Trøjesponsor-nostalgi

Forside Fora AGF Trøjesponsor-nostalgi

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Xander
      Bruger

Jeg vil gerne høre lidt til jeres hukommelse med brugen af forskellige sponsorer i gamle dage.!!

Jeg tænker mest på de sjove tider i midt halvfemserne hvor trøjerne først var prydet af Jysk Telefon, Ceres og Pressalit, imod senere hvor der var Ceres, Pressalit og Hyundai.

Var der nogle regler i hvordan og hvornår de forskellige sponsorer blev brugt i kampe, eller var det tilfældigt, eller hver tredie gang på skift at de forskellige blev brugt.?

Nogle mener det er forskelligt alt efter pokalkampe, liga hjemme og ude, men den holder ikke når man ser diverse videoer på youtube.

[img]http://www.8900.dk/diverse/holdfoto.jpg[/img]

vieri
      Bruger

"Pressalit det skider vi på" 😀 . Ikke den heldigste sponsor vi har haft (Pressalit producerer toiletter for dem der ikke vidste det ) . Husker også vores Memory Card technology trøje som jeg ikke brød mig særligt meget om . Ham direktøren blev vist også senere dømt for svindel .

Windfelds trøje er godt nok plastret til med nogle grimme reklamer på det billede 😀 .

kenni0710
      Bruger

de producerer toiletsæder ikke toiletter 🙂

Emilfu
      Bruger

Hvilket ikke ligefrem ændrer på billedet.

vieri
      Bruger

Nej man må sige at en toiletsæde fabrikant ikke just er den mest attraktive type virksomhed at have som hovedsponsor 😀 .

Beikes
      Bruger

Hvor fanden er Kong Gmur? Vores helt egen stoiske Cantona!

1977
      Bruger

Pressalit (og Ceres) var netop det, der gjorde en i øvrigt super kedelig trøje kult! 😀

AstonVilla
      Bruger

Jeg har fra sæsonerne 1993/94 og 1994/95 samlet alt, hvad jeg dengang kunne finde af avisudklip og andet om AGF, og har tre store ringbind fyldt med plasticlommer, hvor det hele er limet ind i.

Dem har jeg kigget lidt i, og det ser helt tilfældigt ud, hvilke trøjer AGF har brugt. Det kan godt være f.eks. tre kampe med Ceres, en med Jysk Telefon, to med Pressalit, en med Ceres, en med Pressalit, to med Jysk Telefon osv.

Jeg kan i hvert fald ikke finde noget som helst system i det…

Xander
      Bruger

Hmm.. Det er sku underligt…

Det er somom 95% af de trøjer der findes fra dengang er Ceres-trøjer, men det er vel mere fordi at Ceres trøjen har været mest populær, da det er sjovere at have byens bajer på, end toiletsædefabrikken ude fra Ry..

Hvad med udebanetrøjerne i blå/rød.?? Hvad havde de af sponsorer.?? Alle 3 eller.??

mabee
      Bruger

Hopper lige tilbage til really oldschool her:

http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-historik/Index.html

Det er nu ikke kun sponsorer, som MENY KAFFE og Jägermeister, der rykker. Frisurerne – Peter Arbs, Carl Beck, Kjeld Seneca – nej, de taler for sig selv – check det ud. Hop ind på NU billeder og tryk på GF-logoet.

Schmidt
      Bruger

Jägermeister trøjen er genial =)

Xander
      Bruger

Hvor er det nogle fede trøjer 🙂 Gad vide om AGF ligger inde med sådanne trøjer i deres egen samling… Den er jo MEGA fed med Jägermeister…

Dengang det var 110% politisk korrekt med sprutreklamer på trøjerne.!!

Fra samme tid hvor biltest ofte var målt efter antal ølkasser i bagagerummet, og antal ølflasker der kunne stå i dørlommen.! 🙂

zcml
      Bruger

Er personligt ikke så meget til Jägermeister, men det ville nu være meget fedt at få på trøjen igen B)

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.