Tifo til de nye..
- Dette emne har 7 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 16 år, 4 måneder siden af .
Viser 7 svartråde
Viser 7 svartråde
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Hej…
jeg har tænkt lidt på om der ikk bliver lavet en fed tifo til Ove P. Peter G.og alle de andre nye profiler der er ankommet i AGF….det er ihværtfald fortjæner syntes jeg… Især ove P da han havde andre tilbud men valgte AGF det er stort syntes jeg…!!!
Peter G havde også andre tilbud, men valgte AGF…
Men fin ide! Ellers en masse sang! 🙂
Ja sorry…havde ikk tænkt over…
jeg syntes bare at os i Galehuset er glade for at ha dem på holdet igen og ønske dem velkomne…:)
Jep det var det jeg tænkte…ved du om der er blevet lavet nogen sange til ove p eller graulund…:)
Nu var der nogle der skrev (inkl mig selv) at vi skulle lave et banner til Tøffe hvor der stod "velkommen hjem" når AGF møde Randers i næste sæson. Så tænkte jeg om man ikke kunne lave det til Graulund? "velkommen hjem Graulund" . Jeg ved at han ikke har spillet så længe som tøffe har i GF, men han har vel samme værdighed !
Jo det syntes jog også er en federe ide for tøffe er jo ikk kommet hjem han kommer på besøg efter min mening..
Men det er nu stadig her Tøffe har spillet størstedelen af sine fodbolddage , men tilbage til emnet !
Jep kan self. godt se hva du mener men så ska man vel hellere lave et med
"tøffe tak for alt!
eller noget….men tilbage til emnet
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?
|