Tifo til de nye..

Forside Fora AGF Tifo til de nye..

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      night-fox
      Bruger

Hej…
      jeg har tænkt lidt på om der ikk bliver lavet en fed tifo til Ove P. Peter G.og alle de andre nye profiler der er ankommet i AGF….det er ihværtfald fortjæner syntes jeg… Især ove P da han havde andre tilbud men valgte AGF det er stort syntes jeg…!!!

Peter G havde også andre tilbud, men valgte AGF…

Men fin ide! Ellers en masse sang! 🙂

night-fox
      Bruger

Ja sorry…havde ikk tænkt over…
      jeg syntes bare at os i Galehuset er glade for at ha dem på holdet igen og ønske dem velkomne…:)

night-fox
      Bruger

Jep det var det jeg tænkte…ved du om der er blevet lavet nogen sange til ove p eller graulund…:)

Nu var der nogle der skrev (inkl mig selv) at vi skulle lave et banner til Tøffe hvor der stod "velkommen hjem" når AGF møde Randers i næste sæson. Så tænkte jeg om man ikke kunne lave det til Graulund? "velkommen hjem Graulund" . Jeg ved at han ikke har spillet så længe som tøffe har i GF, men han har vel samme værdighed !

night-fox
      Bruger

Jo det syntes jog også er en federe ide for tøffe er jo ikk kommet hjem han kommer på besøg efter min mening..

Men det er nu stadig her Tøffe har spillet størstedelen af sine fodbolddage , men tilbage til emnet !

night-fox
      Bruger

Jep kan self. godt se hva du mener men så ska man vel hellere lave et med

"tøffe tak for alt!

eller noget….men tilbage til emnet

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.