fbpx

Valencia uønsket

Forside Fora AGF Valencia uønsket

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      hrmunk
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79558

Som i kan se på dette link fortæller har Agf tilsyneladene forsøgt af skaffe sig af med Alex Valencia? Hvad mener i om det? har han virkerlig fået den chance han skulle have?[think]

El Mundo
      Bruger

De har spurgt om en pris, AGF har svaret, de havde ikke råd. Alle spillere er til salg for den rigtige pris, og det triste er at bold.dk er præget af talentløse skribenter der sælger deres produkt i overskrifter der ikke harmonerer med fakta.

Cander30
      Bruger

Det er storm i et glas vand.. Hvorfor skulle AGF ville af med Valencia.
      Okey, han har ikke ramt topformen, men come on.. Han har kun været her i et halvt år..

Han skal nok vise sine kvaliteter..

samle
      Bruger

hahaha ja det kunne være fedt og smide de folk afsted som op ser en masse i og som vi ved er 6 mdr ikke meget i en klub han bliver en kanon sub eller fast på midten pleidrup på bænken (selv om det ikke er samme side de regere i) [think]

iRass
      Bruger

El Mundo -> Jeg kunne ikke være mere enig. Magen til talentløst journalistik, skal man lede længe efter.

smd
      Bruger
      StolteAGF2
      Bruger

Jeg er glad for han er blevet, og jeg tror på ham i forårsæsonen :k:k

whatslife
      Bruger

den er da ikke mindre misvisende end "Valencia var på vej til Odd Greenland"
      for en gang skyld "dybdeborende journalistik" kom nu ind i kampen ikke mtac [think]

Vantage
      Bruger

Der er også stor forskel på hvad de to overskrifter antyder. Den fra Bold.dk går meget længere end her på mtac.

AGF Horsens
      Bruger

Når først Valencia kommer i topform, hvilket tyder på han er på vej til, så napser han venstre kanten. Han er mere gennembrudsstærk end Pleidrup, som jeg ikke tror får meget spilletid i foråret, der er Valencia stærkere.

whatslife
      Bruger

176 Aarhus skrev:

Hvis du synes mtac er så latterlige, så hop da bare over og brug agffodbold.dk i stedet for. Ik?

kom du selv i tanke om det helt alene? Wow! for et dybt argument nu gør du som flere medier "overskrifter der lægger ord i folks mund" jeg kan ikke se ordet latterlig eller lign. i mit indlæg men måske du kan hjælpe mig med dit skarpe intellekt?

176 Aarhus skrev:
      Det er da rigtigt. Odd Greenland henvendte sig til AGF, og AGF gav en pris på Alex Valencia – så var han jo også mere eller mindre på vej væk.

man lægger det i en nyhed man vil og alt efter hvad man vil opnå tillægger man det en hvis lyd, det gælder sig desværre ofte nyheder fra især bestemte skribenter noget der før har skabt ballade men noget der tilsyneladende aldrig tages ved lære af.

EB overskrifter og selvopfundne konklusioner i disse i bedste EB stil, for resten uden kildeangivelse på forsiden så man ikke behøver at åbne den, for så bagefter at læse originalen og derved lave signe egne ofte anderledes konklusioner.

Så nej han var ikke på vej væk, da der jo ikke var nogle direkte forhandlinger, hvis han var blot ved at have en pris, ville alle spillere være på vej væk, da de iflg. AGF alle er til salg til den rette pris. den er åbenbart høj (for høj til ODG) og derfor betyder det vel også at agf ikke vil af med ham eller andre for den sags skyld, med mindre der er tale om et tilbud man ikke kan sige nej til.

Intet nyt under solen er det ikke sådan man siger..

fladmose
      Bruger

Fedt han ikke smutter, han har sgu et kæmpe potentiale og skal nok bryde igennem i forået:K:K

Og slap nu af drenge og piger, no bitching B)

doiugu
      Bruger

Valencia er en spiller der bliver ekstremt vigtig for vores bestræbelser for at komme længere op i tabellen. Han skal bare lige vænnes til en anden spillestil og kultur.

Alex besidder klart flere evner for fodbold end hovedparten af vores andre spillere (det var ikke negativt ment om de andre).

Haner en af de spillere jeg mener vi skal bygge holdet op omkring

C 4 nedre
      Bruger

Han har virkelig gjort det rigtig godt i træningskampene indtil videre, og fået kæmpe meget ros fra trænerstaben. Så tror simpelthen ikke at han er på vej væk.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.