fbpx

Tak til Keld

Forside Fora AGF Tak til Keld

Viser 18 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Håber han lytter til alle sine trænere da.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80405

grind88
      Bruger

Håber sgu også han forlænger og blir skudt af om 2 år. Alt for mange kommer til at sidde og hænge på bænken, hvis de ryger afsted for tidligt.

Vantage
      Bruger

I denne forbindelse er en forlængelse netop nøglen. Hvis ikke Lumb vil forlænge kan man ligeså godt få ham skudt afsted, så man ikke ender med en Zimling-sag, hvor et kæmpe salgsobjekt ryger for alt for lidt.

Fanoe
      Bruger

Tja det kender vi jo alt for godt i gf. Det med ikke at få penge for talenterne.

smd
      Bruger

Tja hvis GF kan score 15+ mill. og Lumb en månedsløn på 500.000,- så tror jeg han som mange andre bliver skudt alt for tidligt afsted.

Yalle
      Bruger

Fanoe skrev:
      Tja det kender vi jo alt for godt i gf. Det med ikke at få penge for talenterne.

Det lykkedes da fint med Duncan, Leon og Tullberg 😉

Fanoe
      Bruger

Yalle skrev:

Fanoe skrev:

Det lykkedes da fint med Duncan, Leon og Tullberg 😉

Jeg tænker på længere tilbage. Dengang med Thorninger og et par andre

sandholt
      Bruger

ja fuckerne er allerede begyndt at drømme om Lumb på sidelinien http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=30730

…… Men glemt det han er ægte hvid…….

Fanoe
      Bruger

puha vil da blive meget skuffet hvis der var en hvid der røg til fck.. fatter ikke dem der vil spille i den købe klub.

Sylvester
      Bruger

Tror faktisk han venter hvilket også er optimalt for AGF og lumb..
      AGF har en udemærket dansk venstre back, hvilket der ikke findes så mange af.
      Og Lumb blir mere moden til opgaven i udlandet. For jeg tror han kommer til en udlandsk klub

Chappelin
      Bruger

Jeg tror også han venter… Han er jo uden tvivl igang med en kæmpe udvikling. Et realistisk bud må på nuværende tidspunkt være 2 millioner for ham.. Og om et år eller 2 er han måske mere moden og parat til at tage springet til udlandet, og til en større sum.

Fanoe
      Bruger

2mill er alt for lidt for ham. Alle store klubber savner venstre backs. Og så endda en offensiv venstre back det er jo guld værd. Så tror han pt. er en hel del mere værd end 2mill

RasmusT
      Admin

Den realistiske pris på Lumb må på nuværende tidspunkt ligge på ca 8-10 mio.. Kommmer vi op af i tabellen og fortsætter Lumb sin udvikling, kan prisen meget vel stige til det dobbelte allerede indenfor et år..

Lylle
      Bruger

puha vil da blive meget skuffet hvis der var en hvid der røg til fck.. fatter ikke dem der vil spille i den købe klub.

penge, penge og penge .. alt kan købes og de har flest af dem

DJ2
      Bruger

hmmm……hvor lang tid har han kontrakt med os?

Damme
      Bruger

Jeg tror han tager 1,5 år mere i GF (dvs. væk sommeren 2009). Han har stadig brug for at blive videreudviklet inden udlandet.

Jeg er overbevist om at AGF ikke rykker ned i år, men hvis det alligevel sker så er Lumb helt sikkert fortid i klubben.

bille
      Bruger

simon kjær giver fcm 30mil+ mener lumb er bedere …der jo mangel på venstre [shock]back

Jon Hare
      Bruger

Ifølge MTACs spillerstatistik har han først kontrakt udløb 01/07/2010. Så vi kan vel godt holde på ham indtil sommeren 2009 uden at frygte han smutter gratis. Men hvis han fortsætter sit imponerende spil fra efteråret, så tror jeg ikke vi kan holde på ham så længe.

Hvis han allerede ryger til sommer kan de da prøve om de ikke kan få fingrene i Heath Pearce (der faldet i unåde i hans nuværende klub) der er lidt den samme type som Lumb. Han vil være en fuldgod erstatning for Lumb og vi kan jo nok ikke regne med at Martin Mikkelsen til den tid har udviklet sig så meget at han kan gå ind og løfte holdet.

ZelDa
      Bruger

simon kjær giver fcm 30mil+ mener lumb er bedere …der jo mangel på venstre shockback

Nu blev simon kjær altså også købt af en serie A klub, hvor man får et sted mellem 100-150mio om året bare i TV rettigheder [shock]

Viser 18 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.