Uro i Silkeborg

Forside Fora AGF Uro i Silkeborg

Viser 2 svartråde
  • Forfatter

Hey..

I silkeborg oplevede jeg og mange andre en mand blive slæbt væk fra os andre og på brutal vis anholdt. Nogen der ved mere om sagen, for efter hvad jeg så og hørte havde manden ikke gjordt noget.

Jeg optog noget på min mobil men det blev ikke så godt. Andre der fik noget?

Men trist og sørgeligt at igen se at kontrollørene ikke har styr på en skid!

2white4u
      Bruger

Jeg så kampen i TV. De nævnte godt nok at der var noget tumult hos AGF tilhængerne.

De nævnte også at der var flere AGF-tilhængere end SIF-tilhængere hvis man målte på vokal :k

Karups mr GF
      Bruger

Jeg stod lige ved siden af, og kunne se kontrollørerne slæbe af sted med en GF fan, jeg tror sq ikke engang de var sikre på om det var den rigtige de havde fået fat i. Oven i det tror jeg de var en fire-fem stk der lagde oven på den stakkels dreng, de havde endda fået klemt ham helt op af hegnet. Det skal så lige siges at kontrollørerne startede hele balladen da en af dem (en gammel torsk) absolut skulle tage hårdt ved vores mand med megafonen.

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.