Træner sædet

Forside Fora AGF Træner sædet

Viser 34 svartråde
  • Forfatter
      rohrsel
      Bruger

Der er godt nok mange der kommer med navne på alle de forskellige trænere vi kunne tænke os. Alt lige fra Ove Pedersen til Kasper Hjulmand. Nogle vil endda gerne have en udlænding.

Hvis der skal ske en ændring i klubben, bør vi fans fandeme også tænke anderledes, og "ud af boksen". Jeg vil ikke gøre mig til dommer over, hvad jeres argumenter er, for de forskellige navne. Men hvad med, at vi søgte en træner ift. hans kvalitet, spillestil og vindermentalitet i stedet for, hans navn og nationalitet. Jeg er godt nok træt af, at fordi man hedder Kasper Hjulmand f.eks, så tror vi at han kan vende skuden for os.

Vi skal have en træner, som skal have tillid først og fremmest, han skal vælge sin egen stab, og vigtigst af alt, så skal han have den rette kvalitet og vindermentalitet. Ham vi vælger, skal altså bygge noget helt op fra bunden, og det bliver ikke let. Hans spillestil er jeg ret ligeglad med, men det er dén vi bliver nød til, at holde fast i.

Jeg ser kun én træner, som der pt. kan sparke noget "gejst" og vindermentalitet ind i holdet, og taktisk er han tæt på et geni. Bo Henriksen. Han sætter både taktik efter holdets kvalitet og efter modstanders svag punkter. Det er det vi har brug for, hvis vi skal ende med, at blive en topklub igen. At han kun har vist noget for småklubber ændrer ikke hans evner. Han er ovenikøbet også en billig løsning. Jeg synes, at han ideal.

NummerTolv
      Bruger

Vi er mange der synes Bo Henriksen kunne være interessant og han ligner også en mand der er til at finde på Fredensvang efter sommerferien. Han sender, ifølge mig, tydelige signaler om at han rigtig rigtig gerne vil træne AGF! Kasper Hjulmand er langt væk, Kent Nielsen ligeså. Giv Bo Henriksen muligheden for at bygge lortet helt op. Lad og få fat i Jeppe kjær fra Køge – han ved hvor målet står og så en Thomas Dalgaard til at supplere med noget højde og drøjde. Så er angrebet og træneren på plads 😉

Bjarne V
      Bruger

Det er mig en gåde, hvor en mand som Kent Nielsen, stadig bliver nævnt som mulig træner… Manden har lige gjort Aab til Dansk mester, skal ud og spille Europa næste sæson – hvilke faktorer skulle gøer, han vil træne AGF i 1. div. næste sæson???

NummerTolv
      Bruger

@Bjarne – Det er netop derfor han er langt væk – 1. division!

Jeg tror på hvis AGF havde overlevet, så ville han synes det var et ret spændende projekt (dermed ikke sagt at han ville tage jobbet) at bygge AGF op fra bunden, det ville næsten alle trænere i Danmark syntes!

zytex92
      Bruger

Det er nu jeg vil se at AGF stopper med alt det der. En ven af Huset.

Om det bliver Wieghurst, Bo Henriksen. osv er jeg faktisk ligeglad med. Bare klubben visser en rød tråd med alt de gøre nu. Jeg tror det vil klæ klubben at få nogen nye folk udefra som intet har haft med klubben før. tænker selv ny Sportschef, træner, og en udviklings træner

om vi spiller 3-4-3 eller 4-4-2 eller 4-3-3 vil for mig intet betyde. jeg ser gerne vi ikke skal til at spiller pindsvinds fodbold.. For det klær hverken klub eller spiller.

Bare vi slipper for fol Ala Jesper Sørensen, Mølby, Fredberg, osv.

dengamle
      Bruger

Der er vel ikke den store forskel på Bo Henriksen og Fredbg. Begge er store talenter uden sup erfaring.
      Mit forslag er:
      Sportschef Jens Ørgaard tidligere FCM
      Træner: Jess Thorup
      Begge med stor erfaring i at bygge en fodboldklub op og skabe udvikling:p:p:D

meepmeep
      Bruger

Okay altså helt ud af boxen.
      Hvad med Foeke Booy hans kontrakt med Go Ahead Eagles udløber 30-06 – han spiller 4-3-3 meget offensivt indstillet, han har flere gange sagt han vil sigte internationalt – Men bare ikke har fået tilbuddet, kunne han ikke fører os tilbage til Superligaen og videre derfra?

Her tænker jeg helt konstruktivt og siger ikke det er muligt, men altså jeg synes bare vi har set at de Danskere vi tiltrækker ikke byder ind med den nødvendige respekt, derfor ender vores spillere tit med at under præstere og mentaliteten ryger, bør vi ikke satse på en der kendt for at skabe respekt i omklædnings rummet fra dag 1 – og så vidt jeg ved, kunne en lille smule Hollandsk total fodbold ikke skade på Fredensvang

zytex92
      Bruger

Det er extrem stor forskel på Fredberg og Bo Henriksen.

Ikke at jeg skal gøre Henriksen bedre. Men han er vel meget bedre til tatik og håndtering under kampene. også har han vel os præsteret på et meget højer niveau end Fredberg. Som bare kom fra u19 holdet. Fredberg er ikke opgaven klar endnu. Om 4-5 tror jeg vi ser en bedre træner i fredberg vis han altså får et job efter alt dette.

Fredberg kan mest af alt samlinges med Mølby de spiller samme fodbold. Og takler næsten tingende ens.

meepmeep
      Bruger

zytex92 skrev:
      Det er extrem stor forskel på Fredberg og Bo Henriksen.

Ikke at jeg skal gøre Henriksen bedre. Men han er vel meget bedre til tatik og håndtering under kampene. også har han vel os præsteret på et meget højer niveau end Fredberg. Som bare kom fra u19 holdet. Fredberg er ikke opgaven klar endnu. Om 4-5 tror jeg vi ser en bedre træner i fredberg vis han altså får et job efter alt dette.

Fredberg kan mest af alt samlinges med Mølby de spiller samme fodbold. Og takler næsten tingende ens.

Fredberg er ung og uden erfaring, han viste tydeligt at han ikke havde nogen ideer og udnyttede ikke de spillere han havde. Bo Henriksen har dog trods alt "LIDT" erfaring og kommer med håber jeg (hvis de vælger ham) forskellige taktiske oplæg. Helt ærlig har aldrig set et hold i 10 kampe i streg, lave den samme kombination VED ALLE HJØRNESPARK. Selv genierne på Kanal 8 havde fanget den til sidst.

Rasmussen
      Bruger

Jeg ser også gerne en Bo H i AGF – et frækt bud på ny sportschef kunne være Scott Sellars som blev fyret som talentchef i man City for en måned siden. Scott kunne være manden som kunne få vores talenter til at tage det sidst skridt ind på holdet.

Schmidt
      Bruger

Top 3:

1. Wieghorst
      2. Lars Olsen
      3. Kasper Hjulmand

Wieghorst har både erfaring fra Superligaen og udlandet og ville være et scoop at hente. Hvis han tager opgaven er det udelukkende en ambition om at tage Danmarks sværeste trænerjob og lykkes med det.
      Han får sikkert mulighed for noget større, så den ligger ikke lige til højrebenet.
      Lars Olsen kunne jeg faktisk godt se gøre et comeback. Han har den evne som eksempelvis Kent Nielsen at han bevarer roen og overblikket. Har haft godt med succes i OB, og jeg tror han ville kunne klare opgaven.
      Hjulmand ser jeg som en lovende træner han er god til spillerpleje, og har store ambitioner for hvordan han gerne ser fodbold blive spillet. Mener ikke han er realistisk da han er sat i forbindelse med Mainz i Bundesligaen.

Min favoritliste er:

1) Bo Henriksen » har den mentalitet jeg ønsker at se i klubben. Han har gjort det fantastisk i Brønshøj, kan takle nedture og bygge nye gold op. En glæde og passion for fodbold besidder han, og vil gøre alt for, at spillerne følger ham. En fantastisk mandskabspleje, hvor selv de laveste i hierarkiet bliver inkluderet på en måde, så de også føler sig vigtige.

2) Morten Wieghorst » Alene hans CV gør, at det ville være fantastisk at få ham til klubben. Han har også en fantastisk mandskabspleje og var meget vellidt i FCN. Jeg ser det dog ikke som realistisk, at han gider 1. div med AGF. Desværre.

3) Ove Pedersen » Vi har haft ham før, og man ved hvad man får. Var kæmpe modstander af fyringen, og er ret sikker på, at han kunne fører AGF til top 4. Han er vel den eneste AGF-træner siden år 2000, der ikke har haft den nedtur de andre trænere har haft. Ove Pedersen har før bygget AGF op, og er ret sikker på, at han kan gøre det igen. Ledelsen har røvrendt ham tidligere, og det kræver nok en kæmpe undskyldning, hvis han skal tilbage. Den, der ler sidst, ler bedst, og mon ikke Ove Pedersen kan se en tilfredsstillelse i, at vi kommer krybende tilbage på maven til ham.

4) En englænder. RFC har haft succes med en englænder, og det lader sgu til, at de ikke er til at skræmme.

Ceres
      Bruger

Rasmussen skrev:
      et frækt bud på ny sportschef kunne være Scott Sellars som blev fyret som talentchef i man City for en måned siden. Scott kunne være manden som kunne få vores talenter til at tage det sidst skridt ind på holdet.

Han ville sikkert gavne vores talentarbejde, men han har ikke noget egentligt netværk udover det engelsk-britiske marked, så vi kan derfor heller ikke bruge ham som sportschef, da vi ikke har råd til at købe ind der… Det han vil kunne finde af spillere, vil være alt for dyrt i forhold til kvaliteten, i en dansk sammenhæng.
      .

Stauning
      Bruger

Hvad med en Michael Schjønberg i en manager/træner rolle?
      Dvs helt ud med BSN og Fredberg tilbage som assistent.
      Hr. Michael Schjønberg har bred erfaring fra Tyskland, Danmark og Norge.

jan_F
      Bruger

Så længe de ikke ansætter Johnny Mølby som rykkede ned med Horsens og ser ud til ikke at rykke op igen – så er jeg nogenlunde tilfreds.

Ny sportschef – Ove Pedersen – En af sportschefens vigtigste opgaver er at spotte talent og spillere, som passer til holdet – Her tror jeg at Ove P vil være rigtig god.

Træner – Tøffe mener ikke at Bo Henriksen er klar til en klub med så stort pres som i AGF – Der er jeg ikke helt uenig – Problemet er bare at dem der er det er "for store" til AGF i øjeblikket. Ken Nielsen havde været perfekt, men han er nok lidt svær at lokke fra CL-fodbold og Superliga til 1. division og galehus. Wieghorst giver ingen mening, hvis AGF skal bygge noget stabilt op – Han er væk to timer efter Laudrup har fået en nye stilling.

Mølby og Jesper Sørensen – Nej tak … Ikke mere indavl!!! Fredberg er slet slet ikke klar, hverken trænerteknisk eller mediemæssig.

Derfor ender jeg ved Bo Henriksen – Nok også fordi jeg rigtig godt kan lide ham – og den måde han gerne ser fodbold – også er det altså ganske imponerende hvad han har fået ud af det i Brønshøj! Evnen til at passe taktik til efter materialet og udnytte det fuldt ud er der i hvertfald – også virker han som om han har lidt ben i næsen.

Beikes
      Bruger

Jeg kan faktisk slet ikke se et dansk alternativ til Bo Henriksen, som vil være det perfekte match for det nye AGF. Wieghorst, måske, men jeg ser på alle leder og kanter Bo Henriksen som den rette til at opbygge en helt nu kultur i AGF. Stig Tøfting vil bare gerne have vi fortsætter med samme dyder og værdier som altid, men hvor langt har det egentlig bragt os? Nej.. Vi skal videre nu, og jeg vil faktisk blive skuffet, hvis ikke det lykkedes at hente Bo Henriksen

Rasmussen
      Bruger

Ceres: jeg er ikke helt enig, Scott kiggede i sin tid i City meget imod Spanien og Wales når han hentede nye talenter, men der er også hentet spillere fra Norge og Sverige, men er det ikke også nye øjne som skal ind i agf? Nu var Scott også en af hovedårsagen til at AGF og City begyndte at arbejde sammen, så han må da vide et eller anden om hvad niveau der skal bruges i suppen / 1. Division i dk.

zytex92
      Bruger

Jeg kan os se Bo Henriksen som et scoop. Er dog bange for den træner Rokade man har sat i gang hos BT. Med Bo H. Til FCV. Ove P til Horsens. Og useriøst og totalt nitten Mølby til AGF. Jeg råber til guderne om at en ven af huset må være slut for nu!!

Mølby er en sympatisk person som Fredberg men de er ikke i nærheden af at være taktisk genier.

petersen100
      Bruger

BT bringer i dag en liste med muligheder:
      – Wieghorst – Johnny Mølby – Thomasberg – Michael Hemmingsen – Michael Hansen – Ove Pedersen – Ove Christensen – Bo Henriksen – Carsten Broe – By Rise – Lars Olsen

Min prioriteret rækkefølge:
      – Wieghorst (nr. 1 uden tvivl)
      – Bo Henriksen (Stort træner-talent)
      – Lars Olsen / Ove Pedersen (erfarne trænere og kender gamet ud og ind)

nbngf
      Bruger

Jon Dahl Thomasson.
      Han er lige blevet fyret i Rhoda.
      Har erfaring med ungdoms arbejde.
      Kan kanon godt lide ham.

Thomas K
      Bruger

Jeg er på ingen måde ligeså stor en tilhænger af Morten Wieghorst, som store dele af pressen og mange tilhængere gør ham til.

I FCN var hans bedste placering, i hans første år, en femte plads. De sidste år han var der blev han nummer seks.

2007: Nr. 5 med 57 point
      2008: Nr. 9 med 43 point
      2009: Nr. 8 med 35 point
      2010: Nr. 7 med 43 point
      2011: Nr. 6 med 49 point

Det giver giver et snit på 1,37 point per kamp. Til sammenligning fik Kasper Hjulmand 1,61 point i snit i hans tid i FCN.

Til yderligere sammenligning, så har Thomas Frank i denne sæson haft 1,53 point i snit. Ariel Jacobs havde 1,73 point i snit i FCK og Troels Bech havde 1,44 point i snit i Silkeborg. Alle sammen højere end Morten Wieghorst.

Faktisk gik klubben fra nummer fem til nummer ét, da de skiftede fra Morten Wieghorst til Kasper Hjulmand, og den eneste nævneværdige tilgang var Mikkel Beckmann.

Jeg ved godt, at de i 2010 og 2011 også vandt pokaltitlen i Danmark. Det er svært i et point gennemsnit at vurdere hvor meget det skal tælle med. Ligeledes skal AGF også krybe før de kan gå, så det ville være fint hvis der var fokus på ligaen.

Schmidt
      Bruger

Bliver næppe Wieghorst: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/skotland/article2293237.ece

Håber stadig, men Celtic er selvfølgelig en meget større klub.

foreveragf19
      Bruger

Schmidt skrev:
      Bliver næppe Wieghorst: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/skotland/article2293237.ece

Håber stadig, men Celtic er selvfølgelig en meget større klub.

Nu skal du huske han er 1 blandt 8-9 mand der er rygte om til Celtic. Bl.a. David Moyes. Så ingen grund til panik endnu.

Schmidt
      Bruger

forever: Ved det, men det er bare en stor klub han er rygtet til, og så er han vel også interessant for andre "store" klubber?

Stev
      Bruger

Så er Celtic sgu heller ikke større, og tror slet ikke at han reelt er en kandidat, især ikke med de andre navne som er listet op.

xhxn
      Bruger

Stev skrev:
      Så er Celtic sgu heller ikke større, og tror slet ikke at han reelt er en kandidat, især ikke med de andre navne som er listet op.

enig. han er ikke kandidat..

nico1999
      Bruger

Jeg tror Laudrup bliver ansat i Celtic og Weighorst ryger sikkert med som assistent 🙁

zytex92
      Bruger

Jeg prøver her og ligge lidt af det der blev snakket om i går.

Klaus Egelund siger; @StevenVistoftNi @janschouby holder ferie så jeg har kun sketchy info… Men bare tag det roligt. fredberg er vist helt færdig i #agf

Jan Schouby; @klausegelund @StevenVistoftNi efter mine opæysninger. Fredberg er på ingen måde færdig. Fournais vil gøre alt for at beholde ham

Klaus Egelund; @janschouby @StevenVistoftNi der kan man se hva man hører i ferielandet… I så fald handler det om den nye chef vil ha ham som ast

Steven V; @janschouby @klausegelund Uha nu bliver det sjovt. Kom så med et Bud Jan. Hvem kommer ind. Du ved noget du så gerne vil fortælle 😀

Malte P; @klausegelund @janschouby dejligt, at I deler lidt ud. Fortæl endelig mere #ultratwitteragf

Ole S; @maltepihl @klausegelund @janschouby Vejen er da banet for at Fredberg kan blive talentchef.

Malte P; @OleSalling @klausegelund @janschouby det vil han næppe være tilfreds med…

Michael Q; @janschouby @klausegelund @StevenVistoftNi Kunne jo være en rolle som talentchef for Fredberg åben nu….

Jan Schouby; @MichaelQureshi @klausegelund @StevenVistoftNi Nope det vil han ikke. Træner eller assistent

Jan Schouby; @MichaelQureshi @klausegelund @StevenVistoftNi Ok Ege. Kom så med dit bud. Jeg siger Morten Wieghorst på mandag. Hva siger du?

Klaus Egelund; @janschouby @MichaelQureshi @StevenVistoftNi Wieghorst … Men han skal først handle af med Swansea forstår jeg. Sportschef også med

Steven V; @klausegelund @janschouby @MichaelQureshi som er ?

Klaus Egelund; @StevenVistoftNi @janschouby en mand der har erfaringer med jobbet 🙂

Steven V; @klausegelund @janschouby du er bare ikke sød. Kom nu schouby teaset den nye træner så de teaser sportchef en 😉

Jan Schouby; @klausegelund @StevenVistoftNi Nu må du fandme stoppe, Ege. Kom så med et regulært bud

Klaus Egelund; @janschouby @StevenVistoftNi Wieghorst cheftræner, jan Laursen sportschef…

Håber det hjælper jer som ikke har kunne finde rundt :)!

Ceres
      Bruger

zytex92 skrev:
      Klaus Egelund; @janschouby @StevenVistoftNi Wieghorst cheftræner, jan Laursen sportschef…

Håber det hjælper jer som ikke har kunne finde rundt :)!

Jan Laursen er ikke fri på markedet… han er en vigtig brik i AKP's sprit-nye fremtidsplaner om at nytænke hele FCN's sportslige setup :

http://www.bold.dk/nyt/AKP-glad-for-Jan-Laursen-comeback

Men nu er Schouby og Klaus Egelund vel heller ikke kendt for at tjekke deres fakta specielt grundigt… så jeg gætter på, at han har hørt rygter om Wieghorst og derfor gætter på Jan Laursen, ud fra en svag erindring om, at han blev sendt på orlov og efterfølgende blev dømt færdig i FCN af sportspressen… men her tog de så grundigt fejl…

Det giver ingen mening, at AKP skulle være villig til at lade Jan Laursen gå på nuværende tidspunkt, hvor han lige har søsat en ny fremtidsplan med Jan Laursen i en hovedrolle… Jeg har heller ikke fantasi til at forestille mig, at bestyrelsen er villig til at bruge millioner på et køb af en sportschef, nu hvor vi skal spinke og spare i 1. Division…
      .

Gill
      Bruger

Ceres skrev:
      Men nu er
      Schouby og Klaus Egelund vel heller ikke kendt for at tjekke deres fakta specielt grundigt… så jeg gætter på, at han har hørt rygter om Wieghorst og derfor gætter på Jan Laursen, ud fra en svag erindring om, at han blev sendt på orlov og efterfølgende blev dømt færdig i FCN af sportspressen… men her tog de så grundigt fejl…

Du opstiller en antagelse og konkluderer på baggrund heraf at de tog fejl. Faktum er, at intet er afgjort endnu, hvorfor din konklusion er invalid.

Jeg har heller ikke fantasi til at forestille mig, at bestyrelsen er villig til at bruge millioner på et køb af en sportschef, nu hvor vi skal spinke og spare i 1. Division….

Hvorfor skulle Jan Laursen koster flere millioner? Hvis han ønsker at skifte til AGF, så kan han vel meddele det til FCN og opsige sin kontrakt. Hvis FCN ikke er villige til at lade ham gå, så må AGF vente til han er fri af sit ansættelsesforhold eller betale en kompensation for at få ham ASAP

Gill
      Bruger

Hvad angår den kommende træner, så har jeg overordentlig svært ved at forestille mig, at Morten Wieghorst skulle være interesseret i jobbet som træner i AGF. Havde AGF overlevet i Superligaen, ville jeg være bare en smule tilbøjelig til at tro på rygtet, men med tilværelsen i 1. Division synes det at være utopisk.

Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Johnny Mølby får tjansen. Han er en kompetent træner, som var meget vellidt i sin periode som assistent i klubben. Det kan godt være at han ikke er det sexede valg og med alle de rygter der florerer blandt journalisterne og har på siden, så vil det sikkert skuffe mange fans. Men AGF har ikke bragt sig i en favorabel position med nedrykningen in mente, og derfor må mulighederne for at hente en stor kapacitet ind, alt andet lige, være væsentligt forringet.

agfer
      Bruger

Med hensyn til Mølby var der i starten her i Horsens stor tilfredshed med ham blandt både klubfolk og fans, men især i år er der en voksende utilfredshed, også blandt klubfolk tæt på ham selv. Kritikken går mest på, at han ikke kan engagere spillerne – at han er alt for passiv og ikke ændrer noget, hverken på spillet, blandt spillerne eller af egen adfærd uanset holdet er ved at tabe. Står passivt med armene over kors, uden at foretrække en mine.

En kilde her i Horsens siger, at BSN havde lavet en underhåndsaftale med Mølby om trænerjobbet i AGF, men da BSN blev fyret, ja så bortfaldt aftalen, da den kun eksisterede mellem BSN og Mølby. Min kilde har ikke kendskab til, at andre end BSN fra AGF har haft kontakt til Mølby. Men uanset kilden er tæt på Mølby selv udelukker det jo ikke 100%, at andre fra klubben efter BSNs fyring har kontaktet Mølby. Desværre efter min mening, for jeg ønsker absolut ikke Mølby til.klubben. Han har skuffet i Horsens, hvor han har haft en ok trup til 1. Division, og jeg synes kritikerne her i Horsens har ret i deres kritik af hans indsats.

Ceres
      Bruger

Gill skrev:

Ceres skrev:
      Men nu er
      Schouby og Klaus Egelund vel heller ikke kendt for at tjekke deres fakta specielt grundigt… så jeg gætter på, at han har hørt rygter om Wieghorst og derfor gætter på Jan Laursen, ud fra en svag erindring om, at han blev sendt på orlov og efterfølgende blev dømt færdig i FCN af sportspressen… men her tog de så grundigt fejl…

Du opstiller en antagelse og konkluderer på baggrund heraf at de tog fejl. Faktum er, at intet er afgjort endnu, hvorfor din konklusion er invalid.

Hvor ser du en konklution i mit indlæg ?… jeg skriver at jeg [u]gætter[/u] på hvordan Klaus Egelund har strikket sit rygte sammen… den sidste linje omhander den sportspresse som havde dømt Jan Laursen færdig i FCN … for de tog grundigt fejl…

Gill skrev:

Ceres skrev:
      Jeg har heller ikke fantasi til at forestille mig, at bestyrelsen er villig til at bruge millioner på et køb af en sportschef, nu hvor vi skal spinke og spare i 1. Division….

Hvorfor skulle Jan Laursen koster flere millioner? Hvis han ønsker at skifte til AGF, så kan han vel meddele det til FCN og opsige sin kontrakt. Hvis FCN ikke er villige til at lade ham gå, så må AGF vente til han er fri af sit ansættelsesforhold eller betale en kompensation for at få ham ASAP

Nu kender vi jo ikke Jan Laursen's kontraktforhold, men normalt vil en sportschef være ansat på samme vilkår som trænere og spillere (funktionærkontrakter er en sjældenhed i den her sport)… og derfor kan de som udgangspunkt, normalt ikke bare rejse uden at der skal betales en transfer…så hvis han er ansat på almindelige vilkår, så kan AGF ikke engang tilbyde ham et job, uden først at skulle spørge AKP om lov til at forhandle… og siger han nej… så ender sagen der, uden at AKP nødvendigvis behøver at fortælle ham, at har været bud fra AGF.
      .

Alpo
      Bruger

Så kan denne tråd vist godt lukkes. Det ser ud til at vi får Wieghorst som træner. Jeg kan bestemt ikke klage over dette hvis det er rigtig.
      http://www.bold.dk/nyt/Avis-AGF-formaliteter-fra-Wieghorst

madsru
      Bruger

Alpo skrev:
      Så kan denne tråd vist godt lukkes. Det ser ud til at vi får Wieghorst som træner. Jeg kan bestemt ikke klage over dette hvis det er rigtig.
      http://www.bold.dk/nyt/Avis-AGF-formaliteter-fra-Wieghorst

Jeg fatter det virkelig ikke. Hvem fanden afviser Celtic og tager til den danske 1. Division? Men altså hvis han gør det er det fantastisk.

Viser 34 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.