Traore påvej væk fra FCK

Forside Fora AGF Traore påvej væk fra FCK

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      MTAC.nu
      Bruger

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=298704. Kunne han ikke være lige den type vi har brug for????? Åkeby har jo forespurgt på ham før og han er en rigtig slider som kan få styr på den defensive del af midtbanen….

MTAC.nu
      Bruger

ForeverAGF.dk har sendt mange mails til BSN og har endnu ikke fået svar på en eneste. Så jeg tvivler på man opnår noget ved dette. Men du kan da forsøge. Du kan finde hans mailadresse på agf.co.dk under organisation.

BSN er sgu svær at have med at gøre, det kan både jeg og TV-Danmark skrive under på 😉

Men Guneré, eller hvad han hed, kunne være en god man at få til AGF, det foreskriver dog at der sælges ud i noget af det centrale forsvar vi i forvejen har. Han kan self også spille def. midt, men der vil jeg hellere have en General type.

MTAC.nu
      Bruger

Traore er ikke ment til at spille i forsvaret, det er kun FCK der brugte ham der et par kampe pga. skader. Han skal spille den defensive midtbane. Ham og Jonny kunne styre den centrale, mens Grahn kunne spille hængende angriber, lidt ligesom Jon Dahl gør det. Derudover giver det også muligheden for at Jonny kan spille forsvar og så kan Traore og Grahn danne central midtbane, eller Traore og Jesper. Han ville give os en masse muligheder for at lave en midtbanekonstallation vi kan skabe resultater med.

MTAC.nu
      Bruger

Jeg vil også mene at der skal gode argumenter for at hente ham til AGF. Både AaB, OB og FCN står foran os hvad det angår.

Tror nu ikke, man skal være så bekeden angående AGFs værdi, hvis man sætter klubben i konkurrence med de klubber, du nævner.

– OB hentede Jan Tore Ophaug, Alexander Aas og Mikkel Blavnsfeldt i vinterpausen, og skal næppe ud og hente endnu en defensiv spiller.

– FCN… Tjah, jeg går ud fra, at Traoré har større ambitioner. 😉

AGF og AaB er vel lige gode konkurrenter til hans arbejdskraft, men han kan vel lige så godt vælge en klub på den anden side af Øresund.

Husker dog, at Åkeby ved sin tiltrædelse i AGF var lun på Traoré, men Hans Backe sagde at Traoré indgik i hans planer, så måske?

Uanset hvad er det dog utroligt, at FCK har bedt ham finde en ny klub. Han har i mine øjne haft et bedre forår end fx Bo Svensson.

Simon G
      Bruger

@ Peter Holm Frandsen

Tror desvære Aab pt. er lidt mere interessant end os.

Simon G skrev:
      @ Peter Holm Frandsen

Tror desvære Aab pt. er lidt mere interessant end os.

Umiddelbart, ja, men meget afhænger af hvad Traoré vægter højest: spilletid eller karrieren.

AaB har de defensive midtbanepladser dækket godt ind ved Rasmus Würtz og Trond Andersen, og forsvaret er også godt funderet med Marco Reda, Martin Pedersen, Michael Jacobsen, Allan K. Jepsen, osv.

I AGF er der opstået nogle huller i defensiven, som Traoré sagtens kan fylde ud.

I øvrigt vil jeg også gerne henlede opmærksomheden på Peter Christiansen fra FCK. Backe og ham skulle efter sigende ikke komme særligt godt ud af det med hinanden pga. manglende spilletid. PC er et selverklæret "dumt svin" og netop den type så jeg gerne i AGF lige nu. Dertil er han fra Vejle (vistnok), så det burde ikke være det geografiske perspektiv, der afholder ham fra at bosætte sig i Jylland igen.

MTAC.nu
      Bruger

På trods af at jeg tidligere har udtalt mig negativt om Peter Christiansen er han stadig en spiller der kan forstærke AGF. Håber Brian Steen gør sit til at lokke Traore.

nu har jeg hørt noget om, at Traoré ikke skulle være transferfri (har ikke tjekket op på det, da jeg vælger at tro på min informering). Men i så fald, at han koster penge, er AGF da ikke længere en aktuel kommende arbejdsgiver til denne interessante spiller…

BDP -> http://forza.dk/index.php/news/show/id=1210

""Ja, det er rigtigt, at jeg nok er på vej væk. Det er nu ikke helt korrekt, at jeg ligefrem er blevet bedt om at forlade klubben øjeblikkeligt. Min kontrakt udløber om et år, og jeg er blevet spurgt om jeg vil forlænge. Det har jeg foreløbigt sagt nej til, da jeg føler, at jeg er gået lidt i stå herinde på det sidste. Efter jeg har sagt nej til at forlænge, lægger det lidt i kortene, at klubben vil forsøge at sælge mig, og det passer mig ok," siger Christian Traoré til forza.dk."

MTAC.nu
      Bruger

Traore har et år tilbage, men mon ikke AGF kan leje ham eller få en go deal med FCK….

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=130781

Sakset fra linket:

[i][/i]"Ja, det er rigtigt, at jeg nok er på vej væk. Det er nu ikke helt korrekt, at jeg ligefrem er blevet bedt om at forlade klubben øjeblikkeligt. Min kontrakt udløber om et år, og jeg er blevet spurgt, om jeg vil forlænge. Det har jeg foreløbigt sagt nej til, da jeg føler, at jeg er gået lidt i stå herinde på det sidste. Efter jeg har sagt nej til at forlænge, ligger det lidt i kortene, at klubben vil forsøge at sælge mig, og det passer mig ok," siger Christian Traoré til forza.dk."[i][/i]

Det lyder som om, at Niels-Christian Holmstrøm forsøger at skubbe ansvaret for spillerflugten fra sig ved at sig at Traoré [u][/u]er[u][/u] blevet tilbudt kontraktforlængelse. Men på hvilke vilkår og hvilket grundlag?

Traoré er vel stadigvæk interessant for AGF og nu med dagens nyheder om, at AGF har fået nogle kroner på kistebunden ved et evt. salg af Ulander, så er det vel logisk, at klubben enten byder på Traoré eller Kim Madsen fra Rostock.

Med mindre da løsningen findes i vores egne ungdomsrækker…?

MTAC.nu
      Bruger

NCH er en meget gal mand…..Traore ville være en vigtig forstærkning, da vi helt klar mangler balance på holdet og det kræves en defensiv midtbane der kan sætte sig igennem. Jonny er for meget en boldspiller, mens Traore er mere en bolderobre og det er hvad vi mangler. Ville faktisk hellere have ham end Kim Madsen da vi har nogle unge forsvarsspillere men ikke en stærk defensiv midtbane.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?