Take it easy

Forside Fora AGF Take it easy

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      Hatte
      Bruger

Hej

Jeg synes der går så meget snak om, hvem skal GF købe, og hvem skal de sælge.
      Jeg mener at GF faktisk kun skal gøre en handel og det er på h. back, hvis BSN skovler spiller til klubben, sker det der altid sker, det er ikke spillet ordentligt sammen, og så næste transfervindue åbner kommer der fem nye, også kan vi starte forfra.

Jeg mener at holdet er godt, en for en, men der skal proppes noget figth og indstilling ind i de hvide.

MTAC.nu
      Bruger

Hvis vi skal holde os til en spiller mener jeg nu også venstre back er oplagt, men hva med en målmand.

Det eneste problem jeg ser ved at købe en venstre back er at Anders Kure ikke udvikler sig så hurtigt på 2. holdet. Ã.keby og BSN må åbenbart se et talent i den unge spiller, så det må næsten være kampe han bliver bedre af. Han er jo en god fodboldspiller, han mangler bare hurtighed og kropsstyrke, og vigtigts af alt mod og selvtillid.

Hatte
      Bruger

Ja det er et godt spørgsmål, men kan Henrik Bundgaard ikke bruges, ellers så henter vi sku da bare en billig polak eller russer.:|:):)

Hatte skrev:
      Ja det er et godt spørgsmål, men kan Henrik Bundgaard ikke bruges, ellers så henter vi sku da bare en billig polak eller russer.:|:):)

En ny målmand må have første prioritet…..Og jeg tror som ikke, at Hatte har ret i, at vi bare skal have en eller anden sekunda målmand. Jeg synes bestemt ikke at Steffen har gjort det godt nok set over alle kampene i foråret…..Jeg ved ikke hvad han hæver i løn pr. mdr. men jeg håber så sandelig der er råd til en profil alá Karim Zaza….
      AGF mangler en klassemålmand, som jeg faktisk ikke mener klubben har haft siden Windfeld…(tja måske Boye i perioder). Det må være første prioritet…Derefter synes jeg er rigtigt at der mangler en back…..+ eventuelt en solid defensiv midtbanespiller……Alá BSN/Tøffe/Graversen…En der slagter igennem og ikke er bange for at ligge på grænsen til det røde kort i hver kamp…..Dem har vi altså ikke mange af pt….!

Hatte
      Bruger

Jeg vil da også gerne have sådan en der tackler igennem, men du henter altså ikke en udefra til det, det skal være en der har følser for klubben ligesom BSN og tøffe havde.
      Du kan ikke bare få en spiller som bare slagter igennem, i øvrigt synes jeg da godt om ideen med Karim Zaza

Sopy
      Bruger

Peter Skov er måske ikke så god i luften men er en stabil målmand og kan i hvert fald bruges i lige konkurrence mellem ham og Steffen… Det vil holde Steffen skarp, da han hele tiden har en der puster ham i nakken… Synes nemlig tydeligt at man kunne se i Viborg kampen ved nr. 2 mål at han ikke er helt skarp… (hmmm måske tømmermænd;))

Desuden kan Steffen så høste af de erfaringer, som Peter Skov har…

Hatte
      Bruger

Jamen tror du P. skov vil spille for GF, han er jo nok ikke hel billig

Hatte
      Bruger

:|:| Håber Bsn kan spejde en god ind, men jeg synes ikke en god keeper har første priotet.

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?