Totaloplevelse?

Forside Fora AGF Totaloplevelse?

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
      Alsgaard
      Bruger

I pausen i gårsdagens kamp mellem AGF og OB, sad jeg og snakkede med et par kammerater om den generelle stemning på stadion.

Vi var alle 3 enige om, at der altså mangler noget på kampdagen, for at det bliver en god oplevelse, og her tænker jeg ikke på spillernes præstation 😉

Sidste år (mener jeg det var) var der forskellige musikalske indslag inden flere kampe, GF Sisters er nedlagt (ændret navn?), og der sker simpelthen ingenting i forbindelse med kampene.

Hvis Århus Elite har en forhåbning om at folk skal underholdes i pausen, så kræver det mere end den ellers meget velfortjente hyldest af Bakken Bears, samt overrækkelse af nogle små erindringsgaver til de spillere, som har spillet forkamp. Der skal simpelthen ske noget på grønsværen, noget som indeholder noget både vokalt og visuelt.

Jeg mener, at en ting som GF Sisters burde være obligatorisk. Ikke fordi jeg har specielt meget lyst til at kigge på unge damer, men i de 15 minutter en pause varer, der sidder man bare og keder sig. Måske finder man nogle kammerater man kan snakke med, men ellers er det sgu jævnt kedeligt.

Hvad mener i Århus Elite skal/kan gøre, for at "underholde" tilskuerne i pausen, når nu spillerne ikke kan gøre det i 1. og 2. halvleg?

Ceres
      Bruger

DeKanIkkeSpilleFodboldAgf skrev:
      De er bare så ringe de hvide. Der er kun en klassespiller på holdet og det er Peter Graulund. De andre ville aldrig komme i betragtning i de andre superligaklubber, måske med undtagelse af Viborg og Lyngby!
      Et helt hold skal skiftes ud, så næste sæson ser også noget mager ud. AGF gør fansene til grin og det har de været de sidste snart 12 år.

Sikke noget vrøvl…

spillere som Steffen Rasmussen, Lumb, Budtz, White og Lucena ville også være fast i startopstillingen på flere af de andre Superliga hold…

Meloveyou
      Bruger

spillere som Steffen Rasmussen, Lumb, Budtz, White og Lucena ville også være fast i startopstillingen på flere af de andre Superliga hold…

Tror nu ikke at du har ret i.. Måske Lucena og Budtz?

Alsgaard
      Bruger

I skriver i den forkerte tråd, gutter.

Budtz4ever
      Bruger

Meloveyou skrev:

Tror nu ikke at du har ret i.. Måske Lucena og Budtz?

Steffen Rasmussen er den tredje, måske endda anden bedste keeper i suppen.. Så jo.. Han vil også..
      Lucena har vist det i esbjerg..
      White kan også.. Hvis han spiller med bedre modspillere vil det blive bedre..
      Lumb er Danmarks største backtalent og vil spille fast på de fleste hold..
      Budtz er bare super og FCK ville hente ham som erstatning for Hangeland, men budet var for lavt for AGF..
      Graulund siger jo også sig selv..

Andre Jensen
      Bruger

Hvis varen i de 2×45 minutter er god nok, så skal folk nok komme på stadion.

Det kan godt være der mangler noget lir i pausen, men jeg mener ikke det er GF-girls.
      Hvis jeg vil se piger der vrider sig, så tager jeg på La Belle, og for mig at se er der ikke meget andet i GF-grirls end det.
      Hvis man interesserer sig for dans, er der da sikkert en hel masse i dem, men det er sjældent det samme publikum der interesserer sig for dans, som også går til fodbold.

Den gode gamle start 90er klassiker Bingo i pausen viljjeg hellere have i pausen 🙂

BenjaminV
      Bruger

Synes helt sikkert at vi skulle have bingoen tilbage.. !!

Lylle
      Bruger

Det kan godt være der mangler noget lir i pausen, men jeg mener ikke det er GF-girls.
      Hvis jeg vil se piger der vrider sig, så tager jeg på La Belle, og for mig at se er der ikke meget andet i GF-grirls end det.

enig .. det har ikke noget med fodbold at gøre og man kunne finde på så meget andet at lave i pausen der kan være mere spændende ..

skyde på mål konkurrence .. bingo.. you name it

Meloveyou
      Bruger

Savner gf-sis 🙁

TopFan
      Bruger

Fuck pauseunderholdning jeg vil se underholdning på banen – og det for man ganske enkelt ikke når spillernes (ikke alle) attitude er som den er i øjeblikket.

Truelsen
      Bruger

Jeg er sgu egentlig ligeglad med, om der er pauseunderholdning. Pausen bruger jeg alligevel altid på at pisse og stå i kø ved øl-boden;)

Hatte
      Bruger

Jeg er enig med Alsgaard i der måske lige mangler de 10 % der gør at det hele klapper. Men hvis stemningen er god, spillet er godt, og vejret prangende så er det i min bog de tre ting der gør at jeg vil huske kampen som ekstraordinær. De fleste af os har vel set langt over hundrede kampe på stadion, derfor er det svært at se hvor det ekstraordnære skal komme fra. Men synes et eller andet spas man kunne side og kigge på, i form af f.eks. dværgkast, eller noget dart, måske flankeret af storskærmene, vil ikke være af vejen.

Kass2k
      Bruger

Enig med Hatte og Alsgaard der måtte godt ske lidt mere – måske kunne man researche på om andre klubber har nogle ting vi kan kopiere?

Ellers er jeg også med på idéen om at begynde at spille underholdende fodbold – dog først efter at vi er sikret overlevelse

CasperT
      Bruger

Er meget enig med Alsgaard. Der mangler noget.

Det er vel et spoergsmaal om at holde stemningen igang under pausen, saa tilskuerne ogsaa er klar til anden halveg, og derfor er det fint med noget a la pigerne, eller i hvert fald noget med musik og larm til. Paa den maade holder man gryden i kog mens folk venter 15 minutter.

AstonVilla
      Bruger

Jeg er helt enig i, der mangler noget mere end bare de 2 x 45 min. fodbold. Jeg kan f.eks. godt tage til en 0-0 kamp i Hamburg men stadig synes, det har været en god oplevelse, fordi der er så meget mere end bare selve kampen. Men en 0-0 kamp i Århus eller et nederlag til AGF bliver altså ikke opvejet af andre ting, for der er ikke noget til at opveje det.

Jeg mener, det er hele oplevelsen ved at komme på stadion, der skal forbedres. Jeg har før nævnt, jeg savner muligheden for at kunne købe billetter via Internettet, og jeg mener, oplevelsen af at købe en vare – fuldstændig som når man køber billetter til biografen, en koncert el.lign. – begynder ved bestilling af billetten.

Dernæst bør man se på hele infrastrukturen omkring stadion. Der er masser af parkeringspladser omkring slottet, travbanen m.v., men sidder man på C-tribunen, er der rigtig langt at gå, fordi man skal hele vejen rundt om stadion. Man kunne med fordel lave en sti, der fører op til indgangen ved C8-C10 – altså bag om tennisbanerne. Og så bør hele området udenom stadion ryddes for lastbiler, handicapbusser, cykler m.v., så der er plads til at få tilskuerne til – og især fra – stadion.

Inde på stadion synes jeg egentlig, der er masser af salgssteder, og med omkring 10.000 tilskuere er køerne ikke uoverskueligt lange, sammenlignet med hvad man oplever andre steder. Derimod kan man forbedre oplevelsen ved at udnytte storskærmene mere, men det kommer forhåbentlig, når man lige får dem kørt ind i hele set uppet omkring kampene. Det er oplagt at vise højdepunkter i pausen og måske også mål m.v. fra tidligere AGF-kampe. Eller portrætter af udvalgte spillere krydret med mål, interviews o.lign. Eller interview og analyse med Peter Sand, Brian Steen el.lign.

Jeg savner ikke GF Sisters. Der gik inflation i cheerleaders på et tidspunkt, og så skulle alle klubber pludselig have det. For mig gør det ikke oplevelsen af en tur på stadion værre eller bedre med dem, men som sagt vil det være et plus med noget mere fodboldrelateret på storskærmene i pausen. Evt. også højdepunkter og interviews kort efter sidste slutfløjt. Så vil nogle måske blive på deres pladser 5-6 min. efter kampen, hvilket også vil lette presset på området omkring stadion, hvor der hurtigt opstår trafikprop, når alle tilskuere skal ud.

ulse2
      Bruger

Synes satme også det var skægt i de goe gamle dage hvor der var bingo i pausen. At se de pisse stive idioter komme stavrende, hoppende over banden, ind til bamse inde på midten, efter 92 numre var blevet råbt op var underholdning i topklasse. Men det må man nok ikke mere mht sikkerhed osv. ellers go ide at genindføre.
      Mener da ihvertilfælde der skal ske et eller andet.

Norden
      Bruger

Det eneste der mangler er mål på banen og høj musik i højtalerne.

I mine øjne er 10 piger der danser 100 m. væk inde midt på banen ikke specielt underholdende. Var faktisk musikken de dansede til der var noget værd(Ikke meget værd, men dog lidt)

Der skal være bingo hvor man kan vinde en trillebør med kødmandsvarer!

Husker også engang enn kamp hvor der i pausen kom 4 lokummer på banen.. se DET var tider!

Replay
      Bruger

Truelsen skrev:
      Jeg er sgu egentlig ligeglad med, om der er pauseunderholdning. Pausen bruger jeg alligevel altid på at pisse og stå i kø ved øl-boden;)

Word 🙂 De burde tilgengæld have folk der går rundt og sælger 🙂 På den måde kan man være endnu mere doven i pausen 🙂

gubbi
      Bruger

Hvad skete der egentlig med de folk der kom op med øl på speakers øvre?

De kunne jo også bare smide tøserne fra LaBelle ind i pausen og underholde os…. Så skal der da nok komme en del unge knejte og kigge:D

Skoven
      Bruger

TH skrev:
      Nu med storskærmene oppe burde der fx komme indslag fra "Ugen der gik i ÅE" (Noget jeg VED der er foreslået ÅE…) Småvideo klip fra fx håndbolden, basketball´en, træningen på Fredensvang eller måske et indslag fra 2 holdets sidste par kampe…
      Eller hvad med et mindre interview med kampens spiller fra sidste hjemmekamp, eller en træner fra en af samarbejdklubberne giver sit bud på en "fremtidens mand" fra hans bette hønsegård…
      Eller klip fra fanklubbens sidste away hvor de mest ædru lige fortæller hvorfor det er så fedt at køre med dem….(ok DEN bliver svær!!!)

Rigtig gode forslag! :k

Jeg stemmer for nogle konkurrencer hvor man inkluderer løbebanen. Vi hader den allesammen og derfor kunne det være smart såfremt man inkluderede den til noget pause-underholdning. Jeg ser gerne eksempelvis fans, sportschefer, sågar maskotter eller lignende der kæmper om ære på den 400 meter lange bane.. B)

Det kunne naturligvis også være mere seriøse stævner arrangeret af Aarhus 1900 der fandt sted. Det ville helt sikkert også glæde dem at løbe foran 10'000 mennesker i stedet for 400 😉

ACDC
      Bruger

Jeg har været i England og se bold et par gange, og jeg mener, der er mange ting, vi kunne lære af dem.
      På Anfield har de deres egen radiostation, som sender live fra stadion op til kampen med blandet, fed musik og Liverpool/fodboldrelaterede indslag. GO IDE!!
      På Craven Cottage (FULHAM – Vi fik LEONS autograf i lørdags (-: ) hænger der storskærme over salgsboderne og toiletdørene, som viser kampen, så man kan følge med når man står i kø. I pausen vises der mål fra de andre kampe i runden. Lidt a la TV2 sport…VIRKELIG GO IDE!!

I det hele taget synes jeg indretningen på stadion har store mangler. Hvor er de blå og hvide farver?? Ligesom på andre stadions, burde der stå AGF med blåt på hvide stolesæder på alle tribuner!!!
      AGF's trofæer skal stå fremme, så vi kan se dem, når vi er på stadion. Billeder og beskrivelser af nye og gamle AGF profiler skal pryde stadion. Alle udendørs og indendørs vægge på stadion skal tapetseres med billeder af kampsituationer, tidligere og nuværende storspillere osv. Kun fantasien sætter grænser!! Og så trænger det hele til noget maling, så vi slipper for at se på det grimme beton og stål!!
      I det hele taget er jeg mere til den måde, man bygger stadions i England på: En kæmpestor tribune i stedet for to små ovenpå hinanden.
      Sidst men ikke mindst: VÆK MED LØBEBANEN!! På Craven Cottage var der også gravet ud til stolerækker, så man sad længere nede end selve græsbanen. Det fungerede fint!!

Der skal være større udvalg i salgsboderne, og de skal ALLE tage dankort!! Lidt mere cafe stemning med med flere forskellige slags kaffe, the, kager, sandwich, øl, vand m.m.m.

Det var mange ting på en gang, men jeg går ud fra, at det er den vej, AGF vil gå, hvis de mener deres ambition om, at blive en stor underholdningskoncern alvorligt.;)

Skoven
      Bruger

ACDC skrev:
      Jeg har været i England og se bold et par gange, og jeg mener, der er mange ting, vi kunne lære af dem.
      På Anfield har de deres egen radiostation, som sender live fra stadion op til kampen med blandet, fed musik og Liverpool/fodboldrelaterede indslag. GO IDE!!
      På Craven Cottage (FULHAM – Vi fik LEONS autograf i lørdags (-: ) hænger der storskærme over salgsboderne og toiletdørene, som viser kampen, så man kan følge med når man står i kø. I pausen vises der mål fra de andre kampe i runden. Lidt a la TV2 sport…VIRKELIG GO IDE!!

I det hele taget synes jeg indretningen på stadion har store mangler. Hvor er de blå og hvide farver?? Ligesom på andre stadions, burde der stå AGF med blåt på hvide stolesæder på alle tribuner!!!
      AGF's trofæer skal stå fremme, så vi kan se dem, når vi er på stadion. Billeder og beskrivelser af nye og gamle AGF profiler skal pryde stadion. Alle udendørs og indendørs vægge på stadion skal tapetseres med billeder af kampsituationer, tidligere og nuværende storspillere osv. Kun fantasien sætter grænser!! Og så trænger det hele til noget maling, så vi slipper for at se på det grimme beton og stål!!
      I det hele taget er jeg mere til den måde, man bygger stadions i England på: En kæmpestor tribune i stedet for to små ovenpå hinanden.
      Sidst men ikke mindst: VÆK MED LØBEBANEN!! På Craven Cottage var der også gravet ud til stolerækker, så man sad længere nede end selve græsbanen. Det fungerede fint!!

Der skal være større udvalg i salgsboderne, og de skal ALLE tage dankort!! Lidt mere cafe stemning med med flere forskellige slags kaffe, the, kager, sandwich, øl, vand m.m.m.

Det var mange ting på en gang, men jeg går ud fra, at det er den vej, AGF vil gå, hvis de mener deres ambition om, at blive en stor underholdningskoncern alvorligt.;)

Tror du har ret, men hold da op hvor er der bare langt til at noget-som-helst af det du foreslår. Det eneste man "hurtigt" kunne implementere er dankortet, og et større udvalg. Det kunne være rimeligt at arbejde mod. Eventuelt også skærmene ved boderne, det lyder også ret cool men så skal der lige laves noget aftale med Viasat om hvordan man kann sende et signal til skærmene. Et signal der ikke viser tvivlsomme situationer i slow men som viser kampen live..

Angående stadionet så kan vi vel godt glemme det meste. Det er skide gode idéer men tror bare ikke at det er noget man skal håbe på. Det er vildt dyrt at grave løbebanen væk. Billederne er en fede feature men tror bare at det ødelægger muligheden for at leje NRGi Park ud..

agfgas
      Bruger

tja alle atletik udøverne vil nok også være pænt sure hvis de ikke kan afholde deres Aarhus games eller hvad det hedder på stadion ??

ACDC
      Bruger

Du har nok desværre ret, Skoven /-:, men det der med at være jubel-optimist og håbe til det sidste er vel efterhånden bare blevet en fast del af det at være AGF fan…hehe (-;

Jeg er iøvrigt også enig ide ting TH skriver!!

AGF Horsens
      Bruger

Jeg synes faktisk udvalget i boderne er bedre på Aarhus Stadion, end så mange andre steder.

Vi har f.eks en Cocio bod med varme drikke, det kan kvinderne godt lide.

Så også en Cult bod i lørdags, det finder du ikke mange andre steder, ja det smager godt nok også ulækkert, men alligevel.

Nu skal man også kigge på hvor mange tilskuere vi har. Godt nok kan vi for det meste prale af 10.000, men det ikke det tre dobbelte, som de har i England. Jo flere tilskuere – jo større udvalg.

Hvis der også skulle være sandwich osv. ville spildprocenten stige til vejrs, så det var svært at tjene gode penge, som det først og fremmest drejer sig om.

Jeg må indrømme at pause underholdning ikke siger mig en dyt. Pausen bruger man til lige at få strækt sig, tisset af, og så lige få evalueret elendighederne på banenB)

Viser 24 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.