Træningskamp mod FCM

Forside Fora AGF Træningskamp mod FCM

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      carpe_diem82
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=4919

Hvem mon er inde i billedet til denne kamp?

Jeg tror selv, at det bliver:

[center]Hyldgaard (Hvis han er klar?[/center]
      [center]Kure – T.Hansen – Schultz – Lindkvist[/center]
      [center]Blicher – Gjesing – Syberg – Valencia[/center]
      [center]Høegh – Vester[/center]

Hvem tror I?

Ser meget fint ud, bortset fra at de fire fløje lige skal bytte side

carpe_diem82
      Bruger

Ups….. Ja man skal lige vende rigtigt, når man laver en stilling med målmanden i toppen 😉

mkj
      Bruger

Et andet bud kunne være:

Hyldgaard

Sarr – Schultz – Kure – Lindkvist

Valencia – Syberg – Gjesing – Blicher

Vester – Foldgast

Bænken: Bundgaard, T. Hansen, Martin Mikkelsen, Lasse Vibe, Morten Beck Andersen, Dennis Høegh

Tror Sarr får spilletid i hvert fald, da man vel stadig regner lidt med ham. Han har været udtaget mange gange i hvert fald. Foldgast bruger man helt sikkert også. Ser skidt ud, hvis han ikke starter inde når start 11'eren får fri. Om Schults eller T. Hansen starter inde er ikke nemt at vide. Kure har jo ikke fået vild meget spilletid, så mon ikke han starter inde igen, på trods af at han spillede hele kampen i Viborg. Martin Mikkelsen kunne også ske at overtage Blichers plads på kanten

Hvis Syberg ikke skal starte inde, hvem er der så af alternativer?

Ikke spændene hold med mange talenter.

mkj
      Bruger

Undskyld. Et spændene hold med mange talenter skulle det have været

carpe_diem82
      Bruger

@mkj

Ja undskyld, havde selvfølgelig glemt Foldgast.
      Spørgsmålet er blot om man vil satse på ham i fremtiden?

Lidt samme problem med T.Hansen, jeg er spændt at se, om han starter inde

mkj
      Bruger

Som jeg læser det er det ikke kun set længere frem i tiden og dog. Men en skade/karantæne til Graulund eller Dioh, så er jeg mest tryg ved at Foldgast kommer på banen. Enig med jer i at Høegh og Vester er fremtiden, men de vil nok ikke løft holdet på samme måde som Foldgast bør kunne.

Foldgast er en alsidig spiller som jeg tror klubben gerne vil beholde, hvis han er skadesfri. Han kan spille både back, kant og angreb.

T. Hansen er i overskud ingen tvivl om det, og mon ikke han er væk til vinter. Men så længe han er her, skal han også have chancen, men han er højest 5. valg når Persson er klar

Ato Vari
      Bruger

Tror mkj er tæt på. Dog har Vester slet ikke været inde omrking holdet i efterårssæsonen, så mon ikke det bliver Dennis Høegh i stedet? Lasse Vibe og Martin Mikkelsen kunne være overraskelserne.

For en måned siden havde Ove givet angrebspladsen til Salifu, men jeg tror, Ove har besluttet at lade ham modne på andetholdet lidt endnu efter den mislykkede kamp mod FCM.

mkj
      Bruger

Hvem spiller egentlig den centrale midtbane ved siden af Syberg på 2. holdet?

Glemte selvfølgelig Salifu på bænken også.

Er enig i det med Vester, men han har vist god form på 2. holdet og scorede sidst, så der er nok en chance for han alligevel starter inde.

Disse kampe her er meget interessante. Jeg mindes tilbage i starten af foråret 2004 eller 2005 at jeg så AGF – Horsens i Vejle i en træningskamp, hvor en blanding af stamspillere og unge talenter mødte det kommende oprykkerhold fra Horsens. Sådanne kampe er meget spændene, og kan mindes det var første gang jeg så Lumb spille, og med det samme sagde jeg til mig selv, at han bliver stor. Og det tror jeg helt ærligt han gør. Vester, Mads Agesen og andre unge talenter var også med dengang. Det er det der gør disse træningskampe interessante, og det er helt klart med til at give de unge hår på brystet.

anyoneofus
      Bruger

@mkj: Det gør Jimmy som regel. alternativet er Rytter.
      Det er dog fair nok at du ikke lige kan huske dem for de er garanteret ikke med mod FCM…

Men jeg tror du har fat i den lange ende. Lindkvist, Gjesing, Foldgast, Sarr, og Schultz, Blicher, Valencia spiller garanteret.
      Kure er svær at spå om. Det er en vurdering om kampen mod Viborg var nok kamptræning.
      Derudover tror jeg også Syberg, Martin, Salifu, Beck, Vester og Høegh vil blive prioteret.
      T. Hansen afhænger lidt af vurdering omkring Kure og Lasse Vibe er tilsyneladende ikke i spil her i efteråret…

Jon Hare
      Bruger

Måske får Kari en plads på midten. Han har jo karantæne i næste SAS-kamp, så det vil vel være meget fornuftigt at give ham den kamp således han ikke får en kamppause på 3 uger.

smd
      Bruger

Jeg er nu ret sikker på at Vibe starter inde. I øvrigt en underlig modstander at vælge eftersom vi har dem i sidste runde her i efteråret!

hund
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=4919

Jeg kan ikke se det er en underlig modstander, idet det er reserverne

Hvis du læser ordentlig efter hvorfor tror du så Vibe starter inde ???

Thomas K
      Bruger

Tror vi stiller med følgende opstilling:

Jesper Rask (Hyldgaard og Bundgaard er på vej ud)

Lundkvist (skal have kamptæning)
      Anderas Schultz
      Anders Kure
      Martin Mikkelsen

Valencia (hvis skadet, så Salifu)
      Arnason (skal have kamptræning)
      Gjesing (starter inde mod FCN, så skal have kamptræning)
      Blicher

Foldgast
      Vester eller Høegh

carpe_diem82
      Bruger

Skal Kari ikke spille for Island?

I så fald, får han jo kamptræning nok 😉

sartor
      Bruger

kari er ikke udtaget for island

carpe_diem82
      Bruger

Nej det kan jeg så også læse, at han lige har opdaget
      http://www.bold.dk/nyt/?vis=76239&rss=true

carpe_diem82
      Bruger

Men bliver midtbanen så måske nærmere Kari/Syberg?

Jens er jo med U21 (Som spiller lige nu)

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?