Transfertråd/rygtetråd 2012 .

Forside Fora AGF Transfertråd/rygtetråd 2012 .

Viser 329 svartråde
  • Forfatter
      vieri
      Bruger

Lad os få sat gang i en transfer / rygtetråd her en lille måned før at vinterens transfervindue åbner .

her kan vi så også diskutere hvilke spillere vi godt kunne tænke os til klubben og hvilke spillere vi gerne ser solgt eller udlejet .

vieri skrev:
      Lad os få sat gang i en transfer / rygtetråd her en lille måned før at vinterens transfervindue åbner .

her kan vi så også diskutere hvilke spillere vi godt kunne tænke os til klubben og hvilke spillere vi gerne ser solgt eller udlejet .

Kunne vi ikke holde denne tråd til rigtige rygter?
      (så den ikke drukner i min fætters beretninger om at han fuld i byen blev trådt over tæerne af Kris Stadsgaard som havde AGF Peruhue på)

Det vil være meget nemmere holde styr på hvis ønske om transfers debatteres i en anden tråd.

vieri
      Bruger

Jo det kan du såmænd have ret i . Men de fleste rygter vil jo have et præg af at være fra 2 eller 3 hånds kilder , så det bliver jo alligevel let til historier om at min fætter kender en i AGF som mener osv osv . Men vi kan da for min skyld da gerne oprette en transferønske tråd , så kan vi alle komme med gode råd til BSN der 😉 .

jj
      Bruger

Måske kunne vi bare holde vores ønsker ude af tråden, og kun nøjes med rygter, om det så er ens fætter er også okay.
      Og husk at det var mig, der afslørede at Atle kom til klubben 🙂

vieri
      Bruger

Kris Stadsgaard har jo været nævnt på rygtebasis i en anden tråd igår . Hvis han som nogen siger også kan spille højre back , så er han jo en interessant spiller . Og da han jo også er ganske habil i det centrale forsvar så opfylder han jo en af Ps og BSN's vigtigste kriterier nemlig alsidighed . Spørgsmålet er så bare hvad Malaga vil have for ham . Man kunne måske håbe på at de nyrige klub bare vil af med ham og giver ham en fri transfer.

Pneets
      Bruger

Kan folk bidrage med links til silly season oversigter der er relevante for AGF? – Som eventuelt kunne redigeres ind i 1. post? 😉

Hvem ved vi helt sikkert kommer? Er det kun ham Bundby nissen? Hvad hedder han nu?

zcml
      Bruger

Christian Mosgaard skrev:
      Hvem ved vi helt sikkert kommer? Er det kun ham Bundby nissen? Hvad hedder han nu?

Også Egbedi.

Unknown99
      Bruger

egbedi har vi da fået ikke?

geer92
      Bruger

Unknown99 skrev:
      egbedi har vi da fået ikke?

det har vi da?

http://stiften.dk/agf/agf-og-edafe-egbedi-har-papir-paa-hinanden

vieri
      Bruger

Egbedi og Osama Akharraz er på plads til forårssæsonen . Så nu mangler vi bare en angriber og en højre back .

Fanoe
      Bruger

Vi mangler ikke nogen højre back… Vi har Sorin, han klarer det mindst lige så godt som nogen anden back i suppen… Hellere noget offensivt.. det er der vi halter.

vieri
      Bruger

Gode gamle Stoke har lige skrevet i replikboksen at vi har budt 2 mill for Johan Absalonsen . Most likely BS men jeg syntes alligevel at det var værd at bringe i rygtetråden 🙂 .

Steen6372
      Bruger

Absalonsen kunne vi da sagtens bruge – åbenbart i modsætning til FCK. Men tror nu ikke at de slipper ham for 2 mill.

Sylvester
      Bruger

Ohhhhhhhhhhhhhhhh Stoke, jeg elsker dig og dine rygter.

Men Johan Ab kunne da være et godt bud faktisk. Han spiller jo nærmest aldrig i FCK. Men spørgsmålet er bare lige om 2 mio ikke er for lidt, til FCK takker ja?!

vieri
      Bruger

Det er jo netop det der er problemet med det rygte. jeg kan ikke forestille mig at FCk vil sælge Absalonsen for kun 2 mill og i øvrigt har vi jo brug for en angriber og ikke endnu en kantspiller , som jeg mest af alt opfatter Johan Absalonsen som .

vieri skrev:
      i øvrigt har vi jo brug for en angriber og ikke endnu en kantspiller , som jeg mest af alt opfatter Johan Absalonsen som .

Osama vil nok også blive træt af hvis man henter en konkurrent mere, når han lige regnede med enten at slå Berg eller Petersen af.

jonasmp
      Bruger

AGF skulle efter sigende tale med Nordstrand om en kontrakt. Kilden er agent, men ikke for Nordstrand. Dog skulle han vide, hvad han taler om. Han (agenten) er tidligere spiller i AGF.

stolteAGF
      Bruger

Spændende med rygterne.

Hvis man skulle forholde sig disse to nævnte spillere Johan Absalonsen og Morten Nordstrand, vil jeg helt klart mene begge vil være direkte forstærkninger på vores hold. Dog synes jeg ikke det vil være aktuelt at hente endnu en kantspiller, når vi har allerede har hentet Egbedi og Osama. Da det det vil vise en mistillid overfor dem, og de andre kantspillere i truppen. Til gengæld synes jeg Morten Nordstrand kunne være en aktuelt spiller at hente ind, og en klar forstærkning. Manden har jo bare en næse for at score mål, hvilket alle klubber kunne bruge.

Så Johan Absalonsen – nej tak!!
      Morten Norstrand – ja tak!!

Det er ikke mistillid iforhold til Egdebi. Han er ment som udviklingsspiller, og skal derfor ikke bare have pladsen uden at have bevist sig som førsteholdsspiller i nogen klub på superliganiveau. Nordstrand er en dejlig spiller at have, men han er sgu ikke en Graulund. Jeg tror ikke han har det fighterinstinkt det kræves på AGFs hold pt. Han er mere spilleren der banker mål ind for hold der skaber mange chancer. Men hvor mange af chancerne i FCK skaber han på egen hånd? Jeg mener at Graulund er så unik fordi han skaber så utroligt meget på egen hånd bare ved hans "fandenivoldskhed" (stave?)..

Johan Absalonsen = ubetinget JA TAK!!!
      Som han spillede for OB var han en af de danske spillere jeg allerhelst så til klubben.

vieri
      Bruger

Problemet er bare at Absalonsen ikke har spillet som i OB i en del år efterhånden og jeg mener ikke vi har brug for flere kantspillere med mindre vi sælger Stephan P. Men igen hvem vil det på nuværende tidspunkt ?

Derimod ser jeg meget gerne Nordstrand i AGF , Han har bevist at han har mål i støvlerne og kræver ingen tilvænning til dansk fodbold modsat en udlænding ala Raul. Jeg mener faktisk også at Nordstrand er en spiller der kan skabe chancer selv . Folk glemmer lidt at han er rigtig dygtig teknisk og også er en spiller der er god i oplæggerens rolle.

Men vigtigst af alt , så har han kontraktudløb til sommer og vil derfor ikke koste en bondegård i transfer .

Unknown99
      Bruger

hmm absalonsen også, puha vi har mange midtbanespillere så..

david, hjalte, martin, kasper, søren, stephan, casper, osama (lucena, aron) og kun 4 (måske 5 pladser) + en evt. johan..

status er dog at, david er evigt skadet, stephan spiller ikke efter evne pt. kasper er skadet pt. søren og martin er gamle (ikke at det kan ses). Mener faktisk at vi er garderet mod skader som sådan, med mindre der sker noget helt vildt. jeg vil hellere bruge pengene på en ordentligt makker til søren. men skulle det vise sig at johan kom til klubben, så skal jeg da nok hilse ham velkommen, han er jo en klasse spiller med kæmpe potentiale.

Steen6372
      Bruger

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev:

vieri skrev:
      i øvrigt har vi jo brug for en angriber og ikke endnu en kantspiller , som jeg mest af alt opfatter Johan Absalonsen som .

Osama vil nok også blive træt af hvis man henter en konkurrent mere, når han lige regnede med enten at slå Berg eller Petersen af.

Jeg har nu svært ved at se Osama Akharraz som andet end en backup på kanten, og vores hold vil stadig være meget svækket, hvis Berg løber ind i en skade. Dermed ikke være sagt at vi skal prioritere endnu en kantspiller, men Absalonsen ville være en klar forstærkning. Men han har vel stadig 2-3 års kontrakt i FCK, så jeg betragter ikke rygtet som ret sandsynligt.

Nordstrand er nok mere sandsynlig.

zytex92
      Bruger

Johan er faktisk et godt bud da Osama og Egbedi begge kan spille i angrebet… Prøv lige og tænk på hvor fedt det vil være med Johan. Egbedi. Osama så mange muligheder på kanterne og i angrebet WOOW… og så vidt jeg ved så skulle johan have kontrakt udløb til næste vinter…

Steen6372
      Bruger

zytex92 skrev:
      Johan er faktisk et godt bud da Osama og Egbedi begge kan spille i angrebet… Prøv lige og tænk på hvor fedt det vil være med Johan. Egbedi. Osama så mange muligheder på kanterne og i angrebet WOOW… og så vidt jeg ved så skulle johan have kontrakt udløb til næste vinter…

Så vidt jeg kan se på denne nyhed: http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11021 har han udløb sommeren 2013. Men så er kontrakten i FCK også kortere end jeg havde troet.

zytex92
      Bruger

jeg må ærligt indrømme at jeg virkelig ik kan se en Nordstrand i AGF… han er ikke en der gør det selv, han skal have det serveret på et sølvfad som SL og flere af dem har vi ik brug for… så jeg heller sku nok til en Udlandsk kanin….. og ja steen tror nu faktisk godt FCk vil af med ham, vis de kan.

Sylvester
      Bruger

Forstår ikke hvorfor folk ikke kan se en Nordstrand i klubben. Han er lille, og faktisk hurtig, så passer da ganske fint ved siden af Søren Larsen..

Så har vi en midtbane der kan ligge den målgivende aflevering i form af Berg, MJ og Stephan P (når han ellers bliver fit igen), så synes da han ville passe perfekt ind.

Og til dem der siger han ikke er en Graulund, nej men vi må nok bare se det i øjnene at PG er ved og være færdi, desværre :(:(, og der findes altså ikke en dansk angriber der ligner ham. Dem der findes har AGF slet ikke råd til…

Anonym

Nordstand ville være fantastisk at få til klubben. Og Absalonsen ligeså.

Vores hold har mange ældre spillere og det kan ikke forventes at MJ spiller lige så mange kampe i foråret som hidtil i efteråret, ligesom Graulund må betragtes som et yderst tvivlsomt kort. Han skal nok komme tilbage men jeg frygter at det ikke bliver som fast mand mere. Han er ikke ung! Berg er jo fysisk et pragteksemplar – men jeg tror heller ikke vi kan forvente en Berg på banen fra start i alle kampe. Derfor bliver bredden utrolig vigtig at få på plads til sommer (hvis ikke allerede i dette vindue). Jeg vil dog sige at jeg håber mere på et supplement i defensiven fremfor Absalonsen. Vi ser ikke alt for gode ud hvis Atle bliver skadet så Stadsgaard så jeg hellere end Absalonsen selvom jeg ikke vil brokke mig hvis vi henter Absalonsen.

Så: Nordstand – ja tak. Manden er klasse. Absalonsen – ja tak (men foretrækker forstærkninger andre steder).

PS. Egbedi er altså ikke mere udviklingsspiller end at BSN har udtalt at han forventer at han kan gøre sig aktuel til superligaholdet efter den lange vinterstart.

salling23
      Bruger

Unknown99 skrev:

david, hjalte, martin, kasper, søren, stephan, casper, osama (lucena, aron) og kun 4 (måske 5 pladser) + en evt. johan..

status er dog at, david er evigt skadet, stephan spiller ikke efter evne pt. kasper er skadet pt. søren og martin er gamle (ikke at det kan ses). Mener faktisk at vi er garderet mod skader som sådan, med mindre der sker noget helt vildt. jeg vil hellere bruge pengene på en ordentligt makker til søren. men skulle det vise sig at johan kom til klubben, så skal jeg da nok hilse ham velkommen, han er jo en klasse spiller med kæmpe potentiale.

Selvom vi har alle de spillere de nævner, så har vi alligevel spillet uden en rigtig venstre kan siden 9. spillerunde og den passer Absa perfekt på

foreveragf19
      Bruger

John Absalonsen, Morten Nordstrand og Krids Stadsgaard = JA TAK!

Så napper vi 4.pladsen.

Schmidt
      Bruger

brædemessigt er de største problemer angreb og venstre back. angreb fordi en klub som vores bør have mindst tre kvalitets angribere, ligenu har vi en. Venstre back siger sig selv, kirkeskov er ikke en god nok reserve.

vieri
      Bruger

Adam Johansson der tidligere på året var på besøg i AGF kan jo både spille højre og venstre Back , det var også en af grundende til at jeg syntes han var ekstra interessant at få til klubben .

salling23
      Bruger

Kirkeskov er 19 år. Han har præsteret på et godt niveau for hans alder.
      Kan ikke se hvorfor vi skulle bruge penge på en venstre back, når første valget spiller så godt som hver gang og man har en ung spiller, der holder fint niveau i forhold til sin alder.
      Vi mangler mere en kant, da det var manglen på en sådan der har sendt Kirkeskov så meget i spil som han har været

vieri
      Bruger

Det er sådan set underordnet hvor ung Kirkeskov er . faktum er at han ikke er god nok til at spille superligabold og derfor er det vældigt skadeligt for holdet hver gang han er nødt til at spille pga skader andre steder. Kirkeskov er dog stadig så ung så han godt kan blive en fuldgod superligaspiller en dag . Men det ville bestemt pynte i truppen at have en kvalificeret afløser for Eckersley , og her ville Adam Johansson slå to fluer med et smæk da han både spiller højre og venstre back .

salling23
      Bruger

vieri: vi er enige om at i den verden, hvor AGF har penge nok og kan hente spillere som de vil. Der ville en udskiftning af Kirkeskov komme på tale. Vi har holdt nullet i 7 kampe. Har sammen med FCK det 2.bedste forsvar – så i den virkelige verden vil det ikke være her forstærkningen kommer først

vieri
      Bruger

Jeg er helt enig med dig om at forsvaret som helhed har gjort det fremragende og at en angriber har klar 1 prioritet . Det er også klart at vi ikke har uendelige økonomiske midler i AGF og at vi derfor nok må leve med at unge ufærdige spillere en gang imellem må agere som erstatninger for de mere rutinerede spillere i startopstillingen .
      Men skal AGF spille med i top 4-5 stykker permanent duer det ikke at bruge ukvalificerede spillere som 1 reserve på feks venstre back . Så selvom jeg stadig tror på at Kirkeskov kan blive en fuldgod superligaspiller , så er han det ikke endnu og han bør ikke spille på vores superligahold før han er god nok til det.

jj
      Bruger

Unknown99 skrev:

Du viser jo lidt selv hvorfor det ikke ville dumt, at skaffe Absalonsen til holdet.
      Til de to pladser i midten: Hjalte, Martin og KP, men vi skal huske at Hjalte ikke har spillet i 1 aar, og Martin er 36. Lucena kan agere backup, men det holder nok ikke evigt.
      Kanterne: Berg selvskrevet, men BSN antyder, at Berg maaske stopper til sommer. Problemet er, at vi faktisk ikke har en stabel god spiller til den anden kant. David er altid skadet. Aron er angriber. Sloth og Osama er stadig for unge og ustabile. SPs form er virkelige for daarlig for tiden. Vi er ikke tvunget til at anskaffe os Absalonsen, men med Berg alder in mente, burde vi overveje meget at faa en ny spiller ind paa holdet snarest, og saa haabe en af talenterne er klar, naar Berg stopper.

zytex92
      Bruger

Jeg tror og Håber på at Edafe Egbedi slår til… Jeg ønsker nu en Ulandsk Kanin…. Ikke Duncan osv… En hurtig satan,
      Ser gerne Nikola Djurdjic i Klubben nu hvor vi ved pengene er der…

Simon G
      Bruger

Angribermæssigt ser jeg bestemt også Nikola Djurdjic, sammen med Morten Nordstrand og Jesper Lange, som værende rigtigt gode muligheder. Hvis vi så samtidig henter Adam J eller Kris Stadsgaard, synes jeg det ser ret fornuftigt ud.

Johan Absalonsen skal klart være velkommen, men alt andet lige ser jeg ham som værende urealistisk. Han dækker en nogen af de pladser vi mangler folk til, faktisk tværtimod. Så hvis Stoke har fat i noget, må det være med henblik på at han skal spille i angrebet, hvilket han såvidt jeg også har gjort tidligere. Dog ser jeg hellere vi bruger penge på Johan end Ruidiaz, da jeg tvivler på han vil kunne forstærke fra dag et, og det mest positive ved ham, er at han muligvis kan blive en masse penge værd en dag.

vieri
      Bruger

Stoke har meget sjældent fat i noget mht rygter men det er nu meget underholdende at han kommer med dem alligevel 🙂 .

Konfi
      Bruger

Hejsa folkens.
      Ang. snakken omkring Absalonsen, så er der ifølge min gode kilde i København ingen bud pt. på ham…

vieri
      Bruger

Det ville ikke overraske mig hvis du havde ret . Stoke har som sagt ikke den bedste trackrecord mht rygter . Jeg ville da også langt hellere have Nordstrand i FCK .

xhxn
      Bruger

Konfi skrev:
      Hejsa folkens.
      Ang. snakken omkring Absalonsen, så er der ifølge min gode kilde i København ingen bud pt. på ham…

Din gode kilde i FCK – ha ha. Som om du kender nogen af betydning i FCK. FLOT. Skulle der være afgivet et bud på Absalonsen vil det være et absolut fåtal i FCK som kender til det. Jeg gætter på i første omgang Carsten V., Anders Hørsholt og bestyrelsen.

Dine gode kilde er nok ikke i mellem dem,vel……… :o)

Konfi
      Bruger

xhxn:

Det har du ret i det er ikke nogle af dem du nævner der. Men hvor tit har du egentlig set nogle herinde som offentligører sin kilde, hvis nu det var???FLOT.
      Jeg er nu ret overbevist om, at der hvor jeg har det fra, nok skulle vide noget om det hvis der var noget interessant i historien… Så kan du jo selv prøve at gætte, hvem det så er. Jeg tør dog ikk love dig du får et svar… 😉

xhxn
      Bruger

Konfi skrev:
      xhxn:

Det har du ret i det er ikke nogle af dem du nævner der. Men hvor tit har du egentlig set nogle herinde som offentligører sin kilde, hvis nu det var???FLOT.
      Jeg er nu ret overbevist om, at der hvor jeg har det fra, nok skulle vide noget om det hvis der var noget interessant i historien… Så kan du jo selv prøve at gætte, hvem det så er. Jeg tør dog ikk love dig du får et svar… 😉

Ingen herinde offentliggør kilder alene af den simple årsag at de ingen har. Ligesom på alle andre fan foraer er der mange såkaldte "Vigitig Per" herinde som åbenbart har et meget indgående kendskab til forskellige klubbers transferplaner, hvilket selvfølgelig er det rene sludder. Jeg synes det er meget sjovt at diskutere transferønsker, fremtid osv., men stop nu med al den påståede ophøjede viden. Men du kan jo bevise det modsatte; Kom med noget konkret insiderviden fra FCK. ……. Min kilde siger mig at du ikke kommer med noget som helst…….

Medgangsfan
      Bruger

Hejsa folkens.
      Ifølge min gode kilde i Liverpool bliver det Luis Suarez der bliver hentet som erstatning for Graulund.

nicoztar
      Bruger

Har lige hørt fra et familiemedlem, at en af hans venner, som er tidligere AGF-relateret, har kendskab til, at BSN er ved at sikre sig Gilberto Macena 🙂

BergMania
      Bruger

😀 aahh derfra.. Jeg tror ikke på den.. En and.. En rigtig juleand..

Gilberto Macena vil til udlandet, det er nu han har alderen til det..

nicoztar skrev:
      Har lige hørt fra et familiemedlem, at en af hans venner, som er tidligere AGF-relateret, har kendskab til, at BSN er ved at sikre sig Gilberto Macena 🙂

Så må BSN have vundet i lotto.

bubkeren
      Bruger

Nu kender jeg ikke en som kender en, som ved alt om AGFs mulige transfers, men faldt lige over en artikel på sporten.dk

http://www.sporten.dk/superligaen/nordstrand-spoeger-i-agf
      Hvis det har noget på sig, ville det være en super underskrift og en langt mere kompetent angriber at få tilført.
      I topform er han langt bedre end de alternativer, som er at finde i truppen p.t.

vieri
      Bruger

Nordstrand ville være fantastisk at få til klubben og kunne vi også få råd til Adam Johansson ville det være fantastisk.

Gilberto Macena har vi på ingen som helst måde råd til lad os lige få det på plads. han er vurderet til mellem 10-15 mill og det er et prisleje AGF overhovedet ikke kan være med i .

jan_F
      Bruger

Nordstrand uden skader vil være den perfekte makker til Larsen – En gude signing for en klub som AGF, hvis det skulle lykkes!!!

Macena er god, men ikke +10 mill værd for en klub som AGF

xhxn
      Bruger

Hvis det bliver til noget virker det meget fornuftigt. Nordstrand er god til at løbe i dybden, arbejde i mellem kæderne og fungerer godt som afslutter i boksen. For mig er Nordstrand en mere komplet angriber end Macena til sammerligning. Kan han fås transferfrit er han mere end velkommen. Var det i øvrigt ikke Nordstrand som blev topscorer i superligaen som fast bænkevarmer?

jonasmp
      Bruger

xhxn skrev:

Konfi skrev:
      xhxn:

Ingen herinde offentliggør kilder alene af den simple årsag at de ingen har. Ligesom på alle andre fan foraer er der mange såkaldte "Vigitig Per" herinde som åbenbart har et meget indgående kendskab til forskellige klubbers transferplaner, hvilket selvfølgelig er det rene sludder. Jeg synes det er meget sjovt at diskutere transferønsker, fremtid osv., men stop nu med al den påståede ophøjede viden. Men du kan jo bevise det modsatte; Kom med noget konkret insiderviden fra FCK. ……. Min kilde siger mig at du ikke kommer med noget som helst…….

Rønnebærrene er sure, sagde ræven, han kunne ikke nå dem.

Kunne det tænkes, min kære ven, at der findes folk, der har forbindelser, du ikke har? Jeg er udmærket klar over, at der er folk her på siden, der slynger det ene uholdbare rygte efter det andet ud. Men der er faktisk også nogle, der ved, hvad de snakker om. F.eks. skrev jeg her i tråden for en uge siden, at Nordstrand talte med AGF, og det er så nået ud til pressen nu. Ikke dermed sagt, at der bliver en aftale ud af det, men dialog er der. Hvordan tror du, journalister nogensinde får fat i rygter?

xhxn
      Bruger

Hold nu op med det sludder. Der er en grund til at jeg bad om konkret insiderviden om FCK. Konkret er keyword'et. Når du rygter Nordstrand til GF for 1 uge siden er der jo intet i det. Nordstrand er rygtet til GF omkring 1000 gange tidligere. Sagen er at du intet faktuelt ved – det er kun ledelsen som ligger inde med disse informationer og heldigvis for det. Jeg undrer mig bare over at du har brug for at hævde dig selv og dine vigtige agentforbindelser – det lugter lidt af "Vigtig Per" – du kunne jo bare skrive at du måske tror at Nordstrand kommer til GF………

jonasmp
      Bruger

Jeg må skuffe dig. Det er dybt naivt at tro, der ikke slipper noget ud.

jj
      Bruger

Sidste transfervindue konstruere jeg et rygte, der viste sig at holde stik. Alte kom nemlig til klubben. Når det er sagt, så tror jeg, at de personer folk snakker med kun kender rygter på samme niveau, som journalister gør. Der er meget få, der kender til noget reelt og konkret, og de holder det tæt.

jj
      Bruger

Og personligt tror jeg ikke, at der er nogen herinde, der digter rygter. Jeg tror bare rygter opstår og så kan man så vælge at tro på dem eller ej.
      Husker stadig, da jeg hørte rygtet om Bjarne Riis og ADT ved OL, jeg troede ikke på det, men da jeg så hørte det fra flere forskellige folk, der kendte forskellige konkrete personer, der var med til OL, så troede jeg på.

salling23
      Bruger

jyhne skrev:
      Og personligt tror jeg ikke, at der er nogen herinde, der digter rygter. Jeg tror bare rygter opstår og så kan man så vælge at tro på dem eller ej.
      Husker stadig, da jeg hørte rygtet om Bjarne Riis og ADT ved OL, jeg troede ikke på det, men da jeg så hørte det fra flere forskellige folk, der kendte forskellige konkrete personer, der var med til OL, så troede jeg på.

største fejl hun nogenside har begået
      Hun var en rigtig godte dengang

mph
      Bruger

salling23 skrev:

jyhne skrev:

Hun er så smadret af sin håndboldkarriere, at hun end ikke kan spille bold med sine børn – det er sgu værre end at være gift med en skaldet mand…

Konfi
      Bruger

xhxn:

Jeg har aldrig skrevet at jeg har insider viden i Fck!!!
      Synes du er lidt negativ omkring et par indlæg, nu var det jo ikke det vildeste rygte jeg kom med… Så kan vi lige få kammertonen… Mvh "VigtigPer"B)

vieri
      Bruger

Rygter er jo i sagens natur bare rygter og derfor bør man have en sund skepsis overfor disse uanset hvem der kommer med dem her på Mtac . Men jeg synes ikke man skal holde sig tilbage hvis man hører noget "ude i byen". Rygterne er jo trods alt det der gør vinterpausen til at holde ud , nu hvor vi må vente yderligere 82 dage på næste AGF kamp .

vieri
      Bruger

Selvom det ikke er et rygte kan jeg dog tilføje at jeg kender Bo Svenssons kone fra gymnasiedagene og ved at hun meget gerne vil flytte tilbage til Århus når de efter alt at dømme flytter tilbage til Danmark til sommer . Ikke at det betyder at AGF har snakket med Svensson om kontrakt eller kommer til det , men Århus er bestemt en by de overvejer at bosætte sig i når de kommer hjem pga hendes tilknytning til byen . Og gør de det jamen så kan jeg ikke se hvorfor BSN ikke skulle prøve at tilknytte en topspiller som Svensson (32 år og fast mand i bundesligaen) til klubben.

jj
      Bruger

mph skrev:

salling23 skrev:

jyhne skrev:

Hun er så smadret af sin håndboldkarriere, at hun end ikke kan spille bold med sine børn – det er sgu værre end at være gift med en skaldet mand…

Der er intet saa godt som at vaere gift med en skaldet mand, spoerg bare min kone 🙂 Jeg forstod aldrig folk opstemthen ved ADT. Flot ansigt, men monsterstore haender.

vieri
      Bruger

Det var nemt for Riis at score ADT . han havde lige vundet TDF og havde lommerne fyldt med guld. Det er jo ikke ligefrem en hemmelighed at mindre attraktive mænd kan score langt over evne bare ved at flashe sine Dollars .

Schmidt
      Bruger

Jeg håber personligt på at vi får Nordstrand til klubben, men heldigvis er der nok andre muligheder hvis det skulle glippe. Efb er i hvertfald så pressede at de allerede nu begynder at se på salgsemner:

http://www.bold.dk/nyt/EfB-giver-angriber-loebepas

vieri
      Bruger

Ja der er ingen tvivl om at mange dansk og udenlandske klubber har et øje på hvad der sker i EFB de kommende uger . Det kan ende med et rent brandudsalg i Esbjerg hvis de ikke skaffer de 8,5 mill de tilsyneladende mangler .

xhxn
      Bruger

jonasmp skrev:

Jegmå desværre også skuffe dig. Det er mere end dybt naivt at tro, at mediernes oplysninger fremkommer på baggrund af læk i klubberne. Langt de fleste fleste rygter plantes af de mange useriøse agenter som har brug for at deres spillere hypes. Agentmarkedet er faktisk mere end useriøst. Klubberne kimes ned af agenter som falbyder deres spillere – ofte de samme spillere – som kan erhverves på forskellige vilkår. Jeg kan garantere dig at superligaklubberne i langt de fleste tilfælde ikke ønsker at der slipper information om transferaktivitet ud – de er ofte børsnoterede og dermed forpligtede til at informere børsen før resten af verdenen. Også derfor er information om transferaktivitet oftest noget som holdes meget tæt til kroppen.

Men tilbage til substansen. Jeg synes det er fint med løse rygter. I realiteten vil jeg dog fastholde at det er et ganske lille fåtal, hvis nogen som helst, som besidder reell viden om emnet.

mikle
      Bruger

Det er oplagt, at EFB må slippe nogle af deres profiler…

http://www.bold.dk/nyt/Fanklub-investerer-i-Esbjerg

Der skal samle 10 mill. sammen inden fredag… sker det ikke kunne et frækt bud på Lange være oplagt 🙂
      Lange OG Nordstrand til AGF…øget konkurrence i angrebet – ja tak!

ACDC
      Bruger

YES!
      Lange, Nordstrand, Macena, Sylvester Igboun, Sergio Aguero og Alex Nørlund til GF!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

vieri
      Bruger

xhxn skrev:

jonasmp skrev:

Jegmå desværre også skuffe dig. Det er mere end dybt naivt at tro, at mediernes oplysninger fremkommer på baggrund af læk i klubberne. Langt de fleste fleste rygter plantes af de mange useriøse agenter som har brug for at deres spillere hypes. Agentmarkedet er faktisk mere end useriøst. Klubberne kimes ned af agenter som falbyder deres spillere – ofte de samme spillere – som kan erhverves på forskellige vilkår. Jeg kan garantere dig at superligaklubberne i langt de fleste tilfælde ikke ønsker at der slipper information om transferaktivitet ud – de er ofte børsnoterede og dermed forpligtede til at informere børsen før resten af verdenen. Også derfor er information om transferaktivitet oftest noget som holdes meget tæt til kroppen.

Men tilbage til substansen. Jeg synes det er fint med løse rygter. I realiteten vil jeg dog fastholde at det er et ganske lille fåtal, hvis nogen som helst, som besidder reell viden om emnet.

Jeg tror også du har ret mht agenternes rolle i fremkomsten af alle de her rygter. Det er velkendt at en del agenter ofte lader nogle falske rygter sive til pressen for at skabe interesse omkring deres klienter .

Jeg læste også en kommentar fra en engelsk premier league træner (kan ikke huske hans navn) der sagde , at 95 % af de spillere hans klub blev sat i forbindelse med gennem pressen , var spillere den pågældende klub aldrig havde været interesseret i endsige diskuteret . Selvfølgelig skal det siges at den engelske sportspresse er noterisk kendt for at fabrikere rygter for at sælge aviser. Men Jeg tror heller ikke at den danske sportspresse er voldsomt kildekritisk når det kommer til spillerrygter i transfervinduet . Den slags historier sælger aviser og genererer "hits" på deres hjemmesider.

Steen6372
      Bruger

ACDC skrev:
      YES!
      Lange, Nordstrand, Macena, Sylvester Igboun, Sergio Aguero og Alex Nørlund til GF!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

<
      Nu skal du huske at vi har Larsen, Aron, Sanel og Graulund i forvejen, så jeg tror kun på Lange, Nordstrand og Macena. Self. med Nørlund som en mulig joker.

Steen6372
      Bruger

Hov – vi har også Egbedi og til nød Akharraz. Der røg Nørlund vist.

Steen6372
      Bruger

Jeg vil nu sige, at Nordstrand ikke er mindre sandsynlig end Hjalte var i sin tid. Og det er altså fedt nok, at det ikke er overskudsvarer fra Esbjerg, Randers eller Silkeborg vi kigger efter. Det er helt tydeligt at BSN kun køber enten talenter eller profiler der kan forstærke os. Så jeg er faktisk ret tryg ved at han nok skal hente en brugbar angriber til os.

Jonashojriis
      Bruger

Johnny Thomsen ser ikke ud som en mand der står til meget spilletid i FCK efter at Lars Jakobsen idag forlængede sin kontrakt. Kunne han muligvis være et alternativ til vores højre back ? Jeg synes faktisk en leje kontrakt med option på køb kunne være meget interesant !!

Han har jo været lidt inde omkring landsholdet og der er jo EM til sommer, så spilletid må være vigtigt for ham !

http://www.bold.dk/nyt/Johnny-T-Stiller-mig-i-en-skidt-situation

vieri
      Bruger

Jonashojriis skrev:
      Johnny Thomsen ser ikke ud som en mand der står til meget spilletid i FCK efter at Lars Jakobsen idag forlængede sin kontrakt. Kunne han muligvis være et alternativ til vores højre back ? Jeg synes faktisk en leje kontrakt med option på køb kunne være meget interesant !!

Han har jo været lidt inde omkring landsholdet og der er jo EM til sommer, så spilletid må være vigtigt for ham !

http://www.bold.dk/nyt/Johnny-T-Stiller-mig-i-en-skidt-situation

Umiddelbart vil jeg sige nej til sådan en deal. Johnny T har mildt sagt floppet i FCK og jeg kunne i sin tid heller ikke se hvad en spiller som ham skulle i FCK. Desuden Har FCK ikke råd til at lade ham gå , da de har brug for og har råd til dobbelt dækning på alle pladser.

Hvis vi skal hente en højre back så jeg langt hellere den transferfrie Adam Johansson til AGF . Han har et glimrende CV og kan spille både højre og venstre back . AJ ville også være billigere at aflønne da han kan aflønnes på forskervilkår .

zytex92
      Bruger

synes nu os JT lyder som en god ide. 🙂 men hans alder ødelægger det lidt…. Hurtigheden er strøget gevaldigt desværre.

Må indrømme med en masse andre at AJ lyder spændene, men har ikke den store ide til ham vis han ikke har hjertet med

jj
      Bruger

Er der nogen der har set AJ spille? Er han overhovedet god? Han spillede jo for nr 7 i allsvenskan ikke just en særlig god liga for tiden. Den er nr 24 på uefas liste, hvor dk er 13.

vieri
      Bruger

Han har 9 svenske A landskampe på cv'et og var fast mand for Sverige i sidste VM kval pulje i 2009 . Desuden så producerer allsvenskan til stadighed masser af gode spillere til trods for deres ringe europæiske rangering . BSN og PS må jo også være interesseret i ham siden man tog sig tid til at invitere ham på sightseeing i klubben i efteråret.

jj
      Bruger

Men har du set ham spille fornylig? Selvfølgelig må han kunne noget ellers ville bsn og ps ikke være interesseret. Men hvad ved folk om ham. Alle sukker efter ham, men er det kun fordi de kender ham på papiret? Og Sverige kvalificerede sig jo ikke til vm 🙂
      Sverige producerer gode spillere, men hans klub blev nr 7, det er altså ikke imponerende.

zytex92
      Bruger

Kom med Mphela !!! 😀 haha

vieri
      Bruger

Så skal vi bare lige finde en rig giver der kan undvære de 1 mill £ han nok minimum koster 😉 .

zytex92
      Bruger

det er der jo så ingen af os der ved Vieri :)? vi kender hverken til værdi eller hvad han får i løn… 🙂 Nordstrand er jo heller ik billig i løn viis du tror det 🙂

vieri
      Bruger

Vi ved at Celtic for nyligt fik afvist et bud på Mphela på 1,3 mill £ , så med mindre du kender en der har den slags penge liggende så bliver det nok ved tanken . Og som Dladla fortalte BSN "ham får du ikke for Banana money" 😉 .
      Nordstrand er bestemt ikke billig i løn , men ham skal vi heller ikke betale 10 mill kr for i transfer , så det gør det hele lidt lettere at håndtere for en klub som AGF.

Det sidste nye fra Peru er at skattevæsenet sætter sig på samtlige indtægter fra Alianza Lima (Ovelar og Montano) og U (Raul Ruidiaz og muligvis Alvaro Ampuero):

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fnoticias.terra.com.pe%2Fnacional%2Fsunat-embargara-dinero-de-transferencias-de-al-y-la-u%2C7f17acf6db944310VgnVCM3000009af154d0RCRD.html

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fperu21.pe%2F2011%2F12%2F16%2Fdeportes%2Fsunat-embargara-alianza-y-2003467

På trods af det ovennævnte har begge klubber tilsyneladende travlt med at tegne kontrakter med spillere fra andre hold.

Da Us spillere ikke som lovet fik udbetalt det beløb de skulle torsdag siger de fleste spillere og hele trænerteamet op (der kommer en pressekonference på mandag når deres tillidsmænd har talt med fodboldforbundet og spillerforeningen):

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Felbocon.pe%2Fnota.php%3Fsid%3D71%26id%3D661176%26rid%3D

Libero.pe påstår at Raul har brudt med Ninmar Akcan, er blevet fritstillet og skulle være tæt på et skifte til Juan Aurich som blev mestre:

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fwww.libero.pe%2Fel-gran-golpe-campeon-juan-aurich-esta-un-paso-de-contratar-raul-ruidiaz-2011-12-17

I dagens død træ udgave af Libero har de dette billede på forsiden:

[img]http://www.libero.pe/sites/default/files/imagecache/portada_libero_impreso/portada_impreso/portada-171211.jpg[/img]

Det viser en omgang photoshop med Ruidiaz og Ovelar i Juan Aurich trøjer.

vieri
      Bruger

Det er meget prisværdigt at du følger så meget med i rygterne omkring Raul , men jeg tror med al respekt at du spilder din tid . Selvfølgelig vil jeg også gerne have Ruidiaz til AGF , det virker altså bare usandsynligt efterhånden. Dog håber jeg at jeg tager fejl 🙂 .

Ceres
      Bruger

vieri skrev:
      Selvfølgelig vil jeg også gerne have Ruidiaz til AGF , det virker altså bare usandsynligt efterhånden. Dog håber jeg at jeg tager fejl 🙂 .

Jeg synes nu, at det bliver mere og mere sandsynligt, at han skifter til AGF, nu hvor klubben ikke har overholdt betalingsfristen, og spillerne dermed kan rejse kvit og frit. Spillerne havde tilsyneladende skrevet under på et papir der gør, at de ikke umiddelbart ville kunne forlade klubben, hvis altså de fik en del af den løn de havde krav på, men det skete jo så altså ikke, så det papir er nu værdiløst… (ifølge FIFA's klare regler, må en spiller bryde sin kontrakt, hvis han ikke har fået løn i 3 måneder, og Ruidiaz har vel ikke modtaget løn i over 6 måneder nu, men kun tomme løfter).

Ruidiaz har udtalt adskillige gange, at han vil til Europa nu, og AGF er den eneste europæiske klub som har gjort et større forarbejde med at få ham til klubben ved, at tale med agenten, Ruidiaz og ikke mindst hans familie… så vi står uden tvivl med gode kort nu, da man ikke sådan bare lige strikker en kontrakt sammen med en tilfældig klub… den slags tager som ofte både uger og måneder, og adskillige samtaler og forhandlinger… Dem har AGF jo allerede startet, så derfor er det mest nærliggende, at det også bliver AGF Ruidiaz nu satser på… Vi har jo også rigeligt råd til, at betale hans manglende løn for de sidste 6 måneder, nu hvor vi ikke skal betale en transfer for ham.
      .

vieri skrev:
      Det er meget prisværdigt at du følger så meget med i rygterne omkring Raul , men jeg tror med al respekt at du spilder din tid . Selvfølgelig vil jeg også gerne have Ruidiaz til AGF , det virker altså bare usandsynligt efterhånden. Dog håber jeg at jeg tager fejl 🙂 .

Jeg håber også du tager fejl, det er i alt fald kommet et skridt tættere på ved at Ruidiaz på hans facebook-side har bekræftet at han går solo, vil til udlandet og nævner at han ikke vil spille for andre Peruvianske hold end U:

http://es-es.facebook.com/pages/Raul-Ruidiaz-Misitich/150539728294288

Raul Ruidiaz Misitich
      En caso de que me vaya del club solo será al extranjero, mientras siga en el Peru solo jugare en la U.

Jeg gå solo Club vil blive i udlandet, mens stadig kun Peru spille i U. (Oversat af Bing)

Det Peruvianske skattevæsen har tilsyneladende erklæret Alianza Lima og U i betalingsstandsning for at få fat på skyldig skat og afgifter på henholdsvis 68 og 120 millioner soler (1 soler er vistnok 1.29 kr.):

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fperu.com%2Ffutbol%2Fsunat-decreta-quiebra-y-alianza-noticia-34277

U ejer nogle grunde ned til strandpromenaden i Lima som skulle være vurderet til 170 millioner soler, så de får nok ikke problemer med at gå igang igen når skattevæsenet har fået det de skal have (med mindre grundene bliver solgt til langt under markedsprisen på tvangsauktion).

I øvrigt synes jeg ikke at jeg har spildt tiden, det har været interessant at lære lidt om hvordan en anden liga fungerer, hvor de har taget forsmag på financielt fair play via at spillerne hver måned skal underskrive officielle papirer om at de har fået løn (hvis de ikke underskriver kan de blive taberdømt, hvis nogen tager sagen op med fodboldforbundet).

I reglerne havde de glemt at tage højde for forfalskede underskrifter og hvad man gør hvis spillere underskriver uden at modtage løn i virkeligheden (næste år skal klubberne dokumentere lønnen med bankpapirer).

Jeg tror Ceres har ret i at BSN har et forspring i forhold til andre interesserede klubber, ved at han rent faktisk har afsat tid til at mødes med Ruidiaz familie.

vieri
      Bruger

Håber i får ret . men i fodboldverdenen er det ofte pengene der bliver afgørende til syvende og sidst og her kan AGF ikke konkurrere med klubber som Galatasaray , Twente etc.

Ceres
      Bruger

vieri skrev:
      Håber i får ret . men i fodboldverdenen er det ofte pengene der bliver afgørende til syvende og sidst og her kan AGF ikke konkurrere med klubber som Galatasaray , Twente etc.

De klubber der, er jo bare fri fantasi som agenten har kastet rundt i medierne, sikkert for at skabe større interesse, og skrue prisen op… Det har før været skrevet, at Twente var klart til, at skrive kontrakt med ham, hvilket fik Twente til officielt, at afvise rygtet på deres egen hjemmeside… og Twentes træner fik endda tilføjet på et pressemøde før en Europa cup kamp, at han slet ikke anede hvem Ruidiaz var..

Ifølge Ruidiaz selv, så vil han helst til en lidt mindre klub i Europa, hvor han kan udvikle sig og føler sig sikker på spilletid, hvilket også er derfor, at han finder Danmark og AGF interessant, så en bænkeplads i en større liga, er næppe noget der trækker i ham… og penge er han jo ikke lige frem vant til, at få for sit arbejde, så beskeden og nøjsom er han også 😀
      .

vieri
      Bruger

Det er jo netop fordi at Ruidiaz må mangle nogle penge på kontoen at han sandsynligvis vil gå efter den bedste kontrakt . Jeg håber som sagt jeg tager fejl , men jeg finder det usandsynligt , at der ikke står andre større klubber parat med en kontrakt til en transferfri peruansk landsholdsspiller .

Ceres
      Bruger

vieri skrev:
      Det er jo netop fordi at Ruidiaz må mangle nogle penge på kontoen at han sandsynligvis vil gå efter den bedste kontrakt . Jeg håber som sagt jeg tager fejl , men jeg finder det usandsynligt , at der ikke står andre større klubber parat med en kontrakt til en transferfri peruansk landsholdsspiller .

Nu har (eller rettere havde) Ruidiaz både en agent i Europa (Ninmar Akcan) og en i Peru (José Moreno)… det var agenten i Europa der kom med de mange vilde rygter, om tætte kontraktforhandlinger med både Twente, Borussia Mönchengladbach, Galatasaray, Besiktas og andre større europæiske klubber, og det er ham som Ruidiaz nu tilsyneladende har brudt med … Det var omvendt den peruvianske agent som BSN senest har haft flere samtaler med, da han var i Peru..
      .

Ceres skrev:
      og penge er han jo ikke lige frem vant til, at få for sit arbejde, så beskeden og nøjsom er han også 😀

Det må sku være bittert at være så tro imod sin barndomsklub og så blive taget så hårdt bagi af præsidenten, men han har nok lært en lektie om hurtigtsnakkende folk med højtflyvende ideer og store planer.

vieri skrev:
      Det er jo netop fordi at Ruidiaz må mangle nogle penge på kontoen at han sandsynligvis vil gå efter den bedste kontrakt .

Nøgleordet er hvad den bedste kontrakt er, hvis jeg var i Rauls sko ville jeg nok gå efter en mindre kontrakt med forholdsvis høj sikkerhed for at få pengene, måske med en større signon fee i stedet for en højere månedlig løn, og så en kontrakt der er til at slippe ud af hvis der kommer et interessant tilbud så Raul selv kan bestemme om han skal af sted eller ej.

Ejnar Hessel kan sikkert finde en fornuftig leasingbil og nogle af sponsorerne i boligbranchen kan sikkert lave en god aftale til AGF så der står en møbleret lejlighed og venter på ham (som Akharraz fik).

U forsøgte at forlænge Rauls kontrakt med et tilbud på 18.000 US dollars om månenden, hvis han havde fået løn tjente han et sted mellem 8.000 og 11.000 US dollars om måneden (det første beløb er nok uden bonusser).

Han får nok tilbudt en løn så han kan komme på forskerordning og dermed slippe med en forholdsvis lav skatteprocent. Så det vil nok sige en grundløn på 69.300 kr. og diverse passende bonusser ved siden af:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1788672

salling23
      Bruger

http://www.libero.pe/raul-ruidiaz-ya-no-soy-jugador-de-universitario-2011-12-18
      Ifølge denne artikel har Raul et tilbud fra Tyskland, men rigtighed af oplysningen kan man kun gisne om – efter at have fulgt nyhederne omkring ham

vieri
      Bruger

Jeg må igen bare pointere at det er usandsynligt at der ikke er andre større klubber der melder sin interesse i en transferfri talentfuld landsholdsspiller fra Peru . Og uanset hvor mange leasingbiler eller møblerede lejligheder AGF kan tilbyde (det kan andre klubber i øvrigt også tilbyde) , så kan vi ikke konkurrere lønmæssigt med feks en bundesligaklub .

Dertil kan vi jo også nævne BSN seneste udtalelser om den her sag , hvor han jo betegner det som usandsynligt at Ruidiaz kommer til AGF .

Jeg vil da blive glædeligt overrasket hvis Raul kommer til AGF , der er bare intet der peger i den retning lige nu.

Konfi
      Bruger

Så skriver vigtigper lige igenB)
      Iflg. mine oplysninger er Nordstrand forholdsvis tæt på Agf fra 1.januar…
      Fck har accepteret et bud, men de personlige vilkår halter, der skulle de være pænt langt fra hinanden, men mon ikk BSN får løst det lille problem:)

Steen6372
      Bruger

Det lyder jo godt Konfi. Så længe der er tale om ubekræftede rygter, kan vi ikke bruge det til så meget, men det er altid sjovt med lidt gang i rygtemøllen.

Bortset fra det, vil et skifte til AGF være logisk for Nordstrand. Han er ret sikker på fast spilletid og der er mulighed for at kvalificere sig til europæisk fodbold. Samtidig har han ikke gjort nok opmærksom på sig selv det seneste år, så der er næppe mange udenlandske klubber der byder ind.

salling23
      Bruger

Steen6372: rygter er vel altid ubekræftede. Ellers ville det ikke være rygter, men facts;)

vieri
      Bruger

Det lyder spændende Konfi . Vi kan og skal selvfølgelig ikke aflønne Nordstrand efter FCK standarder , men mon ikke parterne kan finde hinanden på en eller anden måde.

Nordstrand kan jo meget nemt komme tilbage i landsholdsvarmen hvis han får gang i målscoringen igen i AGF . Og han vil jo næsten være garanteret en startplads i AGF's angreb sådan som det ser ud nu.

Libero.pe har skrevet lidt om Ruidiaz, tilsyneladende har han skiftet lokal agent fra Jose Moreno til Jose Andres Chacon Naveda og skiftet mening om han vil spille i andre Peruvianske klubber end U:

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fwww.libero.pe%2Fle-dan-bola-2011-12-19%2Fimpresa

However, the representative of Ruidíaz, José Chacón, of Diego Umaña, has signed a Pact which says that if 28 do not migrate will be played in Chiclayo (Juan Aurich) next year.

"Ruidíaz has the possibility to go to Scotland, Sweden, Croatia, Belgium, Germany and Portugal." "If it goes nothing, there a plan B," said the agent. LÍBERO met the Braga and Lisbon would be the teams who want to "Flea". But what of Turkey still stands. We'll see…

Så er der da sat en deadline på til den 28. december, selvom stort set alle andre medier igår skrev at Raul ville beslutte sig inden weekenden.

nlg
      Bruger

Jeg så fra en side i går at Ruidiaz har udtalt at han har et konkret tilbud fra Danmark og andre lande, der bliver dog ikke nævnt andre lande, men vil afvente indtil weekenden og såfremt han ikke har fået sine 7 måneders løn udbetalt, så vil han skifte klub på en fri transfer, da fodboldforbundet har givet grønt lys for ophævelse af kontrakt pga. misligeholdelse fra klubbens side. Det betyder vel et eller andet sted, at vi er med i kampen endnu.
      Der er ingen tvivl om at Ruidiaz vil være ønskespiller nr. 1 i AGF, da hans klasse bare er væsentligt større end alle de andre emner, som er nævnt herinde. Dog er det nok ønsketænkning. Brian har dog lavet mirakler før og kan gøre det igen.

zytex92
      Bruger

Lad os tag Raul så vi sikker på en lille Specialitet der kan noget på egen hånd… for det mangler vi :)…… Ikke flere Severings spiller til GF

rv62900
      Bruger

Jeg har fra en side læst, at Ruidiaz føler sig pisset op og ned af rykken af Brian Steen, efter at Brian hjemme hos Rauls familie pludselig havde lavet en glidende tackling på Raul, og råbt "this it how things work at de hvieee. So sign the satans contract!!!", hvorefter Brian åd hele Rauls tallerken med havrefras.

"And I was so hungry" skulle Raul have sagt. Raul overvejer stadig om han skal skrive under med AGF…

Er der ikke andre rygter end ham Raul?

rv62900 skrev:
      Er der ikke andre rygter end ham Raul?

Adam Johansson har endnu ikke afvist AGF:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/agf-med-i-oploebet-om-allsvenskan-stjerne

– Vi går ind i den helt afgørende uge nu, men beslutningen kan også skride til et par dage inde i det nye år, siger Carl Fhager, inden han beretter, hvorfor AGF's tilhængere har grund til optimisme.

– Der var cirka 10 klubber, der fra start ville have Adam, men nu har han takket nej til flere af dem. Men ikke til AGF. Danskerne er stadig en mulighed, slutter agenten.

vieri
      Bruger

Adam Johansson ville godt nok være en lækker spiller at få fat i for AGF. DEt er sjældent at spillere med et så flot CV kan erhverves på en fri transfer , og hans evne til at dække både højre og venstre back er jo perfekt for os. Det betyder, hvis han kommer, at der forhåbentlig går længere tid imellem at vi bliver nødsaget til at sætte Kirkeskov på banen 😉 .

ACDC
      Bruger

Kom nuuuu Raul, Nordstarnd eller Adam J!!
      Så julefreden kan sænke sig 😀

Konfi
      Bruger

Hørte fra København idag at der ikke længere udtales noget omkring Nordstrand… Det skulle efter sigende betyde at der er noget lige op over:) Så måske en lille julegave til GF-fansene er på vej…;)

vieri
      Bruger

Kom bare med både Nordstrand , Raul og Adam Johansson , så bliver der vist heller ikke et øje tørt blandt os AGF fans i julen 🙂 .

vieri
      Bruger

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2077312/Reading-want-sign-Adam-Eckersley.html

Jeg synes lige vi skulle have Eckersley linket ind i transfertråden.

jj
      Bruger

Sejt billede af Adam 🙂 eller måske skal man bare kalde det gammelt.

vieri
      Bruger

Det er åbentlyst at Eckersley stadig har et godt navn i engelsk fodbold qua sin tid i Man Utd , og det har da sikkert også hjulpet på interessen at han blev nomineret til en pris for bedste englænder i udenlandsk fodbold.

Skal man sælge spillere og sælge dem dyrt er engelske klubber det perfekte match .

Stoei
      Bruger

Ved udemærket vi er super godt besat på denne plads. Men tror i en Daniel Jensen ville være god nok til AGFs hold?

Nej, og det er også ligegyldigt, for han ender i Lyngby, den stakkel.

salling23
      Bruger

Daniel Jensen er en god spiller, men nogle ting taler imod ham.
      1: Vi er godt besat på midten med Martin, Hjalte, kasper og Sloth
      2: Vi skal have nogle yngre kræfter til holdet
      3: han vil formentlig have en rimelig stor løn – vi skal først have en angriber (Peter Sørensen svar på mit spørgsmål om hvor han mente en forstærkning var vigtigst derudover: forsvaret)

vieri
      Bruger

Daniel Jensen kunne såmænd godt være interessant på en kort og økonomisk fornuftig kontrakt. Men som Saling skriver så er vi ganske godt besat på midtbanen efterhånden , og en angriber har klar 1 prioritet for os og dernæst kommer en ny højreback efter min mening.

vieri
      Bruger

Så er Adam Johansson tabt for AGF . Han skifter til Seattle i MLS 🙁 .

Always AGF
      Bruger
      ACDC
      Bruger

Daniel Jensen?? Så kan vi lige så godt kalde BSN, Jesper eller Peter Sørensen ind på banen igen…. YNGRE KRÆFTER TAK!!

vieri
      Bruger

Det er næsten ikke til at bære at vi tilsyneladende skal vente yderligere 2 uger på at hele den her Raul saga får en afslutning . Jeg frygter lidt at BSN kommer til at sidde og trille tommelfingre mens han venter på en afklaring på Raul, som jeg formoder er vores 1 prioritet . I mellemtiden kan dygtige spillere ryge os af hænde som Feks Adam Johansson , som jo selv sagde at han kunne fornemme at vi måske ikke var helt 100% interesseret fordi vi prioriterede en angriber.

Det er jom selvfølgelig fint at vi prioriterer en angriber , men hvad sker der hvis Raul vælger en anden klub om 2 uger ? kan vi så stadig få fat i vores 2 og 3 prioriteter …?

zytex92
      Bruger

Nordstrand skal nok stå klar vis ikke FCk sælger nogen angriber

vieri
      Bruger

Jeg håber du har ret . Men det er mange andre klubber både i Danmark og i udlandet der står og mangler en dygtig angriber , så jeg frygter at en spiller som Nordstrand er væk inden der er gået 2 uger . Alt det er selvfølgelig ligegyldigt hvis Raul vælger AGF . Jeg håber som sagt bare ikke at BSN har lagt alle sine æg i Raul kurven , for så at stå og se dum ud når Raul er skiftet til Zagreb.

Så dum er BSN da ikk! Er sikker på han skaffer de fornødne spillere til truppen og ja det kan godt være det ikk bliver Raul men så har han en anden klar det er jeg sikker på.

Men tror ikk det bliver Nordstrand. Vi har tit set en sådan hype omkring en spiller til AGF og så pludselig står BSN klar med en endnu bedre spiller som ingen havde forventet.

Willow
      Bruger

Jeg tror BSN har flere spillere i søgelyset, mensamtidigt tor jeg ikke han køber en spiller han er usikker på, så hellere vente & få den rigtige til den rigtige pris…
      Om den rigtige hedder Raul, Nordstrand eller noget andet tør jeg ikke spå om.

Nu er det vist ved at være på tide, at der kommer en person, nemlig mig, der kan sørge for at komme med nogle oplysninger, der ikke er rygter, men facts.

1. Nordstrand har snakket med AGF gennem et stykke tid efterhånden efter aftaler med FCK, da de er på jagt efter en ny angriber og har gjort det klar overfor Morten Nordstrand, at han ikke har en fremtid i klubben. Status er pt, at samtalerne mellem AGF og Nordstrand er på standby, da der er opstået nogle problemer, der bunder i lønnen. Der har ikke været ført samtaler i snart 14 dage nu.

Kilder eller ej, den kan jeg selvfølgelig ikke fortælle

zytex92
      Bruger

Nå det var så nok Nordstrand der røg der…. Hvem kommer mon så ?

Men Hvad sagde jeg Nordstrand er mega dyr…

vieri
      Bruger

Det kan sagtens ende med Nordstrand til AGF alligevel. Der er jo ikke noget odiøst i at man ikke sådan bare bliver enige om lønnen . Enten må Nordstrand slække på kravene fordi han kan se at han ikke kan hente sin ønskede løn andre steder , eller også må AGF bøje sig hvis det går op for os at vi ikke kan hente de andre angribere vi måtte have kig på.

vieri
      Bruger

zytex92 skrev:
      Nå det var så nok Nordstrand der røg der…. Hvem kommer mon så ?

Men Hvad sagde jeg Nordstrand er mega dyr…

Hverken du eller jeg ved hvad han forlanger , så derfor kan du eller andre ikke sige noget om om det er Nordstrand der er for dyr eller AGF der er for nærige.

zytex92
      Bruger

nej men der må jeg sige enten er AGF fattige eller os er nordstrand for dyr… For vis nordstrand var den spiller vi helst vil have havde vi jo nok også kunne finde ud af noget… lige nu ligner det at Nordstrand vil have mere end i FCk og tror bestemt ikke han er en af de Lav Lønned i FCk…

vieri
      Bruger

Nordstrand er helt sikkert på en høj løn i FCK , det er de jo nok allesammen i den klub ihvertfald ifht andre superliga klubber.

Men jeg tror simpelthen at vi er lidt på standby lige nu og venter på svar fra Raul. Først når BSN har fået en afklaring her vil han evt kunne gå fuldt og helt efter Nordstrand og andre spillere vi måtte have kig på.

Vælger Raul at skifte til os har vi jo vores angriber på plads og Nordstrand er irrelevant . Så kan man jo kun håbe at der også er plads i budgettet til en ny højre back .

zytex92
      Bruger

Ahh okay så vi enig ;D

nlg
      Bruger

Hvis ikke Nordstrand er signet endnu, så er jeg ganske sikker på, at det er fordi Brian Steen helst vil have Raul Ruidiaz. Det kan jeg sådan set godt forstå. Han er ung og ham kan vi komme til at tjene mange penge på. Han er uden tvivl også en bedre spiller end Nordstrand selvom han er dygtig. Brian Steen slår først til på Nordstrand, hvis ikke det lykkedes at få fat i Ruidiaz.

Ceres
      Bruger

FCK sælger i princippet ikke spillere, før de allerede har en afløser klar, så selv om FCK gerne vil af med Nordstrand til AGF, så skal vi ikke forvente, at vi kan få ham før, at FCK selv har skrevet kontrakt med en ny afløser… det kan være hovedgrunden til, at det trækker ud.
      .

vieri
      Bruger

FCK spiller helt klart også en rolle ifht Nordstrand . Men jeg er som sagt overbevist om at BSN har is i maven og venter på en afklaring på Raul . Falder den negativt ud for vores vedkommende , så er jeg lige så overbevist om at vi går 100 % efter at lukke en aftale med Nordstrand med det samme.

xhxn
      Bruger

Så røg Raul går jeg ud fra – han poster ihvertfald et indlæg på FB med oplysninger om Dynamo Zagreb…….

BergMania
      Bruger

Johan Abasolonsens karriere er gået fuldstændig i stå i FCK

Det var det dummeste klubskifte i dansk fodbold nogensinde..

Stor profil på OBs hold, og vælger derefter at skifte til FCK, hvor han har spillet meget meget meget minimalt

Hellere Raul eller Nordstand, men Absalonsen kunne også være en mulighed, da han besidder fart, snedighed og teknik, men en farlig farlig angriber, det bliver han nok ikke

vieri
      Bruger

Jeg mener ikke Absalonsen har spidskompetence til at være vores nye spidsangriber og endnu en kantspiller er ikke lige prioriteten lige nu . Om ikke andet er han ihvertfald ikke 2 mill værd for os , som nogle rygtesmede siger vi har budt for ham .

vieri
      Bruger

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/her-er-superligaens-kontraktfrie-spillere

Her et opdateret link med kontraktfrie superligaspillere pr 1/ 2012 samt spillere hvis kontrakt udløber til sommer .

vieri
      Bruger

Raúl tabt for AGF – Nordstrand på trapperne

Nordstrand skal være meget velkommen i AGF og held og lykke til Raul i den kaotiske kroatiske liga .

zytex92
      Bruger

Vieri tag nu en slapper…. AGFFAN er lidt bagud omkring nyheder…. Raul er faktisk ikke Fristillet Endnu overhovdet… Samtidig med at Jeg har ham som ven ven og ikke fan site… og der står intet om nogen som helst klub…

jj
      Bruger

Det ville ellers være dejligt, hold kæft hvor er jeg træt af at høre om Raul, hvis det skulle være sket, så var det jo nok sket. Alt det snik snak er da ikke seriøst nok til BSN

AlexanderNGP
      Moderator

Zytex92@ – Jeg er også venner med ham derinde. Men hvad vil du bruge det til? Jeg nægter at tro på ovenpå det transferræs at han er dum nok til at røbe hvad han gør på sin Facebook.

Men du må indrømme, det ser meget urealistisk ud med Raul. Han bliver sammenlignet med Messi, altså Peru's svar på Messi. Han bliver et af de store navne under Sydamerikas Cup-halløj. Mange store klubber har kigget på ham.

Skulle han blive fritstillet, hvorfor i alverden skulle han så ikke tage til en klub hvor han kan spille CHL, hvert eller hvert andet år? Det er jo idioti så. Tilmed er hans mor kroatisk, og det er bare endnu en sten på vejen, som peger mod Kroatien.

Jaja, der er ikke sket noget endnu. Men NEJ, han kommer ikke til AGF. 🙂

zytex92
      Bruger

Jeg ved godt i alle har opgivet håbet om Raul….

men sig mig hvorfor er Nordstrand så ikke Præsenteret endnu ;)…..

som Transfern sagde her en af aftnerne er Raul over hovedt ikke Urealistisk da det faktisk er hans skyld Nordstrand er sat på standby…
      '
      Jeg tror på det indtil han er i en anden trøje 🙂 vis vi ikke får ham så det bare det.. så har Dinamarca/ Aarhus GF kommet på land kortet i Sydamerika fedt for det er der nok ikke så mange andre Klubber der kan Præstere ;D,,, Så hyppen hjælper os frem, det at vi bliver sat i Forbindelse med Raul Ruidiaz, Skal BSN være Pisse stolt over !! og det burde vi fans også være, der bare formange der har ondt i røven over hvad vores Sports direktør går og laver og de burde skamme sig.. Han gøre det kun godt også at gøre noget uden for skandinavien.. for det andet har vi sjældent set noget der ligger lige til højre benet, Selvom jeg tror det sker med Nordstrand vis det andet glipper.. Xandiller du har Fuldstændig ikke forstået hvad jeg siger !! Jeg har altid sagt at de ikke kan Bruge Hans Fan site og at Raul vil være dum og fortælle noget på Face så længe der ikke er skrevet under på noget ;D

Nowak
      Bruger

Af hvad jeg har hørt, så har Nordstrand ikke været på stand by, ham og GF har ikke kunnet blive enige om lønnen. Nordstrand skulle kræve 300.000 om måneden, og det er gf ikke villige til at gi. Så derfor har der været lidt stille omkring Nordstrand

vieri
      Bruger

AGF og Nordstrand skal nok blive enige om lønnen , men jeg er overbevist om at BSN har Raul som 1 prioritet . Lykkes det ikke at hente ham , så er jeg også sikker på at tilgængeligt lønbudget og transferbudget bliver brændt af på Nordstrand .

Nowak
      Bruger

Tror jeg nu også. Der må bare gerne snart komme en afklaring, så man ikke skal bruge halvdelen af sin arbejdsdag på at slide f5 knappen op 🙂

vieri
      Bruger

Jeg har det på samme måde 🙂 . Bare vi kunne få den angriber på plads snart så jeg kan sove lidt bedre om natten .

Schmidt
      Bruger

i følge JP er Nordstrand 1 priotet, men man har ikke penge til at kompensere FCK. En ny mulighed kunne være at leje en spiller og så købe Nordstrand til sommer.

zytex92
      Bruger

vi kan sku da ikke købe en spiller der er Transfer Fri ;D

vieri
      Bruger

Nordstrands kontrakt udløber først til sommer , så det er meget realistisk at der skal betales en mindre transfer hvis Nordstrand skal skifte allerede nu.

zytex92
      Bruger

Vieri læs nu det han skriver ;D Leje en spiller nu og købe nordstrand til sommer ;D

Schmidt
      Bruger

He he Zytex havde lige glemt han kun har et halvt år tilbage af kontrakten. Det er bare utroligt hvis det er det der skiller så. Fck kan da så højst forlange et par hundrede tusinder.

zytex92
      Bruger

mit Drømme Scenarie vil være at vi fik Raul Ruidiaz Nu… og skrev en kontrakt der gælder fra sommerferien med Nordstrand så vil vi være et af de stærkeste hold i suppen Offensivt mæssigt … Deffensivt mangler vi nok en del endnu 🙂

Masada
      Bruger

Min frygt er at vi ender med at leje en jævn angriber og Nordstrand ender i FCN, Raul til Zagreb, jeg havde nu forventet at BSN/GF havde haft en angriber klar til opstarten, det er faktisk skuffende at BSN nu omtaler Dev og Berg som alternativer i angrebet?

zytex92
      Bruger

Rolig nu Prøv da for pokker og Stole på vores Sports direktør ;D hvornår har vi sidst lejet en spiller ? vi klare det her om det så hedder Wondolowski eller Raul eller Nord eller lange eller Davies….
      der er altså for meget hysteri over det her giv ham chancen ;D

Schmidt
      Bruger

Ja men PS har tidligere afvist Berg i angrebet da han er for langsom.

Masada skrev:
      Min frygt er at vi ender med at leje en jævn angriber og Nordstrand ender i FCN, Raul til Zagreb, jeg havde nu forventet at BSN/GF havde haft en angriber klar til opstarten, det er faktisk skuffende at BSN nu omtaler Dev og Berg som alternativer i angrebet?

Dev er skadet og kan først træne fra marts måned, se agffodbold.dk.

vieri
      Bruger

Devdariani er heller ikke en angriber og jeg kan ikke se at han ville kunne fungere med Søren Larsen hvis det endelig var . Jeg vælger at stole på at BSN har styr på det . Jeg håber bare ikke han spilder for meget tid på eksotiske og urealistiske transfermål.

Masada
      Bruger

@PVM jamen det har jeg da set, men i JP eller Tipsbladet(kan ik huske det) nævnte BSN, Berg og Dev som alternativer.

@Zytex
      jeg er skam heeeeeelt rolig, men JEG syntes at det er skuffende at BSN/GF ikke har en angriber klar til opstarten, og så er der vel snegen sig lidt irritation ind ang. Raul sagaen, men den slutter eftersigende om 4 dage senest 🙂

zytex92
      Bruger

Masada
      Det var nu son alt i alt til alle ;D synes de brokker sig!! Raul er gået fra at være intra til folk nærmest hader ham… folk burde tag det som det kommer 🙂 og lade vær med at være pisse negative ;D det fint folk siger han ikke passer ind, men og hade ham på grund af de Peruianske Aviser ikke kan styre sine lyster er træls og se på 🙂

vieri
      Bruger

Truppen mødes til første træning idag , så det haster ikke endnu med at få en ny angriber på plads . Raul har jo sagt at der kommer en afklaring inden søndag den 8/1 , derefter kan BSN jo sætte alt ind på at hente en anden forstærkning , hvis Raul som jeg forventer det vælger Zagreb.

AGFchile
      Bruger

Der er intet om Raul træffer sin beslutning på søndag, det er et rygtet som slået op på en misforståelse (og ikke i pressen peru vel og mærke), Med ham sker der ikke noget før ham er fritstillet og det er han ikke endnu og han er pt heller ikke på vej til nogen anden klub ligenu, han udtaler at der er tilbud men sålænge "jeg er spiller i La U" vil jeg ikke udtale mig

AGFchile
      Bruger

Så alså gerne ham mr. Nordstrand i klubben, tro han vil blive et hit sammen med SL og ham den nye lille afrikaner:D

Snurre Snup
      Bruger

Ja Egbedi lyder enormt spændende!

Af de emner, der har været nævnt, så er det kun Lange, jeg decideret ikke vil have (han er simpelthen ikke god nok, som jeg ser det)…og så undrer det mig, hvis de henter Chris W., da han slet ikke virker til at være den type, vi har brug for. Charlie Davies kender jeg dog mest af navn, men det lyder ikike optimalt med hans personlighed. jeg synes heller ikke, at Nordstrand er optimal, da han ikke virker til at være helt den type, vi har brug for, og så ønsker jeg mig en yngre spiller, der kan give mulighed for videresalg. Når det er sagt, så er Nordstrand indiskutabelt en rigtig dygtig angriber…men også dyr formentlig!

zytex92
      Bruger

@briannormark jeg tror heller ikke på lange. Men jeg tror bestemt at #AGF og BSN får noget spændende på plads. Zidan… ?
      skriver Egelund på sin twitter…..

ja ja vi bliver kastet lidt rundt 🙂

vieri
      Bruger

Jeg tror ikke Klaus Egelund på twitter ved meget mere end du og jeg . Og hans Zidan efterfulgt af et spørgsmålstegn er jo næsten pinligt at se på. Hvordan i al verden skulle vi kunne få råd til en spiller som Zidan , der med garanti vil forlange over 10 mill kr om året i løn (hvilket endda med sikkerhed er mindre end hvad han får i Dortmund ) ???
      Dette fortæller mig at Hr Egelund bare er en fyr der smider om sig med gæt . Zidan til AGF jeg må le 😀 .

vieri
      Bruger

Jesper Lange vil koste et betydligt millionbeløb at købe fri i EFB , da han har over 2 år tilbage på sin kontrakt . Så ham kan vi med sindsro udelukke .

Mit bud er stadig Nordstrand hvis altså Raul ikke kommer til AGF.

zytex92
      Bruger

tror hun har Insider viden det skal siges jeg kender hinde ikke ret godt men hun har skrevet det på sin Facebook side……
      P.S hun hader fodbold men piger har det vel bare meget med at Uh han er lækker eller sådan noget stas. lol nå men her er hvad hun har skrevet…

Rannva Faggre Luvena From AGF hearts ;D<333 jeg kender de 3-4 spiller der er tættest og hvem der ikke kommer… Norstrand kommer ikke da han er for løntung han er os dårlig så fint med mig ;D lige Nu er Raul Ruidiaz 1 priotet.. så kommer Jesper Lange, Charlie Davies. og ja lad os sige det sådan her man vil ikke tro på det men Mohammed Zidan…. men vi AGF fans vil sku da ikke have en Tudefrans Som Zidan…… nejnej så derfor er der nogen spiller ved navn Chris Wondolowski, Morten Duncan Rasmussen og Roberto Ovelar som også er nævnt som spiller der kunne ende i AGF… der ud over er der kun og sige Velkommen til Osama Akharraz og Edafe Egbedi ;D<33

vieri
      Bruger

zytex92 skrev:
      tror hun har Insider viden det skal siges jeg kender hinde ikke ret godt men hun har skrevet det på sin Facebook side……
      P.S hun hader fodbold men piger har det vel bare meget med at Uh han er lækker eller sådan noget stas. lol nå men her er hvad hun har skrevet…

Rannva Faggre Luvena From AGF hearts ;D<333 jeg kender de 3-4 spiller der er tættest og hvem der ikke kommer… Norstrand kommer ikke da han er for løntung han er os dårlig så fint med mig ;D lige Nu er Raul Ruidiaz 1 priotet.. så kommer Jesper Lange, Charlie Davies. og ja lad os sige det sådan her man vil ikke tro på det men Mohammed Zidan…. men vi AGF fans vil sku da ikke have en Tudefrans Som Zidan…… nejnej så derfor er der nogen spiller ved navn Chris Wondolowski, Morten Duncan Rasmussen og Roberto Ovelar som også er nævnt som spiller der kunne ende i AGF… der ud over er der kun og sige Velkommen til Osama Akharraz og Edafe Egbedi ;D<33

Med al respekt så tror jeg hun sidder og gætter ligeså meget som ham twitter fætteren . Hvorfor skulle vi være interesseret i Lange , der sikkert ville koste en transfer på 3-4 mill ? Måske er Nordstrand nok dyr i løn , men han ville nok koste under 1 mill at hente nu i FCK . Så selv med en høj løn over 3 år ville det samlet set ikke blive dyrere med Nordstrand end med Lange . Og jeg ved ihvertfald godt hvem jeg helst ville have af de to. .

Og ved mindre BSN vinder den store lottopulje i onsdags lotto , så har vi ikke råd til at give Zidan de 10 mill årligt i løn en spiller som ham nok ville forlange .

zytex92 skrev:
      Roberto Ovelar

Han har signet med Catholica Universidad hjemme i Paraguay.

zytex92
      Bruger

arh okay 🙂 Vieri det så det eneste jeg ved hun ikke har 🙂 hun intra selt ikke i fodbold og hvor skulle hun få de navne fra? jeg tænker bare 🙂 Plus en pointe hun bor i brasilien ;D

vieri
      Bruger

Alle de navne hun nævner har jo været nævnt før i aviser eller på diverse fanfora 🙂 . Jeg tror kun BSN , PS og ganske få andre personer kender AGF's ønskeliste , og en del af de spillere der er rygtet til klubben er nok ikke en gang på den liste.

Ofte opstår rygter ved at en spilleragent lækker nogle rygter til pressen . Problemet er bare at spilleragenter ofte har en tendens til at overdrive interessen i deres klienter . dette gør de ved at slynge nogle klubnavne ud til pressen som værende interesseret i deres spiller , uden at disse klubber nogensinde reelt har vist interesse . Grunden til at agenter gør dette er jo , at det styrker deres klienters forhandlingsposition , hvis de kan henvise til at der er en masse interesserede klubber i spil .

Og alle agenter ved at AGF leder efter en angriber , derfor vil vi også blive nævnt retmæssigt eller ej som interesseret i alverdens transferlistede angribere.

vieri skrev:
      Alle de navne hun nævner har jo været nævnt før i aviser eller på diverse fanfora

Hun må være hot i trusserne efter zytex hvis hun har brugt tid på at læse op på alle de rygter.

zytex92
      Bruger

uhha den har jeg ikke tænkt på PVM ;D men har ikke skrevet med hinde før eller noget 🙂 men har en ven som har kendt hinde i langtid 🙂 haha og han er FCM fan…. ;D jeg kan ikke se hvordan hun skal kunne fra brasilien følge med i vores sega :D… men ja hvad ved jeg…. synes bare det vildt hun kunne sætte det så godt op og slet ikke have noget med bold og gøre… men Stusser bare lidt ved en tanke nu… Men hun er niece til Jerry hun hedder også Lucena.. er halv Brazil og halv Philliphiner ;D men ja hvad ved jeg ;D

Simon G
      Bruger

Uden at vide noget vil jeg gætte på at man har Nordstrand så meget på plads, at man ved man kan nå til enighed med ham. Men dels vil han gerne se om der kommer attraktive tilbud fra udlandet og dels vil vi gerne se, hvor den lander med Raul, Davies og Zidan, der alle har højere prioritet end Nordstrand.
      Jeg tror ikke på Dunken og Lange, da Dunken ikke rigtigt passer på den profil vi søger og desuden tror jeg fortsat han er alt for dyr. Lange er er også for dyr og slet ikke på samme niveau som Zidan, Davies, Raul og Nordstrand.
      Ergo, jeg tror man arbejder på at finde penge til Zidan eller Davies, lykkes det ikke bliver det Lillebror AKA Morten Nordstrand.
      Uanset hvem af de tre det ender med, tror jeg vi kan være ganske godt tilfreds.

Jacob
      Bruger
      de-hviiie
      Bruger

Har hørt en halv vind om at FCK skulle sælge N'Doye også hente Søren Larsen som erstatning for omkring 10-15 mio, hvor efter vi går ud og henter Charlie Davies og Chris Wondolowski ind som angrebs-duo..

Der hvor jeg har hørt det skulle de være meget overbeviste om at det er rigtigt.
      Personligt tror jeg det er en meget højt flyvende "rap rap rap"

Og til dem der tror på vi har en realistisk chance for at hente Zidan, jeg ved ikke hvilken verden i bor i, men der vil jeg sku osse bo for der er vejene åbenbart belagt med guld og pengene vokser på træerne…..

de-hviiie skrev:
      Har hørt en halv vind om at FCK skulle sælge N'Doye også hente Søren Larsen som erstatning for omkring 10-15 mio, hvor efter vi går ud og henter Charlie Davies og Chris Wondolowski ind som angrebs-duo..

Tribalfootball.com skrev ca. det samme for et par dage siden, dog uden at sætte beløb på.

Der hvor jeg har hørt det skulle de være meget overbeviste om at det er rigtigt.
      Personligt tror jeg det er en meget højt flyvende "rap rap rap"

Kan du give et hint så vi andre også kan deltage i vurderingen af rapanden?

Vi sælger sgu da ikke vores eneste angriber og køber to "ukendte" amerikanere…! Hvad har I røget?

FCK har INTET perspektiv i at købe S.Larsen!! Hvad har I røget?

bew
      Bruger

de-hviiie:
      Hvis det er rigtigt, så skal Søren Larsen bare have sparket.

de-hviiie
      Bruger

Som sagt så var det kun en halv vind jeg havde hørt fra en kollega som havde det fra en bekendt som havde læst/debatteret det på et lukket fodboldfora med efter sigende ret [u]"pålidelige kilder til tider"[/u]

Men som sagt så ved jeg ikke nok om det til at vurdere det til andet end at være en kæmpe gummiand i str. XXXL

@Stig
      AKA Frank HeskjaerIII
      Har skam ikke røget noget, som jeg osse skrev så tror jeg det er en and.

vieri
      Bruger

Jeg tror der er større chancer for at AGF henter Lionel Messi på en lejekontrakt end at FCK skulle bruge 10-15 mill på at købe Søren Larsen .

Det er selvfølgelig sat på spidsen , men rygtet eller "anden" har ingen gang på jord og FCK er da også i øjeblikket tæt på at hente Tippeligaens topscorer til FCK , en spiller hvis nav jeg ikke kan stave til 😉 .

vieri skrev:
      rygtet eller "anden" har ingen gang på jord og FCK er da også i øjeblikket tæt på at hente Tippeligaens topscorer til FCK , en spiller hvis nav jeg ikke kan stave til 😉 .

Er det ham der Mos du hentyder til?
      (Moas lillebror)

vieri
      Bruger

Ja Mustafa Abdellaoue broren til Mohammed Abdellaoue ham der spiller i Hannover . Bt skriver at FCK er meget tæt på at være enige med hans klub Vålerenga. Mens Ekstra Bladet skriver at FCK har fået afvist et bud på 5 mill kr .
      Abdellaoue var topscorer i Norge med 17 mål og da FCK tydeligvis er ude efter ham , så tror jeg godt vi kan aflive det rygte om Søren Larsen til FCK .

zytex92
      Bruger

det skal siges det rygte med Wondolowski og charlie er i hele verden nu og på de fleste amerikanske hjemme sider….

zytex92
      Bruger

FCk er ved at hente Kroatieren og ham fra Norge som jeg tror OB har støre mulighed for at hente vis vi snakker løn og transfer 🙂

vieri
      Bruger

Jeg tror OB vil gøre alt for at holde på Djiby Fall og økonomisk er det ikke helt umuligt at matche hans lønkrav på ca 5 mill kr om året , der er hans nuværende løn.

@zytex92
      . Når først et site bringer et rygte , så går der ikke lang tid før det samme rygte er Copypastet til alverdens fodbold/transfersites . Det gør jo så heller ikke rygtet mere rigtigt eller forkert af den grund .

vestpeder
      Bruger

Kunne Mads Junker være en mulighed?

salling23
      Bruger

Vestpeder: Junker har selv udtalt at hvis han skal til Danmark og spille, så skal det være tæt på København.

vieri
      Bruger

Junker er nok ikke aktuel for AGF af den grund Salling23 nævner . Jeg tror dog OB kunne blive Junkers nye danske klub , hvis han altså vender tilbage til superligaen.

Beikes
      Bruger

Ja vi jagter jo også de samme spillere som BIF http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=449147&page=0&category=0&order=last_answer&descasc=DESC

De vil gerne have CD9 eller alternativt Wondo, men også Hallenius fra Padova (ejet ef Genoa) er på spil til Superligaen. Jeg kender ham ikke, men han skulle være et af de allerstørste svenske talenter overhovedet.

Og så dukker navnet Kennedy Igboananike endnu engang op, den nigerianske topscorer var allerede i September på Brøndbys shortlist http://www.bold.dk/nyt/Broendby-lurer-paa-nigeriansk-topscorer

vieri
      Bruger

To brugere har i replikboksen skrevet at Nordstrand er på vej til AGF og skal til lægetjek på Hamlet privathospital på torsdag .

vieri
      Bruger

Spørgsmålet er så bare hvad BSN så skulle ud og rejse for i lørdags , hvis vi altså skal tro på Snurre Snup's rygte . Kan vi måske håbe på mere en 1 ny spiller i dette transfervindue …? 🙂

Unknown99
      Bruger

Stig AKA Frank HeskjaerIII skrev:
      Vi sælger sgu da ikke vores eneste angriber og køber to "ukendte" amerikanere…! Hvad har I røget?

kan heller ikke se hvordan SL kan erstatte damen.. det er to forskellige typer.. Sl skaber slet ikke nok på egen hånd.

vieri
      Bruger

Unknown99 skrev:

Stig AKA Frank HeskjaerIII skrev:

kan heller ikke se hvordan SL kan erstatte damen.. det er to forskellige typer.. Sl skaber slet ikke nok på egen hånd.

jeg tror også at det SL til FCK rygte er det mest utroværdige rygte jeg har hørt i år .

Anonym

vieri skrev:
      Spørgsmålet er så bare hvad BSN så skulle ud og rejse for i lørdags , hvis vi altså skal tro på Snurre Snup's rygte . Kan vi måske håbe på mere en 1 ny spiller i dette transfervindue …? 🙂

Vi har jo åbenlyst flirtet med en svensk højre back så det er ikke helt usandsynligt at der kommer flere. Kunne også være at BSNs eksotiske flyvetur blot var til KBH (og ikke udlandet)!

Snurre Snup
      Bruger

Det var UDLANDET og det var en ANGRIBER, han rejste efter;)

vieri
      Bruger

2 nye angribere skal da være mere end velkomment 🙂 .

vieri
      Bruger

Nu rygtes Nordstrand til FCN på en lejeaftale . En aftale der for mig ikke giver nogen mening. Hvorfor skulle FCK forstærke deres værste konkurrent til mesterskabet og den direkte CHL plads ved at udleje Nordstrand til FCN . Hvad er det lige FCK får ud af det …??

Beikes
      Bruger

Som sagt er Charlie Davies foruroligende stille på Twitter. Normalt ville jeg ikke tage notits af det, men lige nøjagtig Davies fører minutiøs dagbog derinde, og nu har han været bomstille i 4 dage! Det betyder selvfølgelig ikke det er AGF han forhandler med, men kan være en hvilken somhelst klub. Jeg ville mene det er et stort scoop, og derfor ikke videre realistisk, men det er noget man bør tage med i sine drømme.

Igboananike, Hallenius, Kleiven og Wondolowski er også spillere der sættes i forbindelse med den danske liga, og mon ikke AGF er en af de meget interesserede klubber.

Som jeg ser det, er det AGF og Brøndby der mest desperat mangler en angriber, og derfor nok jagter de samme spillere. Jeg tror dog BSN er en bedre købmand, og at AGF er et bedre brand p.t. Derudover har vi flere penge at gøre med på transferkontoen. Spørgsmålet er, om der er frit valg?

Hallenius of Davies er nok dem med det største prisskilt, men de er forholdsvis billige at aflønne

Beikes
      Bruger

Må jeg foreslå MTAC at lave en lille konkurrence, om ikke andet så bare for ære og sjov. Lad os her i slutspurten gætte på hvem den nye spiller bliver

Willow
      Bruger

Der var konkurrencen om hvornår Agf præsenterer den næste spiller….

Beikes
      Bruger

Et navn er sjovere…jeg synes selv jeg har gode bud

Sloth
      Bruger

Kan vi ikke konkludere som en anden skribent skrev i går da Transferfeen skrev at Nordstrand var 100% AGF og vi godt kunne glæde os, at folk simpelthen ikke aner en skid

Hvorfor skulle almene AGF supportere vide noget om hvad der sker når selv aviserne har svært ved at opdrive nyt om AGF – Jeg kender en som arbejder på Jyllands Posten, og selv han siger at det er meget lidt der slipper ud fra AGF, og personligt tror jeg ydermere at den BSN måtte hente er en vi aldrig havde gættet på.

Så rygter er sjove når en som kender en som påstår han har det fra hestens mund, men der ligger meget sjældent noget i det andet end man godt lige kan li at få lidt fokus.

Prinz
      Bruger

Prinz d. 16. januar 2012 – 11:40
      Bold.dk: Skifter til FCN på 2,5 års aftale. Så ingen Nordstrand til AGF.
      http://www.bold.dk/nyt/Nordstrand-faar-to-et-halvt-aar-i-FCN

Sloth skrev:
      Hvorfor skulle almene AGF supportere vide noget om hvad der sker når selv aviserne har svært ved at opdrive nyt om AGF – Jeg kender en som arbejder på Jyllands Posten, og selv han siger at det er meget lidt der slipper ud fra AGF, og personligt tror jeg ydermere at den BSN måtte hente er en vi aldrig havde gættet på.

Du har ret, der er ikke meget som antyder at nogle fans stensikre rygter har holdt vand.

Vandrørerne er pænt tætte i Aarhus, det eneste vi får fat i er hvis der er hul i vandrøret i den anden ende som i Peru. Sjovt nok er det fans som har gravet dem frem og de danske medier har så fulgt med efter et par dages forsinkelse.

Her er rygterne fra de sidste par transfervinduer som jeg husker det:

Rygtet om Atle kom fra en OB fan som påstår at være nabo til Jesper Sørensen inde på ob.dk/forum.

Akharraz blev rygtet på twitter af Klaus Egelund fra Ekstra Bladet, som var så sikker i sin sag at han væddede en kasse sodavand med Osama selv.

En del fans og medier har længe rygtet Duncan tilbage uden at det er blevet til en realitet.

Charlie Davies og Chris Wondolowski blev rygtet af Greg Seltzer først, vistnok på mlssoccer.com eller yanksabroad.com.

Rygtet om Eckersley kom fra Daily Mail og der er ikke løbet meget vand i den å siden da.

Rygtet om Petersen til OB kom vist i Replikboksen her, men har ikke været nævnt andre steder (ob.dk/forum nævnte ham som ønskespiller uden konkret rygte for et år siden).

Rygterne om Mphela, Egbedi og Larsen kan jeg ikke huske hvor de kom fra.

Beikes
      Bruger

Jeg ser ofte de danske medier som allernederst i rygtehierakiet. Ofte er det enten selvopfundet eller også skal de kun lige høre et enkelt pip, inden de gengiver det. En ting er fans, der løber hurtigt videre med et mund til mund rygte, og de er ikke en pind bedre end aviserne. Men der er også nogen af os, der rent faktisk søger en del info, inden vi poster et navn, og den slags fans, giver jeg langt mere for.

Nu siger jeg jo ikke noget, bare for at sige noget, men de navne jeg har postet, bl.a Hallenius, Kleiven og Kennedy Igboananike, er alle tre nogen der har været sat i forbindelse med AGF eller Superligaen, fortalt af deres agenter, og ikke bare et tilfældigt rygte fra Stiften. Når man så er nået så langt, kan man jo roligt begynde at følge nyhederne omkring dem, og løbende få be- eller afkræftet rygtet.

Både Hallenius og Igboananike er lige præcis de typer vi leder efter, og speielt sidstnævnte giver god mening for mig, da han er meget tæt på at være en Graulund-type, samt at han er landsmand til Edafe. Desværre tror jeg det bliver Brøndby der gaffer ham, hvis de ellers har råd.

Hallenius er måske det største svenske talent, og det virker måske ikke helt realistisk at han skulle komme til AGF. Men han er ung, og så er han i kontakt med hele to superligaklubber. Men hvis den ene af de klubber er FCK, er løbet nok kørt, og desuden har de tre største Alsvenskan-klubber også luftet deres interesse.

Men BSN har før vist, at han kan skaffe navne som Feilhaber, Larsen, Jørgensen og Nando, så hvorfor ikke en af ovenstående? Ja jeg vil ikke engang udelukke, at det kan blive Charlie Davies han hiver med hjem!

Min personlige rygtebørs, ville i hvert fald se meget anderledes ud end mtac's.

Men lad os nu se hvem der kom tættest på 😉

Snurre Snup
      Bruger

Og hvordan ville din personlige rygtebørs så se ud? Jeg går ud fra, at du mener prioriteret efter sandsynlighed?

Anonym

Beikes skrev:
      Jeg ser ofte de danske medier som allernederst i rygtehierakiet. Ofte er det enten selvopfundet eller også skal de kun lige høre et enkelt pip, inden de gengiver det. En ting er fans, der løber hurtigt videre med et mund til mund rygte, og de er ikke en pind bedre end aviserne. Men der er også nogen af os, der rent faktisk søger en del info, inden vi poster et navn, og den slags fans, giver jeg langt mere for.

Nu siger jeg jo ikke noget, bare for at sige noget, men de navne jeg har postet, bl.a Hallenius, Kleiven og Kennedy Igboananike, er alle tre nogen der har været sat i forbindelse med AGF eller Superligaen, fortalt af deres agenter, og ikke bare et tilfældigt rygte fra Stiften. Når man så er nået så langt, kan man jo roligt begynde at følge nyhederne omkring dem, og løbende få be- eller afkræftet rygtet.

Både Hallenius og Igboananike er lige præcis de typer vi leder efter, og speielt sidstnævnte giver god mening for mig, da han er meget tæt på at være en Graulund-type, samt at han er landsmand til Edafe. Desværre tror jeg det bliver Brøndby der gaffer ham, hvis de ellers har råd.

Hallenius er måske det største svenske talent, og det virker måske ikke helt realistisk at han skulle komme til AGF. Men han er ung, og så er han i kontakt med hele to superligaklubber. Men hvis den ene af de klubber er FCK, er løbet nok kørt, og desuden har de tre største Alsvenskan-klubber også luftet deres interesse.

Men BSN har før vist, at han kan skaffe navne som Feilhaber, Larsen, Jørgensen og Nando, så hvorfor ikke en af ovenstående? Ja jeg vil ikke engang udelukke, at det kan blive Charlie Davies han hiver med hjem!

Min personlige rygtebørs, ville i hvert fald se meget anderledes ud end mtac's.

Men lad os nu se hvem der kom tættest på 😉

Øh…hvornår er det lige at Igboananike er rygtet til AGF eller en ubenævnt dansk klub?

Han er rygtet til BIF – og det er et meget konkret rygte der ikke inkludere AGF!

Beikes
      Bruger

Åh jeg kan sgu ikke hitte rundt i de links eller hvor jeg har postet dem.. Men jeg mener det stod i en eller anden svensk avis eller på Djurgårdens form (kan huske det stod på svensk) at der var interesse fra et par danske klubber ifølge hans agent. Derudover ved vi at Brøndby tidligere har vist stor interesse i spilleren. Men der er vist også engelske klubber inde i billedet.

Man kan også ret sort/hvidt sige, at AGF og BIF jagter nøjagtig den samme type angriber, og hvis det er en Graulund type vi er ude efter, så bør Igboananake stå allerførst på ønskesedlen.

Schmidt
      Bruger

15 mål i 57 kampe for Djurgården er godt?

Jonashojriis
      Bruger

Måske vi skal have både en forsvar og en angriber (http://www.bold.dk/nyt/Foraaret-i-fare-for-AGF-stopper) jeg synes faktisk vi virker meget tynde hvis der skulle komme en skade mere !

Sloth
      Bruger

Jeg tror ikke en forsvarsspiller overhovedet er et tema – For det første er der Kure, Sorin, Håland og Jønsson til at dække 2 centrale pladser, og skulle det bliver kritisk så kan AGF jo vælge at beholde Anders Nielsen kontrakten ud – Bliver det rigtig slemt vil jeg mene at Martin Jørgensen godt kan spille dernede, mere kompliceret er det ikke at spille i forsvaret, det er straks værer i den anden ende hvor det ikke er alle og enhver der har evnen til at lave mål.

Steen6372
      Bruger

Præcis, Sloth. Jeg kunne også godt forestille mig at Martins fremtid på holdet – hvis han forlænger – kunne blive som makker med Håland i centerforsvaret. Især hvis Kasper P. stadig er at finde i klubben (sammen med Hjalte).

Martin har været suveræn i efteråret, takket være sit enorme overblik. Men tempoet er ikke højt og bliver desværre nok kun lavere fremover.

Schmidt
      Bruger

Nej, bare nej!!! http://www.youtube.com/watch?v=Q8MSkuhZ7OA&feature=relatedf

Problems solved 🙂

Snurre Snup
      Bruger

Peter Sørensen har jo udtalt, at vi mangler en forsvarer. Her er det dog nok sandsynligt, at han mener en højre back.

Centralt synes jeg det ser okay ud selv uden Mark Howard, for han spillede jo som sagt heller ikke i efteråret.

Schmidt skrev:
      Nej, bare nej!!! http://www.youtube.com/watch?v=Q8MSkuhZ7OA&feature=relatedf

Problems solved 🙂

Det er det da ikke, han er en dårlig erstatning for Howard. I øvrigt er han også for bette som midterforsvarer.

Han har fået tilbud fra Hannover 96 og virker ikke afvisende, GF har ikke økonomi til at hente ham.

vieri
      Bruger

Jeg må også sige at jeg ikke er helt tryg ved bredden i forsvaret efter at Howard er meldt ude hele foråret . Selvfølgelig har vi stadig Sorin og Atle . Men det betyder jo også at Lucena er låst fast på højre back og at vi kun har Kure , Jønsson og måske MJ som reserver .

Selvfølgelig er en angriber stadig en klar 1 prioritet , men det ville altså være dejligt at få en højreback eller en ekstra midterforsvarer ind

Steen6372
      Bruger

Det burde ikke være noget problem at klare sig igennem med 4 midtforsvarere i truppen – i alle andre klubber! Howards skade er i sig selv ikke nogen katastrofe, da vi som nævnt er blevet vant til at undvære ham.

Men jeg er bare rigtig bange for en alvorlig skade til Håland nu. Hvis den kommer i løbet af februar/marts, er vi virkelig på den.

nlg
      Bruger

Så sluttede det endeligt med Raul Ruidiaz. Han har underskrevet en lejeaftale med Universitet of Chile og herefter skifter han til Benfica. Dejligt der kom en afslutning på sagen. Vi kommer nok til at se en ny amerikaner i AGF.

Stev
      Bruger

Står der Davies eller Wondo i krystalkuglen?:)

Ciba
      Bruger

Er Johnny Thomsen blandt BSN´s udvalgte?B)

Ceres
      Bruger

nlg skrev:
      Så sluttede det endeligt med Raul Ruidiaz. Han har underskrevet en lejeaftale med Universitet of Chile og herefter skifter han til Benfica. Dejligt der kom en afslutning på sagen. Vi kommer nok til at se en ny amerikaner i AGF.

Det er korrekt, at han har skrevet en kort kontrakt frem til sommerpausen, med la U of Chile, men jeg kan ikke se nogen steder, at han skulle have skrevet kontrakt med Benfica ? … efter alt at dømme, er det en peruviansk avis-and…

Han udtalte selv dette på pressemødet :

Sólo tengo un contrato de seis meses, no sabemos lo que puede pasar más adelante”, manifestó en conferencia de prensa Raúl Ruidíaz.

Oversat til dansk :

"Jeg har kun en kontrakt på seks måneder, ved ikke, hvad der kan ske senere," sagde Raul Ruidiaz på pressemødet.

http://peru.com/futbol/oficial-ruidiaz-jugador-universidad-chile-noticia-38809

Altså tyder alt på, at han på fri transfer til sommer, og så starter der et nyt transfer-cirkus.
      .

Ceres
      Bruger

Jeg vil lige tilføje, at Ruidiaz jo klart og tydeligt har udtalt op til flere gange, at han helst ville til Europa her i vinterpausen… og den meget korte kontrakt med la "U" i Chile er vel også et udtryk for, at han ikke ønsker, at binde sig til en ikke-europæisk klub for en længere periode… men vel altså også udtryk for, at der ikke har været konkrete seriøse bud på ham fra Europa her i vinterpausen…

Altså må man vel også formode, at han heller ikke har stået øverst på BSNs indkøbsliste her i vinterpausen og, at vi jo så nok får noget bedre på krogen…
      .

Sloth
      Bruger

Nej der er forhåbentlig ikke noget cirkus i vente – Han er et overstået kapitel, og jeg håber også at BSN lægger sagens agter i arkivet, for ville han til AGF så havde han lavet skiftet nu…..helt tydeligt for mig at han kun er ude på at finde den klub der vil betale det absolutte maksimum…..kan ikke forklejne den tankegang, men alene det udelukker AGF

Ceres
      Bruger

Sloth skrev:
      helt tydeligt for mig at han kun er ude på at finde den klub der vil betale det absolutte maksimum…..kan ikke forklejne den tankegang, men alene det udelukker AGF

Det stemmer jo meget dårligt med, at han selv (og hans agent) op til flere gange har udtalt, at fast spilletid og hans udvikling som spiller var vigtigere end pengene… derfor ville han heller ikke til en større klub i en større liga med det samme, men gerne til Danmark eller Sverige, for at udvikle sig yderligere, og til tilpasse sig en europæisk spillestil.
      .

Sloth
      Bruger

Så virker det bare umådeligt underligt at han holder muligheden hen som transferfri ved at blive i Peru fremfor at skifte til Skandinavien – Det står stadig for min egen regning, men det lugter gevaldigt af man afventer og ser om græsset er grønnere andre steder i Europa

Willow
      Bruger

Sloth, jeg er enig, jeg vil lige tilføje hvad jeg for et øjeblik skrev i shoutboxen:
      "Tror BSN, ligesom så mange her, er blevet træt af alt for meget "frem & tilbage" – Uproffesionalisme, som mam så det med Aabech. Alle de her rygter har medierne ikke fundet på helt selv… Tror Rauls far har drevet rundt med alt & alle i et forsøg på at score en masse penge…"
      (Direkte sakset)

Ceres
      Bruger

Sloth skrev:
      Så virker det bare umådeligt underligt at han holder muligheden hen som transferfri ved at blive i Peru fremfor at skifte til Skandinavien

Det har jeg sådan set allerede svaret på … Jeg har længe været overbevist om, at de mange rygter om større europæiske klubber, alle har været rent opdigtet og fri fantasi fra de peruvianske aviser … Der var absolut ingen hold i Twente forhandlingerne, hvilket klubben selv skrev på deres egen hjemmeside… der var heller ingen hold i rygterne om den kroatiske klub (sikkert opdigtet fordi, at hans mor stammer fra kroatien), hvilket sportsdirektøren selv gav udtryk for ved at sige, at han ikke havde set Ruidiaz spille og, at de ikke havde planer om, at hente ham… og her til slut var der altså heller ikke hold i, at han havde skrevet forhåndskontrakt med Benfica…

Eller med andre ord, jeg er overbevist om, at Ruidiaz slet ikke har modtaget konkrete bud fra europæiske klubber her i vinterpausen, og derfor var han nød til, at skrive en kort kontrakt med La "U" i Chile (ikke Peru), da han ellers ville hænge på en forhåndsaftale han havde været dum nok til at lave med La "U" i Peru om, at forny sin kontrakt, hvis han ikke fandt en anden klub her i vinterpausen… og han ville vel ikke løbe den risiko igen, at binde sig til den peruvianske klub, som ikke har kunnet betale ham løn i snart et helt år…

Noget kunne altså tyde på, at der heller ikke har været bud fra AGF og Skandinavien på Ruidiaz her i vinterpausen, da han tilsyneladende slet ikke har stået øverst på BSNs indkøbsliste… mit gæt er derfor også, at BSN snart trækker en større "kanin" op af hatten … eller rettere, en større "kanin" end Ruidiaz ville have været.
      .

Schmidt
      Bruger

Enig glem alt om Ruidiaz, han var et røgslør for noget større =)

Masada
      Bruger

@Ceres kaninen kunne jo være Ramos fra Hertha Berlin eller Ujah fra mainz (fra KlausEgelund twit) men de er vel for dyre, det bliver sgu em spændende uge vi går ind i 🙂

vieri
      Bruger

Jeg tror lige vi skal slå koldt vand i blodet . mainz har for nyligt betalt over 22 mill for Ujah , så ham slipper de selvfølgelig ikke for penge AGF er i stand til at betale .
      Det kan godt være at BSN hiver en kanin op af hatten (og det håber jeg han gør) , men vi har altså begrænsede økonomiske muligheder og er som klub ikke lige just attraktiv for en udenlandsk profil fra Bundesligaen . Som bla Stiften skriver var vi meget interesseret i Nordstrand men han valgte altså KBH og Nordsjælland fremfor os . Så det er altså "Nordstrand hylden " vi kigger på umiddelbart og ikke "Zidan eller Ujah hylden " .

bombdropper
      Bruger

Er der nogen der har overblik over rygterne og evt. kan lave en oversigt af en eller anden art ?

bombdropper skrev:
      Er der nogen der har overblik over rygterne og evt. kan lave en oversigt af en eller anden art ?

Det er nemt, for der er kun 1:

– Klaus Egelund mener der er en angriber på tale som spiller i Tyskland.

Han udbreder sig på twitter:

https://twitter.com/#!/klausegelund

Beikes
      Bruger

bombdropper skrev:

Er det ikke kun ét af hundrede rygter? Jeg mindes en del rygter, postet herinde de sidste par uger. Og en eller anden sekunda-journalist giver jeg ikke meget for.

Det kunne være fint at få samlet alle navnene der er på tale i eller omkring superligaen i dette vindue, selvfølgelig begrænset til de pladser vi prioriterer, navnligt angriber positionen. Men der er jo også de første 10-15 stykker. Og nej, her er Duncan ikke iblandt, så rygtebørsen kan vi ikke rigtig bruge til noget.

Beikes
      Bruger

Tog lige en hurtig gennemgang (har sikkert glemt nogen)

Bojan Djordjic – Klubløs
      Adam Hlouek – FC Nurnberg
      Kennedy Igboananike – Djurgården IF
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Chris Wondolowski – San Jose
      Muhammed Zidan – Schalke 04
      Charles Nwagou – Energie Cottbus
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Djiby Fall – Lokomotiv Moskva
      Nikola Durdic – Haugesund
      Gilberto Macena – AC Horsens
      Rajko Lekic – NY Red Bull
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Johnnier Montano – Alinza
      Kris Stadsgaard – Malaga

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

Andre?

zytex92
      Bruger

Klaus Egelund har jeg en fidus til… det var ham som satte os sammen med Osama før fanden fik sko på… så jeg tror på ham

zytex92
      Bruger

Christer Kleiven eller hvad han hedder høre vel også med på den liste 🙂

zytex92
      Bruger

Jesper Lange (Esbjerg)
      Rieks (Esbjerg)
      Johnnier Montano (Alinza)
      Kris Stadsgaard (Malaga)
      Christer Kleiven (Start)
      Morten Duncan Rasmussen (Celtic)

Roberto Ovelar (tabt)

Beikes
      Bruger

Bojan Djordjic – Klubløs
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Muhammed Zidan – Schalke 04
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Kris Stadsgaard – Malaga

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

Andre?

Snurre Snup
      Bruger

Zidan spiller i Dortmund, men det gør jo nok ikke den store forskel. Snakker vi ikke spillere, som AGF konkret har været sat i forbindelse med på mindst løst rygtebasis? Jeg har ikke set, vi har været efter Djiby Fall og Christer Kleiven. Hvis det bare skal være vores spekulationer, så har Ceres et par bud på gf-forum.

Beikes
      Bruger

Snurre Snup skrev:
      Zidan spiller i Dortmund, men det gør jo nok ikke den store forskel. Snakker vi ikke spillere, som AGF konkret har været sat i forbindelse med på mindst løst rygtebasis? Jeg har ikke set, vi har været efter Djiby Fall og Christer Kleiven. Hvis det bare skal være vores spekulationer, så har Ceres et par bud på gf-forum.

Kleiven har været sat i forbindelse med AGF for nylig..

Men jo, det er blandet, altså både konkrete spillere, der har været rygtet til klubben, men også spillere der bare har været rygtet til unavngivne danske klubber, for herunder er AGF naturligvis, og så holder vi os til de pladser vi primært leder efter spillere til.

Beikes
      Bruger

Bojan Djordjic – Klubløs
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Muhammed Zidan – Dortmund
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Kris Stadsgaard – Malaga
      Katlego Mphela – Sundowns

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

seven4
      Bruger

der er også håkon opdal målmand han er fri nu 12 kampe for norge

Beikes skrev:

bombdropper skrev:

Er det ikke kun ét af hundrede rygter? Jeg mindes en del rygter, postet herinde de sidste par uger.

Jo, men de har ikke udviklet sig siden folk har postet om dem og derfor er rygterne døde.

Og en eller anden sekunda-journalist giver jeg ikke meget for.

Men du må alligevel give Egelund at han fik ret med Akharraz, han var vist også den første med Berg og Larsen, så jeg betragter ham som en der har fingeren på pulsen, jeg tror ikke transferfeen har fingeren på pulsen.

Det jeg mener med at der kun er 1 rygte, der mener jeg aktuelt lige nu, hvis der ikke kommer mere kød på et rygte i løbet af et par dage er rygtet fordærvet og lige til at smide ud.

seven4 skrev:
      der er også håkon opdal målmand han er fri nu 12 kampe for norge

Er han rygtet til AGF?

vieri
      Bruger

Jeg mener også man bør give Egelund lidt kredit , men jeg er nu notorisk skeptisk overfor den slags rygtesmede .

Beikes
      Bruger

Bojan Djordjic – Klubløs
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Kris Stadsgaard – Malaga

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

Hvordan ser jeres top-5 prioritering ud?

vieri
      Bruger

Ja 3 af spillerne på min top 5 er allerede tabt Raul , Nordstrand , Johansson.

Beikes
      Bruger

vieri skrev:
      Ja 3 af spillerne på min top 5 er allerede tabt Raul , Nordstrand , Johansson.

Du er vel ikke så nedtrykt, at du ikk kan lave en ny?

Willow
      Bruger

Beikes skrev:
      Bojan Djordjic – Klubløs
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Kris Stadsgaard – Malaga

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

Well, top5 hvad jeg tror? eller top5 hvad jeg håber? For der er nok forskel, men da jeg nu rent faktisk ikke kender det store til nogle af dem (Nogle af navnene har jeg aldrig hørt før andre har jeg ofte hørt & enda måske set spille, men aktuelt niveau????)

top3 af hvad jeg tror:

1: en kanin som vi ikke havde set hoppe
      2: Johnnier Montano – Alinza – En spiller BSN rent faktisk har indrømmet at have set på.
      3: Rajko Lekic – Virker som et realistisk bud på en målscorer.

Der er et par spillere som jeg tror er uden for økonomisk rækkevidde: Amerikanerne f.eks. (ihvertfald hvis man skal tro andre debatører herinde. I samme kategori er Macena, Absolonsen, Lange & Fall (Andre står vist foran i køen)
      Resten af de nævnte spillere er 100% spekulation & tror ikke BSN har givet dem megen tanke…

Beikes
      Bruger

Willow skrev:

Beikes skrev:
      Bojan Djordjic – Klubløs
      Linus Hallenius – Genoa
      Charlie Davies – Sochaux
      Johan Absalonsen – FCK
      Anthony Ujah – Mainz
      Christer Kleiven – Start
      Jesper Lange – Esbjerg
      Rieks – Esbjerg
      Kris Stadsgaard – Malaga

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

Well, top5 hvad jeg tror? eller top5 hvad jeg håber? For der er nok forskel, men da jeg nu rent faktisk ikke kender det store til nogle af dem (Nogle af navnene har jeg aldrig hørt før andre har jeg ofte hørt & enda måske set spille, men aktuelt niveau????)

top3 af hvad jeg tror:

1: en kanin som vi ikke havde set hoppe
      2: Johnnier Montano – Alinza – En spiller BSN rent faktisk har indrømmet at have set på.
      3: Rajko Lekic – Virker som et realistisk bud på en målscorer.

Der er et par spillere som jeg tror er uden for økonomisk rækkevidde: Amerikanerne f.eks. (ihvertfald hvis man skal tro andre debatører herinde. I samme kategori er Macena, Absolonsen, Lange & Fall (Andre står vist foran i køen)
      Resten af de nævnte spillere er 100% spekulation & tror ikke BSN har givet dem megen tanke…

Alle spillerne er vel spekulation? Det er kun omtalte spillere der er listet, ikke bare nogle tilfældige 😉

Det er jeres egne ønsker jeg vil høre om, for vi har jo ikke de store chancer for at vide hvem der er på vej, og det ville bare blive en gætteleg.

BergMania
      Bruger

Lekic, lol, han er ikke en topscore

han er en tam og latterlig fodboldspiller

ser INTET lys i ham

Min top 5 i den liste der..

Bojan Djordjic
      Johnnier Montano
      Søren Rieks
      Kennedy Igboananike
      Katlego Mphela

Beikes
      Bruger

BergMania skrev:

ser INTET lys i ham

Bojan Djordjic
      Johnnier Montano
      Søren Rieks
      Kennedy Igboananike
      Katlego Mphela

Enig i det med Lekic, jeg tror han ryger til Belgien.

Din top-5 er også ganske interessant, og jeg ville blive pænt glad i låget for en af dem. Bojan Djordjic er jo klubløs i øjeblikket, og træner med Man.Utd for at holde formen. Mit personlige førsteønske må være Igboananike, da jeg simpelthen ikke kan finde noget negativt at sige om ham, samt at han opfylder samtlige krav for at kunne afløse Graunlund direkte, uden vi behøver justere spillestil. Derudover er han pisse-giftig, og han har spillet med Edafe på U-20

Willow
      Bruger

BergMania skrev:

ser INTET lys i ham

Bojan Djordjic
      Johnnier Montano
      Søren Rieks
      Kennedy Igboananike
      Katlego Mphela

Det er muligt du har ret, men jeg skrev hvem jeg mente var realistiske. Jeg tror ikke BSN leder efter andet end 1 angriber & måske en højreback/midtstopper.
      Som jeg hører hører det fra andre, er økonomien til at hente Rieks, Mphela, Kennedy bare ikke til stede…

Stev
      Bruger

Ham der Kennedy, er det bare en i gerne ser i klubben, eller er det overhovedet realistisk?

Har slet ikke set ham rygtet til klubben nogen steder…

Beikes
      Bruger

Willow skrev:

BergMania skrev:

ser INTET lys i ham

Bojan Djordjic
      Johnnier Montano
      Søren Rieks
      Kennedy Igboananike
      Katlego Mphela

Det er muligt du har ret, men jeg skrev hvem jeg mente var realistiske. Jeg tror ikke BSN leder efter andet end 1 angriber & måske en højreback/midtstopper.
      Som jeg hører hører det fra andre, er økonomien til at hente Rieks, Mphela, Kennedy bare ikke til stede…

Mphela's prisskilt er også helt forrykt! Men Rieks og Kennedy, er et bud på 4-5 mio ikke realistisk?

Beikes
      Bruger

Stev skrev:
      Ham der Kennedy, er det bare en i gerne ser i klubben, eller er det overhovedet realistisk?

Har slet ikke set ham rygtet til klubben nogen steder…

Som skrevet, så er kriterierne for listen, spillere der har været sat i forbindelse med AGF, andre klubber i ligaen eller Superligaen generelt. Brøndby har længe haft øje på Igboananike, og tror det var hans agent der for nyligt havde sagt, at der var interesse fra den danske liga.

Beikes
      Bruger

Nationaliteter tilføjet

Bojan Djordjic – Klubløs (Serbien)
      Adam Hlouek – FC Nurnberg (Tjekkiet)
      Kennedy Igboananike – Djurgården IF (Nigeria)
      Linus Hallenius – Genoa (Sverige)
      Charlie Davies – Sochaux (USA)
      Chris Wondolowski – San Jose (USA)
      Muhammed Zidan – Dortmund (Egypten)
      Charles Nwagou – Fritstillet (Nigeria) Ikke officielt rygtet
      Johan Absalonsen – FCK (Danmark)
      Anthony Ujah – Mainz (Nigeria)
      Djiby Fall – Lokomotiv Moskva (Senegal)
      Nikola Durdic – Haugesund (Serbien)
      Gilberto Macena – AC Horsens (Brasilien)
      Rajko Lekic – NY Red Bull (Danmark)
      Christer Kleiven – Start (Norge)
      Jesper Lange – Esbjerg (Danmark)
      Rieks – Esbjerg (Danmark)
      Johnnier Montano – Alinza (Columbia)
      Kris Stadsgaard – Malaga (Danmark)
      Katlego Mphela – Sundowns (Sydafrika)
      Morten Rasmussen (Danmark)
      Macauley Chrisantus – Hamburg SV (Nigeria)
      Ikke officielt rygtet
      Mustafa Kucukovic – Fritstillet i Energie Cottbus

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

zytex92
      Bruger

en klar top 5

Kennedy Igboananike .1
      Johnnier Montano .2
      Charlie Davies .3
      Katlego Mphela .4
      Chris Wondolowski .5

😀

ACDC
      Bruger

Hehe… grundigt detektiv arbejde Beikes!
      Glæder mig til at se om BSN er lige så velinformeret!
      Eller om han overrasker os alle 😉

Beikes
      Bruger

ACDC skrev:
      Hehe… grundigt detektiv arbejde Beikes!
      Glæder mig til at se om BSN er lige så velinformeret!
      Eller om han overrasker os alle 😉

Jo tak, jeg må indrømme at jeg har brugt uforholdsmæssigt meget tid i de sidste par uger på nettet, hvor jeg i timevis dagligt søger info om transfers/rygter. Jeg er også ved at være godt rundtosset…bare der snart sker noget :/

Snurre Snup
      Bruger

Jeg undrer mig over, at folk har Mphela så langt nede på listen? I mine øjne er han en af de dygtigste på listen.

Derudover undrer det mig, at flere skriver offensive midtbanespillere og fløje på som høje prioriteter. Er vi ikke enige om, at dete r en decideret angriber, vi går efter? Og en angriber med fart?

Min top 5 leje:

1. Zidan
      2. Ujah
      3. Mphela
      4. Macena
      5. Davies

Begrundelse: Zidan er bedst (eller lige så god som Ujah og Mphela) og så er han lige den type, AGF mangler. Derudover har han spillet i Danmark og taler dansk.

Ujah er på ca. samme niveau som Mphela, men har tidligere spillet Skandinavien (Norge), hvorfor han prioriteres højest.

Macena er på ca samme niveau med Davies, men kender den danske liga og taler dansk.

prioriteret liste (eje)

1. Ujah (komplet urealistisk)
      2. Mphela (meget urealistisk)
      3. Zidan
      4. Macena (urealistisk)
      5. Davies

Ujah er det KLART største salgsobjekt qua sin alder og kæmpe potentiale. Mphela er tre år yngre end Zidan, så han holder niveau i længere tid og vil også kunne sælges for mange penge. Macena er ikke meget yngre end Zidan og ikke på samme niveau. At han taler dansk og kender ligaen er ikke nok til at opveje. Davies kunne prioriteres over Macena og måske endda Zidan, men han er for usikkert et kort niveaumæssigt (og muligvis også skadesmæssigt). Samtidig har han aldrig spillet i Skandinavien.

Balder
      Bruger

@Snurre Snup, Hvis det er Charlie Davies du mener, så har han faktisk spillet i Sverige…. For Hammerby

/Balder

Snurre Snup
      Bruger

Nåja…det var sgu da lidt af et fuck up!;) Ved ikke lige, hvordan jeg kunne glemme det, da jeg skrev det.

Jeg vil dog stadig mene, at han er lidt for usikker ift,, hvilket niveau han er på efter den meget lange pause. Han har dog potentiale til at overraske positivt. Derfor er mine prioriteringer ikke ændret. Jo lad os vlre lidt friske og sige, han prioriteres over Macena.

Beikes
      Bruger

Balder skrev:
      @Snurre Snup, Hvis det er Charlie Davies du mener, så har han faktisk spillet i Sverige…. For Hammerby

/Balder

Ja og jeg læste et interview med ham på et amerikansk site, hvor han fortalte at han elskede at være i skandinavien og at han allerede efter første halvsæson kunne tale svensk. Det vidner da i det mindste om et vist intellekt

Stoei
      Bruger

Begynder satme at blive nervøs for der ikke kommer spillere til AGF. Håber BSN hiver en kanin op af hatten, med navnet på en klasse angriber snart :p

Beikes
      Bruger

Rykker lige denne frem..

Bojan Djordjic – Klubløs (Serbien)
      Adam Hlouek – FC Nurnberg (Tjekkiet)
      Kennedy Igboananike – Djurgården IF (Nigeria)
      Linus Hallenius – Genoa (Sverige)
      Charlie Davies – Sochaux (USA)
      Chris Wondolowski – San Jose (USA)
      Muhammed Zidan – Dortmund (Egypten)
      Charles Nwagou –
      Fritstillet (Nigeria) Ikke officielt rygtet
      Johan Absalonsen – FCK (Danmark)
      Anthony Ujah – Mainz (Nigeria)
      Djiby Fall – Lokomotiv Moskva (Senegal)
      Nikola Durdic – Haugesund (Serbien)
      Gilberto Macena – AC Horsens (Brasilien)
      Rajko Lekic – NY Red Bull (Danmark)
      Christer Kleiven – Start (Norge)
      Jesper Lange – Esbjerg (Danmark)
      Rieks – Esbjerg (Danmark)
      Johnnier Montano – Alinza (Columbia)
      Kris Stadsgaard – Malaga (Danmark)
      Katlego Mphela – Sundowns (Sydafrika)
      Morten Rasmussen (Danmark)
      Macauley Chrisantus – Hamburg SV (Nigeria) Ikke officielt rygtet
      Mustafa Kucukovic –
      Fritstillet i Energie Cottbus

Nordstrand (tabt)
      Johansson (tabt)
      Ruidiaz (tabt)
      Ovelar (tabt)

peter61
      Bruger

Hvad med ham her, http://www.bold.dk/nyt/Saric-fri-af-Hajduk–traener-med-HB-Koege. Jeg har ingen ide om hvor god han er, men tænker det kan ikke være helt skidt, når man ser de klubber han har været i.

ACDC
      Bruger

Kom nu mæ noen spillere for hælveij…! 😀

jagthornet
      Bruger

Tror det er Issiar Dia fra Fenerbahce

Sloth
      Bruger

Så kan denne tråd vel egentlig godt stoppe 😉 😉

Ceres
      Bruger

Det blev så sikkert Morten Moldskred fra Rosenborg, selv om kontrakten ikke helt er skrevet under.

Han er angriber, men har spillet på kanten i en 4-3-3 og 4-2-3-1 opstilling i stort set alle kampe lige siden han kom til Rosenborg, og der har han klart floppet (altså som kantspiller)… det giver derfor heller ikke umiddelbart større mening, at bedømme ham ud fra det, eller hans målsnit, når han ikke rigtigt er blevet brugt i favoritpositionen som angriber.
      .

Ceres
      Bruger

Sloth skrev:
      Så kan denne tråd vel egentlig godt stoppe 😉 😉

Der er jo ikke kun en rygtetråd, men også en transfertråd… så nej, der må vel så også være plads til debat omkring de spillere, som allerede er hentet.
      .

Beikes
      Bruger

Arh mon ikke der kommer en rigtig spiller også…en direkte angrebsløsning? Det vælger jeg at tro, BSN har jo før vist sit værd. Men man er selvfølgelig ikke bedre end sin sidste handel. Jeg har sjældent oplevet en så antiklimaktisk handel i min tid som fan, men jeg kan jo også håbe på han vil blive en solid højre back.

Prinz
      Bruger

Alle spillere købes ud fra det de har præsteret, og med et håb om at de gør det bedre i den klub de kommer til.

Var der måske nogle der kendte til Håvard Flo, inden han kom til GF i sin tid, og var en mega god angriber for os?

Steen6372
      Bruger

Beikes skrev:
      Arh mon ikke der kommer en rigtig spiller også…en direkte angrebsløsning?

Hvorfor er det, at Moldskred ikke er en direkte angrebsløsning? Synes det var en noget arrogant kommentar.

Beikes
      Bruger

Steen6372 skrev:

Beikes skrev:

Hvorfor er det, at Moldskred ikke er en direkte angrebsløsning? Synes det var en noget arrogant kommentar.

Ja det kan da godt være jeg er naiv, men det nægter jeg at tro på. Min klub må godt være bare en anelse mere ambitiøs end Århus Fremad

jj
      Bruger

Beikes, du må ikke kritisere klubbens handler, det bryder folk sig ikke om. 🙂 Men lad os nu lige give manden en chance, han har ikke slået til i Rosenborg, men er blevet brugt på fløjen. Der kommer han nok ikke til at spille hos os. Og selvom købet af ham virker uambitiøst,,så kan han jo vise sig at blive en stor succes. Men desværre virker han lidt som en nødløsning, han vises i hvertfald ikke tillid nok til ham til at man giver ham en længere kontrakt end et år.

Steen6372
      Bruger

Beikes skrev:

Steen6372 skrev:

Beikes skrev:

Ja det kan da godt være jeg er naiv, men det nægter jeg at tro på. Min klub må godt være bare en anelse mere ambitiøs end Århus Fremad

Du taler altså om en spiller der formentlig får samme løn som Søren Larsen

jj
      Bruger

Jeg håber da ikke, at vi giver en spiller, der er floppet i Rosenborg topløn ?!? Mennlad os nu se ham på banen, måske er han alle pengene værd. Det håber vi, jeg tror ikke der kommer flere…

Beikes
      Bruger

Jeg er bedøvende ligeglad med hvad han får i løn, det er ikke mit bord.

Om han spiller gratis eller får en million om måneden rager ikke mig, jeg tager kun stilling til spilleren.

Og ja, vi kan da ikke andet end "give ham en chance" – et underligt udtryk, for hvad skulle vi ellers gøre…løbe ind på banen og forhindre ham i at spille??

Raza
      Bruger

Jeg har tjekket ham på wikipedia, i 2011 spiller han 17 tippeliga kampe og netter 5 gange på en pos der ikke er hans foretrukken, i tromsø i 2007 spiller han 22 kampe og netter 12 gange, så det bliver spændene om vi kan få ham tilbage til hans 2007 niveu;)

vieri
      Bruger

Jeg tror bestem at du har fat i noget rigtigt der Raza . Moldskred kan godt have lidt under at være blevet brugt lidt forkert i sin tid i Rosenborg . Som jeg ser de forskellige videoer af ham så virker han ganske hurtig og med et godt skud , samt dygtig til at opsøge rummene bag forsvaret . Så jeg er egentlig optimistisk mht at han nok skal finde ind i et godt samarbejde med Søren Larsen i foråret .

vieri
      Bruger

I og med at Moldskred kun har fået en 11 måneders kontrakt må det jo også betyde at BSN stadig er på markedet efter en yngre mere permanent afløser for Graulund . Og Moldskred har jo heller ikke kostet os en transfersum , så den pose penge der måtte være sat af til at finde Graulunds afløser er forhåbentlig stadig intakt . Så måske har vi ikke set den sidste forstærkning denne vinter eller også kan vi forvente en mere markant angrebsforstærkning til sommer.

Raza
      Bruger

Som jeg ser det kan det sagtens være en spiller som får sin anden ungdom i GF, på samme måde som Berg og MJ.
      En meget spænde spiller som jeg ser det.
      Håber det bliver en spiller som slutter sin kariere i GF om 3-4 år fordi han har gjordt det godt.;)

vieri
      Bruger

Ihvertfald synes forventningerne til Morten Moldskred at være forholdsvis afdæmpede , det giver ham jo gode muligheder for at overraske positivt 🙂 .

Big D
      Bruger

Hej Alle!

Ja, jeg har været væk et stykke tid, men nu bli'r jeg nødt til at vende lidt tilbage, om ikke andet så for at høre jeres tanker om hvorvidt det er mig der er blevet en muggen gammel mand eller om jeg i virkeligheden er en go' gammel Gandalf der kan spå:

Morten Moldskred. Er det løsningen? Er det den "proven goal-getter" som skal afløse vores langtidsskadede "proven goal-getter" nemlig PG? Jeg syntes helt seriøst vi har hørt denne her historie før og ikke bare een gang:
      Alder: 31 år. Det er ikke en udviklingsspiller vi køber her, næ det er messias. En fuldt udklækket og moden scorings-maskine. En mand der er på toppen af sin karriere. (Statistik: Moldskred spillede i 2002 11 kampe og var ellers skadet. I 2006 vendte han tilbage fra en skade, spillede 3 kampe men blev så skadet igen. Ude resten af sæsonen. Moldskred var hyppigt skadet i 2006/2007 og var også skadet i pre-season 2008. Siden alle disse skader har han spillet 113 kampe for hhv Tromsø og Rosenborg og i disse har han scoret 37 mål. 37 mål fra og med sæsonen 2006…. (Hans samlede scoringsgennemsnit i hele karrieren er for øvrigt således at han scorer 1 mål per 3,4 kampe.))

Så de spændende indkøb som Raul Ruidiaz (der forøvrigt vist var gratis) er blevet til en bovlam, halvskadet nordmand der nærmer sig pensionen og har et scoringssnit på hver 3,4 kamp når altså ikke han er skadet…. Er der nogen der husker de sidste mange gange vi har kigget nordpå efter en mål maskine?!

Hva' si'r i? Er jeg bare muggen eller ka' han blive løsningen?!

mvh

Big D

Ceres
      Bruger

@Big D

Du kan ikke bruge hans målsnit i Rosenborg til ret meget, da han [u]ikke[/u] blev brugt som angriber der, men på kanten som wing… og på den baggrund, så er hans målsnit ganske pænt… prøv lige at sætte Graulund ud som venstre wing et års tid, så ville han næppe heller score særligt mange mål.
      .

Big D
      Bruger

@ Ceres

Jeg er helt enig. Men er det så det rigtige køb? Vi har Stephan, Berg, Navid, Eckersley, Akharraz, Egbedi og Skhiradze der kan spille på kant, så der skal han jo nok ikke bruges?!

Det er altså en mand der skal være "hurtig, god til dybdeløb og som kan operere i rummet mellem midtbane og modstanderens forsvar" så vidt jeg da har hørt vores træne udtale. Men det skal vel stadig være en der kan score mål? Når nu mandens sidste plads på banen har været som kant, så tillader jeg mig at stille spørgsmålstegn ved om han kan lave de mål der skal til?! Jeg er skuffet over at man leder efter en direkte afløsning til PG, hvorefter man vælger en gammel lottobillet. Efter min mening havde det været smartere at vælge en etableret målscorer eller en udviklingsspiller, og m.h.t. udviklingsspillere, så er vi vel dækket ind der? (Sanel, Aron, Egbedi) Det er som om BSN er blevet sendt ud for at finde en billig Alfa Romeo og er kommet hjem med en Toyota HiAce…

Di Stefano
      Bruger

Big D – så gammel er du heller ikke. Kun lettere muggen.

Spøg til side på det seneste har BSN haft en heldig hånd med Atle, Berg og forhåbentlig også Hjalte. Men det kniber da i høj grad med de yngre, man kan bygge et hold på. Så køb af flere over 30 holder ikke. Man skulle nok have spyttet lidt mere i kassen for en Rudiaz. Det kunne have været en investering, og den slags mangler.

Steen6372
      Bruger

Big D: Det du "glemmer" i din opremsning, er at manden fik et decideret gennembrud i en sen alder, hvor han blev en klar profil i den norske liga i årene 2007-2009, mens han spillede for Tromsø og blev hentet til storklubben Rosenborg i 2010 for en hulens bunke penge. Siden da har han så ikke fået chancen som decideret angriber.

Han debuterede på det norske landshold i september 2009, altså for under 2½ år siden, og har opnået 9 landskampe indtil videre.

Hvis manden ellers er fri for skader – og det må lægetjekket jo vise – vil jeg tillade at tro på at BSN har gjort det igen. Altså fundet en spiller som egentlig er over det niveau vi har råd til.

vestpeder
      Bruger

Nu er manden altså kun 31 år. Jeg kan ikke se, hvorfor alders-argumentet skal inddrages hver gang. Kan han spille fodbold, er jeg bedøvende ligeglad med om han er 17, 25 eller 40 år.

Iøvrigt får han en kontrakt til udgangen af året, hvorfor det ikke er det store sats. Spiller han godt og scorer tilstrækkeligt med mål, kan man så forlænge med ham – naah, på det tidspunkt er han nok 32 og færdig! Altså, det holde rjo ikke en meter det argument.

Steen6372
      Bruger

Big D skrev:
      Men er det så det rigtige køb? Vi har Stephan, Berg, Navid, Eckersley, Akharraz, Egbedi og Skhiradze der kan spille på kant, så der skal han jo nok ikke bruges?!

Nej – han skal jo NETOP ikke spille kant. Manden har jo også vist at han godt kan score mål når han er central angriber.
      Hos Tromsø:
      2007: 26 kampe, 16 mål
      2008: 25 kampe, 13 mål
      2009: 35 kampe, 14 mål (plus landsholdsdebut)

Ceres
      Bruger

Big D skrev:
      @ Ceres

Jeg er helt enig. Men er det så det rigtige køb? Vi har Stephan, Berg, Navid, Eckersley, Akharraz, Egbedi og Skhiradze der kan spille på kant, så der skal han jo nok ikke bruges?!

Det er altså en mand der skal være "hurtig, god til dybdeløb og som kan operere i rummet mellem midtbane og modstanderens forsvar" så vidt jeg da har hørt vores træne udtale. Men det skal vel stadig være en der kan score mål?..

Moldskred er angriber og kan også bruges på den centrale midt, men han har [u]aldrig[/u] været særlig god som wing… at Roseborg så alligevel vælger, at hente ham til klubben for at bruge ham på kanten, det må være deres problem og ikke vores. Han har præcis de kvaliteter du nævner, da han er hurtig, god til dybdeløb og kan operere i rummet mellem midtbane og modstanderens forsvar… altså passer han fint som angriber i en 4-4-2 opstilling.
      .

Steen6372
      Bruger

jyhne skrev:
      Beikes, du må ikke kritisere klubbens handler, det bryder folk sig ikke om. 🙂

Jyhne, det her er et debatforum. Vi er bare nogen der efterlyser nogle argumenter. At Beikes har set sig sur på vores nye angriber har jeg forstået. Jeg har dog kun hørt det ene argument fra Beikes, at mange Rosenborg fans var utilfredse med ham.

Jeg har samtidig prøvet at stille Moldskred op overfor Nordstrand. Jeg synes de to har en del lighedspunkter. Begge er totalt ukendte udenfor deres hjemland. Begge har vist at de kan score mål, når de bliver benyttet som centrale angribere – hvilket de har gjort for midterklubber. Begge har fået et par håndfulde landskampe. Begge er skiftet til storklubber uden at have slået igennem. Alligevel blev Nordstrand opfattet som meget eftertragtet, mens Moldskred bliver hånet.

Jeg havde SLET ikke forventet at BSN ville kunne hente en spiller af denne klasse. Jeg regnede Nordstrand som urealistisk (på grund af lønnen) og det burde Moldskred vel også have været. Når aftalen kun er på et år, skal årsagen nok findes her. Vi overtager Rosenborgs forpligtelser, hvilket vil sige en omkostning på omkring 3 mill. Der kan sikkert skrues lidt på denne i forhold til forskerskat.

ACDC
      Bruger

Jeg glæder mig til Moldskred! Han bliver giftig!!

Måske er Beikes bare lidt nede over, at han ikke havde forudset Moldskred? ;-p

Ceres
      Bruger

Steen6372 skrev:
      Vi overtager Rosenborgs forpligtelser, hvilket vil sige en omkostning på omkring 3 mill. Der kan sikkert skrues lidt på denne i forhold til forskerskat.

Nej, hans løn var 1,8 mio. norske kr. om året i Rosenborg… resten er afskrivninger på transfer og sign-on fee, hvilket vi naturligvis ikke skal betale.
      .

Steen6372
      Bruger

Ceres skrev:

Steen6372 skrev:
      Vi overtager Rosenborgs forpligtelser, hvilket vil sige en omkostning på omkring 3 mill. Der kan sikkert skrues lidt på denne i forhold til forskerskat.

Nej, hans løn var 1,8 mio. norske kr. om året i Rosenborg… resten er afskrivninger på transfer og sign-on fee, hvilket vi naturligvis ikke skal betale.
      .

Vi kan håbe at du har ret. Rosenborg har jo været lidt pressede i forhold til at få lettet deres økonomi. Hvis vi slipper med at udbetale hvad der svarer til hans nuværende nettoløn og ellers får ham kvit og frit, er det en fin aftale, som jeg ser det.

Big D
      Bruger

»Ære være Gud i det høyesteee!«

»O lykke! En av de siste 30 års største klovner er vekk!«

»HALLELUJAAHH!«

Stribevis af Rosenborg-tilhængere jubler på deres fan-forum over at slippe af med højrebacken Morten Moldskred.

Spilleren bliver torsdag præsenteret som vikar for angriberen Peter Graulund i AGF.

Bliver ikke savnet
      Morten Moldskred har optrådt ni gange på det norske landshold, hvor han har scoret et enkelt mål.

"Reaktioner fra Rosenborg hilsen fra Big D"

I Rosenborg-sammenhæng har han siden 2010 spillet 37 kampe og scoret otte mål.

Men ikke meget tyder altså på, at nordmanden bliver savnet af i hvert fald nogle af Rosenborg-tilhængerne.

»Årets første positive RBK-nyhet!« skriver én – måske med henvisning til det faktum, at klubben er økonomisk hårdt trængt.

»Gode nyheter dette. Da blir det vel hentet inn en høyreback som faktisk kan spille høyreback«, skriver en anden

Steen6372
      Bruger

Big D: Skal jeg finde nogle citater herinde fra om Søren Berg, inden han tiltrådte, om Graulund når han ikke har scoret i 5 kampe, om Steffen efter et drop eller om Martin J. efter det første halve år tilbage i klubben? Og det er endda stamspillere hos os.

Selvfølgelig er RBK-fans da skuffede. Man købte en landsholdsangriber, og han skuffede fælt – som fløj.

Big D
      Bruger

@ Steen6372

Først og fremmest: Molle har scoret mål for BUNDklubber, ikke midterklubber som du skriver. Han er rykket ned med 3 klubber. De "store" klubber han har været i (Jeg mener kun det er Rosenborg) har han IKKE været den store goal-getter. Og inden der nu bli'r helt opstandelse: Jeg VED han har været brugt på fløjen og som højre back og der er det selvfølgeligt svært at score fra. Man kan spørge sig selv om hvorfor han så er blevet bedt om at spille disse positioner. Jeg erindrer engang PG skulle spille venstre back, men det var vist kun pga en udvisning…

For det andet: Jeg ved godt der altid vil være ballade om nye spillere. Sådan er det nok bare. Men ham her, som i et tidligere indlæg bliver sammenlignet med Nordstrand, er altså en mand der IKKE har spillet angriber i de sidste 3-4 sæsoner. Han har været plaget af skader. Han er 31. "Jamen bare han scorer mål" Ja, selvfølgelig! Vi ved bare ikke om han kan! Om BSN har haft den helt store krystal kugle med er en mulighed, men ellers syntes jeg bare det virker som en kortsigtet og ikke særlig god løsning?! Jeg stiiller kort sagt spørgsmålstegn ved om der ikke havde været bedre og måske endda billigere løsninger?! En spiller der er til lån? En ny udviklingsspiller? En spiller fra en samarbejdsklub vi kan prøve?

For det tredie: Du si'r det selv: Man købte en landsholdsspiller der skuffede fælt. Rosenborg praktiserer nogenlunde den samme spille stil som os, her fungerede han åbenbart ikke. Jeg mangler bare argumentet for at han skulle kunne fungere for os…

Big D

Big D skrev:
      Rosenborg praktiserer nogenlunde den samme spille stil som os, her fungerede han åbenbart ikke.

Rosenborg spiller ret ofte 4-3-3:

http://www.football-lineups.com/team/Rosenborg_BK/All/fixture

AGF spiller ret ofte 4-4-2:

http://www.football-lineups.com/team/Aarhus_GF/All/fixture

Jeg mangler bare argumentet for at han skulle kunne fungere for os…

Fordi han kan komme til at spille på den måde som passer ham bedst, som en såkaldt bagrumsspids

jj
      Bruger

Steen6372 skrev:
      Hvis manden ellers er fri for skader – og det må lægetjekket jo vise – vil jeg tillade at tro på at BSN har gjort det igen. Altså fundet en spiller som egentlig er over det niveau vi har råd til.

Jeg tror, det folk stiller spørgsmålstegn ved er om han er over det niveau vi har råd til. Jeg tror også mange havde håbet, at man enten fandt en etableret profil på kort lejekontrakt eller en permanent yngre afløser for PG. Han er ingen af dele, men derfor kan han godt vise sig, at være lige den vi har brug for, og få samme opblomstring som Berg f.eks. Har fået hos os.

Lad nu tiden vise om han er god, det er ikke usandsynligt. Og flopper han kan vi jo altid sige, at det var Peter Sørensen, der ville have ham, og det derfor ikke er BSNs skyld 🙂

Beikes
      Bruger

Jeg tror han er en gulddreng 😀 Han scorer hattrick i samtlige kamp! At I ikke kan se det! Og stop så i øvrigt med at være kritiske, herinde er det kun velset at være et får.

Masada
      Bruger

@Beikes du er da vist en "glasset er halv tomt" type, iøvrigt er det ikke dig der ikke kan tåle at folk har en anden mening! – men jeg håber da at du har en forsat god dag

Beikes
      Bruger

Masada skrev:

@Beikes
      du er da vist en "glasset er halv tomt" type, iøvrigt er det ikke dig der ikke kan tåle at folk har en anden mening! – men jeg håber da at du har en forsat god dag

What?? Folk må da ha alle de meninger de vil. Jeg ytrer kun min egen mening, og prøver ikke at tvinge den ned over hovedet på andre. Meen der er en håndfuld herinde, der enten er meget unge, eller ikke helt er vant til netdebat. Der er ikke noget værre, end et ensidet site hvor man helst skal stryge med hårene konstant. Det er jo ikke ligefrem storpolistiske spørgsmål, eller filosofiske tendenser vi diskuterer herinde…det' bare fodbold!

Der nogen der tager det hele liidt for seriøst herinde 😛 Men det er altsammen noget jeg har oplevet gang på gang i denne verden, jævnligt gennem de sidste 20-30 år. Der vil altid være nogle knægte, der ikke tåler at tage handskerne af, og for hvem kritik af ens klubs handlinger, nærmest er blasfemi. Man skulle jo nødigt kunne tænke selv 😉

Ceres
      Bruger

Big D skrev:
      Stribevis af Rosenborg-tilhængere jubler på deres fan-forum over at slippe af med højrebacken Morten Moldskred.

»Årets første positive RBK-nyhet!« skriver én – måske med henvisning til det faktum, at klubben er økonomisk hårdt trængt.

»Gode nyheter dette. Da blir det vel hentet inn en høyreback som faktisk kan spille høyreback«, skriver en anden

Hvis AGF havde hentet Moldskred ind som ny højre back, så ville jeg også være lige så negativ og bekymret som de stakkels frustrerede Rosenborg fans, som samtidig med Moldskred farvel også lige måtte sluge en udmelding fra ledelsen om, at klubben skal spare 30 mio. norske kr. på budgettet den kommende sæson, hvoraf de 15 mio. skal skæres i den sportslige sektor, og altså dermed også på spillerbudgettet…

Så Rosenborg fans har meget at være frustreret over lige nu, og kun meget få lyspunkter at juble over… og det eneste lyspunkt igår var så, at de slipper for, at se på Moldskred som højre back, selv om det måske kun var en "taktisk" udmelding fra klubben side for lige, at få Moldskred til at indse, at det nok var bedre for ham, at rejse til AGF med det samme end, at have udsigt til en håbløs opgave på en meget uvant position. (hvilket måske også kunne tyde på, at Moldskred må sluge en mindre lønnedgang ved et skifte )

Eller med andre ord, hvis AGF ledelsen var kommet med en udmelding om, at nu skulle der spares 15 mio. kr på den sportslige sektor og Berg derfor i mangel af bedre skulle spille højre back den kommende sæson, så ville vi nok også blive lige så frustrerede som Rosenborgs fans er lige nu, og kun juble hvis klubben sagde farvel til en aldrende løntung spiller, så der måske blev plads i budgettet til en rigtig højre back… Så der er altså flere vinkler på de udmeldinger vi ser fra Rosenborgs fans lige nu udover, at Rosenborg også har brugt Moldskred på en forkert position som wing siden han kom til klubben.
      .

Big D
      Bruger

@ Ceres

Jamen du har da så evigt ret. AGFs fans har jo længe måttet se på en Lucena – der i sin tid blev købt som løsningen på midten – lunte rundt nede på højre back pladsen, så jeg forstår skam alt om frustrationer på lige netop den plads… 😉

Hvis en udenlandsk klub havde kommet for at hente Lucena som løsningen på midten ville jeg nok også blive lykkelig. Overrasket over at deres scout åbenbart kun havde videomateriale fra midten / begyndelsen af 0'erne til rådighed, men glad, det ville jeg have været!

Endvidere er den der med at der skal spares heller ikke nogen nyhed, den tror jeg også vi i AGF er bekendt med. Nu er der nogen der betvivler min viden omkring systemer og spillestil og det kan da måske være rigtigt, de kampe jeg har set med Rosenborg er deres spillestil ikke synderligt anderledes end vores, nemlig skiftevis en defensiv 4-4-2, hvor den ene "angriber" enten kan falde tilbage eller en mere offensiv form for 4-4-2 hvor begge angribere spiller højt. Uanset hvor pis-dårlig mit kendskab til taktik måtte være, så er der imidlertid een ting som jeg bider mærke i: Rosenborg fansenes glæde ved at slippe af med manden! Og det kan jo sagtens være at Rosenborgs fans ikke ligner os, vi sætter jo Blod, Sved, Fight højt. Men det er nu mit indtryk at de fleste ægte fans sætter lige netop de 3 ting højt på dagsordnen: At man kæmper for sin klub! Det kan godt være man ikke er en særskilt dygtig fodboldspiller (Lind, Stampe, Flo osv osv) men hvis man kæmper til blodet springer, tacklingerne fyger og modstanderen ryster og bæver af skræk, ja så kan man slippe afsted med meget i fansenes øjne! Behøver jeg at sige mere?

@ Beikes

Det er godt nok længe siden jeg har været herinde, men det slår mig da at du må have fået en personligheds transplantation?! Du har da altid været en debattør der turde tage bladet fra munden?! Lige nu lyder du som en af modstanderens forsvarspillere der lige har fået at vide at han skal dække PG… Kom nu ind i kampen med den skarpe tunge og så lige meget med de andre, "det er bare internettet"…. 😉

zytex92
      Bruger

er nu ikke for glad.. det passe lige PS forlader os til sommer.. også kan vi døje med Moldskred som ikke passer ind ret mange steder.. Men igen man skal vel være Optimist og tro på han bliver en guld fugl… Men Host host tror ik

suneaamand
      Bruger

Nu er der flere, der har omtalt de tilfredse Rosenborg fans. Men denne kommentar på Rosenborgs hjemmeside beskriver det, som mange omtaler. Han er en super Bagrumsspids i en 4-4-2:

"Like viktig som skadeplagene er nok det at han aldri fikk spille i sin naturlige rolle: bakromsspiss i 4-4-2. Det er der han har lykkes godt tidligere, det er synd han aldri fikk ordentlig muligheten der i Rosenborg. Lykke til videre Morten!"

Artiklen er her: http://www.rbk.no/incoming/article221537.ece

Steen6372
      Bruger

Big D skrev:
      Hvis en udenlandsk klub havde kommet for at hente Lucena som løsningen på midten ville jeg nok også blive lykkelig. Overrasket over at deres scout åbenbart kun havde videomateriale fra midten / begyndelsen af 0'erne til rådighed, men glad, det ville jeg have været!

Faktum er dog, at Lucena er bedst på midten, og hvis vi skal drage en sammenligning, vil det jo svare til at Vejle eller Fredericia hentede Lucena. Jeg er så også sikker på at han ville blive en profil.

Man skal huske, at Rosenborg lige er et niveau over os. Der er ikke mange spillere på vores hold der overhovedet kunne komme på Rosenborgs hold. Alene det er en slags kvalitetsstempel for Moldskred. Men lad os nu se, hvad manden kan.

vieri
      Bruger

Det vigtigste parameter for Moldskreds succes i AGF er at PS kender ham meget godt fra sin tid i norsk fodbold. PS ved lige præcis hvordan han bedst skal udnytte Moldskreds styrker og har tydeligvis sagt god for ham .

Dette er godt nok for mig og jeg føler mig sikker på at han nok skal blive en succes på top sammen med Søren Larsen . Og hvis han ikke bliver det er han her kun på en 18 måneders kontrakt , og kan let erstattes af en ny angriber til sommer uden at det kommer til at ruinere os i lønudgifter.

Stev
      Bruger

En ting der glæder mig er også den forholdsvis korte kontrakt. Nu har vi en spiller som i den grad skal kæmpe for at få karrieren tilbage på sporet, og magter han ikke det, så er det ud af vagten, i forhold til, hvis vi havde givet ham en 3-årig kontrakt med fed løn, som set så mange gange tidligere med afdankede svenskere og nordmænd.

jj
      Bruger

Har han fået 18 måneder, jeg troede faktisk kun det var 12 🙂

Men husk at fejler han, så var det fordi PS ville have ham, og er han en succes, så var det et blændende køb af BSN 🙂

ACDC
      Bruger

Nu mangler vi bare en rig hovedsponsor

Vieri: PS kender ham overhovedet ikke fra sin tid i norsk fodbold siger han. Men han kender ham godt, og de har fulgt ham længe 😀

Det er faktisk noget af det første han siger i følgende interview 😀
      http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=45100

vieri
      Bruger

ACDC skrev:
      Nu mangler vi bare en rig hovedsponsor

Ja vi mangler at få den nye hovedsponsor på plads . Og det må meget gerne ske snart .

Steen6372
      Bruger

jyhne skrev:
      Men husk at fejler han, så var det fordi PS ville have ham, og er han en succes, så var det et blændende køb af BSN 🙂

Man fornemmer godt din modvilje mod BSN.

Man kan sagtens gå ind og kritisere enkelte ting vores sportschef har bedrevet, men det er altså svært at se bort fra at klubben har bevæget sig i den rigtige retning siden BSN kom til (og onkel Kurt smuttede).

Man skal huske, hvor sort det hele så ud dengang. Vi var et kronisk bundhold og der var ingen penge at gøre godt med. Efter den uundgåelige første nedrykning fik BSN på rekordtid skabt et solidt midterhold ud fra en ny transferpolitik der gik ud på at vi kun henter profiler til klubben og ellers satser på talentudvikling. Den største fejl/uheld der er sket i klubben de sidste 7 år er ansættelsen af Erik Rasmussen og den ansættelse kan BSN trods alt ikke tage æren af.

Jeg har forståelse for at nogle fans synes det går for langsomt med at komme tilbage til toppen af dansk fodbold og ret beset var ansættelsen af ER vel også et udtryk for at ledelsen var utålmodig. Men hvorfor dog ikke glædes over, at vi helt tydeligt er på vel tilbage til der hvor det er sjovt at være? Bl.a. takket være adskillige geniale transfers af BSN, hvor senest Håland og Larsen var spillere som vi egentlig ikke burde have kunnet hente. OB lavede i hvert fald et kæmpe selvmål ved at lade Håland gå, efter min mening.

Bjarne V
      Bruger

Ny har Hestene skrevet med Johnny T fra FCK – med vores højre forsvarsside taget i betragtning, forstår jeg simpelthen ikke vi ikke har været ude efter ham, når en klub i 1. div henter ham!

Har vi sovet i timen, eller klogt ikke at bruge penge på en tidligere (ung) landsholdsspiller?

Simon G
      Bruger

Bjarne V skrev:
      Ny har Hestene skrevet med Johnny T fra FCK – med vores højre forsvarsside taget i betragtning, forstår jeg simpelthen ikke vi ikke har været ude efter ham, når en klub i 1. div henter ham!

Har vi sovet i timen, eller klogt ikke at bruge penge på en tidligere (ung) landsholdsspiller?

Jeg havde det på samme måde, men så var det jeg kom i tanke om at Berti og Peter Sørensen må have en plan. Vi havde mulighed for at tilknytte Adam Johansson, som jeg umiddelbart vil vurderer til at være bedre end Johnny T, men lod ham smutte og jeg er ret sikker på at vi også kunne have signet Johnny, hvis det var det vi ville.

Ceres
      Bruger

Simon G skrev:

Bjarne V skrev:

Jeg havde det på samme måde, men så var det jeg kom i tanke om at Berti og Peter Sørensen må have en plan..

.. og den plan var jo blandt andet (ifølge både BSN og PS), at man [u]ikke[/u] ville hente flere spillere på omkring de 30, men nu kun ville hente spillere med udviklingsmuligheder og salgspotentiale… så hentede man alligevel Morten Moldskred, sikkert i mangel af yngre muligheder, til den rette pris… og da Johnny T jo også snart runder de 30, så var det nok på forhånd udelukket, at man også ville hente ham. Randers fik ham jo på en fri transfer, så det kan jo ikke være prisen, der har holdt AGF tilbage, og næppe heller lønnen.
      .

Stoei
      Bruger

Bliver virkelig spændende at vurdere ham Moldskred. Håber godt nok han er en bedre signing end fx. Lekic som Lyngby lige har skrevet med.

AGF styrer
      Bruger

Stoei skrev:
      Bliver virkelig spændende at vurdere ham Moldskred. Håber godt nok han er en bedre signing end fx. Lekic som Lyngby lige har skrevet med.

ja for en lekic på en fri transfer kan vi jo åbenbart ikke bruge.
      manden scorer jo mål, så hvorffor har man ikke hentet ham hjem til AArhus???
      hvis han vil spille i lyngby ville han helt sikkert også have spillet i GF

Shit hvor kan jeg ikke stave til hvor glad jeg er for at Lekic IKKE kom til AGF…. Holy shit!

Beikes
      Bruger

Og Erik Paaske! Helved…så er Moldskræv nu nok alligevel at foretrække

mrvertigo
      Bruger

AGF styrer skrev:

Stoei skrev:

ja for en lekic på en fri transfer kan vi jo åbenbart ikke bruge.
      manden scorer jo mål, så hvorffor har man ikke hentet ham hjem til AArhus???
      hvis han vil spille i lyngby ville han helt sikkert også have spillet i GF

Ej, vel?

vieri
      Bruger

Johnny Thomsen er i min optik en middelmådig spiller , så han passer fint til Rendos , hvor han sikkert ender som en dyr reserve for Søren Pedersen .

Lekic er en ok signing af Lyngby men jeg tror Moldskred passer meget bedre ind i det koncept PS ønsker at køre .

Zizou1
      Bruger
      DukZ
      Bruger

Ærgeligt at lade ham gå… Men AGF er jo en klub der skal bruge penge for at eksistere. 🙂

Viser 329 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.