Valgfunktion: De bedste 11 hos AGF

Forside Fora Off-Topic Valgfunktion: De bedste 11 hos AGF

Viser 15 svartråde
  • Forfatter

I forlængelse af et indlæg i "Henry til Barca eller ej"-tråden så sad jeg og så misundeligt på den funktion, som Real Madrids hjemmeside har.

Her er der mulighed for at vælge sin startende 11 spillere i en allerede fastsat opstilling (4-4-2 med diamant på midten), og derefter sammenligne det med de andre brugeres foretrukne 11. Derudover kan man veksle mellem de mange pladser og spillere, så man rigtigt kan få dækket af, hvad flertallet mener.

Her er linket:

http://www.realmadrid.com/plantilla/eligeonceideal/portada_esp.htm

Lige netop den funktion er ikke mulig på engelsk, men det er da til at finde ud af for ikke-spansk-talende.

Er det muligt at få noget lignende her på siden? 😀

zcml
      Bruger

Det ville egenligt være ret fedt:k

isidore
      Bruger

Det kunne da være en super feature!!:)

(må dog indrømme, at mit intellekt eller spanske ikke er tilstrækkeligt til at det lykkedes på real madrids side) 😮 (Eller også blokerer hjemmestyrets firewall for "noget"….):o

@isidore

Du har vel oprettet en bruger derinde? 🙂

Men ja, det kunne være rigtigt fedt at få sådan noget herinde. Vi må lige prøve at undersøge mulighederne for det 😉

isidore
      Bruger

nej…. Jeg har sgu ingen brugerprofil på en real madrid-hjemmeside…… Hvorfor skulle jeg dog det!!!??!!:o:o;)

Lyder fint mht undersøgelsen, BPD.

Det er vist påkrævet for at du kan bruge funktionen, så vidt jeg kan forstå på de spanske gloser jeg kan. 🙂

Harboe
      Bruger

Lyder da vildt nice[lol]

leroy
      Bruger

NEEEEMLIG JA!!

Kunne være fedthvis man kunne det før hver runde. Og så også give ens bud på tilskuertal, resultatet og første målscorer (GRAULUUUUND)

Bjørn Pedersen Due det ordner du lige.

Bjørn noget helt andet: Det burde være ulovligt med mere end at dyrenavn i ens navn. Hvad siger folket? Er det ikke lidt flabet?

zcml
      Bruger

Tja! Det havde da været værre, hvis han hed: Bjørn Hjort Due, eller lign.[lol]

HAHAHA! Bjørn Hjort Due!! :D:D

For at det ikke skal være helt løgn, så så jeg engang en tv-udsendelse om en familie i Vestjylland (selvfølgelig), hvor forældrene hed Hans og Mine Ben, og barnet Sine! 😀

Men jeg burde vist lige have tilføjet, at man skal oprette sig selv som bruger på Reals hjemmeside. Beklager!

isidore
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:

Men jeg burde vist lige have tilføjet, at man skal oprette sig selv som bruger på Reals hjemmeside. Beklager!

Nå…… 😉 Så er det ikke mig, der er helt dum……..:o

Takker PHF.:)

AGF-4LIFE
      Bruger

Peter Holm Frandsen skrev:
      I forlængelse af et indlæg i "Henry til Barca eller ej"-tråden så sad jeg og så misundeligt på den funktion, som Real Madrids hjemmeside har.

Her er der mulighed for at vælge sin startende 11 spillere i en allerede fastsat opstilling (4-4-2 med diamant på midten), og derefter sammenligne det med de andre brugeres foretrukne 11. Derudover kan man veksle mellem de mange pladser og spillere, så man rigtigt kan få dækket af, hvad flertallet mener.

Her er linket:

http://www.realmadrid.com/plantilla/eligeonceideal/portada_esp.htm

Lige netop den funktion er ikke mulig på engelsk, men det er da til at finde ud af for ikke-spansk-talende.

Er det muligt at få noget lignende her på siden? 😀

-Har du den ikke på engelsk, fatter fucking bjælde af spansk??

og så lige noget andet:
      hvorfor sidder vi og diskutere BPD's navn??

Budtz4ever
      Bruger

lyder da meget fedt!! men det må være vildt svært at lave…

isidore
      Bruger

Hvordan er status med sådan en valgfunktion her på siden??

(er meget positiv indstillet over for konceptet!!) B)

Hatte
      Bruger

Synes også det kunne være genialt med sådan en ordning…. Andet har jeg ikke at sige…!

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?