Til Århus Elites Bestyrelse

Forside Fora AGF Til Århus Elites Bestyrelse

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      Jarx Furmore
      Bruger

Kære bestyrelse.
      Fyr træneren, fyr sportschefen og fyr direktøren.
      At man kan tillade sig at falde tilbage til tidligere tiders arrogance, efter efter et par sæsoner, hvor Ove P. med besvær fik banket lidt ydmyghed ind i truppen, så er vi tilbage til Søren Åkeby og diverse andre trænere i 90'erne, hvor vi absolut skulle vinde guld og derfor anså kampe mod alle andre end FCK, Brøndby, OB og AaB som spild af tid, hvorfor vi altid endte på en 10. plads.
      At man ikke lærte noget af sidste nedrykning, er jo hjerteskærende at se. Hvor er realitetssansen, hvor er evnen til at holde bare et ben på jorden?
      For helvede jeg brækker mig over den akkumulerede inkompetence i den organisation. Er det mon et ansættelseskrav?

Hørt!

Det må være pinligt at være SÅ dårlig til sit job – og samtidig selvindbilsk.

Michael76
      Bruger

De kan starte med at fyre målmanden også. Han har nærmest været ikke-eksisterende ved dødbolde i hele denne sæson. Samtidig har han ofte være ude med hård kritik af angriberne, som han ikke mente scorede nok mål. Han kunne jo selv være gået forrest ved at redde nogle flere bolde.

Kombinationen af en ringe målmand (som af uransagelige grunde er gjort til anfører) og sportschefens udlejning af Nando har kostet denne nedrykning.

Fanoe
      Bruger

Hmm hvad med en ny ledelse som ikke har en gennemsnits alder på 80.. kunne være en god start.

BergMania
      Bruger

AGF er kraftdælme den mest nedern klub man har valgt at holde med..

Så meget for den livstil!

Når fede mennesker kan ændrer deres livstil, så kan jeg også

Inhabil AGF ledelse og trænerestab

Lylle
      Bruger

Hørt, ny start tak!

warnerbe
      Bruger

Kære bestyrelse

Behold træneren, sportschefen og bestyrelsen.
      Ryk sammen, tro på det, sælg guldklumperne, så vi klarer de økonomiske skær (JP, DW, BF og enten DT eller MH), og så skal vi bare tilbage i ligaen med det samme. Ansæt lige en mand med speciale i dødbolde og forlæng med Cagara.

Nu har vi ladet tårene trille i 10 min, men det ændrer ikke noget. Se fremad!!

PS: Vi kan også bare gøre som der bliver foreslået i denne tråd, og så gør vi som vi har gjort de sidste 14 år, hvilket jo gang på gang har vist sig rigtig godt…… ikke sandt??

Er det egentlig ikke fodboldhistorie, vi har skrevet her i dag?

Jeg mindes ikke et hold i nogen liga, der er fået så kraftigt ned. Læg dertil den ene sindssyge (for at bruge en populær fodboldterm) udmelding efter den anden om storhed, dreamteam, 3. pladser, osv.

Til bestyrelsen, Jan Christensen, Brian Steen Nielsen, Erik Rasmussen og spillerne: I har sammen lavet et stykke arbejde i denne her sæson, der måske er uden fortilfælde internationalt set.

Anonym

Fyr BSN og ALLE 3 trænere. Fyr Steffen, Krabbe, Gjesing

Sælg Jakob Poulsen, Feilhaber, dioh

Byg et nyt hold op omkring kasper Poulsen, Sloth, Stefan P og Devdariani

Glæder mig i øvrigt til at høre planen for at undgå konkurs..

Ceres
      Bruger

Ja lad os da endelig fyre BSN, som er den eneste der har bevist, at han kan tjene penge til klubben ved salg af spillere…

….. så det sker selvfølgelig ikke, for så dumme er ledelsen trods alt ikke… uden BSN viller der ikke være nogle profiler de kan pantsætte for at redde økonomien.

chilli
      Bruger

[i]Til bestyrelsen, Jan Christensen, Brian Steen Nielsen, Erik Rasmussen og spillerne: I har sammen lavet et stykke arbejde i denne her sæson, der måske er uden fortilfælde internationalt set.[/i]

Helt på linie, det her er isoleret set ikke nogen katastrofe. Men set over hele sæsonen, er det helt forrykt, og KATASTROFALT af alle i om omkring holdet.

Anonym

Hvor mange penge er det liiige der er tjent til klubben.. Vi må have et af de suverænt største lønbudgetter, hvilket tvinger os til at skulle sælge spillere for 15-20 mil hvert halve år.

Det synes jeg virker som en uholdbar måde at køre en forretning på. Helt ærligt har jeg ikke indsigt til at skulle sige hvem der har ansvar for hvad og hvem der skal fyres. Men et scenarie hvor alle blir i klubben er ikke realistisk, så går vi konkurs i løbet af 2 måneder..

Theile
      Bruger

Det er Eriks ansvar og ikke andres.
      Han har fyldt spillerne med at de var superstjerner og derfor har INGEN af dem kunne se alvoren i øjnene.
      Det er simpelthen en katastrofe.
      Krabbe og Povlsen var de eneste der fightede for sagen idag.
      Ud med: Dan T, skræmmende opdækning og evner med bolden ejer han ikke
      Howard, fuldstændig det samme
      Poulsen, vi skal tjene på ham
      Benny, samme
      Dioh, samme
      Nando, samme.

ERIK ER EN KATASTROFE! KAN IKKE KLARE DET

Ceres
      Bruger

forzagf skrev:
      Hvor mange penge er det liiige der er tjent til klubben.. Vi må have et af de suverænt største lønbudgetter, hvilket tvinger os til at skulle sælge spillere for 15-20 mil hvert halve år.

Vores spillerbudget var det 3. største i Superligaen før BSN blev ansat… nu er det til omkring en 7-plads i ligaen, så BSN har været ansat til at finde drastiske besparelser og sælge spillere med fortjeneste, hvilket han har gjort bedre end forventet, med så små midler… desværre har vi haft en ledelse og træner der har haft urealistiske ambitioner.
      .

xhxn
      Bruger

Ceres skrev:

forzagf skrev:

Vores spillerbudget var det 3. største i Superligaen før BSN blev ansat… nu er det til omkring en 7-plads i ligaen, så BSN har været ansat til at finde drastiske besparelser og sælge spillere med fortjeneste, hvilket han har gjort bedre end forventet, med så små midler… desværre har vi haft en ledelse og træner der har haft urealistiske ambitioner.
      .[/quote

AGF's spillerbudget det 3. største før BSN blev ansat…. Er det noget du lige kan dokumentere – synes det virker helt vildt. Jeg ville have ment vi havde det 8-10. største budget….

Jarx Furmore
      Bruger

@warnerbe Vi var jo netop igang med at rette op på tingene under OP. Det så faktisk ud til at vi havde lært af 10 års nedtur. Og det er der filmen hopper af.
      Vi har (og havde) ikke en grundstamme af spillere, med mange kampe sammen, der kunne muliggøre en venden tilbage til toppen af dansk fodbold. Alligevel ansætter man en træner, der vil spille topfodbold og har nogle glimrende kvaliteter som træner. Han (ER) er bare ikke rette mand på rette sted i rette tid.
      Kulturen i AGF er stadig, at man er et tophold, men der er ikke en kultur, der siger at man skal arbejde stenhårdt i alle kampe. Kampen mod bundholdene (dvs. vore direkte konkurenter) er blevet noget der skulle overståes, så man kunne slå til mod de store hold (som man mentalt mente man skulle måle sig med). Dette formåede OP at ændre en smule på og derfor skulle han have haft et par år mere, inden vi hentede en ER.
      Jeg har været med længe. Jeg har været på stadion, hvor øllet blev til slushice, Jeg har råbt Rasmussen, efter samtlige spilleres navne under navne opråbet, i en bizar kollektiv sarkasme og jeg vil stadigvæk følge dem, selvom de så rykker ned i Danmarksserien.
      Men jeg er forbandet på klubben. De har ikke taget ved lære, de har ikke ændret sig eller deres måde at se klubben på. DET er inkompetence. Vi har brug for en OP type, der kan give holdet stabilitet og ændre på mentaliteten.
      BSN har haft mange år til at opbygge en solid base af spillere, det har han ikke formået. Se bare på hvor mange 100 kamps jubilarer vi har…

Pedersen
      Bruger

Nogen må fyres, det står i hvert fald helt klart…:@

hvilken helt enorm og utilgivelig skuffelse der er leveret fra AGF og staben:(

Friedrichsen
      Bruger

Tænk sig, alligevel, at alle de negative stereotyper som bliver spyet ud af hadefulde fans fra øvrige klubber, er nået ind til vores egne fans og at de derudover giver spillerne skylden for få egne fans hovmod.

Jeg kan ikke se hvorfor Erik, BSN og direktøren skal have skylden for et skadeshelvede af en anden verden. Ja, det er deres opgave at sammensætte den optimale trup, men de har bare ikke haft midlerne og mulighederne.

Med vores nedrykning opstår denne mulighed. Lad os bygge et hold op, omkring en stærk stamme og når vi er tilbage i superligaen, vil vi være styrket, forhåbentligt er det nok til bedre resultater.

Kima
      Bruger

Yep forfra tilbage til de gamle dyder som hårdt arbejde og fight…så til helvede med det "polerede offensive" fissefodbold vi har set det sidste 1,5 år…facts det dur jo ikke i AGF lige nu, måske om 5-10år, det der skal til nu er stabilitet og benhårdt arbejde, så skaf spillere og en træner der passer til den profil, og som vægter points og resultater over spillestil.

Så skal der vaskes hænder og renses ud! 😀

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.