Uacceptabel stemning!

Forside Fora AGF Uacceptabel stemning!

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      madsru
      Bruger

Jeg bliver så p*sse sur når jeg ser hvordan visse fans opførte idag mod Vendsyssel. Jeg finder det fuldstændig uacceptabelt, at man bare sidder i Speakers og kigger uden af bidrage det mindste til stemingen som kun bliver dårligere og dårligere for hver hjemmekamp, og ja jeg ved godt at jeres undskyldning er at det er svært at støtte et hold der ikke kan præstere og at i man ikke kan skaber stemning uden pyro, men de skal bare bakkes 100% op uanset hvordan det gik i sidste kamp. Jeg mener at der kan være et behov for nye kræfter til at skabe stemning, hvis der ikke snart sker noget!

Jeg er med på, at man ikke skal sætte sig i Speakers, hvis man ikke ønsker at bidrage til stemningen. Men måske burde Speakers formindskes så, for der er jo tydeligt ikke nok til at fylde det ud.
      Du foreslår bl.a., der skal nye kræfter til for at skabe stemning. Men hvordan vil du få nye kræfter til, når folk flygter fra stadion? Hvis AGF begynder at vinde kampe på hjemmebane, begynder folk at komme igen. Derfra kan stemningen opbygges igen. Jeg er selv trofast fan og er på stadion gang på gang, skuffelse på skuffelse. Men man kan simpelthen ikke forlange eller tro, at det er realistisk, at der kommer nye kræfter til for at skabe stemning, når det går, som det går pt.

TopFan
      Bruger

Stemningen skal nok komme hvis bare de begynder at vinde en gang imellem på hjemmebane, men enig i af folk bør bidrage til stemningen hvis de stiller sig i speakers. Det er jo ikke fordi folk er forvundet efter en dårlig kamp eller 2 på hjemmebane, men med 50 uger i streg med kun én turneringssejr, så er det klart at også de mere trofaste fans begynder at blive hjemme.

Men jeg tror fortsat på projektet, og på en sejr torsdag! KSDH!

axelaxel
      Bruger

Det er svært at klandre os for dårlig stemning, når humøret er så lavt, men……….. når nu vi taler så meget om det lorte stadion, så er her et forslag til næste fantiltag.
      http://www.mobilscene.dk/salg/tribuner/
      To af dem her bag målet. Hvis B tribunen alligevel er lukket, så generer det ikke nogen og publikum ( i hvert fald 244 af dem) kommer tættere på.

thovex
      Bruger

Det er det hidtil bedste forslag i diskussionen vedr. nyt stadion. Det kommer nok ikke til at se særligt fedt ud, men hvis det kan optimere stemningen med bare 2%, så køber jeg gerne ideen

Crabdi
      Bruger

Fald nu ned.

Ved ikke om, du var i Speakers sidste gang, vi var nede, men der var der mange hjemmekampe som igår, hvor folk sidder ned og har opgivet stemningen. Før sæsonen startede, frygtede jeg, at det ville være sådan til langt de fleste hjemmekampe. At vi først ramte den første off-day igår, er for mig en positiv overraskelse, og mon ikke folk er klar igen på torsdag.

Nye kræfter modtages altid med kyshånd, men hvor vil du finde dem henne?

esbent
      Bruger

Under Lyngby-kampen kom min kammerat også med forslaget om mobiltribuner (som axelaxel). Og jeg havde det på samme måde som thovex: Det er den bedste mulighed, der er for at komme tæt på banen indtil vi har vundet tre mesterskaber i træk og får et nyt stadion.

To af disse her, så er der 700 attraktive pladser: http://www.tribune-udlejning.dennerlund.dk/Tribuner.aspx?id=3

Og med deres størrelse kommer man ikke engang ud på løbebanen (og dermed ikke i konflikt med et af de mange internationale atletikstævner)
      [IMG]http://i.imgur.com/VBaqnJV.jpg[/IMG]

Crabdi
      Bruger

Det er sikkert alt for dyrt og urealistisk, men kæft hvor kunne det være fedt, hvis man her i 1. division, kunne stille mobile tribune op rundt om hele løbebanen, og så kun sælge billetter dertil. Så har man pludselig et lille intimt 1. divisions stadion med en kapacitet på omkring 5.000. Mere er der ikke brug for. Så kan jeg næsten godt garantere fuldt hus hver gang.

Guffe
      Bruger

" Jeg mener at der kan være et behov for nye kræfter til at skabe stemning, hvis der ikke snart sker noget!"

Den må kandidere til at være årets sætning herinde på MTAC. De gør det sgu for dårligt, vi fyrer stemningsskaberne og henter lige en ny sending ind. Mon ikke der står et læs klar i kulissen med bankende hjerter for en klub der altid taber? Det tror jeg nok der gør.

madsru
      Bruger

Det var nu mest Nysirs stilhedsprotest mod romerlysforbudet jeg mente, men hold kæft jeg synes det er en fed ide med mobiltribuner, skal jeg tage fat i SLO?

axelaxel
      Bruger

Den jeg linkede til for et par dage siden har jeg allerede kontaktet. Det er et firma i Højbjerg. Han har tre tribuner. De står i hhv. København og Tyskland og koster 18.500 pr stk opsat. Jeg sagde, at det var nok for dyrt, til gengæld ville han jo få reklame på landsdækkende tv, om ikke der var værdi for ham der? Det ville han lige tygge lidt på, men det er ikke noget der kan lade sig gøre hurtigt. Du kan da godt prøve at spørge lidt rundt inden du går til SLO, så han har noget at forholde sig til og gå videre med. Fanklubben skal vel også inddrages på et tidspunkt.

madsru
      Bruger

Okay vi laver lige en lille afstemning om mobiltribuner.

madsru
      Bruger

Okay vi laver lige en lille afstemning om mobiltribuner.

Guffe
      Bruger

Godt initiativ, men imo blir stemingen ikke meget bedre af det, så længe der ikke er tag på, blæser stemningen bare væk. Samtidig kommer det til at ligne noget værre rod med sådan nogle mobile teibuner inde midt på et stort stadion, det holder ganske enkelt ikke.

Crabdi
      Bruger

madsru skrev:
      Det var nu mest Nysirs stilhedsprotest mod romerlysforbudet jeg mente

Haha, det havde absolut intet med romerlys at gøre. Du tror måske romerlys var lovligt indtil i søndags? Det var ikke engang en protest, men ren og skær off-day, hvor folk var gået døde i kedelige hjemmekampe.

Stev
      Bruger

Uden at vide det, så kunne jeg forestille mig, at det ikke er lovligt. Hvad med toiletforhold, flugtveje i tilfælde af brand, bodsalg, sikkerhed etc.?

agf-dresen
      Bruger

Mobiltribuner er at fortrække fremfor, at sidde bag de løbebaner. Dermed kan vi også støtte vores spillere bedre.

axelaxel
      Bruger

http://stiften.dk/agf/agf-saetter-tribune-op-paa-loebebanen
      Så kom den. Er det ok med jer, hvis jeg sætter den på mit cv, når jeg søger SLO stillingen?

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?