Vågn op BSN!!

Forside Fora AGF Vågn op BSN!!

Viser 128 svartråde
  • Forfatter
      Gallerne
      Bruger

Det er virkelig "blevet sovet i time" de sidste mange år, og frygter at BSN ikke magter at vågne op.
      Vi ser gang på gang at AGF ikke magter at få de store navne hjem fra udlandet, mener sku at det er pinligt at han ikke kan få Brian Priske hjem til Århus, men vælger han VB da de kan og de tør..

Vil klappe i mine hænder den dag han smutter. :k:k

Ulle
      Bruger

Er du sur fordi du nu har gættet forkert på spørgsmål 3 i transferquizzen 😀

Jeg tror der kommer en supersigning i næste uge.

GF karma
      Bruger

Ulle skrev:
      Er du sur fordi du nu har gættet på spørgsmål 3 i transferquizzen 😀

Jeg tror der kommer en supersigning i næste uge.

BSN gør sit bedste… Han er bare ikke god nok.
      Iøvrigt……Op i røven med Priske. Det kan gøres bedre. Især hvis man tager i betragtning at manden altså er herredyr at aflønne

southamton
      Bruger

jeg er enig med gallerne!
      agf har sovet i time, i mange år, og nu er de ved at snøle det hele væk igen,
      sker der ik markante forstærkninger
      rykker de ned,
      vejle trup, bliver et tophold,
      er der nogle som har forslag til, hvordan man for råbt ledelsen op?
      altid agf

Fuck hvor er det latterligt at hører/se på alle de negative møgindlæg! 🙂
      Flot af Vejle, at de har fået signet Brian Priske, men transfervinduet åbner først 1/7/2008, der er mere end en måned til!

Nu må I lige tage sutten i munden igen, og lad al jeres galde blive i én tråd istedet for at lave en ny tråd HVER ENESTE gang man får et surt opstød! (:
      .. Det kan så meget passende være i denne tråd, at I får luftet ud i Jer selv. (;

southamton@

Du mener ikke seriøst at vejle bliver et tophold vel?!!! 😐

cv
      Bruger

@TheWhiteChamps

Enig.

Det er utroligt så meget hype der har været omkring VB's Priske signing. Okay, han vil hjem og spille central forsvar. Hvem vil i helst ha, Priske eller Olof? Efter min mening Olof eller en helt tredje. Og hvorfor skal alt det her gå ud over BSN, han er efter min mening en rigtig god og talentfuld sportsdirektør.
      Så tør jeres øjne og kom videre!

Noller14
      Bruger

BSN Henter klasse spiller han er sku god nok… med de penge han har er det utroligt hvad han har hentet. Flot hvad han har solgt.

:kBSN:k

GF karma
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:
      Flot af Vejle, at de har fået signet Brian Priske, men transfervinduet åbner først 1/7/2008, der er mere end en måned til!

Nu må I lige tage sutten i munden igen, og lad al jeres galde blive i én tråd istedet for at lave en ny tråd HVER ENESTE gang man får et surt opstød! (:
      .. Det kan så meget passende være i denne tråd, at I får luftet ud i Jer selv. (;

southamton@

Jamen lad os da bare vente og vente og vente. Idag skrev Gejle med Priske, den anden dag skrev de med Allan Olesen.

Ja, lad os da for fa'n ta' det stille & roligt til der kommer en tilfældig spiller fra Andorra og be'r om en kontrakt. Måske bli'r han et hit & årets fund på én gang.
      Vågn op!

southamton
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:

southamton@

vejle har et godt hold , så ik helt umuligt, men osse ligeså meget for at provokere jer, så det hele ik kommer af sig selv, det bliver svært, øv

Ulle
      Bruger

BSN skal ikke ud og købe for enhver pris. Hvis ikke vi kan få forstærkninger skal vi ingen nye spillere have.

Vi skal så bare huske på at det produkt BSN har med i tasken til forhandlinger ikke umiddelbart er så spændende som mange af de andres.

Realistisk set så er jeg personligt meget tilfreds hvis det lykkes at skaffe to forstærkninger.

jake81
      Bruger

@ southampton

Blev da overhovedet ikke provokeret, tænkte bare at du godt nok må vide rigtig rigtig lidt om fodbold når du skriver sådan noget!!!

Men godt at høre at det bare var et forsøg på at være sjov, eler hvad det nu var.

At vejle har signet Priske har da intet at gøre med om BSN er en god eller dårlig sports direktør, og man kan da slet ikke vurdere det på nuværende tidspunkt. Håbløs debat.

Vent nu og se hvad vi har fået af spillere når agurkesæsonen slutter, og så kan i jo lave et indlæg hvor i siger undskyld fordi i svinede BSN.

God weekend alle sammen!!

stjernen
      Bruger

Slap nu bare helt af, for det første er det jo IKKE kun BSN der signer spillere, det sker "forhåbenlig" sammen med Ove P. For det andet er der andre gode spillere end Brian Priske … for det tredie er jeg træt af at se på GF karma's alt for dårligt animerede hiphopper !

agfgas
      Bruger

Ud fra at VB idag har hentet en tidligere/nuværende periferi spiller så står de lidt stærkere end før [lol] men som andre skriver så tror i på der kommer en supersigning inden for kort tid.. Det krydser jeg alt hvad jeg har for er sandt, for sandt for dyden, så er vores hold som det ser ud pt max til en 10 plads. Og vi vil jo alle gerne se GF højere op, om det så skal koste røde tal på bundlinien er jo i bund og grund Windfelds beslutning !! Ham der sidder på kassen jo, og med i mente at HVIS vi IKKE får solgt Lumb for alle de mill der er blevet skrevet om de sidste mange dage, så må jeg indrømme at jeg tvivler på at GF vil punge eks antal mill ud på nye spillere..

Luke2000
      Bruger

Rolig nu, Der skal nok komme nogen…

Og vejle skal lige spille de nye ind, og det kommer til at tage noget tid + vi ved slet ikke hvor gode de reelt er.

GF karma
      Bruger

Ulle skrev:

BSN skal ikke ud og købe for enhver pris. Hvis ikke vi kan få forstærkninger skal vi ingen nye spillere have.

Vi skal så bare huske på at det produkt BSN har med i tasken til forhandlinger ikke umiddelbart er så spændende som mange af de andres.

Realistisk set så er jeg personligt meget tilfreds hvis det lykkes at skaffe to forstærkninger.

To er ikke meget. Vi har jo lidt penge……..

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=82772

STIIGAGF
      Bruger

Hele den der 'BSN få fingeren ud' debat, der har kørt hele dagen, er efterhånden kommet ud af kontrol. Prøv lige at slå op i jeres kalender, og fortæl mig hvilken dato det er??

Hvor er det dog tåbeligt at høre på kommentare som; 'jamen lad os da bare vente og vente og vente' osv. VED I HVILKEN DATO DET ER! ?
      – Da jeg sidst tjekkede efter, var det i hvert fald ikke den 31/8-08.

Drenge, transfervinduet er overhovedet ikke begyndt, har I opdaget det? Det er fuldstændig tåbeligt at begynde at tale om BSN's åbenbart dårlige evner i dette års transfervindue, før det er begyndt!

Folk skriver endda ting som; 'BSN gør det godt, men ikke godt nok'. Hvordan fanden kan man udtale sig om det, før han har præsenteret en eneste spiller??

Hvor mange suppeklubber har indtil videre præsenteret profiler? Hmm…kan faktisk ikke komme i tanke om nogen pånær Vejle (hvis Priske da overhovedet bliver en profil). Så det er jo ikke fordi, at vi er den eneste klub i DK, der ikke har præsenteret en spiller.

Jeg er SIKKER på, at BSN i øjeblikket arbejder stenhårdt for at skaffe præcis de profiler vi har brug for. At folk så har fået en mystisk åbenbaring om, at disse profiler allerede burde være på plads, kan man kun trække på skulderen af.

Bare overskriften 'Vågn op BSN' er fuldstændig tåbelig, og kan kun være en gal mands værk. Argumentationen er på sådan et lavt niveau, at jeg forlængst er stået af.

STIIGAGF skrev:
      Hele den der 'BSN få fingeren ud' debat, der har kørt hele dagen, er efterhånden kommet ud af kontrol. Prøv lige at slå op i jeres kalender, og fortæl mig hvilken dato det er??

Hvor er det dog tåbeligt at høre på kommentare som; 'jamen lad os da bare vente og vente og vente' osv. VED I HVILKEN DATO DET ER! ?

Drenge, transfervinduet er overhovedet ikke begyndt, har I opdaget det? Det er fuldstændig tåbeligt at begynde at tale om BSN's åbenbart dårlige evner i dette års transfervindue, før det er begyndt!

Folk skriver endda ting som; 'BSN gør det godt, men ikke godt nok'. Hvordan fanden kan man udtale sig om det, før han har præsenteret en eneste spiller??

Hvor mange suppeklubber har indtil videre præsenteret profiler? Hmm…kan faktisk ikke komme i tanke om nogen pånær Vejle (hvis Priske da overhovedet bliver en profil). Så det er jo ikke fordi, at vi er den eneste klub i DK, der ikke har præsenteret en spiller.

Jeg er SIKKER på, at BSN i øjeblikket arbejder stenhårdt for at skaffe præcis de profiler vi har brug for. At folk så har fået en mystisk åbenbaring om, at disse profiler allerede burde være på plads, kan man kun trække på skulderen af.

Bare overskriften 'Vågn op BSN' er fuldstændig tåbelig, og kan kun være en gal mands værk. Argumentationen er på sådan et lavt niveau, at jeg forlængst er stået af.

Rigtigt at trans vinduet ikke er åben , men havde det ikke været for Lyngby og Viborg .. så var det os der var rykket ned ! uden nogen tvivl ! Men håber også på der kommer nogle klasse sign , ellers kan vi godt forvente 1 div fra næste år ! og hvorfor ?? hvor mange kampe har vi vundet i foråret ? er klar over vi kommer til at kæmpe med Sdr.jyske , Horsens , måske Randers .. men vi høre til der med det hold vi har , men syntes også det er tid indtil den 23 juni hvor træningen går i gang igen ,,

Beikes
      Bruger

Hverken dem der proklamerer BSN som talentløs eller fantastisk, har ret meget belæg for at mene det. Han har endnu ikke hverken floppet eller haft succes, så det er vel egentlig først når dette transfervindue, er vel overstået, vi får opklaret, om han vitterligt er manden, der fortsat skal købe ind.

Han er til eksamen i øjeblikket – lad os give ham karakterer om et par måneder.

GF karma
      Bruger

STIIGAGF skrev:

Hvis du ikke er stået helt af endnu vil jeg sige at de fleste her nok godt ved at der er lang tid til næste suppekamp.
      MEN. Vi diskuterer altså ikke kun de transfers der sker her for tiden men osse dem der er sket/ikke sket siden BSN og Ove P tog over.
      Faktum er at de ikke har leveret en signing over middel endnu.

GF karma
      Bruger

Beikes skrev:
      Hverken dem der proklamerer BSN som talentløs eller fantastisk, har ret meget belæg for at mene det. Han har endnu ikke hverken floppet eller haft succes, så det er vel egentlig først når dette transfervindue, er vel overstået, vi får opklaret, om han vitterligt er manden, der fortsat skal købe ind.

Han er til eksamen i øjeblikket – lad os give ham karakterer om et par måneder.

Ja, lad os det…
      Dumpet eller bestået. Middelkarakter er i denne sammenhæng ikke bestået!

STIIGAGF
      Bruger

Det hviide hjerte skrev:

STIIGAGF skrev:

Rigtigt at trans vinduet ikke er åben , men havde det ikke været for Lyngby og Viborg .. så var det os der var rykket ned ! uden nogen tvivl ! Men håber også på der kommer nogle klasse sign , ellers kan vi godt forvente 1 div fra næste år ! og hvorfor ?? hvor mange kampe har vi vundet i foråret ? er klar over vi kommer til at kæmpe med Sdr.jyske , Horsens , måske Randers .. men vi høre til der med det hold vi har , men syntes også det er tid indtil den 23 juni hvor træningen går i gang igen ,,

Hvad er det præcis du argumenterer for? Giver ikke meget mening for mig, og kan ikke se hvad det har med det overordnede emne at gøre?

STIIGAGF
      Bruger

GF karma skrev:

STIIGAGF skrev:

Hvis du ikke er stået helt af endnu vil jeg sige at de fleste her nok godt ved at der er lang tid til næste suppekamp.
      MEN. Vi diskuterer altså ikke kun de transfers der sker her for tiden men osse dem der er sket/ikke sket siden BSN og Ove P tog over.

Når så dét ved de fleste alligevel?? [lol]
      Hvorfor kræver I så forstærkninger NU? Og som overskriften indikerer diskuterer I vist mest hvorfor BSN ikke har handlet endnu, som en reaktion på 'Priske skiftet'.

Irelevant diskussion efter min mening.

finnniel
      Bruger

Håber Brian Steen, Ove og Windfeld har en plan. Det er træls at høre alle andre klubber opruster; men hos os sker ikke en dyt. Den nye turnering starter altså allerede den 20/7, så det er ikke for tidligt at få fingeren ud…………

xhxn
      Bruger

GF karma skrev:

STIIGAGF skrev:

Hvad kalder du så signings af f.eks. Olof Persson og Kari Arnason eller f.eks. Jeremia White. Faktum er at du ikke aner hvad du taler om. Sagt på en anden måde; Hvad havde du forventet? Vi har kun haft en sæson i sasligaen hører absolut ikke til de mest interessant klubber i DK.

NJJ
      Bruger

Hold da kæft, here we go again!

Nogen gange fatter jeg altså ikke vise AGF-fans (ikke et personligt angreb). Jeg kan huske for få år siden, hvor AGF landede den ene udlandske "stjerne" efter den anden. De var ekstrem hurtigt ude, og alle i Århus jublede og klappede i deres hænder, for vi havde jo fået spillere som Christer George, Roger Risholt og Martin Ulander [shock]

Det viste sig at være impuls-indkøb og mangel på research, da man dengang hentede sådanne spillere ind og ovenikøbet betalte en svimmelende høj løn for det!
      Så her klagede fansene fordi det var mangel på indkøbsevne.

Men når så AGF, efter flere år med alt for meget gang i svingdøren, endelig udgør et stort scoutningsarbejde hvor tingene tager tid, så brokker fansene igen fordi så går tingene for langsomt! Så spørger jeg; hvad vil i SÅ have?
      Kvalitet koster og tager tid, sådan har det altid været.

Jeg bakker 100% op for vores ledelse og derved BSN, som jeg synes har gjort et fornuftigt stykke med de få midler som han nu engang har haft.

Lad os nu bare prøve for een gangs skyld at have tålmodig, så kommer resultaterne med sig.

STIIGAGF
      Bruger

NJJ skrev:
      Hold da kæft, here we go again!

Nogen gange fatter jeg altså ikke vise AGF-fans (ikke et personligt angreb). Jeg kan huske for få år siden, hvor AGF landede den ene udlandske "stjerne" efter den anden. De var ekstrem hurtigt ude, og alle i Århus jublede og klappede i deres hænder, for vi havde jo fået spillere som Christer George, Roger Risholt og Martin Ulander [shock]

Det viste sig at være impuls-indkøb og mangel på research, da man dengang hentede sådanne spillere ind og ovenikøbet betalte en svimmelende høj løn for det!
      Så her klagede fansene fordi det var mangel på indkøbsevne.

Men når så AGF, efter flere år med alt for meget gang i svingdøren, endelig udgør et stort scoutningsarbejde hvor tingene tager tid, så brokker fansene igen fordi så går tingene for langsomt! Så spørger jeg; hvad vil i SÅ have?
      Kvalitet koster og tager tid, sådan har det altid været.

Jeg bakker 100% op for vores ledelse og derved BSN, som jeg synes har gjort et fornuftigt stykke med de få midler som han nu engang har haft.

Lad os nu bare prøve for een gangs skyld at have tålmodig, så kommer resultaterne med sig.

Endelig et fornuftigt indlæg.

DJ2
      Bruger

Øh….udover Priske til Vejle…hvad er det så liiiige af top-signings der er indgået? Ingen!
      Så is i maven, boys!

mbk
      Bruger

jo der er sgu da lavet top signings, læste lige i dag at ronni b skifter fra køge til næstved eller omvendt, vis ikke det er en top signing så ved jeg ikke hvad en top signing er[lol] [lol]

GF karma
      Bruger

xhxn skrev:

GF karma skrev:

STIIGAGF skrev:

Hvad kalder du så signings af f.eks. Olof Persson og Kari Arnason eller f.eks. Jeremia White. Faktum er at du ikke aner hvad du taler om. Sagt på en anden måde; Hvad havde du forventet? Vi har kun haft en sæson i sasligaen hører absolut ikke til de mest interessant klubber i DK.

Det gør vi ikke, det har du ret i!
      Jeg vil ikke i min mest ekstreme febervildelse kalde hverken persson, arnason eller white for signings over middel. white og arnason har gjort det ok, persson er uheldig, derfor ved vi heller ikke noget om ham.
      Jeg har på intet tidspunkt sagt at der har været dårlige signings. (Det har der) Det jeg siger er at selv en blind høne kan finde korn.
      BSN har på intet tidspunkt som sportschef fundet en spiller som har overgået vores forventninger. Det er fakta.

AGF FOREVER
      Bruger

jeg er osse nervøs for den nye sæson undre mig bare over hvorfor det ikke er os der formår at hente en rutineret spiller som brian priske..

Anonym

Det er ikke berettiget, at give BSN skylden for de fejl der tidligere er blevet begået i AGF. Den kritik skal især rettes imod tidl. cheftrænere, som f.eks. Søren Åkeby, der aldrig fik det optimale ud af holdet.

Koncerndirektør Lars Windfeld og sportschef Brian Steen Nielsen (BSN) er på alle måder positivt engageret i klubben. Windfeld har gjort et kæmpe stykke arbejde, bl.a. ved at sikre klubben større sponsorindtægt. BSN har haft et par svipsere, hvor forstærkningerne ikke er slået igennem, men derfor bør man ikke overse de kvalificerede emner han samtidig har hentet.

Personligt er jeg overbevist om, at BSN arbejder hårdt for at bidrage til klubbens fremgang, samt at han nok skal finde de nødvendige forstærkninger. Jeg har stor tiltro til sportschefen og håber naturligvis, ligesom alle andre AGF-fans, at han ikke begår fejl i dette transfervindue.

danish bee
      Bruger

Ulle skrev:

ER du blind ???? skal ikke ud og købe forstærkninger!!! kom nu ind i kampen, vi har spillet af helvede til den ene kamp efter den anden, vi skal have max forstærkninger mand…

Ulle
      Bruger

@danish bee

Jeg er ikke med på din kommentar. jeg mener da absolut vi skal have forstærkninger men de spillere vi køber skal altså også forstærke vores hold. Der er ingen grund til impulskøb og lodsedler som der er set så ,amge gange før, så hellere lade være. Og så hellere nøjes med to klare fortærkninger end 5 der måske kan.

Jeg går da sikkert mere end nogen anden rundt og tænker søde tanker hver eneste gang der kommer et rygte herinde men hvis jeg skal være realistisk tror jeg ikke på at det bliver til mere end et par klare forstærkninger, og kan vi egentligt forlange mere???

Alsgaard
      Bruger

Gallerne skrev:
      Vi ser gang på gang at AGF ikke magter at få de store navne hjem fra udlandet, mener sku at det er pinligt at han ikke kan få Brian Priske hjem til Århus, men vælger han VB da de kan og de tør..

Jamen hvad nu hvis Brian Priske slet ikke var i BSN's kikkert?

tjepsen
      Bruger

Den her panikstemning har måske fået klubben i aktion: :k

http://agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5445

I kan jo prøve lykken i stedet for at skændes om noget så tåbeligt allerede den 30. maj!

Fordi Brian Priske er skiftet til Vejle, så er verden altså ikke gået under endnu. Skal vi ikke tage den her snak senere på sommeren? eller bare om 3 uger når spillerne kommer tilbage fra ferie? 😀

Jeg synes i hvert fald, at det er meningsløst at begynde den her debat før der i det hele taget er kommet gang i spillersalget. Brøndby vil eksempelvis hente mange, men har vi hørt noget derfra? Og hvem siger, at OP og BSN er interesseret i Priske?

Krydser fingre for, at vi har heldet og BSN kan skabe de rigtige kontakter

hvem siger at vi ønsker priske til Gf???
      jeg har da ikke hørt at han lige skulle være den supersigning vi har ventet på. jeg mener at hans karrierere er på vej ned ad bakke og den slags skal vi ikke have flere af..

Ceres
      Bruger

Alsgaard skrev:

Gallerne skrev:

Jamen hvad nu hvis Brian Priske slet ikke var i BSN's kikkert?

Nemlig…

Hvis vi lige støver stiftens spillerforslag af :

http://www.morethanaclub.dk/forum/viewthread.php?forum_id=40&thread_id=5875&rowstart=0

…og samtidig kigger lidt på de mere seriøse rygter der har været fremme, så har Brian Priske slet ikke været nævnt blandt de spillere AGF er interesseret i ..

Naturligvis er Priske en profil, men derfor kan man jo godt vælge at have andre spillere i kikkerten end lige ham… De fleste havde nok også regnet med at han skulle til AaB… Det ser' ihvertfald også sådan ud hvis man smutter forbi AaBs Supporterhjørne… Der er de fleste bestemt ikke glade for at Lynge lod Priske "slippe væk" .. og da slet ikke til en nyoprykker 😀
      .
      .

Ceres
      Bruger

flere bolde i feltet skrev:
      hvem siger at vi ønsker priske til Gf???
      jeg har da ikke hørt at han lige skulle være den supersigning vi har ventet på. jeg mener at hans karrierere er på vej ned ad bakke og den slags skal vi ikke have flere af..

Jeg vil nu nok mene at en spiller der har spillet EM-kval. for landsholdet for kun 6 måneder siden, stadigvæk er en profil og næppe kan siges at være "over the hill" på superliga niveau…

Men grunden til at AGF/BSN ikke har været så interesseret i Priske, er nok at han er 31 og skulle købes fri, sikker for et større beløb… udover at han skal ha' sign-on fee og en høj løn…

AGF + Investorer vil godt smide en større transfer til en profil, men så skal det også være en investering der muligvis på sigt kan give et afkast via et salg… og det er der jo ingen chancer for, med en 31 årig spiller som Priske…
      .

seppe
      Bruger

Nu har der så også været langt mellem gode danske landsholdsbacks de seneste år. At Helveg har haft højrebacken så længe som han har, fortæller da også lidt om de manglende alternativer.
      Og til dem der siger at vi ikke har hentet profiler som Priske: Skal vi nu ikke lige se hvordan det går? Persson var en profil før han kom, og han var en klar forstærkning inden han blev skadet. Priske kan vel også blive skadet, eller falde igennem som Valencia. Han er købt ind til det centrale forsvar, der er ansvaret større og opgaven anderledes end på backen. Desuden kommer både han og Olesen fra tophold, der kommer til at blive (sandsynligvis) et langt større pres på et oprykkerholdsforsvar.

"mener sku at det er pinligt at han ikke kan få Brian Priske hjem til Århus, men vælger han VB da de kan og de tør.."

Det samme tror jeg de siger i: Aab, FCM, Horsens, Randers, esbjerg, OB, FCN, FCK, Brøndby osv.. glemte jeg nogen?

Ays
      Bruger

Det hviide hjerte skrev:

hvis der er en til der siger at vi blev oppe pga Lyngby og Viborg stank så brækker jeg mig fandme.. VI LAVEDE NOK POINT – det var sgu ikke de andre der lavede for lidt!! I får sgu klubben og spillerne til at se ud som en flok talentløse nokkefår der ikke er en skid værd!

GF karma skrev:

xhxn skrev:

GF karma skrev:

STIIGAGF skrev:

Jeg vil ikke i min mest ekstreme febervildelse kalde hverken persson, arnason eller white for signings over middel. white og arnason har gjort det ok, persson er uheldig, derfor ved vi heller ikke noget om ham.
      Jeg har på intet tidspunkt sagt at der har været dårlige signings. (Det har der) Det jeg siger er at selv en blind høne kan finde korn.
      BSN har på intet tidspunkt som sportschef fundet en spiller som har overgået vores forventninger. Det er fakta.

Nu kunne det jo også godt tyde på at visse medlemmer af dette forum har MEGET høje forventninger til de spillere der hentes til klubben… Skal vi ikke lige vågne op af vores "vi er en storklub" rus og indse at vi er et bundhold som kun lige klarede sig fri af nedrykning!

Er iøvrigt også ved at være ret træt af folk der konstant fyrer den svada af om at hvis det ikke var for lyngby og viborg så var vi rykket ned… ja… det var vi nok… det var nordsjælland også… og hvad så?! Faktum er at vi IKKE rykkede ned… vi kan ikke bruge tidligere sæsoners statestikker til en skid. Det var den her sæson der var gældende. og i den sæson var vi det 10. bedste fordi der var 2 der gjorde det mærkbart dårligere end os. Altså fik vi NOK point til at overleve, og jeg havde personligt ikke forventet mere end det…

og nej… vi er heller ikke tophold næste sæson!

DukZ
      Bruger

Intet er umuligt for den, som ikke behøver at gøre det selv…

Derudover har jeg heller ikke hørt rygtet om at BSN var interesseret i BP men det er måske mig [think]

Jeg vil dog ønske Vejle tillykke med Brian Priske som helt sikkert er en super signing fra Vejles side

Puskas8628
      Bruger

BSN skal lære af tidligere sæsoners erfaringer:

Indkøbene skal være klare, så de kan indgå fra sommertræningens start. Tidligere har man brugt efterårssæsonen til at spille nye folk ind, og det bliver der vist ikke råd til i år.

Og så er der brug for minimum én klar forstærkning til alle tre kæder, der kan gå direkte ind i startopstillingen hvis man ikke vil følges ned med SønderjyskE. Samlet set er de rutinerede i den nuværende trup simpelthen ikke gode nok.

Og så skal indkøbene være gennem-researchede hen over det sidste halve til hele år, så man igen ikke får købt halv- og helskadede veteraner eller spilletrætte humørspillere.

Pengene er der, og der er ikke brug for flere bredde-indkøb. Det klarer de unge i truppen helt fint.

xhxn
      Bruger

GF karma skrev:

xhxn skrev:

GF karma skrev:

STIIGAGF skrev:

Jeg er ked af at sige det, men du er overhovedet ikke realistisk hvad angår AGF og flere andre ting. Hvad er i din verden signings over middel? Persson har i en årrække været fast mand i forsvaret på Malmø's hold – også da de blev mestre. Det samme var Kari Anrason på midtbanen og i forsvaret hos Djurgaarden. Begge er topklubber i Sverige. At Olof Persson bliver skadet er vel ikke Brian's skyld. Det er vel ligeledes svært at bebrejde Kari Arnason de mange nederlag i starten af foråret da han sad ude med en skade, tværtimod vil jeg sige at Kari Arnason har spillet rigtig godt i de kampe han har været med. Man har med tydelig kunne se når han har manglet på holdet. Iøvrigt vil jeg mene at han vil kunne forstærke de fleste sasliga klubbers midtbane. En spiller som Jeremia White er for mig en af de mest spændende spillere i SASligaen med sin ekstreme hurtighed og teknik. Jeg er slet ikke i tvivl om at han vil blive solgt til en anden og større klub på et tidspunkt. For mig at se er din vurdering af spillere over middel helt urealistisk hvis du udelukkende tænker på spillere i stil med FCK's mandskab. Og kom nu lige ned fra hesten når vi taler spillerindkøb til AGF. Brian har det meget svært da AGF som klub ikk er specielt attraktiv. Det er ikke nødvendigvis fakta, men blot min ydmyge mening…..

Bergmania2
      Bruger

Hader priske 😀

"Hvis ikke det var for Lyngby og Viborg var vi rykket ned"…tjah Det Hviide Hjerte, og hvis ikke det var FCN, Bundby, Esbjerg, Randers, Horsens, OB, FCK, FCM og AaB var vi blevet mestre! Hvor vil du hen? Over 33 kampe var vi 9 point bedre end fodvorterne, og 11 bedre end Lyngby. 😀

Og så mere genrelt.
      Det betyder sandt for dyden ikke at vi ikke skal forstærke os. For vi kan ganske rigtigt ikke løbe an på at de to oprykkere gør det ligeså fænomenalt ringe som viborg og Lyngby. Men BSN ved sgu nok en slat mere om markedet end nogen af os gør, han ved nogenlunde hvor han skal lede, og han kender sit budget. Dermed ved han også hvem der er realistiske muligheder, og hvem der bare er en drøm…og lur mig, BSN slår mig ikke som typen der bruger sin tid på at drømme.

Jeg synes det er godt at se at AGF for en gangs skyld agerer roligt og velovervejet på transfermarkedet, og jeg er fuldt overbevist om at vi får de forstærkninger der skal til. Hele klubben har meldt ud, hele foråret, at der skal forstærkes til næste år, så de er nok i gang, og har nok i virkeligheden været det længe.

AGF er en klub i positiv udvikling, så værre er vi sgu heller ikke at komme til, den skal bare sælges rigtigt.

Priske til VB…nåda? Jaja, han har spillet landskampe, dog ofte i mangel af bedre. Og forsvaret er altså ikke der vi havde vores største problemer, det var offensiven.

Alt i alt, rolig nu.. det kommer. B)

MrZacHo
      Bruger

@ southampton
      hvor mange år er du? 7?
      vejle bliver sku ikke et tophold i år/aldrig.
      BSN skal nok få nogle klassesigninger for gf, er jeg ikke i tvivl om.

andreas13
      Bruger

priske er sq for gammel.

southamton
      Bruger

mrzacho!

jeg har ik forstand på fodbold!

har kun set 95% agf kampe siden 1979!

var der nogle som viste at hvidover blev dansk mester i 1981,
      når nu kb- næstved var domonerene 1980
      næppe,
      var der nogle der viste at herfølge bliv mester i 1999-2000 næppe,
      var der nogle som viste at wiga i england bliv nr 8 i deres første seson ,i bedste række næppe.
      jeg ved det glæder om komme afsted på perronen i fart i de føste kampe, tit at nyoprykket hold kommer det.
      men som sagt jeg ved ik noget om fodbold

AGF Horsens
      Bruger

Det er virkelig "blevet sovet i time" de sidste mange år, og frygter at BSN ikke magter at vågne op.

Vil klappe i mine hænder den dag han smutter.

Utålmodigheden vil ingen ende ta. Der er ikke en skid der ved hvad der foregår bag kulisserne i AGF, er sikker på der bliver arbejdet på højtryk, især fra udskældte (synes nogen) BSN.

Inden 14 dage er jeg sikker på vi alle klapper i vores små fede hænder, og kigger helt anderledes på holdet, når forstærkningerne er på sin plads.

Knox
      Bruger

southamton skrev:
      mrzacho!

næppe,
      var der nogle som viste at wiga i england bliv nr 8 i deres første seson ,i bedste række næppe.
      jeg ved det glæder om komme afsted på perronen i fart i de føste kampe, tit at nyoprykket hold kommer det.

Jeg kan også google, men det gør mig nu ikke til raketforsker…

BSN skal tage den tid det nu tager, før han signer de spillere. Ingen tvivl om, at vi har brug for forstærkning, men vi har haft nok panik- og lottoindkøb gennem tiderne.
      Hellere scoute spillerne ordentligt og købe de rette.

southamton
      Bruger

[code][/code] var godtnok ik på google! men minder har jeg
      savne bare profier som

tommy christensen kan du huske hans 4 mål i 7-1 sejren over vejle
      lars jensen kan du huske hans mål ude fra midte af bane
      boye duedahl rygnr 15
      michael hylgård ryg nr 3 kaldte ham tarok
      morten donnerup kaldt madonnerup nr 7
      niels peter tharkelsen flotte mål i 1-0 sejren over brøndby 1981
      dobbelt købet af per beck andersen-lars lundqkvist , havde debut i toto kamp mod ik brage vandt 2-1 1981.

southamton skrev:
      [code][/code] var godtnok ik på google! men minder har jeg
      savne bare profier som

tommy christensen kan du huske hans 4 mål i 7-1 sejren over vejle
      lars jensen kan du huske hans mål ude fra midte af bane
      boye duedahl rygnr 15
      michael hylgård ryg nr 3 kaldte ham tarok
      morten donnerup kaldt madonnerup nr 7
      niels peter tharkelsen flotte mål i 1-0 sejren over brøndby 1981
      dobbelt købet af per beck andersen-lars lundqkvist , havde debut i toto kamp mod ik brage vandt 2-1 1981.

Jeg tror pointen er feset ind, men det ændrer ikke ved det faktum at vejle ikke bliver tophold i år. Klap nu lige hesten champ;)

southamton
      Bruger

bare ok hr zadiac, savner bare gamle dage!
      gode weekend

agfgas
      Bruger

Tja nu stopper GFs konkurrence jo imorgen, så må vi se hvornår der evt sker noget på transfer fronten.. Om ikke andet nu da Mølby er kommet tilbage til GF, så kan det være Jesper Jørgensen også vender tilbage [lol] Han har gjort det flot her i foråret for Skolding ..

CasperT
      Bruger

Jeg har ikke læst alle tre sider igennem, men vil nøjes med at kommentere på det første indlæg.

Kunne man forestille sig, at en af grundene til at det er svært at tiltrække topspillere fra udlandet er, at de i årevis i AGF har set en klub der ikke havde styr på tingene, og konstant lå i nedrykningszonen?

Uanset hvem man er, så er det sgu svært at hente topspillere fra udlandet til et hold som ikke præsterer. Det har jo intet med BSN at gøre.

Jeg kunne godt tænke mig at høre trådstarters foreslag til hvordan det skulle gøres?

Desuden påpeger Alsgaard noget helt centralt. Hvem siger at Priske overhovedet har været i vores søgelys?

xhxn
      Bruger

Som jeg ser det har Brian Priske ikke været interessant for os – hans ønske udover at komme til Danmark var at spille i midterforsvaret, hvilket AGF ikke har kunnet tilbyde ham. Så på den baggrund synes jeg det er ok at han er landet andensteds. Der kommer med garanti andre spændende spillere.

MrZacHo
      Bruger

for satan southampton. beviser jo ikke en skid det der q: kan alle jo fine ud af.

og no matter what bliver vejle ikke et tophold i år.

HvidIhjertet
      Bruger

southamton skrev:
      mrzacho!

næppe,

De ting som du sagde der vidste jeg da godt. F.eks, ikke at Hvidover blev Danske mestre, men det er jo også ubrugelig viden, storset.. ja Herfølge blev danske mestre, men rykkede ned året Efter. Wigan klarede sig godt i første sæson, men hvordan gik det dem lige i år?.

Vejle bliver bestemt ik noget tophold !, Vejle har ikke en specielt god trup i forhold til andre hold. Jovidst de har spillet godt i første div, men det gjorde lyngby jo også. Jeg tror Vejle tager turen ned igen..

Ceres
      Bruger

xhxn skrev:
      Som jeg ser det har Brian Priske ikke været interessant for os – hans ønske udover at komme til Danmark var at spille i midterforsvaret, hvilket AGF ikke har kunnet tilbyde ham. Så på den baggrund synes jeg det er ok at han er landet andensteds. Der kommer med garanti andre spændende spillere.

Vi har nu vist godt nok også kig på en spiller i udlandet til midterforsvaret, men måske har man vurderet at Priske simpelt hen er for urutineret på den position..
      .

Ceres
      Bruger

TH skrev:
      Og hvis Priske´s egne udtalelser om "nye udfordringer" direkte var et KRAV om at spille centralt i forsvaret – selvom han har gjort det før -ja så lad bare Gejle få ham!!!
      http://www.vejle-boldklub.dk/news3.aspx?NewsID=eddc6440-2e2e-11dd-ab79-005056843820
      Desuden er han iflg VB´s formand klubbens dyreste og mest løntunge spiller, (set i et tv interview på TV2Syd – som jo selvfølgelig ikke ligger online!!!!AARRGGHH!!!!)

Tja, Ove C kalder Priske et scoop og roser ham til skyerne, så han virker jo mere end glad for at få ham til Vejle :

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=13493
      .

Nitten
      Bruger

Brian steen tag hjem til vejle.
      "kan man sige"

AGF Horsens
      Bruger

Til de utolmodige, så arbejdes der på højtryk. Måske skulle i vente med at fyre BSN.

http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5451

Gallerne
      Bruger

Men hvilken spiller er det nu lige at BSN har hentet ind til nu, der er en klar forstærkning.. Jeg kan ikke se ham..

Ceres
      Bruger

BSN sagde:
      – Det bliver helt sikkert et stærkere AGF-hold, der løber på banen i næste sæson,

Tidliger har udmeldingerne fra OP og BSN været optimistiske men langt mere forsigtige, så der er uden tvivl allerede nu et par spillere i hus, ellers ville BSN ikke være så direkte..

I kan godt begynde at skrue forventningerne op igen 😉
      .

mortensj
      Bruger

det tror jeg også du har helt ret i, og lige så vel at det er gode spillere som går direkte ind på holdet. Hvis det kun bliver breddespillere som bliver hentet brænder BSN virkelig nallerne med sådan nogle udtalelser, og så kan man da først begynde og stille spørgsmålstegn ved hans evner..

Oscar Dahl
      Bruger

Okay Ceres, så vil jeg skruge kraftigt på min lille forventningsknap og håbe at du har ret..:D

Kass2k
      Bruger

Forresten så syntes jeg man skal huske BSN's evner på salgssiden når man vurderer ham

Først Tullberg afsted for 7,5 mio og nu Emil Lyng fo 3,0 millioner – imponerende!

zcml
      Bruger

Gallerne skrev:
      Men hvilken spiller er det nu lige at BSN har hentet ind til nu, der er en klar forstærkning.. Jeg kan ikke se ham..

Graulund (desværre solgte man Duncan samtidig, så det endte med status quo i angrebet), White, Lucena, Kári. Og var Persson ikke gået i stykker, ville han ud fra hvad man så i træningskampene også være blevet det (ka' man self. ikke sige med sikkerhed, men det så sådan ud).

abv
      Bruger

Jeg syntes nu BSN har bestået med bravour. Først 7,5 mill for tulle, og så 3 for lyng. Det er fandeme gode salg. hvis vi kan leve på at sælge de nædstbedste talenter frem for stamspillere, er vi helt godt kørende. Som det hele tiden har været planen har det handlet om at fo regnskabet i 0, nu kan der bruges penge….

AGF Horsens
      Bruger

Gallerne skrev:

Jamen for pokker da. det er 9 dage siden vi spillede den sidste kamp og de starter op igen med træningen sidst i juni.

Vent da lidt og se om ikke der dukker et par nye gutter til truppen snarest. Tålmod min herre, tålmod!

AGF Horsens
      Bruger

[u]UNDSKYLD BSN[/u]
      Burde det ikke være den nye overskrift i denne tråd.

Der er hvis mange i denne tråd der er på vej hen til håndvasken, hvis i forstår sådan en lille en.

Først sælger vores uduelige sportschef et ukendt talent uden superliga erfaring, ved navn Emil Lyng til 4 mio. kr. + videresalgsklausul.

Ikke nok med det, køber den samme elendige sportschef en klasseangriber med over 100 Bundesligakampe på cv'et for 3,5 mio. kr.

Det alllerværste er så, at der i næste uge angiveligt bliver præsenteret to nye spillere på nivaeu med ham der fra Bundesligaen, hvad har manden gang (ryster på hovedet smiley)

Jeg siger bare skam dig Brian, du er ikke god nok…..eller er du[think]

Keano
      Bruger

@AGF Horsens: Kunne ikke have skrevet det smukkere selv.

Men som altid så er der så mange som kun ser sort/hvidt……

GRENES
      Bruger

Eller blåt/hvidt 😀

Det er jo lidt en tradition, at man som tilhænger af dem fra fredensvangen, skal anskue tingene lidt kantet til tider …

Sidste år var der jo samme ramaskrig over elendigheden af vores sportsdirektør… Men pengene var der ikke dengang – og de er kun så småt på vej tilbage!

Vi har en god ledelse, vi har en god sportschef og vi har en god træner … Som agf'er er det jo næsten farligt at sige, men det ser satme godt ud på den front!

Blue/white vision … :k

ja vi har en rigtig god ledelse,
      måske ikke så proffesionel uddannet som andre klubber,
      men at vi har gamle spillere i ledelsen,
      viser sig at være en god idé.

Troede faktisk ikke i starten, at BSN havde så god en forretningsans,
      men han har sku overbevist alle, om at han kan det shit ! 😀
      og så har han sku også fået lukket munden på alle de kritikere der siger at AGF får det svært næste år, med signeringen af Rafanando..

men har også lige læst, at Esbjerg er interesseret i Jan K
      og jeg tror sku at han prioterer Efb højere end AGF,
      hvis han skulle vælge.

Gallerne
      Bruger

Jeg nægter og tro at det er BSN der har forhandlet priser på tulle og Emil. AGF har fået et bud som de ikke kunne sige nej til, at det så er BSN der løber med æren, kan jeg ikke helt se hvorfor han skal have den..
      White kan jeg gå med til at han har været en positiv overraskelse, men hvem var det nu lige der fandt ham.. Kom han ikke bare til prøve træning ud af det blå, BSN har ikke været ned for at hente ham her op.
      Da han købte Alex W blev der grinet så højt i Norge at man kunne høre det her ned, de viste hvad manden stod for og hvad han kunne og ikke kunne. Han kunne være god for et hold som FCK når det virkelig kører for dem, manden kender jo ikke til at kæmpe for et hold og stå sammen i tykt og tyndt, hans retur løb minder mest af alt om miniput fodbold..
      Så efter min mening har BSN ikke hentet en eneste spiller som vil kunne forstærke de hvide.
      Nando tror jeg heller ikke på at BSN har fundet, for som han selv skriver, det var noget som pludselig kunne lade sig gøre..
      Men jeg håber og tror på at Nando kan gøre en forskel, men Brian Steen lad det nu ikke være en sovepude og tro at nu er den hellige grav bevarret, vi mangler minimun 3-5 klasse spiller endnu, for at have en chance for at undgå nedrykningen i næste sæson…

grind88
      Bruger

[u]Minimum[/u] 3-5 klassespillere? Tjaaa…man kan jo ha lov at håbe. Tror nu ikke vi skal regne med 5 nye klassespillere.

HvidIhjertet
      Bruger

Gallerne det lyder mere som om du er blevet kold i røven over at vores Sportschef faktisk har gjordt et fantastisk arbejde. Det er BSN der har fået priserne på div spillere så højt op.. Du synes måske ikke det er fantastisk at han kunne sælge Lyng for 4 mio, og købe en spiller der vil gå ind og blive den nok bedste angriber i sas ligaen for kun 3,5 millioner. Dvs at han har solgt en "dårlig spiller" i mine øjne, jeg så en del 2 holds kampe og synes ikke han var så god som mange siger. og for så købt en profil der engang var på mange tyskers læber, da han spillede i hertha !,,

Keano
      Bruger

@Gallerne: Når man kristisere BSN ikke for at reagere når der ikke kommer nye spillere til klubben – altså holder ham ansvarlig for den sportsligetilgang til klubben så må man også anerkende de salg der er sket som et udtryk for hans arbejde både mht. Tullberg og Lyng.

For det 2. så har BSN arbejdet ud fra et budget som har været meget stramt og jovist har han ramt ved siden af med spillere sådan er det nu engang, men glem ikke de spillere som vi har på vores hold den dag i dag som har vist evnerne på banen: Kari Arnason, Jerry Lucena, Dioh Williams og Jeremiah White.

AGF Horsens
      Bruger

Gallerne skrev:

[i]Jeg nægter og tro at det er BSN der har forhandlet priser på tulle og Emil[/i]

Det er muligt, men det er Brian Steen der har hentet Tullberg til klubben, og det er Brian Steen der har sørget for Emil Lyng kom på en lang kontrakt, inden andre så talentet.

Tullberg/Lyng = 11,5 mio.kr. lige ned i klubkassen. Det er og bliver sportschefens fortjeneste, uden tvivl.

nemli
      Bruger

@Gallerne
      Hvis det ikke er BSN's fortjeneste, hvis er det så? Det er ham der har ansvaret som Sportschef – både for de fehlere der bliver lavet, men også for de gode handler, der har været nu her.
      Jeg siger props til BSN – det er sku en god handel han har lavet med Nando.
      Og indtjeningen på de solgte spillere er heller ikke dårligt gået.

Nu begynder jeg at have tillid til at vi også overlever i suppen næste sæson – og man kunne jo også håbe på en lidt bedre placering…

I blir klogere men dejligt med nogle haters….
      tro mig der bliver smil over smilets by igen snart
      B)

Acsadac
      Bruger

Synes det er svært at kritiserere BSN lige nu?

Han har været med til nogle fantastiske salg.

Vi er altså ikke rigtig gået igang med transfervinduet endnu, og vi har allerede hentet én potientiel storspiller. Hvad mere kan vi forvente?

Det er jo ikke sådan, at nogle spillere direkte er gledet væk fra klubben? Allan K. Jepsen, Jan K, Patrick Haginge, Dan T. og hvem der ellers har været nævnt, er jo ikke afskrevet endnu.

Nogle vil måske nævne Ruud, men tror ærlig talt ikk GF på noget tidspunkt var tæt på at få ham.

Synes ikke der er nogen grund til at være pessimister.. BSN har sq gjort det godt indtil nu.. Lad os vente til August med at fælde en dom over ham..

For han har vel ikk gjort noget galt i dette vindue endnu?

Kongen1986
      Bruger

ShortyDenHvie;

Må vi høre. Det lyder til at du ved noget?

Ellers kan man da vist ikke bare fyre sådan noget af??

Kom frisk [think]

Michael
      Bruger

Nando Rafael…. transfervinduet jo ikke slut endnu, Gallerbørge

MrZacHo
      Bruger

BSN er en genial sportschef har han da bevist med de signinger og salg han har lavet. Nando Rafael siger vidst det hele. Og så Emil og Tullberg salgene. med Jan K på vej til klubben ser det vidst ikke helt galt ud. Nu burgte kritikkerne vidst lukke mundene

Bubber
      Bruger

@Galleren

Det kan sagtens være at Lille og Reggina bare har smidt posen med penge midt på bordet – det ved vi jo desvære ikke – men så vil jeg sige at vores sportyboss, er en væsentligt bedre sportchef end deres [lol]…
      Det kan jo også være, at han har fiflet lidt med priserne – det ved vi jo ikke.
      Vi ved jo bare at rygterne længe sagde 3 mio., og det er jo bare rygtet, men hvis det nu var indholdet af den første pose der faldt på bordet, så er der jo bare ca. 1 mio. gode grunde for hvorfor han har gjort det godt.

Derudover synes jeg det er for tidligt, at afskrive Alex … Men kunne jo høre, at Ove og BSN ikke ville bytte ham for Ruud – sådan synes jeg ihvertfald det ser ud. Han er en medgangsspiller – INGEN TVIVL om det!
      Men en medgangsspiller er sgu også ok – det er jo også det vi vil se.

Igen – vi kan gøre os så atraktive, men jeg tror også der er en der taler godt for det 😉

Jeg elsker godt nok denne tid – hver dag er som jule aften!

DaButcher
      Bruger

tja er sgu glad for signingen af nando og håber da på flere klasse signings

i min verden er det BS der styrer lige nu

Har fuld tiltro til at BS,OP,LW kan føre os det skridt vidre der ikke omhandler nedrykningskamp

stabilitet må være kodeordet

kom så de hviiiiiiiiiiii

RehnAGF9
      Bruger

@Gallerne
      dit indlæg bærer lidt præg af en generel negativ holdning til BSN, det virker som om at det nærmest er fuldstændig ligegyldigt hvad manden gør og hvad han henter og sælger af spillere, så er det hans skyld hvis der sker noget negativt, men bestemt ikke hans skyld hvis der er en positiv handel…

Har aldrig kunne fortå de kritiske holdninger overfor Brian Steen, ALLE sportschefer har kiksere, og i mine øjne har han handlet så godt at der under hans tid har været langt flest positive oplevelser.
      Vildere BSN vildere!!:k

CasperT
      Bruger

BSN er da vist i høj grad vågen.

Alle har ret til deres egen mening, men jeg har svært ved at forstå at man er utilfreds med BSNs arbejde. Det er da virkelig et meget fornuftigt stykke arbejde han (og sikkert flere andre i organisationen) har lavet.

Masada
      Bruger

@Rehn

Han er vel bare en vejle-fan som tager lidt pis på os, ellers er hans holdninger præget af at han muligvis har et handicap såsom at være blind B) BSN`s overall score som sportschef syntes jeg er forholdsvis høj. Gå nu amok Brian:k

Holmertz
      Bruger

Må tilstå at jeg også synes BSn har gjort det fantastisk under meget svære betingelser. Bare tænk på de spillere han formåede at tilknytte selv om vi lå i 1. division (Persson, Kari).

Men synes dem der ikke er enige skal kaste et blik på denne artikel:
      http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080606/SPORT/486629181/1189/STIFTEN

Udover at det er vildt at vi kan få Nando, må man også sige der er tale om ganske godt købmandsskab…

MrZacHo
      Bruger

god artikel Holmertz. viser et godt billede af BSN.

lyder godt med en ny forsvarsspiller. (:

HvidIhjertet
      Bruger

Lig mærke til at efter at vi begyndte at sige gallerne i mod, og ingen var enige med ham, så har han ikke rigtig kommenteret yderligere i debatten 🙂

agfgas
      Bruger

ShortyDenHvie skrev:
      I blir klogere men dejligt med nogle haters….
      tro mig der bliver smil over smilets by igen snart
      B)

Kan altså ikke fordrage folk sætter noget igang uden at kommentere det færdigt !! [lol]

Man kan jo også prøve at sammenligne Brian Steen med de andre sportschefer/indkøbsansvarlige i Suppen…

Lyngby, ?: Ingen diskussion, de lever (og dør!) af egen (ind)avl. Havde kun kr. 18.95 at forstærke sig for i vinterpausen, og det gik derefter.

VFF, Morten "flipper" Jensen: Havde formentlig et større budget til rådighed, end mange går og tror i sidste vindue. Købte/lejede en ordentlig røvfuld skrabelodder, hvoraf kun Rurik Gislasson gav en begrænset gevinst. Klasser under Brian Steen.

FCN, Allan Whatswithhisface: Op og ned – Marcus Pode har floppet, men Bernburg været en stor succes. Tilknytningen af Dennis Cagara synes jeg var et scoop, men det er næppe helt fair at sammenligne med AGFs vilkår, da Farum nyder godt af de to store klubber i nabolaget.

BØF, Kvaksalversønnen Anders: No Contest!! På et kæmpebudget har manden nærmest egenhændigt forvandlet Pestegnens hold fra DM-kandidat til mellemvare i ligaen. End ikke i AGF har vi nogensinde set en sportschef, der har gjort det så ringe.

RendOs, Vindmøllendrengen Jacob: Skød med spredhagl ligesom Morten Jensen, men ramte lidt bedre. Marc Nygaard ligner en klar forstærkning, men Søren Berg synes ringere end da han var inde omkring landsholdet. Tiden vil vise, om vi har noget at misunde de blå æsler.

ACHoresøn, Kent Nielsen m. fl: Når man henter en notorisk ballademager som Joseph Elanga tyder det på, at man dels har stor tillid til egne integrationsevner, og dels har et skrabet budget. Tilknytningen af Macena og Henrik Hansen er scoops, som vi godt kan misunde salamidrengene.

EFB, En eller anden fisker: Køber en ny spiller til det centrale forsvar i hvert andet vindue, ligesom vi selv. På et eller andet tidspunkt må det vel lykkes dem at ramme en der dur – men længere fremme på banen har de købt/udviklet dygtige spillere, og her er de foran os, må man indrømme. Noget af æren tilfalder dog Ove, som lagde fundamentet, mens han var i klubben.

FuCK, Carsten V. aka "Don Øf's lille kælegris": Måske den største fiasko af alle, budgettet taget i betragtning. Forestil jer, at GF havde kradset 2+ millioner sammen til en højt besunget brasser, som flopper kæmpe, kæmpe stort??! Har samtidigt formået at pille alt talent ud af Rasmus Würtz + Morten Nordstrand – og må nøjes med bronze trods det, at man har to tjekkiske landsholdsspillere samt Grønkjær i truppen. 03 – eller hvad fanden dumpet hedder nu om stunder.

FC Gylle: Gyllerik/Ørlegård: Ejer et afrikansk land, hvilket gør sammenligninger umulige. Har haft stor glæde af disse deres "studerende" unge spillere, og salget af Simon Kjær til Palermo er flot. Nærmest helt mistænkeligt flot…

Aab, Lunge J: I en klasse for sig. Deres fans frygtede nedrykning i begyndelsen af sidste sæson efter salg af Winsnes og Würtz – men de blev mestre efter TRANSFERFRIE signings af Prica, Johannsson. Især det med de gratis spillere, ku' Brian Steen godt øve sig lidt mere på.

AGF, Berti: Lucena, Kari, White og Dioh er spillere, som alle havde forbedret niveauet markant, hvis de havde været i klubben i nedturssæsonen 05/06. Valencia og Madsen har skuffet, men sidstnævnte må vel betragtes som en lappeløsning begrundet i Olofs skade. Når alt kommer til alt – og budgettet taget i betragtning – har BSN givet baghjul til BØF, FCK, Lyngby, VFF, og spillet nogenlunde lige op med klubber som EFB, RFC, ACH og Farum. Kun Aab og Midtafrika er flere niveauer over – så jeg synes sgu' det er i orden, hvis BSN klapper sig selv lidt på skulderen i en stille stund…

Doc
      Bruger

@GraulundforPresident: Et af de allerbedste indlæg længe på MTAC. Fin research og bortset fra kælenavnene rimelig objektivt!
      Jeg er meget enig med dig langt hen ad vejen!

/Doc – Vildere Brian, vildere!!

zcml
      Bruger

ACHoresøn, Kent Nielsen m. fl: Når man henter en notorisk ballademager som Joseph Elanga tyder det på, at man dels har stor tillid til egne integrationsevner

Og med god grund!
      Horsens er jo netop gode til at skabe en sammentømret enhed, og derved få meget ud af lidt.

Det lader da også til man har fået styr på Elanga, som har gjort det godt for dem.

Zizou1
      Bruger

Interessant debat om BSN, men mere interessant at se hvor usaglig debatten er. Er ny bruger og undrer mig over hvad man skal med fjender når man har gf venner. Skal debatten ikke hives ned på et sagligt niveau vi er trods alt i samme båd.

Gallerne har ytret sin mening ud fra faktuelle oplysninger. At se BSN blive rost af hans gode ven Jan Schouby. At det er i orden at være medgangsspiller i en klub der har super meget modgang. Blot eksempler på at man ikke altid skal kaste med sten. Specielt efter Rafael Nadal eller hvad han nu hedder er kommet til.

BSN er efter min mening en mand der sagtens kunne erstattes, han har udviklet sig ingen tvivl om det, men er enig med Gallerne i at BSN ikke alene skal tilskrives Nando, de fik jo trods alt kontakten via deres netværk (skal et sådant ikke bestå af flere for at eksistere….)

En stor hjælp til BSN ville nok være et kursus i kommunikation, hans har alt for mange tåbelige udtalelser, som absolut ikke er til gavn for nogen.

God sommer til alle gf'ere

MrZacHo
      Bruger

@ Zizou1.

Man må da gerne diskutere? det er da det et debat-forum er til for, og alle kan ikke have samme mening. så det er helt fint som det er herinde.

BSN skal blive, og det gør han også :k

Laudrup
      Bruger

FuCK, Carsten V. aka "Don Øf's lille kælegris": Måske den største fiasko af alle, budgettet taget i betragtning. Forestil jer, at GF havde kradset 2+ millioner sammen til en højt besunget brasser, som flopper kæmpe, kæmpe stort??! Har samtidigt formået at pille alt talent ud af Rasmus Würtz + Morten Nordstrand – og må nøjes med bronze trods det, at man har to tjekkiske landsholdsspillere samt Grønkjær i truppen. 03 – eller hvad fanden dumpet hedder nu om stunder.

Nu er det vel ikke Carsten V Jensens skyld at de kun får bronze, det må Ståle vel tage "æren" for – faktisk læser jeg det som om at du faktisk burde rose Carsten V for at hente, Wurtz, Grønkjær og andre stærke spillere til FCK

Ceres
      Bruger

Zizou1 skrev:
      BSN er efter min mening en mand der sagtens kunne erstattes, han har udviklet sig ingen tvivl om det, men er enig med Gallerne i at BSN ikke alene skal tilskrives Nando, de fik jo trods alt kontakten via deres netværk (skal et sådant ikke bestå af flere for at eksistere….)

En stor hjælp til BSN ville nok være et kursus i kommunikation, hans har alt for mange tåbelige udtalelser, som absolut ikke er til gavn for nogen.

Før BSN, havde AGF 0 netværk at trække på anden end en spiller agent eller to, der var venner med ledelsen .. derudover lod man bare de skiftende trænere vælge hvem de ville ha' …. og når vi så skiftede træner, så blev spillerene også bare skiftet ud i store mængder, med store tab…

Det er derfor fuldstændigt håbløst at skulle læse at BSN nemt kan erstattes, da det jo er det netværk han har opbygget der nu er hele fundamentet i en stabil indkøbs politik i klubben… BSN har købt og solgt både Norske og Svenske spillere, alle med fortjeneste og overskud til følge… at BSN så også skal beskyldes for at være dårlig, fordi han nu gør brug af det netværk han har fået opbygget.. det er jo fuldstændigt til grin… undskyld jeg siger det….
      .

16 point
      Bruger

Jeg må indrømme at jeg, ligesom Gallerne, ikke er imponeret af BSN. Tullberg salget er vel et af de mærkeligste i Superligean i mange år og jeg tror ikke der er nogen der kan komme med en fornuftig forklaring på hvorfor de ville have ham og hvorfor de ville give så mange penge for ham.
      Det er rigtigt at han er blevet hentet til klubben af BSN, men det er vel også rigtigt at ikke mange fans ønsker ham tilbage med mindre han er gratis, så bortset fra at han blev solgt for millioner kan man vel ikke sige at han har været en god signing. (men svært ikke at klappe alligevel)

Lyng salget er da flot for en mand der ikke har spillet på første holdet, men FCM solgte jo en forsvarsspiller der heller ikke havde været på holdet til vist 26 mill og med den sammenligning ser salget jo mindre imponerende ud.

Nando er vist en appelsin der er faldet ned i turbanen. BSN har udtalt at det var en mulighed der pludselig opstod og så slog de til. Det vil sige at det ikke er en spiller de har fulgt længe og ment ville passe ind i trup og spillestil og derfor jagtet. Med den pris der oplyses for ham må man gå ud fra at tyskerne har ment at han var gået i stå og ikke kunne komme i gang hos dem igen.
      Kan OP få ham op i de samme omdrejninger som han åbenbart har været i tidligere er det en fantastisk signing og helt sikkert en der vil give resultater både på banen og på bundlinien, men kommer han ikke i op på sit gamle niveau kan appelsinen i turbanen vise sig at være særdeles rådden under skrællen.

Jeg glæder mig vildt til at se hvem der ellers bliver hentet til klubben og så håber jeg at Nando og de andre tilgange viser sig som virkelige forstærkninger og ikke bare navne der lyder godt og få drømmene endnu højere op for derefter bare at skuffe.

Ceres
      Bruger

ACHoresøn, Kent Nielsen m. fl: Når man henter en notorisk ballademager som Joseph Elanga tyder det på, at man dels har stor tillid til egne integrationsevner, og dels har et skrabet budget. Tilknytningen af Macena og Henrik Hansen er scoops, som vi godt kan misunde salamidrengene..

Jeg vil ikke bedømme Horsens indkøbspolitik… for jeg tror egentligt ikke de har penge at købe for, så derfor bliver altid noget med at hente utilpassede spillere gratis fra andre klubber, som man så håber at træneren kan udvirke mirakler med… en politik der aldrig ville kunne gå i en stor klub som AGF..

Jeg ville gerne se hvordan ledelsen/BSN ville blive bedømt i det her forum, hvis AGF gjorde som Horsens og stort set kun hentede gratis spillere fra 2. og 3. hylde…Derfor holder en sammenlignig heller ikke.. AGF er tvunget til at være aggressive på transfer markedet og hente "navne" og "profiler" der koster penge… Derfor bliver skuffelsen så også meget større når en dyr spiller flopper, medens Horsens bare upåagtet kan de billige spillere rejse igen, hvis de ikke får success…
      .

Harboe
      Bruger

16 point -> Tullberg blev hentet gratis til klubben fra GRENÅ!!!
      Han har stort set intet kostet og har sikkert været hovedsagelig andenholdsspiller, indtil vi så kom i angrebs mangel.
      Synes han var et fint køb, han var ikke en stjerne men en okay breddespiller. Han blev jo kun satset på fordi der ikke var penge til andre.

Når der tænkes på Nando opfatter jeg sætningen med det var en mulighed som lige pludselig kom frem, som om de havde masser af kendskab til manden, bare uden de forventede at kunne købe ham.
      Lige pludselig var muligheden der så og da slog de til.
      Brian Steen har været rundt i Nordeuropa og set kampe, så tror også han har set noget med Nando.

16 point
      Bruger

Harboe>

Jeg er med på at Tulle ikke kostede noget da han kom til klubben og du har helt sikkert ret i at han ikke har kostet meget at have. Han er helt sikkert hentet som bredde/udviklingsspiller og man kan jo ikke forvente at de alle udvikler sig som man håber. Det synes jeg ikke at Tulle har gjort, men det er jo lidt svært at få det argument igennem når han blev solgt for 7,5 mill [think]

Med hensyn til BSN og Nando så tvivler jeg ærlig talt på at han har set Nando på Borussia Mönchengladbach's 2. hold, men jeg kan da tage fejl. Det lyder bare voldsomt hvis han skulle se kampe på højeste niveau i hele Norden og Tyskland samt i den underliggende division samt de samme ligaers andethold. I så fald må hans rejsekonto gøre selv Brixtofte misundelig[lol]

Han kan selvfølgelig have set ham som indskifter, men jeg er overbevist om at han er købt på tidligere tiders bedrifter. Jeg mener ikke han er en lottekupon, men måske nærmere en oddset kupon. den ser god ud inden kampene går i gang, men derfor er det jo ikke altid at fjolserne spiller som forventet….

Harboe
      Bruger

Jeg tror da heller ikke han har set alle andenholds kampe, men på grund af netop tidligere tiders bedrifter og BSNs netværk vil det jo give mening at se manden spille.
      Hvis BSN kan se hans CV er så imponerende som det er og han har fået ham anbefalet af sine kontakter kunne jeg godt forestille mig han vil se ham spille selv også.

16 point skrev:Med hensyn til BSN og Nando så tvivler jeg ærlig talt på at han har set Nando på Borussia Mönchengladbach's 2. hold, men jeg kan da tage fejl. Det lyder bare voldsomt hvis han skulle se kampe på højeste niveau i hele Norden og Tyskland samt i den underliggende division samt de samme ligaers andethold. I så fald må hans rejsekonto gøre selv Brixtofte misundelig[lol]

Nu er Nando Rafael jo ikke en vores sædvanlige lykkeriddere, som rejser Europas mindre ligaer rundt i håbet om at tilspille sig en midlertidig kontrakt. At BSN ikke har set ham spille, rører mig ikke i betragtning af det CV, Rafael har – dertil lagt at BSN også har spurgt for sig i M'gladbach hos danslerne samt trukket på sit eget netværk i denne sag. Hvordan i alverden skulle han ellers kunne tjekke en spiller, hvis liga blev afsluttet for længere tid siden?

Ellers er jeg enig med indlægget længere oppe med at hvorfor have fjender, når man har AGF-venner? BSN har rigtigt nok kun solgt Duncan og Tullberg for gode transfersummer, men taget i betragtning af det materiale han havde til rådighed, har han gjort det acceptabelt. Husk på, at han kom til som sportschef, hvor klubben ikke helt kunne finde ud af, om den skulle beholde Åkeby eller ej, og da han så endelig gik selv, var der ikke en sportslig sammenhæng mellem kvalitet, erfaring og ungdom i truppen, og det mundede så ud i en nedrykning, som formentligt var strikket sådan sammen, at det ikke ville medføre nogle konsekvenser for den nye træner Ove Pedersen.

Selve projektet med at genopbygge AGF er i mine øjne gået i gang på første spilledag i sæson 2006/07, hvor programmet stod på oprykning. Året efter sælger AGF Tullberg for en overraskende høj sum af 7,5 mio. kr. Sælger vi igen en spiller her til sommer (sikkert Arnason eller Lumb) for en tilsvarende sum eller højere som ved Lumbs tilfælde, er det ok efter min mening. Jeg er med på, at han skal holdes til ilden, men jeg har fuld tiltro til, at BSN styrer AGF langsomt i den rigtige retning i samarbejde med Ove Pedersen.

16 point
      Bruger

Peter Holm Frandsen >
      Jeg tror egentligt vi er enige i på hvilken baggrund Nando er kommet til klubben på, og jeg er i hvertfald enig med dig i at han ikke er en lykkeridder som er dukket op til en uges træning og har tilspillet sig en kontrakt ud fra den uges præstationer. Han er købt på tidligere tiders præstationer og kvaliteter samt udsagn fra folk der kender ham/har spillet sammen med ham samt BSN's kontakter i Tyskland.
      Indimellem er man jo nød til at tage en chance når den byder sig og havde man sagt til ham at man var interesseret og ville følge ham i efteråret før man besluttede sig var muligheden jo med 99,999 % sikkerhed forduftet.
      Jeg synes han lyder utroligt spændende, men jeg mener stadig at han er en oddset kupon;)

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080608/SPORT/650283531/1284/net

Og så er den vist lukket……………….?

FORZA BSN!!!

Ceres skrev:

ACHoresøn, Kent Nielsen m. fl: Når man henter en notorisk ballademager som Joseph Elanga tyder det på, at man dels har stor tillid til egne integrationsevner, og dels har et skrabet budget. Tilknytningen af Macena og Henrik Hansen er scoops, som vi godt kan misunde salamidrengene..

Jeg vil ikke bedømme Horsens indkøbspolitik… for jeg tror egentligt ikke de har penge at købe for, så derfor bliver altid noget med at hente utilpassede spillere gratis fra andre klubber, som man så håber at træneren kan udvirke mirakler med… en politik der aldrig ville kunne gå i en stor klub som AGF..

Jeg ville gerne se hvordan ledelsen/BSN ville blive bedømt i det her forum, hvis AGF gjorde som Horsens og stort set kun hentede gratis spillere fra 2. og 3. hylde…Derfor holder en sammenlignig heller ikke.. AGF er tvunget til at være aggressive på transfer markedet og hente "navne" og "profiler" der koster penge… Derfor bliver skuffelsen så også meget større når en dyr spiller flopper, medens Horsens bare upåagtet kan de billige spillere rejse igen, hvis de ikke får success…
      .

Du har ret – men min pointe er, at ACH beklageligvis er helt vildt gode til at spotte upåagtede spillere, der så slår igennem hos dem. Vi skreg allesammen af grin, da de hentede Abdul Sule – men han var jo kun een blandt meget få skæverter… Beshart Berisha, Henrik Hansen, Macena og til en vis grad Lawan har jo gjort det godt, desværre.

Ceres
      Bruger

GraulundforPresident skrev:

Ceres skrev:

.

Du har ret – men min pointe er, at ACH beklageligvis er helt vildt gode til at spotte upåagtede spillere, der så slår igennem hos dem. Vi skreg allesammen af grin, da de hentede Abdul Sule – men han var jo kun een blandt meget få skæverter… Beshart Berisha, Henrik Hansen, Macena og til en vis grad Lawan har jo gjort det godt, desværre.

Ja, men de upåagtede spillere der så mere eller mindre flopper i Horsens, dem høre vi bare aldrig om i pressen, fordi der ikke rigtigt er noget at skrive om når det er spillere der alligvel ikke var de store forventninger til…

Men for at lave en lille sammenligning, så har Horsen jo også hentet en Tysk spiller Steffen Lauser som blev skadet straks efter han ankom til klubben i vinters og stort set var skadet hele sidste sæson.. Det der gør at det ikke er den store fiasko, er at han var rimelig ukendt og billig da de hentede ham … Han fik iøvrigt senere en rigtig fin debut for Horsens ved at score det afgørende mål i 3-2 triumfen mod FCK (Horsens første Suppe points mod FCK nogensinde) ….

… men hvem ville du helst se i AGF ? :

http://en.wikipedia.org/wiki/Steffen_Lauser

..der aldrig har spillet så meget som en eneste Bundesliga kamp, eller :

http://en.wikipedia.org/wiki/Nando_Rafael

…med 103 Bundesliga kampe som wing og angriber. ? 😉
      .

Willow
      Bruger

Sammenligningen er måske dårlig, men skulle BSN sige nej tak til en spiller som Ronaldinho fordi han ikke har set ham spille? Grunden til han måske ikke har set ham spille er fordi han er af en kaliber som man ikke kan forvente at trække til Aarhus.
      Jeg er ret sikker på at hvis BSN har fået en henvendelse fra en agent eller whatever (gennem sit netværk) har han sq nok sikkert tjekket wikipedia ud og derfter ringet rund til andre i sit netværk og forhørt sig om manden…eller måske som andre herinde…tjekket ham ud i fm08 😉

Ceres
      Bruger

@Willow skrev:

…man kunne jo også vende den om og spørge om der virkeligt er nogen der tror at Horsens selv har fulgt tyske Steffen Lauser over en længere periode medens han spillede for HSVs reserver, eller tror at de bare pludseligt fik muligheden for at hente en Tysk spiller med nogle ungdomslandsholdskampe på CV'et ?…

Willow
      Bruger

Ceres….eehh….? Enten læser du mit indlæg forkert eller også vil du bare skrive du er enig?

Ceres
      Bruger

Willow skrev:
      Ceres….eehh….? Enten læser du mit indlæg forkert eller også vil du bare skrive du er enig?

Ja ja, vi er såmænd enige 😀 … Jeg ville bare lige tilføje at det vi gør ved delvis at hente spillere via anbefalinger fra et nætværk, det gør alle andre klubber i Danmark også…

Willow
      Bruger

Hehe, ok 😀

i got spirituel power beyond human reach
      i turn milk to gold and gold to life
      i'm not human not dead
      …………
      ej spøg til side ved ik en skid men lad os nu se der har aldrig været så meget sol over Gf i min tid 19 somre vel og mærke
      men kan mærke det er nu der sker noget
      DO YOU DARE TO JOIN THE FORCE

Zizou1
      Bruger

Stig AKA Frank Heskjaer skrev:
      http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080608/SPORT/650283531/1284/net

Og så er den vist lukket……………….?

FORZA BSN!!!

Nej det åbner da kun debatten, tak for linket til denne artikel. Artiklen viser blot hvor stor en fordel det er at kende pressen. Jan Schouby og BSN er privat rigtig gode venner, og det fremgår tydeligt af artiklen, der er totalt blottet for research, og signalerer at indirekte signalerer at BSN har tjent 34 mio til AGF i overskriften. Pladder Pladder Pladder.

Leon og Duncan er 22 mio lige ned i Kurt Andersens lomme, og ja de blev solgt for mange penge, men surprice surprice de var også kæmpe talenter og det er altså ikke BSNs fortjeneste at de blev solgt. Nede på 28 mio og investeringer for 16 mio. Ser man så på lønudgifterne til spillerne i perioden de var i klubben begynder fortjensten at svinde. Hvorfor inddrager Jan Schouby ikke sådanne overvejelser når han nu vil bringe en artikel om sine gode vens meritter i AGF.

Det er vel alle kendt hvor negativ en indstilling Jan Schouby har til AGF, så det der gør BSN god i manges øjne, er blot mangel på kritisk sans overfor pressen, BSN drager blot fordel af at være den første i AGF der får ro og ikke konstant svines til af Jan Schouby.

Det går helt sikkert fremad i AGF men mener stadig at BSN kan erstattes han er jo blot ansat ind i en længere sigtet strategi, og en stærk organisation er trods alt vigtigst for succes, og det er nok mere det man skal tillægge forandringen til det bedre, end BSN og hans journalistven.

Eller også svines BSN ikke til fordi han er den bedste som gør det godt???

Og du misser pointen synes jeg. Der står jo ikke, at BSN har TJENT de penge. Men det er immervæk de spillere der er blevet solgt under ham, og ifølge BSN selv, så kunne han have solgt bl.a. Leon og Duncan for mere end de blev såfremt Kurt A ikke havde blandet sig..!

Og mener du oprigtigt, at man ikke kan kreditere en sportschef for at sælge et talent?? Hvad fanden snakker du om? Så salget af Tulleberg og-eller Lyng er ikke delvist BSN's fortjeneste?? Så hvis Lumb sælges så er det ikke BSN's fortjeneste, men kun talentet hos Lumb selv der kan hyldes..? Eller?

Hvornår kan en sportschef nogensinde roses af dig? Er det KUN når han henter spillere?

Prøv at overvej hvad det er for en opgave BSN tog på sig, da han begyndte som sportschef. Jeg var i øvrigt også skeptisk, meget endda, men tænk over det.

AGF har gennem et årti nu, været et notorisk galehus i den tunge ende af suppen…med en enkelt detour til den næstbedste række. Vi har skiftet trænere som om vi var en italiensk midterklub med ambitioner om Champions League, og alle der nogensinde har trukket en hvid trøje over hovedet er øjblikeligt gået i stykker…næsten!

Ok, måske en kende sat på spidsen, men min pointe er at Brian Steen har haft en tur opad bakke, om jeg så må sige. Jeg tror sgu ikke det er lige nemt at fortælle en spiller som er god nok til et midterhold i suppen, hvorfor det er han skal spille AGF derop…med dét rygte vi har!

Og jeg ved godt at skuden faktisk ER vendt nu…men dumme rygter hænger altså ved uretfærdigt længe, så der går nok nogle år endnu, før den del af historien er…tjah, historie.

Jeg synes Brian Steen gør det flot. Jeg synes i det hele taget det er en fornøjelse at se, hvordan der er kommet relativt styr på stumperne i GF.

Hvad angår Nando. Hvis han lever op til forventningerne har han været et scoop af dimensioner. Hvis han lever nogenlunde op til forventningerne har han været et rigtig godt køb. Hvis han flopper, var han i det mindste ikke vildt dyr. [lol]

Hørt 😀

Zizou1
      Bruger

Hvornår kan en sportschef nogensinde roses af dig? Er det KUN når han henter spillere?

Jeg sviner ikke BSN og mener han gør et hæderligt arbejde, han har også udviklet sig som sportschef. Dette er en debat om BSN, og min klare holdning er at en anden kunne gøre det lige så godt; hvorfor?

Århus Elite har en stærk profil, det er ikke let at skabe på så kort tid som det er lykkedes, superflot gået.
      Organisationen virker stærkere end nogensinde, med fokus på fodbold og forretning.
      Der er lavet en strategi for organisationen (hvor er vi/hvor skal vi hen).

Ovenstående er vigtige kriterier for succes i en organisation. AGF har siden BSN blev sportschef været i forandring, og kæmpet mod et blakket image, en kamp der ser ud til at være vundet. Ikke pga. BSN men pga man nu har en dygtig organisation, som har ansat BSN.

BSN er meget dårlig til kommunikation, senest udtaler han om Nando: at folk ikke kunne se ham fordi det var mørkt, det synes White Pride og andre af den slags aber sikkert overhovedet ikke er sjovt. For at opbygge et stærkt brand er kommunikation væsentligere end en sportschef, specielt en der ikke har kommunikation som sin stærke side.

Min konklusion må være at BSN gør et hæderligt arbejde i en dygtig organisation der giver ham rammerne til det.

Zizou1 skrev:
      AGF har siden BSN blev sportschef været i forandring, og kæmpet mod et blakket image, en kamp der ser ud til at være vundet. Ikke pga. BSN men pga man nu har en dygtig organisation, som har ansat BSN.

First of all: Han er jo en del af det!! Hvad snakker du om.. Vil det sige, at et pladeselskab er de eneste der skal hyldes når en musiker kommer ud med en fed plade? Fordi de skrev med ham!!??

Synes det er mærkelig logik du kommer med..

BSN er meget dårlig til kommunikation, senest udtaler han om Nando: at folk ikke kunne se ham fordi det var mørkt, det synes White Pride og andre af den slags aber sikkert overhovedet ikke er sjovt. For at opbygge et stærkt brand er kommunikation væsentligere end en sportschef, specielt en der ikke har kommunikation som sin stærke side.

Second of all: enig i, at BSN sludrede omkring episoden med Nando ved åen.. Men det er et enkeltstående tilfælde.

Desuden så har BSN vist bedre kommunikations-skills end alle før ham.
      Jeg synes han udtaler sig meget professionelt. Kom med blot et enkelt eksempel mere end det du gør med Nando og jeg lover dig 5 eksempler på god kommunikation fra BSN's side.

Min konklusion må være at BSN gør et hæderligt arbejde i en dygtig organisation der giver ham rammerne til det.

Fulstændig enig… Men det er ikke helt det du antyder i dine indlæg!

PS: BSN er altså en del af den organisation du helliger.. Se det som et trekløver eller en treenighed om man vil, for nu at blive i den guddommelige tråd.

Lars W.-Ove P. og Berti = Gud, Jesus og helligånden…

Zizou1 skrev:BSN er meget dårlig til kommunikation, senest udtaler han om Nando: at folk ikke kunne se ham fordi det var mørkt, det synes White Pride og andre af den slags aber sikkert overhovedet ikke er sjovt. For at opbygge et stærkt brand er kommunikation væsentligere end en sportschef, specielt en der ikke har kommunikation som sin stærke side.

Der går sgu snart Radikale Venstre i debatten, så meget som det nu diskuteres om Nando Rafael er 'mørk' eller ej… Eller om det er korrekt at kalde ham 'mørk', osv. Der er væsentligere ting, drenge!

Kommunikation er ikke den vigtigste side for en sportschef, men det er derimod det sportslige ansvar og udviklingen i AGF. At han kalder Nando Rafael 'mørk' i en kontekst, hvor BSN viser byen frem og hurtigt tænker om der mon er nogen, der genkender Rafael og ham på strøgtu, og et par dage efter med et smil i øjet fortæller, at han kortvarigt tænkte på, at der ville være nogen, som kunne genkende ham og Rafael, men at det ikke skete, formentlig fordi han var mørk/afrikansk. Er der ikke noget, der hedder Humor Mod Racisme?

Derudover kan jeg hurtigt kigge på de jyske SAS Liga-klubber, og her er det vist kun Lynge Jacobsen, der gør et bedre stykke arbejde end BSN. Jens Ørgaard lever højt på sin afrikanske slavefarm, og Vejles Hans Laugesen har intet bevist i den bedste række.

Jeps, jeg er stadig tilfreds.

Zizou1
      Bruger

First of all: Han er jo en del af det!! Hvad snakker du om.. Vil det sige, at et pladeselskab er de eneste der skal hyldes når en musiker kommer ud med en fed plade? Fordi de skrev med ham!!??

Synes det er mærkelig logik du kommer med..

Ja BSN er en del af ledelsen i AGF, men hvis han stopper er det ikke ensbetydende med at der ikke kan komme kvalitetsspillere til AGF, tidligere har AGF i høj grad været styret af enkeltpersoner. Det de er ved at opbygge virker til at være en organisation der ikke er afhængig af den enkelte. Sportsligt har BSN ikke imponeret, pga. et par lidt heldige/dygtige handler gør det ham ikke til gud.

Lindrup Valencia er humørspillerre kommet til for at forstærke et hold i modgang men begge har et navn. Foldgast har et navn men har ikke scoret siden 90'erne. I den meget ringe ende af skalaen for signs. Som jeg har skrevet tidligere har han udviklet sig, men han har trods alt også siddet på pinden et stykke tid.

Som jeg opfatter din logik, kunne Danmark ikke have vundet EM i 1992 uden Michael Laudrup (blot et eksempel, ikke en sammenligning med BSN…)

Zizou1 skrev:
      Sportsligt har BSN ikke imponeret, pga. et par lidt heldige/dygtige handler gør det ham ikke til gud.

Næh, det har du ret i. Han er ikke Gud. Til gengæld er jeg træt af at høre på, at han gøres til Fanden pga. spilleres manglende evner til at slå til i AGF! Som jeg ser det, så er Valencia selv årsagen til problemet i AGF. Mange har allerede påpeget, at han gør det skide godt til træning, fordi manden er pisse god. På papiret en super signing af BSN, idet man fik ham meget billigt. At Valencia ikke slår til kan da ikke være 100% BSN's kyld…

Er træt af at høre på, at BSN skal tilskrives al sportslig fiasko men ikke må tilskrives økonomisk succes.. Valencia var en god handel, men han er dårlig til at opfylde det han er ansat til!!!

Som jeg opfatter din logik, kunne Danmark ikke have vundet EM i 1992 uden Michael Laudrup (blot et eksempel, ikke en sammenligning med BSN…)

Come again??!!??.. Den sammenligning forstår jeg ganske simpelt ikke, hehe..

Viser 128 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?