fbpx

udsalg af spillere

Forside Fora AGF udsalg af spillere

Viser 76 svartråde
  • Forfatter
      nbngf
      Bruger

BT skriver i dag at der kan gøres nogle gode handler med spillere som har kontrakt udløb her til sommer. se. http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-superligaens-gavebod

de spilere der er opp er.
      Eric Djemba-Djemba, 30 år, OB
      Bernard Mendy, 30 år, OB
      Jonas Borring, 27 år, FC Midtjylland
      Nathan Coe, 27 år, Sønderjyske
      Mikael Nilsson, 33 år, Brøndby
      Martin Albrechtsen, 32 år, FC Midtjylland
      Peter Madsen, 33 år, Brøndby
      Bajram Fetai, 26 år, Lyngby
      Niels Lodberg, 31 år, AC Horsens
      Peter Graulund, 35 år, AGF

Peter skal selvfølgelig blive til han har rundet de 40.

Jeg syntes at Nathaen Coe og Martil Albrechtsen er interessante spillere.
      Men har vi brug for dem.

Jonas S
      Bruger

Der er i hvert fald ingen grund til at hente Nathan Coe. Vi har to ganske udemærkede keepere, og især Staff imponerer. Han er også bedre end Nathan Coe.
      Jeg synes, Jonas Borring er spændende. Mener ikke, han har fået chancen i FCM. Han kan blive god igen!

Steen6372
      Bruger

Jeg synes vi skal hente ham den sidste på listen 🙂

Mendy kunne være et emne til højreback, men jeg er ikke sikker på at han er typen Peter Sørensen søger. Albrechtsen kunne måske bruges i vores forsvar, men jeg er i tvivl om hans nuværende niveau og han vil sikkert gerne have en pæn løn.

Ellers er der ikke rigtig noget der frister i forhold til hvad vi mangler.

Fanoe
      Bruger

Gad godt se Lodberg i hvide trøje. Han har samme attitude som Graulund og hvis vi kunne få sådan en i hver kæde ville det være fedt.

Borring er en lottokupon.. Men dem har agf jo været ret gode til at anskaffe sig førhen.. Så hvorfor ikke!!!

Peter Madsen: Hvem??
      Djemba-Djemba: God men et problembarn
      Mendy: Problembarn
      Fetai: Problembarn med meget lavt bundniveau

resten er der vist ingen grund til at snakke om!!

Snurre Snup
      Bruger

@Fanoe

Hvorfor er Jonas Borring en lottokupon? Han har den perfekte alder og han er venstrebenet venstre midtbanespiller, som nok er det, AGF har allermest brug for. Måske endda mere end en højre back.

Schmidt
      Bruger

Mendy hvis økonomien er til det og han har lyst, kunne være godt. Han spiller højreback, men kan også spille venstre som han gør nu i OB. Det forudsætter selvsagt han har den rigtige indstilling, og loyalitet overfor PS og klubben.

jijypuru
      Bruger

Enig Snurre Snup.
      JB er en klasse spiller, der de gange han er blevet indskiftet for FCM har gjort en forskel/afgjort kampe på egen hånd. Han er i FCM i konkurrence med nogle meget dygtige spillere, men han ville til enhver tid være en forstærkning hos os.

@Fanoe
      – enig i at vi manlger spillere med vinder attitude. Vi skal gerne have en i hver kæde som du nævner. Spillere med attitude som Spelman, Mike Jense, Lodberg og Graulund. Et godt ekempel fra håndboldens verden er Kasper Hvidt.

Desuden ville Djemba Djemba sammen med JB den spiller på listen jeg helst ser i AGF. Men begge spillere har vel næppe AGF som 1. prioritet ligesom de lægger uden for vores lønbudget.

Steen6372
      Bruger

Hvad mon Jonas Borring får i løn i FCM? Kan næppe være småpenge med den transfer man betalte til OB i sin tid. Mit gæt er, at når Borring og FCM ikke kan blive enige om en forlængelse, hænger det meget sammen med at han står til en voldsom nedsættelse af lønnen, som svarer til at han er gået fra at være stjerne til marginalspiller på få år.

På den måde kan Borring jo sammenlignes med andre spillere i vores trup, Søren Larsen og Morten Moldskred, som også begge havde mindre succesfulde ophold i deres seneste klubber, og måtte tage til takke med en mindre kontrakt hos os. Jeg ved ikke helt om Borring er klar til det. Men på et tidspunkt må virkeligheden vel indhente ham.

Fanoe
      Bruger

Grunden til at jeg kalder ham en lottokupon er netop at han ikke har spillet fast i 2 sæsoner.. Kun været indskifter med blandet succes. Men hvis han kan finde niveauet fra OB tiden, så er han bestemt spændende!!!

raffa
      Bruger

syntes ikke rigtig vi skal have nogle af de nævnte vi mangler en højre back men mon ikke hr Nilsson har rundt sidste salgs dato, Borring hvis tænder er offside har helt sikkert kvaliteter, men stephan p, davit, egbedi, berg, osama, aron kan alle spille fløj og er enig i at vores løn kroner skal gå til en der kan spille højre back på højt niveau.

så kan vi jo drømme om duncan, lumb og leon

erling1956
      Bruger

Har hørt, at ham Peter Graulund, 35 år, AGF skulle være en giftig angriber, og der skulle være mange år endnu. 🙂

J
      Bruger

Det eneste der er et emne på den liste er Jonas Borring, men kun hvis han får rettet de forfærdelige tænder først. Ellers ville jeg ikke kunne holde ud at se på ham i den Hvide trøje,

Jacob
      Bruger

vil slet ikke se hverken Mendy eller Djemba-Djemba i klubben. De har været med til at ødelægge OB med deres attitude. Jonas Borring er noget mere interessant hvis vi har lønbudgettet til det. Det samme syntes jeg Bejram Fetai og Martin Albrechtsen er er…

petersen100
      Bruger

Jeg ser kun Borrng som en mulighed – resten kan ikke højne niveauet i GF.

Lad nu bare Lodberg smutte til AAB…

vieri
      Bruger

nbngf skrev:
      BT skriver i dag at der kan gøres nogle gode handler med spillere som har kontrakt udløb her til sommer. se. http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-superligaens-gavebod

de spilere der er opp er.
      Eric Djemba-Djemba, 30 år, OB
      Bernard Mendy, 30 år, OB
      Jonas Borring, 27 år, FC Midtjylland
      Nathan Coe, 27 år, Sønderjyske
      Mikael Nilsson, 33 år, Brøndby
      Martin Albrechtsen, 32 år, FC Midtjylland
      Peter Madsen, 33 år, Brøndby
      Bajram Fetai, 26 år, Lyngby
      Niels Lodberg, 31 år, AC Horsens
      Peter Graulund, 35 år, AGF

Peter skal selvfølgelig blive til han har rundet de 40.

Jeg syntes at Nathaen Coe og Martil Albrechtsen er interessante spillere.
      Men har vi brug for dem.

Jeg ville overveje Jonas Borring hvis han ville acceptere en markant lønnedgang . Ellers er der ikke rigtig nogen på den liste jeg ville kaste gode penge efter undtagen Graulund selvfølgelig.

Steen6372
      Bruger

I går fik vi i hvert fald udstillet Mendys defensive svagheder. Han har ellers oplagte offensive kvaliteter. Hvor vidt han er en ballademager eller blot en medløber til Djemba-Djemba, kan jeg ikke rigtig vurdere, men den del tror jeg godt at PS ville kunne tøjle.

Schmidt
      Bruger

Ja Mendy var ikke god defensivt, men han var hurtigere end KP og han var nærmest både kant og back. Med en Berg, SP eller Osama foran havde han kunne koncentrere sig om det defensive.

HVIS OB rykker ned mener jeg han kunne være god, det holder jeg fast i.

BergMania
      Bruger

Nej tak! Ingen af dem på listen finder jeg interessante..

Vi har Jens Jønsson der kommer i spil til højrebacken, da konkurrencen ser ud til at være for stor i det centrale forsvar..

Borrings karriere er gået helt i stå.. han skifter til en oprykker klub, eller aab.. tror jeg..

Willow
      Bruger

Schmidt skrev:
      Ja Mendy var ikke god defensivt, men han var hurtigere end KP og han var nærmest både kant og back. Med en Berg, SP eller Osama foran havde han kunne koncentrere sig om det defensive.

Før OB kampen tænkte jeg også på Mendy som en god højreback, men efter kampen mener jeg på ingen måde der er plads til en spiller med så lad en attitude.
      Når man er back må ens defensive pligter veje højere end de offensive. Det kan godt være han overløb KP, men jeg vil hellere have en spiller der holder 90 min. end en der kun kan klare 45.

Steen6372
      Bruger

BergMania: Er vi ikke snart ved at være trætte at nødløsningen med at omskole spillere til højreback?

Hvis vi endelig skal bruge en fra den nuværende trup må det være Sorin. Han blev dog købt som højreback – men har dog gjort det betydeligt bedre centralt.

Schmidt
      Bruger

Det er jeg ikke tryg ved efter SIF-kampen, Jønsson er dygtig men han skal bruges centralt hvor vi i øvrigt også har brug for unge spillere.

Mendy som både kan spille på højre og venstreback er interessant, det er lige det vi mangler.

Schmidt
      Bruger

Willow skrev:

Schmidt skrev:

Før OB kampen tænkte jeg også på Mendy som en god højreback, men efter kampen mener jeg på ingen måde der er plads til en spiller med så lad en attitude.
      Når man er back må ens defensive pligter veje højere end de offensive. Det kan godt være han overløb KP, men jeg vil hellere have en spiller der holder 90 min. end en der kun kan klare 45.

For det første spiller Mendy venstreback i går, hvor han er bedst og bedre end Ruud på højreback. Desuden skal OB i en time jagte en AGF føring på to mål. Læg dertil at PS helt sikkert ville forbedre Mendy defensivt.

Willow
      Bruger

Schmidt skrev:

Willow skrev:

Schmidt skrev:

For det første spiller Mendy venstreback i går, hvor han er bedst og bedre end Ruud på højreback. Desuden skal OB i en time jagte en AGF føring på to mål. Læg dertil at PS helt sikkert ville forbedre Mendy defensivt.

Hvis manden er 30år tror jeg ikke man gider bruge tid & energi på at lære ham defensive pligter.
      Venstre eller højre, det ændrer ikke på at manden ikke tog tilbageløbene, som kunne have kostet et mål i deres ende

T-Knogle
      Bruger

Mendy og Sorin, Les Backs Français! Eller måske som en giftig Anglo Saxisk/ Franker firekæde med Howard og Eckersley til venstre og Sorin og Mendy til højre. Svagheder ved det er at de sikkert ikke fatter hinanden.

Men Mendy ville være klasse. Til gengæld tror jeg Borring har fået alle de chancer han skulle have, købte FCM ham ikke på [u]en[/u] god sæson i OB? Der er ligeså meget fodbold i ham som der er i Jan Kristiansen.

vieri
      Bruger

Vi SKAL have en solid højre back til sommer og her mener jeg ikke vi bør overveje en spiller som Mendy . Han er med garanti en rigtig dyr dreng i løn og kan sikkert ikke aflønnes under forskerordningen under hele perioden af en evt ny kontrakt . Så jeg håber vi finder solid nordisk løsning og ikke et flashy/dyrt eksotisk navn.

jj
      Bruger

Mon ikke tiden, hvor "rigtig dyr dreng" er ved at være gået. Hvis man spiller i en (pt.) middelmådig dansk klub, så skal man ikke regne med at forblive "en dyr dreng"

Det er mig en gåde, hvordan folk kan ønske Mendy til Fredensvang. Seriøst… Har I set OB's kampe i denne sæson? Mendy er alvorligt impliceret hver anden gang OB forærer chancer bort. Han er for udisciplineret og virker nærmest uskolet. En back skal sgu' også kunne forsvare!

vieri
      Bruger

GraulundforPresident skrev:
      Det er mig en gåde, hvordan folk kan ønske Mendy til Fredensvang. Seriøst… Har I set OB's kampe i denne sæson? Mendy er alvorligt impliceret hver anden gang OB forærer chancer bort. Han er for udisciplineret og virker nærmest uskolet. En back skal sgu' også kunne forsvare!

Enig . Mendy virker ikke som en spillertype der ville passe ind i den måde Peter Sørensen ønsker at spille på . Og jeg ser også store defensive mangler i hans spil , hvilket ikke er godt når man forsvarsspiller .

Unknown99
      Bruger

jeg kunne godt tænke mig at give borring chance. har stadig en del gode år i sig, kunne være fint at se om manden kunne finde sit tidligere niveau…

jj
      Bruger

@unkown99: Helt enig, han kunne god få en opblomstring. Men nok ikke som højre back, så det og en god angriber (hvis Moldskred viser sig at være et flop) er vigtigt.

vieri
      Bruger

Jonas Borring skal være velkommen i AGF , hvis han altså er villig til at gå ned i løn fra den utvivlsomt enorme hyre han har hentet i FCM .

Replay
      Bruger

Lad Borring avblege sit hår, og så ligner han en AAB spiller. Og endnu mere deres fans, når de har mindreværdskomplekser inde på bold.dk. Den kedelige klub, hahahahahahaha.

zytex92
      Bruger

Borring vil være et sats !! men tror kun man kan blive positivt overrasket 🙂

Men at sige jens Jønsson som højre back! det er hul i hovedt! han er en udmærket spiller men nej tak !! så heler finde en solid Gratis back et eller andet sted… Hvad fanden skal vi gøre vis Adam ryger til sommer Kirkeskov er ikke i nærheden af at have superliga eller toppen af 1 division niveau… Så står vi med den ringeste 4 back kæde… Der skal handles om der er penge eller ej !!

vieri
      Bruger

Sælger vi Eckersley til sommer bliver der med al sandsynlighed også penge til at købe en ny venstre back samt muligvis også en højre back .

Kan Duncan købes fri til en rimelig penge i Celtic til sommer , så ved vi fra BSN selv at han er en spiller vi er interesseret i . Men højre back må alt andet lige være en klar 1 prioritet .

andstorm
      Bruger

Det hele afhænger vel også af om vi kommer med i Europa… Det kan jo være at der bliver frigivet lidt mere kapital til spillerindkøb hvis det hedder Europa næste sæson 🙂

Steen6372
      Bruger

Jeg tror næppe at BSN går amok, bare fordi vi skal spille kvalifikationskampe til Europa League. Der er ikke udsigt til at vi vil kunne tjene mange penge på det eventyr.

Gundlev
      Bruger

Jeg tvivler nu også på, at BSN får et større økonomisk råderum, hvis vi er så heldige at komme i Europa League kval. Derimod tror jeg, at vi vil blive en mere attraktiv klub at komme til, da det unægteligt giver et rigtig godt indtryk af en klub, at de har kvalificeret sig til Europa League kval.

Jeg tror faktisk, at det spiller en stor rolle for nye spillere. Måske ikke så meget for de danske spillere i udlandet, men mere for dem, som ikke kender landet og klubberne særlig godt 🙂

Schmidt
      Bruger

Satans at vi ikke fik ham svenskeren til højreback. Nå men højreback er førstepriotet. Er Lodberg en mulighed eller er han for langsom? I øvrigt hvis Eckersley ryger, henter vi Lumb og Duncan hjem.

Unknown99
      Bruger

Sign nu jonas borring! Fc Muuh vil ikke have ham! Bare for at kunne sige, at vi fik danmarks dyreste spiller mellem to danske klubber, gratis!

vieri
      Bruger

Kan vi få Devdariani , Moldskred og Howard helt klar til næste sæson , så er vi ihvertfald sikret en god bredde i truppen . Og kan vi samtidigt få fat i en klasse højre back til sommer vil jeg faktisk være ganske fortrøstningsfuld ifht næste sæson .

BergMania
      Bruger

Steen6372 skrev:
      BergMania: Er vi ikke snart ved at være trætte at nødløsningen med at omskole spillere til højreback?

Hvis vi endelig skal bruge en fra den nuværende trup må det være Sorin. Han blev dog købt som højreback – men har dog gjort det betydeligt bedre centralt.

Bestemt, det er vi.. Men, Mendy er jo naturlig højreback 🙂

Steen6372
      Bruger

BergMania skrev:

Steen6372 skrev:

Bestemt, det er vi.. Men, Mendy er jo naturlig højreback 🙂

Nu var det dit forslag om at bruge Jens Jønsson jeg kommenterede på…

jj
      Bruger

vieri skrev:
      Kan vi få Devdariani , Moldskred og Howard helt klar til næste sæson , så er vi ihvertfald sikret en god bredde i truppen . Og kan vi samtidigt få fat i en klasse højre back til sommer vil jeg faktisk være ganske fortrøstningsfuld ifht næste sæson .

Hvis en skadesfri trup, er det der skal til for at få en bred trup, så tror jeg, at vi skal se på en plan B

stolteAGF
      Bruger

Mike Jensen?

I mini øjne vil han være en glimerende signing, han er fighter altid 110 %, arbejder hårdt defensiv samt har nogle giftige skud og dermed er han også attraktiv offensiv! Derudover er der en stor chance for Europa, og vi er har simpelthen behov for mere bredde i truppen. Han er gratis og 24 år 🙂

Sloth
      Bruger

Mike Jensen er først gratis til nytår…..og en evt plads i europa er til sommer.

vieri
      Bruger

Mike Jensen er ikke bedre end de midtbanespillere vi allerede har og er en dyr dreng i løn så klart nej tak .

vieri
      Bruger

jyhne skrev:

vieri skrev:

Hvis en skadesfri trup, er det der skal til for at få en bred trup, så tror jeg, at vi skal se på en plan B

Pointen var at vi allerede har rigeligt med breddespillere i truppen . De spillere vi skal have tilført til sommer skal være bedre end dem vi allerede har på deres respektive position på banen .

AGFchile
      Bruger

ja han vil ikke til FCK og heller ikke til andre klubber der ikke er "fans" af Bundby som han er og det er vi ikke………..så han er udelukket

http://www.bold.dk/nyt/Mike-Jensen-FCK-fuldstaendig-udelukket

Nu bli'r Mike Jensen kraftedeme også foreslået herinde, hvad helvede er der i vejen med folk?! Hvis PisseMike nogensinde skal ha' en hvid trøje trukket over hovedet, så skal det være en spændetrøje på Psykiatrisk Hospital Risskov – og ikke en skid andet.

Her får I lige et par forslag, der er ligeså relevante som Mike Jensen: Karsten Aabrink som sportschef? Mogens Krogh som målmandstræner? Per Bjerregaard som "læge"? Steffen Højer/Søren Frederiksen som trænere? Duncan som økonom? Omfg kom dog ind i kampen. Mike Jensen, seriously??!!

Eller fucking John Faxe Jensen som fysisk træner?! Hold nu for helvede op, ikke også?!

Fanoe
      Bruger

Eller Graulundforpresident som pressechef!!! det ville være nogle fede pressemøder…

Agadez
      Bruger

Er på bølgelængde med Grauforpres. Jeg synes han er en udmærket spiller, men der er et eller andet, der slet ikke passer med ham og så den hvide trøjer. Slet ikke.

Steen6372
      Bruger

Kan heller ikke se, hvad Mike Jensen skulle kunne byde ind med, andet end mere bredde. Og jeg er enig med Vieri i, at strategien med at udvikle vores hold må være, at vi styrker vores bredde ved at hente forstærkninger direkte til startopstillingen. Dette er selvfølgelig også et spørgsmål om hvad der er økonomisk muligt.

ACDC
      Bruger

Jeg elsker AGF men jeg hader ikke Brøndby.
      Mike Jensen er en god spiller og hvis man også skal tænke
      lidt med pengepungen, ville han være en rigtig god spiller
      at få gratis.
      Han er først gratis til nytår, og så kunne gradvist han blive kørt ind
      på holdet indtil MJ stopper, hvilket vel ikke kan vare så længe.

Steen6372
      Bruger

ACDC skrev:
      hvis man også skal tænke lidt med pengepungen, ville han være en rigtig god spiller at få gratis.

Har du overvejet, hvad han mon får i løn i Brøndby i dag? Og hvad årsagen kunne være til at klub og spiller ikke kan blive enige om en forlængelse? Mit gæt er at Mike J. de seneste år har fået 3-4 gange så meget i løn som vores egen Kasper Povlsen. Men han er ikke en lige så god spiller, efter min mening.

BergMania
      Bruger

Vi skal ikke have fisse mike.. never!

Steen6372
      Bruger

Angiveligt vil Mike Jensen have 800.000 kr. mere end Brøndby har tilbudt, så det kan man da kalde en uenighed. http://www.sporten.dk/fodbold/saa-meget-skiller-mike-j.-og-broendby
      Det handler self. om at Brøndbys kasse er ved at være tom og at man gerne vil have spillerne over på lavere grundløn og så forsøge at lokke med bonus for en topplacering. Og det sidste tror ingen vel rigtig på.

Jeg tror så, at den gode Mike under alle omstændigheder fremover må finde sig i en månedsløn på max 100.000 kr. men det vil nok føles som et mindre nederlag, hvis det sker i en ny klub. Forhåbentlig ikke AGF.

Flamsted
      Bruger

Angående Mike Jensen, så fristes man jo til at citere Morten og Peter:

Han er jo Brøndby-spiller!?!

Schmidt
      Bruger

Vi vil ikke ha Mike-your-mothers-a-dyke BIF fjols til GF så fat det folkens!

vieri
      Bruger

Mon ikke Mike Jensen som de fleste andre kasserede bundby spillere ryger til Horsens . Jeg håber ihvertfald at vi har større ambitioner end at hente spillere af hans kaliber til en position på banen , hvor jeg faktisk mener vi allerede er dækket godt ind med dygtige spillere . Dertil kan vi jo håbe på at Devdariani kan styrke bredden på midtbanen til næste sæson .

Schmidt
      Bruger

Tror ikke Mike har niveauet til ACH.

Sylvester
      Bruger

Ang. en højre back til AGF kunne dette muligvis være et bud. Han skulle have kontrakt udløb til sommer, Matias Concha

http://www.transfermarkt.co.uk/en/matias-concha/transfers/spieler_16225.html

Schmidt
      Bruger

Sylvester skrev:
      Ang. en højre back til AGF kunne dette muligvis være et bud. Han skulle have kontrakt udløb til sommer, Matias Concha

Av for satan: http://www.youtube.com/watch?v=8lMDmZWxZmU

Sylvester
      Bruger

@schmidt

Ja av av av den ser slem ud. Det er heldigvis lagt ud i 2010, så man kan håbe han er kommet sig over den skade.

Unknown99
      Bruger

av for satan! var der ikke en vff spiller der fik samme type skade? jakob glerup? eller hvad hed han?

DonWagner
      Bruger

Det er godt nok ikke en højre back, men ham her kunne da umiddelbart forstærke hvilket som helst hold i Super Ligaen:
      http://www.sporten.dk/fodbold/argentinsk-bomber-vil-til-superligaen

zytex92
      Bruger

Kom med ham !! :O 20 år og helt klart en stor ungdoms spiller 🙂

Stev
      Bruger

Unknown99 skrev:
      av for satan! var der ikke en vff spiller der fik samme type skade? jakob glerup? eller hvad hed han?

Det var ikke Glerup. Han hed Olesen, kan sgu ikke helt huske fornavnet, måske Jacob Olesen, angriber. Mener dog blot at hans fod hang fast græsset, så foden bagefter stak den modsatte vej, så ikke en helt lignende skade.

vieri
      Bruger

Schmidt skrev:

Sylvester skrev:

Av for satan: http://www.youtube.com/watch?v=8lMDmZWxZmU

En spiller der har haft sådan en skade ville jo blive fodbboldinvalid et kvarter efter han havde skrevet under med AGF . 😉

Sylvester
      Bruger

ha ha ja du har nok ret.

Det ligger ihvert fald til klubben og lave skadet spillere. Det er godt nok vildt så mange der har haft store problemer i AGF. Tør næsten ikke lave en liste, for den bliver MEGET lang

Agadez
      Bruger

For helvede ham Guedes lyder giftig. Men mon ikke FCK ender med at hente ham, hvis han endelig kommer til Suppen. Lige nu har jeg bare hede drømme om, at vi går på rov i Lyngby, og henter en Emil Larsen eller en Anders Christiansen. Eller bare dem begge.. For fanden de ville pynte på vores hold. Men de bliver måske halv dyre at købe fri af deres kontrakter..

vieri
      Bruger

Emil Larsen ryger til FCK eller udlandet ham tror jeg desværre ikke bliver aktuel for AGF .
      Men jeg ville også være tilfreds hvis vi bare kan hente en spiller som Mendy. Han ville virkelig forstærke vores højre back position og samtidigt fungere som en solid back up på venstre back samt på begge kantpositioner.

Agadez
      Bruger

Enig. Undrer mig bare over, hvordan vi skulle få råd til ham, når ikke engang OB har penge til at betale hans løn.

vieri
      Bruger

Jeg tror godt OB kunne betale hans løn hvis det var . Men de mærker vel også finanskrisen på Fyn og er nok nødt til at skære en del på lønbudgettet nu hvor de får langt færre tv penge end de har været vant til . Derudover kommer de manglende indtægter fra Europa Cuppen som de også har været vant til at kunne kalkulere med i regnskabet.

Spørgsmålet er så bare om vi er i stand til at give et konkurrencedygtigt tilbud til Mendy . Vi kunne ihvertfald godt bruge ham i truppen til næste sæson.

Jarx Furmore
      Bruger

Martin Perez Guedes. Han er godtnok god! Super overblik og teknik. køv får hælved.
      Mon ikke han ender i FCK, hvis han kommer hertil, som han så gerne vil…

@Vieri
      Hvad får dig til at tro vi har råd til at lønne Mendy hvis OB ikke har det. Så vidt jeg ved har de masser af penge, medens vi ikke har haft overskud siden ruder konge var knægt

vieri
      Bruger

OB har det heller ikke for godt økonomisk for tiden og når de sportslige resultater svigter så svinder tv pengene og pengene fra europa league forsvinder helt .

http://www.fyens.dk/article/2089072:Business-Fyn–Hovedaktionaeren–OB-s-oekonomi-holder-ikke-i-laengden

http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/222660/rigmaend_pumper_60_mio_kr_i_ob.html

I linkene kan man læse at selskabet bag OB havde underskud på 19 mill både i 09 og 10 og at halvdelen af de 60 mill investorer pumpede ind i klubben i dec 2011 allerede er væk .

Håber det er forklaring nok til hvorfor OB skiller sig af med løntunge spillere inklusive Mendy .

Viser 76 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.