Vejle-AGF på tv/streaming?

Forside Fora AGF Vejle-AGF på tv/streaming?

Viser 73 svartråde
  • Forfatter
      fatterhojben
      Bruger

Er der nogen der ved om det er muligt at se dagens kamp enten på nettet eller tv? Kan ikke finde noget om det…

HJÆLP!!!
      :k:k:k:k:k

PG
      Bruger

Viasat viser kampen på én af deres 'ekstra' kanaler: http://www.bold.dk//tv/

Stoei
      Bruger

Men man kan vel ikke se deres ekstra kanal medmindre man har den der digitalboks vel? Har kabel tv og kan umiddelbart ikke finde kanalen 🙂

HomerS
      Bruger

Jeg får lange negle, og sure løg af deres tv pakker.
      Jeg har ikke en kinamands chance for at komme til Vejle, og så vælger sinkerne at vise den på en ekstra kanal som en promille af landets befolkning kan se… AAARRRGGGHHH!!! [shock]

andreas14
      Bruger

OG hvorfor har du så det, du bor 1time fra vejele?

HomerS
      Bruger

Sådan som jeg kører, tager det ikke meget mere end 35-40 minutter 😉
      Men jeg har en flok børn, og ingen til at tage sig af dem 🙁
      Derfor er jeg udelukket fra at tage til Vejle.

Jeg kan ikke finde den på hverken tv2sport eller på myp2p.eu – er der nogle, der ved hvor/om den kan ses på nettet…?

Budtz4ever
      Bruger

TV2Sport har jeg mailet med og de siger de ikke har rettigheden og de samtidig kun har 2 pladser..

tak for det – er der mon så nogle der ved hvor i KBH den bliver vist – går ikke ud fra at skibbers kan tage viasats hemmelige underkanaler…

Bjarne V
      Bruger

For os som bor i Kbh : O´leary´s viser den ikke, og Skippers har ikke åben endnu, så har ikke forhørt mig hos dem…

Ellers må man ty til nettet..

Bjarne V skrev:
      For os som bor i Kbh : O´leary´s viser den ikke, og Skippers har ikke åben endnu, så har ikke forhørt mig hos dem…

øv bøv – hvor på nettet.

andreas14
      Bruger

Homer så tag da til vejle med dem, du faren du bestemmer, hvor bor du enlig hene af i GAlten?

HomerS
      Bruger

Havregryns kvarteret, og mine unger er henholdsvis 3, 6 og 9 år gamle.
      Så jeg ville under alle omstændigheder ikke komme til at se meget fodbold 🙂

Bjarne V
      Bruger

SteffenAndreasen skrev:

Bjarne V skrev:

øv bøv – hvor på nettet.

Ikke undersøgt det endnu, men HÅBER på, at Viasat har den til salg på deres hjemmeside…

HomerS
      Bruger

Har viasat live streaming som en mulighed?

Elfalko
      Bruger
      Bjarne V
      Bruger

Pis, pis, pis, pis!!!! Hader at skulle arbejde på en Søndag!

HomerS
      Bruger

Det kan jo bringe en voksen mand til tårer, lidt ligesom de unge mødre, bedre kendt som : De dumme køer [lol]

andreas14
      Bruger

Homer du kan da sende dem over til naboen? de pjejer da tit og ville gøre det

HomerS
      Bruger

Ikke med mine vanartede unger 🙂

andreas14
      Bruger

så giv dem 200kr slik og sodavand og så tag afsted, du kan da tage dem med bare sæt dig ved hr. og fru Danmark.

CasperT
      Bruger

Nu har jeg trævlet 12 google-sider igennem, og ingen af de links der kommer frem ved at søge på "Vejle AGF live streaming" eller andre kombinationer af disse ord, viser kampen idag.

andreas14
      Bruger
      Budtz4ever
      Bruger

Ja og rigtig dårligt lavet at man skal betale for et helt år der..
      Fuck de ville have mange kunder hvis man kunne købe en enkelt dag eller uge..

For når man mest ser GF, og resten af kampene de hviiee spiller ser man stort set på stadion, så det sgu træls at betale 350 for én kamp – I TV! 😮

CasperT
      Bruger

Jeg har lige tilmeldt mig, og vil lige advare jer andre:

Efter betaling er kampen IKKE på listen over kampe man kan se! Jeg har skrevet til deres customer support for at brokke mig, men ved ikke hvad svaret bliver endnu. Men for dælen, det er sgu bondefangeri at love et produkt, og så ikke levere.

CasperT
      Bruger

Fuck det lort!

Nu har jeg fået en mail, hvori der står at de ser på mit problem indenfor 24 timer… hvad fanden kan jeg bruge det til?!?!

brorlort
      Bruger

På Gazstations hjemmeside står der at kampen bliver vist, men jeg ved ikke om de har viasats specielle ekstrakanaler, men man må da gå ud fra at de har mulighed for at vise kampen når der nu står det

Balstrup
      Bruger

Til jer der bor i københavn prøv at ringe til stafetten, den ligger ved østerbro stadion og de plejer at vise stort set alt fodbold!
      Og så er der tilmed stegt flæsk og persillesovs ad libitum

TranbjergFC
      Bruger

I skal bare gå ind på viasat.dk, også viasatondemand – det koster en 50'er. og den kommer muligvis først på umiddelbart inden kampstart. siger de kloge hoveder på teknisk support.. (:

Agadez
      Bruger

^ Hvis det passer så har jeg en ven der bliver vanvittig glad. Dog mærkeligt at de andre kampe allerede står der..? Man må håbe den kommer så..

Stoei
      Bruger

Nogle der ved om der er nogle steder i KBH de viser kampen ? 🙂

HvidIhjertet
      Bruger

Jeg snakkede også lige med Viasat support, og de at 1 time før kampstart, SKULLE den være på…

Stoei
      Bruger

Dillerkok skrev:
      Jeg snakkede også lige med Viasat support, og de at 1 time før kampstart, SKULLE den være på…

Nogle bestemte plugins det kræver?

Budtz4ever
      Bruger

For helved.. Selvom man gerne vil give 50 kr -skal man stadig være 18 år for at oprette en bruger der ):
      Men er det helt gratis – ud over selve kampen og andre ekstra ting man vælger at se?

Agadez
      Bruger

^ Kan du ikke låne dine forældres dankort?

@Casper
      . Kæft hvor er det noget pis. Men du kan trøste dig selv med at de viser stort set alle kampe, så hvis du ikke kan få dine penge igen, så er de nok alligevel godt givet ud i sidste ende.

Willow
      Bruger

Jeg har vel 8-10 sportskanaler:
      Tv2sport + HD
      Eurosport 1 + 2 + HD
      Canal+ sport extra 1 + 2 + 3
      Og sikkert flere..men intet viasat sport extra…
      Yousee hdbox med samtlige pakker ( = rigtigt rigtigt mange kanaler)men ikke den latterlige kanal…de kan fandme ikke have mange seere på de kanaler

Budtz4ever
      Bruger

Agadez skrev:
      ^ Kan du ikke låne dine forældres dankort?

@Casper
      . Kæft hvor er det noget pis. Men du kan trøste dig selv med at de viser stort set alle kampe, så hvis du ikke kan få dine penge igen, så er de nok alligevel godt givet ud i sidste ende.

Jamen jeg kan sagtens bruge mit eget , men kan ikk få en bruger..

Mine forældre er ikke hjemme 😛

came
      Bruger

Har været inde på viasat ondemand og kan ikke finde kampen der??
      Der er kun kampene med fck og Brøndby???

JeppeRC
      Bruger

@came: folk har skrevet den kommer.. tidligst 1 time før kampstart.

@ alle andre: jeg overvejer at købe adgang og så gemme kampen.. evt forsøge at streame den videre. vil folk være interesseret i det?

andreas14
      Bruger

ja, hvordan ville du kunne gøre det?

JeppeRC
      Bruger

altså jeg kan sagtens gemme videoen.. men det er sværere at sende den videre så folk ikke skal vente til efter kampen 🙂
      Arbejder lige på det…

Agadez
      Bruger

Jeg er blevet forhindret i at køre til Vejle i sidste øjeblik, fordi jeg er blevet kaldt på arbejde. Flot! Jeppe det ville være super fedt, men ja, hvordan vil du gøre det..?

Budtz4ever
      Bruger

JeppeRC skrev:
      altså jeg kan sagtens gemme videoen.. men det er sværere at sende den videre så folk ikke skal vente til efter kampen 🙂
      Arbejder lige på det…

Hej Jeppe 🙂

Alene hvis du kan gemme og sende kampen uden at det er live, vil jeg være meget interesseret! 🙂

Agadez
      Bruger

Jeppe lad mig endelig vide om det er muligt for dig, for ellers køber jeg den nemlig over Viasatondemand.

samhyldahl
      Bruger

det er nu cirka en time før kampstart. Nogle der kan se om kampen er kommet op på listen over sasliga kampe idag på Viasatondemand?[lol]

came
      Bruger

Kampen er stadig ikke at se på viasat ondemand!!!

Barnkob
      Bruger

Det ser ikke ud til at den kommer på viasat ondemand…. Noget værre lort.

Agadez
      Bruger

Det er underligt, for der er to reklamer for SAS Ligaen. Og det Brøndby og FCKs kamp. Men der er også en tredje boks, hvor der bare står SAS Ligaen. Jeg satser stærkt på at den bliver lavet om til Vejle-AGF inden længe! Kom nu Viasat, lad nu vær med at lyv over for jeres kunder…

Elfalko
      Bruger

Den 3 har været der altid… håber stadig

Agadez
      Bruger

Pis…Ej men så bliver det jo ikke til noget. Der er lidt over en halv time til kampen begynder, og det vil da være underligt først at reklamere for den så sent… Forstår bare ikke hvorfor fanden de så fortæller folk at de viser den..

HomerS
      Bruger

Viasat er en militant feministisk kanal, de fylder dig med løgn, og knepper dig i røven for kun 49 kroner 🙁

JeppeRC
      Bruger

Hehe.. jeg tror jeg har fået det til at virke, men det kræver jo at viasatondemand tager sig sammen 🙂

Elfalko
      Bruger

det kunne sgu da heller ikke passe at de ville gøre noget for vi jyder

Agadez
      Bruger

Hahahaha!

Agadez
      Bruger

Jeppe fedt at du har fået det op at køre, men Viasat har desværre stukket os en plade der er helt utilgivelig.

JunkStar
      Bruger

Jeppe forklar da endelig hvordan, hvis du har fået det til at virke 🙂

Fresh
      Bruger

Jeg har lige talt med Viasat, og den kommer IKKE på Viasat on demand. De har kun rettigheder til at vise to kampe.

Elfalko
      Bruger

HVordan kan de ikke have det ? de viser den sgu på xtra 3

JeppeRC
      Bruger

Jamen det er nu egentlig meget simpelt, men ligegyldigt når jeg nu ikke kan få video'en fra viasat. Man kan vha. diverse programmer stjæle den video stream man får (fx WM recorder ), og derfra så gemme videoen. Det virker med det paradise exempel de har på deres hjemmeside.
      Hvis det så skal streames kan man bruge et program man kan få på microsofts hjemmeside, kaldet windows media encoder. Nu har man så lavet sin egen stream af kampen, som kun kan trække en eller 2 brugere på min 10/1mbit forbindelse, så istedet bruger man TVU-player til at videresende denne stream, ligesom det sker på myp2p normalt af tv3plus, så mange flere brugere kan se streamen 🙂

Har man installeret tvuplayer kan man se min stream af paradise nu her:
      tvu://A63053d12537b76f87177ba258e43f7a03ceec16eb52f595008d2f62407b0759d6fc66fa6bf4943999170a32fdad1d900

JunkStar
      Bruger

Elfalko hvordan ser du den?

Agadez
      Bruger

Åhhh for helvede da..

tjepsen
      Bruger

nogen der ved om Skippers viste den. Jeg kan ikke få fat i dem over telefonen

CasperT
      Bruger

@agadez: ja, det er satme noget pis med den side. 350 kroner eller deromkring har jeg betalt, og så yder de fandeme ikke servicen. Jeg har allerede skrevet en temmelig vred mail til dem, men lige lidt hjælper det jo lige nu. Men jeg håber da at få noget for pengene i fremtiden.

Men når vi nu alle sidder her og skal bruge stream, og når nu der så småt er ved at være folk som kan finde ud af at streame selv, ville det så ikke være en ide hvis vi fandt ud af hvordan vi alle kunne hjælpe hinanden med at skaffe live stream i fremtiden? Jeg er i hvert fald villig til at give penge til hjemmeside/portal/abonnement eller hvad der nu skulle til, så vi kan se kampene i fremtiden. Hvad mener I andre?

andreas14
      Bruger

ville da være nice, ville os gi en skilling

Agadez
      Bruger

Samme her, jeg punger gerne ud hvis det gør at vi kan se alle GFs kampe.

Agadez
      Bruger

Men nu håber jeg sgu også at Tv2 Sport viser kampene igen til næste sæson, så det ikke bliver deres vamle Ekstra kanal igen. Det vil mit hjerte ikke kunne bære!

JeppeRC
      Bruger

det er jo kun fordi at alle kampe skal spilles samtidig.. Ellers vises kampene på myp2p.
      Problemet med at stable sådan en portal på benene er at det er ulovligt.. Lidt ligesom at sætte en storskærm op på rådhuspladsen til at vise kampen, mens man kun betaler normal pris. Så at tage penge for det oveni, gør det vidst bare værre.

Men jeg har nu længe tænkt på at begynde og optage kampene igen, som nogen måske ved jeg gjorde for noget tid siden, og så lægge dem op til download. Men det må vi se på til næste sæson 🙂

andreas14
      Bruger

Nej det lovligt myp2.eu er lovlig.

JeppeRC
      Bruger

nej.. det er IKKE lovligt at distribuere ting du ikke har rettigheden til.. og ham der sender kampene på myp2p har ikke rettigheden til at vise sas liga… Hvor lovligt det er at SE på det kan vel diskuteres, da de nok har svært ved at knalde en for det 🙂

CasperT
      Bruger

Det er selvf'lgelig rigtigt nok at der primært er problemer når alle kampene spilles samtidigt, men som jeg har forstået det kan f.eks. myp2p kun streame hvad der vises på de forskellige kanaler – er det korrekt? Det vil jo kræve at en eller anden kanal rent faktisk sender kampen for at vi kan se stream.

Smookie
      Bruger

I gik ikke glip af en skid andet end TO amatørhold !!

JeppeRC
      Bruger

@CasperT – Ja det er jo lige det. Tvivler på der er ret mange som har de 3 extra viasat kanaler, eftersom man ikke kan få dem på kabeltv. Og hvis man skal have parabol signalet ind på sin pc, kræver det en del udstyr, samt at en person umiddelbart ikke ville kunne modtage alle 3(6?) kanaler samtidigt.

CasperT
      Bruger

@JeppeRC: Ja, det kan godt se ud som om ideen så strander der. Men som du selv nævnte tidligere, så er det jo nok kun et spørgsmål om, at vi ikke kan se de sidste kampe (hvilket jo i sig selv er slemt nok, når bronzepladsen bliver spillet hjem i sidste spillerunde næste sæson, hehe).

JeppeRC
      Bruger

hehe, så er kampen forhåbentlig vigtig nok til at blive vist på en rigtig kanal 😛
      Næste sæson kommer der jo ydereligere en kanal, kaldet canal9, som skal vise sas liga. Suk der er mange kanaler..

Viser 73 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?