Tv2 østjylland d. 18 maj kl. 12.10

Forside Fora Off-Topic Tv2 østjylland d. 18 maj kl. 12.10

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      bew
      Bruger
      str84ward
      Bruger

Fantastisk klip 🙂

Hr. Nielsen tænder helt af haha!!! 😮

Anonym

Jeg synes sgu der er noget om snakken. Stiften træder på en mand der allerede ligger ned. Men omvendt er jeg realist. Overskriften sælger!

Mugabe
      Bruger

hahaha, nu har Jan Schouby spillet smart og klappet ryg i alt for lang tid. Han har godt af at blive opdraget lidt, selvom jeg er enig i at Erik bør fyres.

Om ikke andet virker randers-direktøren faktisk som en sympatisk fyr, og man må give ham, at de har fået samlet en slagkraftig trup med få midler.

Jeg kan stadig huske da vi havde BSN og Tøffe som spillere, og Tobias Grahn debuterede mod Randers i deres første sæson i suppen i mange år. Hvordan fanden de har overhalet os med deres elendige udgangspunkt (igen og igen) er mig sgu en gåde.

lurifax
      Bruger

Jacob Nielsen tænder af, fordi han gennem længere tid har oparbejdet et had til og frustration over Jan Schouby. Fordi han har været negativt indstillet over for Randers. Samtidig er Nielsen tilpas smart til ikke at tænde af i den forbindelse – fordi han ved, at det får ham til at fremstå som et forurettet barn og dermed svag.

Nu fik han chancen for at spille forarget på andres vegne og få afløb for sit personlige raseri. Smart, og sandsynligvis i nogen udstrækning velovervejet.

Ras88
      Bruger

Den skulle vist ligge i Off tropic!!

Men synes ikke der er noget galt med den avis forside. Det er ingen hjemmelighed at de støtter AGF, og de tænker vel det, som alle fans gør lige nu.. Tror Jacob N, er lidt pige sur over, de i Randers ikke har flere aviser, som støtter dem.

Castro-AGF
      Bruger

Det kunne jo måske også tænkes, at Jacob Nielsen rent faktisk synes det er usmageligt!
      Jeg vil ikke kommentere den pågældende avisforside.

Jeg vil dog tilkendegive min respekt for Jacob, da jeg synes han lyder ganske reel i hans måde at reagere på. I mine ører lyder det overhovedet ikke som om der ligger noget bag (eller at han er pigesur), men derimod virker han blot stødt over nutidens amoralske og uetiske måde at "dyrke" journalistisk på.

Respekt til hr. Nielsen,

AstonVilla
      Bruger

Ja, tænk hvis vi havde fået ham som direktør for år tilbage i stedet for Randers FC. Han har skabt alt det, vi ikke har: Overskud på økonomien, europæisk fodbold i gennemsnitlig hver tredje sæson, sejr i pokalturneringen og ikke mindst et hold, der også spiller i Superligaen efter sommerpausen… Og når de får bygget den sidste tribune på stadion, har de også et – efter min mening – bedre stadion end os.

Castro-AGF
      Bruger

Utroligt at man skal kigge nordpå med et misundeligt blik, på en virksomhed der for få år siden hed Randers Freja! =)(/&%¤#"¤%&/() AGF!!

Hornbek
      Bruger

@Aston Villa.
      Kan kun give dig ret. Ærgeligt at vi ikke kan formå at køre det på samme måde som i Rendos. Han har gjort et flot stykke arbejde, ingen tvivl om det.

On topic: Klippet viser vel egentlig bare hvor inkompetent en rygklapper han egentligt er?

Agadez
      Bruger

Schoubys fjæs efter den sviner han får af Nielsen, er priceless! På tide spaden blev sat på plads, og jeg er helt enig med Nielsen.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.