Vågner AGF på mandag?

Forside Fora AGF Vågner AGF på mandag?

Viser 40 svartråde
  • Forfatter

Hvordan tror i det går på Mandag imod AAB? Er de Hviii så bævrende nervøse, eller har de strammet en hvis kropsdel sammen og fighter så blodet sprøjter?
      Jeg tror på sejr, men hvad gør i?

Aske_870
      Bruger

Man kan sige at det allerede kikser i startindlægget, for hvis fodbold var så nemt at det kun handlede om at stramme balderne og tonse derudaf, så var AGF vel befolket med jægersoldater.

Men jeg vil sige at jeg forventer at se et AGF hold som står taktisk godt til Aab, og som formår at sætte ind på de områder hvor Aab ofte er stærke, og at man fortsat arbejder på at stille backkæden højt, og dermed give mindre plads for midtbanen, sådan at vi konstant hænger i haserne på AaB. Samt at man er omhyggelig med omgangen med bolden, og holder sig stenhårdt til det taktiske koncept, og ikke forfalder til at glide ud af de aftaler der er indgået på holdet om spillestilen.

Hvis det sker, så tror jeg på sejr, da jeg synes vi hele tiden arbejder godt derhen af, og selvom modstanderen stadig slipper afsted med at lave rav i den, så fornemmer jeg at holdet hele tiden bliver lidt bedre.

Spørgsmålet er så bare hvordan tilskuerne på stadion reagere, som vi kan se i den anden tråd er der jo en hel del som nok skal give sit besyv med hvis vi er bagud. Er der noget jeg er mest bekymret for, er det nok tilskuernes rolle, fremfor spillernes indstilling.

Der er en årsag til at AGF taber deres hjemmekampe, og kun henter point på udebane.

mvh.

Aske

SteenWhite
      Bruger

Efter at ha set Aab i går mod Sampdoria skal vi vist håbe på et ærefuldt nederlag.

BOND-AGF
      Bruger

det er svært at sige noget om det er en kamp der kan gå begge veje, begge hold vil stå langt fremme på banen og kæmpe for en sejr, det er sikker!!

men overskriften er helt forkert!! 🙁 de er vågne!! (-Men nok ikke på hjemmebane og det er det jo 😉 )

letager
      Bruger

Hmm… Jeg synes helt klart at muligheden for en sejr er til stede. Vi har white tilbage og han må være klar, efter en kamps karantæne. samtidig må Aab være trætte efter kampen mod sampdoria, som virkelig må have trukket tænder ud. Jeg ser kampen som meget åben.

Beikes
      Bruger

3-2 til de rigtige

Korinther
      Bruger

Tror vi får det meget svært mod Aab. De er ikke bange for bare at stille sig ned og vente på chancer i omstillingsspillet når de er på udebane.
      Og på hjemmebane vil vi jo gerne op og styre, hvis det også er tilfældet på mandag så får vi ørerne alvorligt i maskinen.

Håber vi holder lidt igen mod dem fremfor at komme buldrende frem fra start uden hoved, for det tror jeg virkeligt kan koste dyrt.
      Desuden kan vi jo håbe på de ikke har fået armene ned efter at være gået videre i uefa-cuppen, det virker ihvertfald som om der hersker fuldstændig eufori i Aalborg efter kvalifikationen til gruppespillet.
      Lad os håbe de bliver hevet ud af den eufori, når de kommer til Århus og bliver sendt hjem med et nederlag.
      Men umiddelbart ser det meget svært ud for vores kære superliga-tropper.

gfaarhus
      Bruger

ThomasA skrev:
      0-3 til AaB. Vi har ikke midlerne til at stoppe Nomvethe/Prica, nu hvor de er kommet i gear.

UENIG – OG ENIG.
      Ingen angrebsduo er så stærk pt. i suppen som netop ovenstående to.
      Men fordi de laver en eller to kasser er det jo ikke ensbetydende med at AAB vinder. [shock]
      Jeg tror det bliver godt med Gjesing på midten (dette er ikke en kritik af Kari), men Gjesing har ved flere lejligheder vist sin skudstyrke fra distance og det får vi at se på mandag, hvorefter Graulund & Dioh samler op. 3-2 eller 4-2 til de Hviie ( Og jeg er ikke fuld ).

GRAULUND BLI' VILD :k

peterm80
      Bruger

Vi må sandelig håbe at de vågner ellers er vi snart igen under stregen og så begynder panikken da først at brede sig:(

Vi skal simpelthen kunne udnytte at Aab har brugt utroligt mange kræfter på deres Uefa Cup kamp igår. Men vi skal have viljen og modet til tro på egne evner helt indtil slutfløjtet ligesom da vi sejrede i Brøndby. Det var vindermentalitet at kaste Ole Budtz med frem så sent i kampen og fantastisk dejligt at se Tullberg sparkede sit livs mål ind:k

Vildskab på mandag please:o

Med håbet om 3 point…

gfaarhus
      Bruger

JA – Jeg tror virkelig at de bliver vilde på mandag – eller skulle måske skrive håber.
      Gjesing sætter det hele igang med en hurtig scoring direkte på frispark, og derefter netter Dioh 1 og Graulund 2.

GRAULUND BLIV VILD FOR P…..

"ThomasA – selvfølgelig kan du køre med til Fredensvang"

Chappelin
      Bruger

Jeg tror faktisk godt vi kunne gå hen og få 1 enkelt point. Men det kræver at vi bliver nødt til at gøre en måske lidt kedelig kamp ud af det og spille defensivt, da de har et uhyggeligt stærkt angreb. Hvis mandag så bare bliver dagen, hvor vores angribere har tur i den, så ville det være kanon. Spil defensivt, og med lange bolde. (lidt som vi gjorde i første halvdel af sæsonen i 1 div.) For mig er denne sæson kun et spørgsmål om overlevelse, og så kan vi tage den derfra hvis/når vi bliver oppe. Når man ser på horsens, kan man jo ikke lade være med at bevare troen på at alt kan ske, efter den kedeligste spillestil til dato, de havde i deres debut sæson i sas ligaen. Enig eller uenig?? [think]

agfgas
      Bruger

tja spiller vi som vi plejer så har vi tabt på forhånd, men får vi spillet til at glide som imod BUIF har vi en chance for et point !!.. Tvivler men håber på de 3 point !! vi må bare desværre indse pt er boligforeningen klasser foran os i alt hvad de mere eller mindre foretager sig !!

AGFan2006
      Bruger

er også sikker på vi taber med et par kasser

Slesvigeren
      Bruger

Ja, mod et hold der er flere klasser bedre, er chancerne ikke ret store.

Graulund bliver vild??

Syntes jeg høre det kommentar op til hver kamp?
      Men er han blevet det Næææh (desværre)
      men ja det kunne sgu være fedt hvis han blev vild!

ved ikke rigtig hva jeg troro om kampen!
      Tror den bliver hård og svær men håber på 3 point!
      regner da også med at tage ind og se den:k

Ceres
      Bruger

AGF plejer jo at være rimeligt gode mod de bedre hold og dårlige mod de dårligste og det har ikke ændret sig denne sæson… Vi var utrolig tæt på at få points mod FCK og Randers slog vi jo ude på et tidspunk hvor de lå i toppen og Brøndby er jo på papiret ikke noget dårligt hold som alle stadigvæk gene vil slå… Tilgængæld har vi spillet vores klart dårligste kampe mod Lyngby og Viborg, som også er de to klart dårligste hold i Suppen.

Hvad der taler for en hjemmesejr mod AaB er at de har haft et rimeligt hårdt program på det seneste og egentligt ikke har produceret alt for overbevisende resultater mod hold som Viborg og Lyngby, men at de sikkert føler at de nu næsten kan "gå på vandet" :

16. sept. AaB – Brøndby (H) 3-0 SAS Liga
      20. sept. AaB – Sampdoria (U) 2-2 UEFA Cup
      23. sept. AaB – Lyngby (U) 4-3 SAS Liga
      26. sept. AaB – FC Fyn (U) 2-0 Landspokalturneringen
      30. sept. AaB – Viborg (H) 3-2 SAS Liga
      4. okt. AaB – Sampdoria (H) 0-0 UEFA Cup

..så der kommer uden tvivl snart en down periode. (lige som Randers) og det er slet ikke usandsynligt at det lige præcis bliver mod AGF efter et flot resultat mod Sampdoria i UEFA cuppen… Vi skal heller ikke glemme at vi rent faktisk spillede en god kamp i Ålborg.
      .

Og der er det så at vi tilskuere kan hjælpe bare en lille smule til.

Som Ceres nævner har AGF (faktisk i mange år) en tendens til at gøre det godt mod de såkaldet gode hold og knap så godt mod de på papiret noget ringere hold.

Om det så er fordi spillerne mentalt er sat bedre op til en kamp mod f.esk FCK end til en kamp mod Lyngy skal jeg lade stå usagt.
      Men noget der er kendetegnende (og måske også lidt en selvfølgelighed) er, at der altid er flere tilskuere når vi spiller mod de "store" hold.

Og nu er det så vi kommer til min pointe.

Som det har været hidtil i denne sæson har vores store hjemmebanepublikum været en større hjælp for det besøgende hold end for vores eget.

Vores spillere bliver dårligere (nogen vil sige endnu dårligere) på banen fordi der har været lav tålmodighed fra lægterne i denne sæson.

Gæsterne bliver mere opsatte pga de mange tilskuere. Det giver trods alt et større kick, at spille foran 11000 tilskuere end 2000.

Så skulle vi ikke tage at give vores spillere fordelen på mandag, ved at vise vores fulde støtte fra lægterne….og have lidt tålmodighed.

Måske det kan give lige præcis de 2 ekstra procent der skal til for at hive den første hjemmebanesejr hjem.

Ceres
      Bruger

Jeg tror 'Hvid af hjerte' til dels har ret i at modstanderne yder en bedre indsats når der er mange tilskuere … Derudover så spiller vi også mere fremadrettet og de andre mere på kontra i Århus, hvilket gør det svære for os at score mål og nemmere at løbe ind i "kniven" når vores midtbane egentligt er for defensivt anlagt til at være en overbevisende trussel når vi angriber.

Hvis den sidste aflevering ikke er skarp nok og sjældent ender med en afslutning, så kan vores angrebsiver på hjemmebane nemt bliver mere farlig for os selv end for modstanderne, så OP må nok gøre op med sig selv om vi skal spille en mere kontroleret offensiv, eller med mere angrebsmindede spillere på hjemmebane, ellers bliver det lidt til en ½ løsning, som gør os uskarpe og ender i "hæderlige" nederlag på nederlag…

På udebane har vi jo ikke samme problem, fordi modstanderne slipper håndbremsen og angriber mere, hvilket også giver mere plads til vore to angribere, medens vores mange defensivt mindede spiller på midbanen gør det godt… derfor henter vi også nemmere vores points på udebane.

Roy Eagle
      Bruger

Jeg tror, at spillerne i dette øjeblik er ved at få en indsprøjtning af den rette motivation, fordi alt tyder på at BIF er ved at vinde over lorte-Viborg.

Vi skal vinde, ellers er vi under stregen. Men jeg tror ikke at det bliver en storsejr. Og jeg er overbevist om, at det ikke bliver pænt at se på. Vores spillere er desperate, og AAB'erne er (forhåbentlig) for trætte til at spille ordentligt.

Masser af grimmee frispark, brok og gule kort. Og en 1-0 sejr til Gf.

Onkel Bob
      Bruger

Efter BIF's sejr på udebane over Viborg er det ihvertfald MEGET vigtigt at GF' vinder på mandag.Hvis Brøndby virkelig er kommet i gang nu, kan vi jo ikke lukrere på en fortsat byge af dumheder og nederlag fra deres side.Så skal vi sgu for alvor kæmpe for at holde stregen under os.Håber at det var en enlig svale fra BIF's side i dag [think]

Det var godt nok lidt en nedtur for os med Brøndbys sejr.

Skal man se bare lidt positivt på det så kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har set et hold været så ufattelige ringe på hjemmebane…..ikke engang de hvide har været så dårlige.
      Hvis det her viser Viborgs øjeblikkelige niveau skal der ikke ligefrem mirakler til for at vi kan redde os i suppen.

Vi skal bare holde Lyngby under os…så skal Viborg nok selv klare det med nedrykningen.

young guns
      Bruger

Jeg håber og tror at de er fuldt ud vågne og helt klare.. Jeg er sikker på at de vil gøre alt for at glæde os fans, så vi kan få vores første sejr på hjemme bane, og hvorfor kan det ikk blive på mandag.. de har jo altid haft gode kampe mod Aab. Jeg tror vi vinder en smal 2-1 sejr[lol]

Khaki
      Bruger

Håber forresten ikke man strammer den kropsdel så meget at blodet strømmer… grimt syn…

Men ellers, jo naturligvis tror man på sejr, man er vel håbløs GF'er 🙂 og som Viborg spillede i dag kan man undre sig over at de kunne komme på 3-2 efter at være nede 3-0 mod AaB i Ålborg… så der burde være hul i defensiven (selvom UEFA kampen sagde noget andet) og vi lukker ikke så mange mål ind… så en stille og rolig 1-0 til GF, målet scoret efter en dødbold af en midtbane spiller (det må blive Gjesing eller White, Lucena og Pleidrup scorer ikke to gange i samme halvår)

Jeg forstår ikke hvordan I kan sige, at det er forfærdeligt for os, at Brøndby vandt i Viborg….. Det er da Viborg og Lyngby vi skal kæmpe imod, I regner/regnede da vel ikke med Brøndby som nedrykningskandidat når vi kom hen til 28. spillerunde??!!

Det bedste der ku' ske for os var, at Brøndby vandt den kamp – selvom det da havde været sjovt, hvis de ikke havde vundet igen…

Ja, det er vel som ham i Punkt 1 reklamen siger; "En win-win situation…"

Et uafgjort resultat havde efter min mening været win-win situationen.

solarex
      Bruger

0-0 og ellers 10-10 i gule kort havde til dels været optimalt. Men ellers er jeg enig med Krog Pedersen. Jeg nægter at tro på at BIF rykker ned, og er egentlig ligeglad med om de bliver nr. 9 og vi bliver nr. 10, hvis bare vi holder os over stregen. Det er altså fokus.

Desuden er Viborg min hadeklub nr. 1 og jeg er godt tilfreds med, at når BIF absolut skulle bryde deres udebane kompleks, så blev det i Viborg.

Det frustrerende ved de første 11 runder kan koges ned til det uforskammede nederlag i Viborg (og måske præmieren hvor point måske ville have haft en betydelig positiv effekt). 6-points-kampe er ikke til at spøge med.

Jeg mener vi har et fundament. Forsvaret og harmonien i truppen lover for, at vi kan forbedre og stabilisere igennem hele sæsonen. Håber der venter bevis for dette på mandag.

PS. Har på fornemmelsen af BIF er alvorligt på vej tilbage. Jeg tror det vendte midt i kampen mod Randers. Håber jeg tager fejl.

Fresh
      Bruger

Om vi slår topholdet AaB, der netop har kvalificeret sig til UEFA Cuppens gruppespil, mens vi selv er ekstra pressede i kraft af en plads under nedrykningsstregen og endnu ikke har vundet en hjemmekamp i Superligaen under OP? Jeg tror det sgu ikke, du…

Men jeg håber da. KOM SÅ DE HVIII'E!!!

cyrus65
      Bruger

Op i r…. med Brøndby og alle de andre, vi vågner på mandag og vinder over Aab!!! Det er nu vi skal stå på toget for ellers bliver vi isoleret sammen med Lyngby og Viborg…Så kom nu GF, vis os i kan og vil ære den hviiie trøje. På forhånd tak:k:k:k

Den bliver sgu svær..
      Nok har AaB brut mane kræfter på deres flotte samlede sejr over Sampdoria, men jeg mener stadigvæk, at de har en utroligt stærk trup, selv hvis de sparer et par spillere. Olfers, Curth, Lindstrøm,Enevoldsen er spillere, der ikke er sikre i startopstillingen. der er for mange gode spillere, der i en kamp mod de hvide skal vise deres værd.
      Derudover synes jeg Graulunds naive sejrssikkerhed vidner om mangel på respekt over for en modstander, der kan volde problemer.

1-3

cv
      Bruger

Vi taber 2-0 eller 2-1

Ann
      Bruger

Vi får en ordentlig røvfuld.. er ked af at sige det men tror ikke på det bliver kønt for vores side af, desværre… ville så gerne være optimist!!

Meloveyou
      Bruger

Jeg tipper vi vinder 3-0, Aab undervurderer os:p

gfaarhus
      Bruger

Hold da helt op hvor er folk en samling sort seere.
      Vi vinder sgu da. – Det er vi simpelthen nødt til at tro på.
      Hvis vi tvivler hvordan kan vi så bakke op 110 %.
      Der skal "djævelskab" på tribunen så den forplanter sig til plænen.
      Vi skal vinde – Vi vil vinde – Vi må ikke tvivle – Vi SKAL tro på det.
      KOM SÅ DE HVIIIIIE

Djarnis
      Bruger

Odds 2,10 på Aab sejr. For godt til ikke at spille på det desværre. Bliver nemt tjente penge 🙁 Men som skrevet andet sted, håber virkelig jeg taber de penge :k

Ceres
      Bruger

Hvordan var det lige at det gik de andre UEFA Cup hold i denne runde ? 😉

Lylle
      Bruger

det bliver satme svært i aften ..

men håber på en spændende 2-1 sejr !

JeppeRC
      Bruger

vi kan da score mål… 😀

HvedeKim
      Bruger

Ja men det kan AAB også… 😐

nr27
      Bruger

vi vågnede op.. og faldt i søvn igen efter 59 minutter..

Æv…Og atter æv :(:(:(

gfaarhus
      Bruger

Jeg vil klart konkludere at vi offensivt vågnede idag.
      MEN hold kæft hvor vi sover defensivt.

Dette nederlag gør bare så sindsygt ondt.

Viser 40 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?