trøje hall of fame

Forside Fora AGF trøje hall of fame

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      AGF styrer
      Bruger

ville det være en ide hvis man kunne få ledelsen i klubben med på at de spillere som virkelig har spillet deres karrieres bedste tid og blevet et ikon for klubben, at få et sted hvor deres trøjer med navn og nummer kunne hænges op og ingen skulle bruge det nummer igen???

Henrik D
      Bruger

Fin idé at hænge trøjer op, men at frede numrene fremover synes jeg er plat

LOVE AGF
      Bruger

Fint med mig hvis rooney eller måske messi lige tager 5 år i klubben… Men ellers er det lidt svært at vurdere om nogle er "store" nok til at fjerne et nummer for evigt, syntes selv at nummer 12 er lidt underlig.

AGF styrer
      Bruger

nu også mere om det var noget som kunne være en ide og om der var opbakning til det.

kunne jo også være en trøje med navn og nummer på uden at frede nummeret

Henze05
      Bruger

Ville også være ondsvagt hvis vi havde 11 spillere gennem tiden der fik den legende status, at vi pludselig ikke kunne bruge tallene 1-11 :). Men det med trøjen er en super ide, men at nummeret ikke skal bruges igen, vil ikke være en god ide.

Anonym

Ingen er større end klubben. Ophængning af klublegenders trøje er en fin ide – men nymodens og passer ikke til AGF!

zcml
      Bruger

Jeg syn's heller ikke om idéen med at pensionere trøjenumrene, men kom ved lejligheden til at tænke på, hvorfor mange af vores stamspillere, eller dem tæt på start-11'eren, spiller med så høje numre?

Hvorfor spiller Kasper Povlsen med nr. 25, eller hvorfor har spillere som Davit, Sanel og Sloth numre i 30'erne, når numrene; 4, 5, 8, 9, og 13-15 er ledige?

Det kan godt være at det bare er mig, men jeg syn's det ser lidt dumt ud at have en spiller rendede rundt i eks. trøje nr. 38, når man kun har 22 spillere i truppen.

Når vi forhåbenligt rykker op til sommer, kunne jeg forstille mig, at der skal "luges" ud i truppen. Og ved den lejlighed burde man også få ryddet op i numrene!

Ays
      Bruger

Slojder skrev:
      Ingen er større end klubben. Ophængning af klublegenders trøje er en fin ide – men nymodens og passer ikke til AGF!

Men det skader vel ikke at forny sig en smule, og være lidt med fremme. Sat på spidsen så skal vi jo heller ikke have merchandise, lystavler m.m. – det er vel også nymodens pjat?

@zcml
      : den er let nok, det er fordi de kan! For nogen år tilbage så bestod numrene i en spiller trup af 1-16 jeg aner ikke hvordan/hvornår det blev lavet om, men i dag kan man jo bruge 1-99 hvis det passer klubben og så kan man spille i lige det nummer man ønsker 🙂

Unknown99
      Bruger

Det kan jo være at de har ønsket de numre fordi det betyder noget for dem. Syns slet ikke det er dumt. Og det med at nummer 12 er fredet syns jeg faktisk er en fed ide, fordi de har meldt ud af de ser fans som 12 mand. så derfor er det naturligt at "give" os det 12 nummer, idet man i gamle dage gav spillerne numrene i startopstillingen fra 1-11..

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?