, Velkommen ER!!! :k

:D[lol]:D[lol]

stolteAGF
      Bruger

KLASSE! Erik Rasmussen den helt rigtige mand :k Velkommen :D:D:D

Meloveyou
      Bruger

:(:(:(

ja velkommen til klubben fint med frisk blod!

J
      Bruger

Hader den mand!

Vil aldrig sige noget positivt om ham, ej heller om vi så vand skabet en dag!

ØVØVØV!

gram
      Bruger

LW skylder at forklare et par ting.
      ER sagde for nogle uger siden at han var superliga træner fra 1.januar.
      LW siger at man først ville have ham fra næste sæson,men har fremskyndet processen. HVEM LYVER?
      Og LW hvorfor skulle OP have pludselig have en funktionærkontrakt?
      og hvorfor er ER ikke ansat på funktionærkontrakt? Alligevel velkommen Erik.

DoktorGF
      Bruger

gram skrev:
      LW siger at man først ville have ham fra næste sæson,men har fremskyndet processen. HVEM LYVER?

Jeg mener da, at LW sagde at de ville have ventet med at OFFENTLIGGØRE trænerskiftet pr. 1. januar til et senere tidspunkt.

Tror hele tiden der har været tale om et skifte 1. januar fra alle parter.

Kanibalen
      Bruger

YES!!!
      Det er en fantastisk dag i dag. Tak til OP og et stort velkommen til ER:k

binzers
      Bruger

ER har VIRKELIG noget at skulle bevise. Manden skal ikke forvente en ubetinget lyserød modtagelse. Og det siger jeg som AGF-fan, fordi de ting Erik Rasmussen tidligere har kritiseret og hånet AGF og ledelsen for, de udtalelser er ikke vasket væk fordi han bliver ny træner

Troels
      Bruger

Her er et link hvor ER forklarer om nogle af de ting, nogle af jer hader ham for. http://sport8000.dk/newsposts/1368-brian-steen-er-soed-og-sympatisk-

Velkommen Erik Rasmussen:p

Beikes
      Bruger

Man kan sige meget, men spændende dét bliver det [shock]

Jeg tror absolut ikke på succes nu, men jeg håber selvfølgelig.

HB
      Bruger

Velkommen ER

Livercool
      Bruger

Kom kom kom i GF's farver – kom så plankestiv du er – du får mål og succes du får Eriks røv at se – AGF AGF AGF

Velkommen i klubben

Anders K
      Bruger

Slut på 26 års trofast opbakning til de hvii'

Hvor trofast har du været, hvis det er træneren der afgører om du støtter AGF? Det er da pinligt at man kan være så pige-fornærmet i sådan en alder..

Man må gerne være utilfreds, men man behøver sgu ikke tigge om af få smidt tudekiks efter sig – bliv dog voksne!

4400
      Bruger

Som han sikker selv ville have udtrykt det, så synes jeg, at det er "MEGET FANTASTISK. HØHØ" at Erik Rasmussen er ny træner:k

ACDC
      Bruger

Ove har været FANTASTISK og Erik er en meget SPÆNDENDE træner!
      ER har meget humor, som man kan se, hvis man ser videooptagelsen af pressemødet! 😀

Jeg mødte en gang ER, Thomasberg og Ørgård på fatter Eskil, og ER er en meget sjov og sympatisk mand!!:p

Viser 39 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.