fbpx

Var forventningerne til AGF for høje i denne sæson?

Forside Fora AGF Var forventningerne til AGF for høje i denne sæson?

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      MTAC.nu
      Bruger

Jeg er selv en af dem som i vinterpausen var yderst optimistike mht. AGF's formåen, kan jeg nu se i bakspejlet. Men hvorfor er det lige at vi blæser vores hold op til mere end det er. Eller gør vi overhovedet det?

Hva siger i?

bruun
      Bruger

På bagrung af efterårets mange lyspunkter bl.a (sejr i parken og mange andre stærke præstationer) synes jeg med rette man kunne have forventet et eller andet. Om ikke andet stabilitet….. Men for mange af dem der skulle løfte spillet har skuffet. Her tænker jeg især på Leon og Grahn!!!!!! Hertil skal det siges at undertegnede havde forventet mig mere af Johnny Knoldsparker og Christer!!!! Det hæver ikke niveau'et som man kunne håber.

Bedre held næste sæson håber jeg på!!!!!!!:p:p

Allanamin
      Bruger

Jeg synes ikke forventningerne til agf inden forårssæsonen gik igang var for høje. De havde spillet godt i efteråret og de var blevet styrket på et par pladser i vinterpausen, så tabet af BS og tøffe skulle være dækket ind imo. Men formange spiller har ikke præsteret godtnok.

stumbi
      Bruger

Agf har da klassen 100% de skal bare lige lære at spille sammen der er jo kommet en del nye spillere.. men 100% på at Agf snart til op i en top 5 det er jeg sikker på.. de er jo det bedste hold i sas;):D:p

MTAC.nu
      Bruger

Ja vi viste godt spil i efteråret, men til slut viste vi også store svagheder med nederlag til Silkeborg og blev totalt kørt over i BIF.

Top 6 bør også været målet for næste sæson, og jeg tror faktisk også det bliver svært at nå….kan ikke umiddelbart se hvordan vi skal kunne vinde flere kampe end i år.

baronen
      Bruger

Det er da klart at forventningerne var høje med de tilgange. Bla. Christor George som har scoret mål i CL. og Lindrup som har ligaens bedste indlæg plus Johnny Hanssen som jeg havde tippet som den nye BSN.
      Men det er jo et nyt hold og Rom blev ikke bygget på en dag. Men jeg tror det kommer en dag.

MTAC.nu
      Bruger

@Baron: det er korrekt at man med rette kunne have lidt forventninger når AGF henter nogle spillere. Problemet er bare at AGF har stort set kun hentet 1 spiller som har forstærket markant og det er Grahn. Vi ligger for stor styrke og værdi i de spillere der kommer til klubben og tror de blive profiler i SAS-ligaen, men det gør de bare ikke.

Dertil kommer at vi forventer meget af en spiller som Grahn, og han har jo skuffet helt vildt i foråret….

Her I bagklogskabens øjne, er det nemt at sige, at forventninger var sat for højt.

Men spørgsmålet er som om de er det – Jeg mener det ikke. Når man ser på det spillermateriale vi havde og fik plus kampprogrammet, burde vi hvertfald have taget den top 6.
      Jeg hørte til blandt de folk, der regnede med top 4. Det kan nok skyldes min, på det punkt, overdrevne naivtet og jubeloptimisme. Så jeg forbeholder mig ret til at være dybt skuffet, men sætter tilgengæld øjnene i retningen af næste sæson, hvor jeg vil nøjes med at regne med top 6, uden dog at vide hvad der sker eller ikke sker i sommerpausen.

Hamborg
      Bruger

Var forventningerne for høje?????

Nej det mener jeg bestemt IKKE.

Hvis vi ser på hvad der er sket i AGF i dette forår, så er der jo et helt hold (næsten) der i den grad har underpræsteret.

Grahn der spillede som en gud før han fik sin kontrakt har jo haft en kvalitet så man kan tvivle på om han kunne komme på hold hos Anders Bjerre i jyllandsserien.

Lindrup har også fulgt den slagne vej, kom til Århus og underpræsterer.

Leon har også skuffet.

Så er der træner teamet Uha Uha. Det er helt tydeligt at Åkeby har kikket dybt i arkiverne for at se hvordan en "Rigtig" AGF træner arbejder. Vi har lavet indkøb med hovedet under armen, spillerne får ikke lov til at spille der hvor de er gode, jeg mener hvis man har en Grahn som offentsiv midt hvad laver han så på fløjen???? Crister er ANGRIBER, det samme er Duncan, hvad laver de så på midtbanen??? Ahu er midtforsvarer hvad fanden skal han så som højre back??? Selv Lindrup som kun kan spille på venstre fløj skal flyttes rundt. Daniello som er et STORT talent der mangler kamperfaring på højt plan får ingen spilletid osv osv. Jeg kunne blive ved.

Fakta er at forventningerne var IKKE for høje, men iøjeblikket har vi mange spillere og IKKE noget HOLD. Hvem der har skylden vil jeg lade stå hen i det uvisse.

Til slut: Jeg håber ikke at vi skal igennem flere opstarter uden bold, vi har misset to forår på den konto.

Hamborg skrev:

Hvis vi ser på hvad der er sket i AGF i dette forår, så er der jo et helt hold (næsten) der i den grad har underpræsteret.

Grahn der spillede som en gud før han fik sin kontrakt har jo haft en kvalitet så man kan tvivle på om han kunne komme på hold hos Anders Bjerre i jyllandsserien.

Leon har også skuffet.

Så er der træner teamet Uha Uha. Det er helt tydeligt at Åkeby har kikket dybt i arkiverne for at se hvordan en "Rigtig" AGF træner arbejder. Vi har lavet indkøb med hovedet under armen, spillerne får ikke lov til at spille der hvor de er gode, jeg mener hvis man har en Grahn som offentsiv midt hvad laver han så på fløjen???? Crister er ANGRIBER, det samme er Duncan, hvad laver de så på midtbanen??? Ahu er midtforsvarer hvad fanden skal han så som højre back??? Selv Lindrup som kun kan spille på venstre fløj skal flyttes rundt. Daniello som er et STORT talent der mangler kamperfaring på højt plan får ingen spilletid osv osv. Jeg kunne blive ved.

Fakta er at forventningerne var IKKE for høje, men iøjeblikket har vi mange spillere og IKKE noget HOLD. Hvem der har skylden vil jeg lade stå hen i det uvisse.

Til slut: Jeg håber ikke at vi skal igennem flere opstarter uden bold, vi har misset to forår på den konto.

Tillader mig lige at tilføje et

Amen

Corsair
      Bruger

Hamborg skrev:

Leon har også skuffet.

Det er HELT rigtigt set. Faktisk må jeg sige at det er den bedste analyse til D.D. Og må gud være med det hold, for det har de sku brug for…:D

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.