Urealistisk krav fra os fans

Forside Fora AGF Urealistisk krav fra os fans

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Wimmie
      Bruger

Nu har jeg altså fået nok af os fans. Jeg har været GF fan i rigtig mange år nu og har hørt på rigtig meget for at jeg stadigvæk holder med dem men er også kommet dertil hvor jeg synes at GF skal starte forfra og jeg mener HELT forfra. Vi er ikke et stor hold længere og har ikke vædet det i rigtig mange år men alligevel sidder vi fans nu og snakker om forskellige spillere og trænere som ikke er gode nok til et hold som GF, hvad er det i forventer at vi er et top 3 hold om 2-3 år? Nej jeg synes det er på tide at vi ser os selv i spejlet og indser at vi skal først blive et solidt midter hold inden vi kan blande os i toppen. Der er ikke nogen spillere eller træner som er for dårlig til GF lige nu hvis bare de kan bringe GF ind i en ny tid med baglandet i orden og jeg gider ikke at høre på begrundelsen at vi er danmarks 2 største by.
      PUHA det var så dagens brok

Guffe
      Bruger

@wimmie
      Selvfølgelig er der trænere og spillere der ikke er gode nok i AGF, også selvom vi er rykket ned. Det giver sig selv.

At vi fans forventer at ligge i top tre og bare skal tage os sammen, den har vi hørt før. Men det bliver ikke mere rigtigt af den grund. Jeg synes at det er dig der skal tage dig sammen.

Jeg er enig med dig i at vi skal, om ikke starte forfra, så ihvertfald få renset totalt ud i ledelse og spillertrup. Der er ingen energi at hente nogle steder fra der, så ud med dem.

Wimmie
      Bruger

@Guffe
      Det er da klart at vi ikke skal ned og hente spillere i serie 3 men det er mere at de spillere som vi evt skal få er ikke nogen som tror at bare fordi klubben hedder AGF så kræver man lige 15-20% mere i løn dem kan vi ikke bruge til noget

Hehe jeg ved ikke lige hvad du mener med at det er mig som skal tage mig sammen fordi at jeg er træt af at høre på fans som kræver spillere fra øverste hylde når vi ikke er en top klub men max et midter hold

Guffe
      Bruger

Det er mere den der historie om at alle AGf fans forventer at vi er tophold. Det gør vi ikke. Men vi forventer heller ikke konstante bundplaceringer og nedrykninger på stribe.

Er der nogle der ikke skal tage sig sammen, så er det AGF fans. De har været ufatteligt loyale de sidste tyve år. Ufatteligt loyale. Og jeg er pisse træt af at høre at på folk, der mener at jeg skal skrue ned for forventningerne, når vi lige er rykket ned – igen.

chilli
      Bruger

Jeg må give Guffe ret. AGF fans har været overordentlig loyale, hvor i mod ledelsen har svigtet gang på gang.

Ønsker om nye spillere, er jo blot håb fra frustrerede fans. Lad da for h…… Bare folk drømme, hvad er der galt i det?

Du håber vel også på oprykning i 1. Hug, og så kunne mN hævde, at du ikke er en dyt bedre selv!

Wimmie
      Bruger

@Chilli

Jamen jeg kan da kun give dig ret jeg mener da også at vi fans har været rigtig loyale det er jo heller ikke det jeg sætter spørgsmålstegn ved men mere at vi ikke skal forvente at bare fordi vi var en storklub engang så kan vi ikke tillade os at sætte krav til at hele ledelsen og trænerer skal ud som en masse profiler men sammentidig skal vi rykke sikkert op og blive et tophold det kan da ikke lade sig gøre og er også helt sikker på at de fans som feks. Sønderjyske har drømmer da også at de bliver et tophold.

Ja jeg ønsker da helt sikkert at vi rykker op med det samme MEN hvis der ikke sker noget markant i AGF denne her gang så er jeg faktisk rigtig meget i tvivl for så står vi jo det samme sted som nu

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.