To år mere til Jimmy Høyer

Forside Fora AGF To år mere til Jimmy Høyer

Viser 28 svartråde
  • Forfatter
      C-Larsen
      Bruger

http://www.agf.co.dk/

hva synes i om det ?

ThePope
      Bruger

Jeg synes det er fint, men der findes nogle som har Jimmy som deres hadespiller ….

Han giver 100% til træning og på banen, og er en fightertype … så tilykke herfra til Jimmy.

dhnd
      Bruger

Jeg forstår heller ikke lige, hvorfor det er ham man forlænger med. Så havde jeg hellere set, at man valgte K. Kure.. Meeen det må jo betyde, at staben tror på ham, så det bliver spændende at følge ham i næste sæson.. B)

ThePope skrev:
      men der findes nogle som har Jimmy som deres hadespiller ….

sådan tror jeg det er med alle spillere, der findes nogen som er utilfreds ligemeget hvor hårdt de kæmper..

Men for at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål kan jeg ikke fatte hvorfor vi forlænger med ham. vi er dækket godt ind på den back med krabbe og sarr og de er begge før ham i rækken.. men hvis han ikke skal have for meget i løn, og er indstillet på at spille i DS er det fint med mig..

HjortH
      Bruger

@dhnd: K. Kure er ikke back, han er helt væk på den plads.

Jeg har skrevet før at jeg ikke er den store tilhænger af en type som Høyer. Men efter at ha' set ham i de sidste par kampe har jeg ændret mening. Han fighter sgu for sagen og vil være med til at Sarr og Krabbe skal kæmpe mere til træning…kamp om pladserne, det er løsningen.

dhnd
      Bruger

@HjortH .. Jeg synes så, at han er mere back end center. Men det er jo smag og behag. Synes ikke Kures hovedspil er godt nok til en central plads i forsvar. Men det er bare min mening.

HjortH
      Bruger

Jeg synes slet ikke at K. Kure er go' nok til 1. div.

Smag og behag som du jo selv siger…:D

MTAC.nu
      Bruger

Jeg syntes bestemt at Jimmy Høyer har fortjent en forlængelse. Han har gjort det fornuftigt, og vi skal bibeholde noget af vores bredde.

Jeg er udemærket klar over han ikke bliver en af vores markante spillere, som stabilt og solidt arbejdskraft får vi også brug for.

ForeverAGF skrev:
      Jeg syntes bestemt at Jimmy Høyer har fortjent en forlængelse. Han har gjort det fornuftigt, og vi skal bibeholde noget af vores bredde.

Jeg er udemærket klar over han ikke bliver en af vores markante spillere, som stabilt og solidt arbejdskraft får vi også brug for.

Brian.. Du er sku en klog mand, og jeg kan kun sige 'Jeg er enig'

Lass_Go
      Bruger

Enig med ForeverAGF.

Mener faktisk, kritikken af forlængelsen med Jimmy er endnu et udtryk for den fejlopfattelse, som stadig præger stemningen omkring AGF. Vi er jo IKKE en klub, som kun har plads til profiler. Det er FCK og Brøndby vel dårligt nok. Vi kan ikke undvære de mindre markante typer, som bare gør deres arbejde. Hver gang.

Granda
      Bruger

Nu har klubben meldt ud at de ville skære spillertuppen ned fra 29 til godt 20, og så hjælper det jo ikke at vi kun smider de bedste drenge på porten; George, Tobias o.lign. .

Det kan ikke passe at en spiller som Jimmy "risom" Høyer, kan tilspille sig en nykontrakt, når han kun spiller få kampe, og er tredjevalg på hans position.

Ja, han er billig, men elendig..

/ Risom på porten

C-Larsen
      Bruger

Ville hellere have beholdt K. Kure…

Synes Høyer er ringe, ja ok. han prøver at fighte, men er langsom og usikker :s

Snitten
      Bruger

Jeg forstår simpelt hen ikke dem der blander K. Kure ind i det her…. De to spiller jo ikke samme plads, men vi kan selvfølgelig også bare lave et hold, der udelukkende består af midterforsvarer, og se om vi så kan få lukket af nede bagved….

Det er en OM'er !! 😉

MTAC.nu
      Bruger

@Granda: Jeg syntes bestemt at George slet ikke har vist noget der berettiger til at vi skal beholde ham i dette forår. Han har været uskarp og syntes derfor med rette at han skulle væk.

Grahn er ikke smuttet endnu.

Granda
      Bruger

@foreverAGF

Men du mener altså at Jimmy høyer har vist at han er berttiger sig til en plads??

Ved godt Grahn ikke er smuttet ENDNU, men det gør han jo med 97% sikkerhed

HjortH
      Bruger

Det er altså morsomt som folk herinde mener de er bedre kvalificeret til at bedømme spillerne end træneren og sportschefen [lol]

Og lad nu være med at føle jer truffet for efterfølgende at svine undertegnede…jeg siger blot min mening 😉

Granda
      Bruger

@HjortH
      Hvad er et debatforum til? en debat består vel af flere forskellige holdninger..
      Har AGF udelukkende truffet de rigtige beslutninger de sidste 10 år?
      Det er derfor vi i øjeblikket drømmer om oprykning til superligaen istedet for at drømme om mesterskaber, af den simple grund, vi har altid truffet de rigtige beslutninger, eller hvad?

Mener du personligt at BSN & Ove har truffet de rigtige valg?

Skulle J. Rasmussen ikke ha spillet i foråret?
      Efter manges mening, JO.. Men Ove sagde nej. Hvilket han så småt har indset, var den forkerte beslutning af ham.

Så dit indlæg er vist en Om' er, hr. hjortB)

arsenal
      Bruger

han fighter men er bare ikke gode nok. nogle personer bliver aldrig gode fodboldspillere, deriblandt høyer…at sige man vil satse på ungdommen og forlænge med høyer???…han er ikke fremtiden, manden har ikke meget rutine fra aarhus fremads 2.div hold…medmindre han spiller gratis så jeg ingen grund til at forlænge….ærgelig disposition af BSN, men det vidner måske om at de økonomiske midler bare ikke er til rådighed..:(:(

HjortH
      Bruger

Granda skrev:

Skulle J. Rasmussen ikke ha spillet i foråret?
      Efter manges mening, JO.. Men Ove sagde nej. Hvilket han så småt har indset, var den forkerte beslutning af ham.

Så dit indlæg er vist en Om' er, hr. hjortB)

Jamen Granda dog 🙂 Igen antyder du jo at du ved mere om spillerne end træneren gør. Har Ove indset at han skulle ha' brugt Jacob Rasmussen? Hvor faen har du det fra? JR er da så langt væk fra holdet som han kan komme p.t. Nu taler han jo selv om udlandet…

Jeg har stadig tiltro til Ove P, hvilket de fleste herinde også har.

M.h.t. Jimmy så lad os give ham en chance i 1. div.

HvedeKim
      Bruger

Synes heller ikke at Høyer er den bedste eller mest stabile spiller, men han er nede på jorden og kæmper i det mindste altid, selvom han måske ikke altid er lige god… Så forlængelsen er okay. Jeg jubler ikke, men jeg bander heller ikke over den.
      Og hvis vi sammenligner med George, som der blev lidt tidligere i debatten: Synes han har vist i efteråret at han sagtens kunne være angriber i AGF, mens det gik knapt så godt i foråret. Forskellen på ham og Høyer er at Høyer ville være kontraktfri hvis det var, mens vi faktisk har tjent et par 100.000 på George (Sådan som jeg kan regne det ud…) 😉

magmil2
      Bruger

Jeg synes egentlig, at det er fint nok med den forlængelse. Man kan ikke overlade kampen om højre back-pladsen til to 18-årige (er de ikke begge det?) gutter. Om Høyer så endda kan rykkes frem på midtbanen, som det tidligere har været nævnt, ved jeg ikke rigtigt.

Budtz4ever
      Bruger

det er vel fint.. ikke den bedste spiller i verden men alligevel!!! jeg ville nu ikke have gjort det…

Aller
      Bruger

HjortH skrev:
      JR er da så langt væk fra holdet som han kan komme p.t. Nu taler han jo selv om udlandet…

Næ, det er han da ikke. Han har jo tværtimod spillet Viasat Cup for os, så er han da stadig med på holdet.

Og i øvrigt så taler ALLE spillere om udlandet. Det er bare ikke alle der kommer derud og spille.

RasmusT
      Admin

Altså Høyer kan TO ting!!

1. At losse bolden frem..
      2. At losse bolden frem til en modspiller..

Han er ring og skal ikke være på holdet..

Mht. Ove P.. Jamen efter min mening har han ikke brugt de bedste 11 i den her halv sæson.. Hvis ikke vi ligger nr 1 eller 2 til julepausen jamen så vil jeg sige at Ove har gjort mere skade end gavn..

HjortH
      Bruger

Aller, at Jacob har spillet Visat cup siger intet om hvor han står i forhold til næste sæson. Vi har altså brugt både Christer og Henriksson som er væk fra klubben snart, så den turnering kan du ikke bruge til noget.

Og ja, alle spillere vil gerne til udlandet…jeg mener bare at JR godt ved at han ikke har den store chance for spilletid i AGF….derfor siger han den slags nu. Har jeg ikke skrevet det tydeligt nok?

HjortH
      Bruger

Og iøvrigt gjorde Høyer det ok igår…han bliver fast mand på Danmarksserie holdet 😉

dittmann
      Bruger

Det er klart noget lort.. Han er pisse dårlig, og så synes jeg at man skulle give de unge chancen i steden for en der ikke engeng kan spille fodbold..

wwweskapedk
      Bruger

Jeg synes virkelig at mange herinde har en fuldstændig fejlopfattelse af Jimmy Høyer kvaliteter – i klubben som på banen.
      m
      Hans kvaliteter på banen er der mange som har sat et negativt fokus på, men det er da lidt pudsigt at man både kritiserer hans kvaliteter og samtidig ytrer, at han ikke har spillet nok kampe i suppen?

Hvis i vidste hvor meget glæde og motivation denne mand spreder i truppen, så ville i hellere end gerne beholde ham i klubben – også selvom han skulle være langtidsskadet.

Jeg kan sagtens udpinsle Høyers kvaliteter på banen – men hvorfor? Fordi jeg har fulgt han, og mange andre divisionsspillere i flere år.

Hans kvaliteter er helt klart hans hurtighed på kortere distance, hans fightervilje, hans teknik – og helt sikkert hans boldbehandling. Der er kun én i AGF, som lægger et bedre indlæg end Høyer – og det er Lindrup. Tilmed er Høyer utrolig stabil – spilleder faktisk 52 kampe i træk for FC Aarhus. Prøv find nogle spillere i divisionerne som har gjort det samme?

Hans svagheder er, at hans defensive kvaliteter ikke er gode, samt er hans højde og mindre gode hovedstødsspil.

Men vi kan vel alle blive enige om, at det er svært at aflæse små robuste spilleres formåen – bare se Tøfting. De to spillere minder meget om hinanden i fysik, og ligner tilmed begge en sæk kartofler på banen når de bevæger sig. Nogle Quark- typer (Valhalla).

I snakker tilmed om, at Høyer ikke kan spille Krabbe og Sarr af holdet, men så vidt jeg husker, så har Høyer da ikke kun spillet højre back i AGF? Jeg ved at manden kan spille højre back, højre midt og venstre midt.

Det er fint, at vi ikke alle kan være enige, men jeg synes ærlig talt, at mange af kommentarerne i denne debat har været meget uholdbare, og har mest givet mig et indtryk af manglende indsigt i fodboldkvaliteter.

Nej, Høyer bliver måske ikke Grahn eller Tøfting – men han er guld værd for klubben.

Python
      Bruger

Vil også godt melde min støtte til Høyer. Vel er han ingen Zidane rent teknisk, men det er sgu en nydelse at se en mand som giver sig 100% HVER gang!

Desuden mener jeg at hvis man ser på AGF's historie mht til backs, så er Høyer et skridt fremad – vi har sgu haft virkelig mange elendige spillere på backpladserne de seneste par år!

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.