fbpx

T. Hansen samme vej som Jacob Rasmussen

Forside Fora AGF T. Hansen samme vej som Jacob Rasmussen

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      TheTrueBlue
      Bruger

Det har vel længe stået mellem linierne at T. Hansen ikke er Ove Pedersens kop te. Da han var spilleklar overbeviste han dog heller ikke, men i dagens Århus Stiftstidende ( http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070716/STIFTEN/107160706/1273/STIFTEN ) tror han heller ikke selv på det mere;

[i]"Det har længe set svært ud, men efter de seneste ugers begivenheder er det blevet understreget, at jeg ikke har nogen fremtid i den her klub. I hvert fald ikke så længe Ove Pedersen er træner"[/i].

Så virker det nærmest som da Jacob Rasmussen røg ned på 2. holdet og på en måde aldrig fik en chance for at komme tilbage (om så han kunne score 4 mål i hver kamp og holde målet rent nede i forsvaret).

Nu har T. Hansen så 1½ år tilbage af sin kontrakt og er nok ikke helt billig i drift – så lad os da håbe han snart kan blive spilleklar igen og så få skippet ham til Randers/Horsens eller en af de andre bundklubber. Selv tror jeg nemlig ikke han gør en forskel.

I samme nyhed fortæller han også om at han har mistet nummer fire:

[i]"Jeg må indrømme, at jeg er meget rystet over den episode. Jeg blev ringet op lige inden træning og fik at vide, at Kim Madsen skulle bruge nummer fire, og jeg i stedet havde fået tildelt nummer 25. Og da jeg mødte op til træning havde alt mit tøj fået nyt nummer. Men hvorfor fik jeg intet at vide om"[/i]

[think] [think] [think] Tak for alt T. Hansen – ærgeligt du ikke formåede at bringe dit store talent videre i GF.

govertz
      Bruger

Og man forstår jo godt, at han ikke er Ove Pedersens kop te.. Han er jo piv ringe og har hele tid været det… De griner i Brøndby endnu!!

Det er der sikkert skete dengang var, at AGF havde hørt om en spille i Brøndby der hed Thomas som var god.. De købte så bare den forkerte Thomas… nemlig Hansen og ikke Rasmussen[censored][censored]

Farvel TH du er det svageste led

Simon G
      Bruger

govertz–> Det svageste led er ikke THansen, men Jimmy Høyer! Jeg fatter ikke, hvorfor vi holder ham i truppen? Okay vi mangler bredde, men der må da være en grænse.

Bauer
      Bruger

Kan kun give Thomas Hansen ret i, at det er super dårlig stil af klubben at behandle ham sådan. Det er decideret uprofessionelt gjort og mangel på format.

K-man
      Bruger

Jeg synes ikke THansen er så ringe igen. Han er klart blevet overhalet af Budtz – men ikke Kure efter min mening. Ser dog svært ud for ham, når Persson kommer tilbage.

Måske er det en smule fejt af Ove ikke at bringe ham nyheden personligt (og måske spørge TH om han vil give den fra sig – før man tvinger den af ham).
      Når det er sagt, mener jeg TH bliver lidt en tudeprinsesse af at bringe historien til Stiften. Hvorfor ikke ordne det internt? Går dette ikke under det moralkodeks, som spillerne selv har lavet?
      Han bør også indse, at han har været skadet i lang tid, og ikke har vist nok på både bane og til træning.

Tag nu skeen i den anden hånd, THansen – og kom stærkt tilbage fra din diskusprolaps. Vi kan stadig bruge dig!

Helt ærligt drenge, kan altså ikke se det er forkert af TH at gå i pressen med det… På mig virker det som om klubben ikke tager det hele seriøst nok.

Er jo lidt det samme hvis man har haft den samme funktion på sin arbejdsplads igennem en år række, så kommer der en ny medarbejder ind og du får næste dag af vide du skal et andet sted hen på jobbet..så bliver du vel også knotten.

Jeg kan ikke se hvorfor man skal fratage TH hans nr, og give det til Kim Madsen, kim kunne da ligeså godt spille i nr 25.

TH har aldrig slået igennem i AGF givet, men OP siger selv at breden ikke er god nok, hvorfor så smide folk ud på denne måde?[shock][shock]

Helt enig K-man! Sys heller ikke at han var vildt ringe.. Jeg har aldrig været sindsyg imponeret over ham, men han har krævet sin tilvænning til AGF.. Mener han er bedre end Kure, og burde være højest efter Madsen, Budtz og Persson til den centrale forsvarsplads..

Jeg synes også det er skidt af AGF at behandle spillere på den måde.. Ove Pedersen viser nu, igen, at nogle spillere bare ikke har hans respekt, og ligeså godt kan glemme at få den..

Han burde selv ha meldt ud til Thomas hvordan situationen var..

Jeg håber også at Thomas vil blive og kæmpe for AGF! For vi kan godt bruge ham!

Moller
      Bruger

Det er T.Hansens frie mulighed at gå til pressen.

Hvad jeg ikke forstår ved hele sagen er dog, at TH føler sig rystet over at miste sit trøje nummer.
      At han får en anden trøje er selvfølgeligt et tegn på en degradering, men han er jo ikke blevet fyret uden besked som sagerne i RFC.

Jeg kan forstå, at han ville rystet, hvis han ikke havde fået besked, men det har han jo.

Derfor er sagen i mine øjne et storm i et glas vand. I min verden holdt man op med at tude over trøjenumrerne, da vi blev lilleputter.

Negativ omtale er ikke godt for AGF, men TH fremstår i overdreven grad forudlempet i forhold til, hvad der reelt er sket.

Jesboy
      Bruger

Man kan altid diskutere om processen af nummerskiftet kunne være blevet gjort anderledes, men det ændre ikke ved at Thomas Hansen absolut intet har tilført AGF han er en piv elendig midterforsvarer som agere alt for langsomt og konstant afventer hvilket gav modstanderne tid og ro til at vende sig med bolden igen og igen i efteråret som jo også gik rimeligt dårligt.. så det er bare med at få ham solgt hurtigst muligt..

At Anders Kure så er MINDST lige så elendig skal jo ikke godtgøre at vi skulle beholde T. hansen.. Ingen af dem har klasse til bare en reserve-tjans på et superliga-hold så det er bare med at få dem begge ud af vagten hurtigst muligt så det frigir noget plads til nogle ordentlige spillere…

Bauer
      Bruger

Hvis man vil pege fingre, mener jeg, at man skal gøre det efter Brian Steen og ikke Ove P. Når Kim Madsen har fået nr. 4, er det vel noget han har bedt om i sine forhandlinger med Brian Steen som sportschef. At Brian Steen så bare indvilliger (hvis det er sådan, det er foregået vel at mærke…) grænser til illoyalitet i min verden. Det er slet og ret dårlig mandskabspleje og et skridt i den helt forkerte retning, hvis AGF gerne vil fremstå som en attraktiv og professionel klub.

Og i denne sammenhæng betyder spillerens niveau jo intet. Kim Madsen fortjener vel ikke bedre behandling fordi han pt. anses for bedre spiller end Thomas Hansen. Hvis man mener det i AGF, har man da en garanti for utilfredse spillere.

StolteAGF2
      Bruger

hmm vil bare sige tak for alt T. Hansen :k

Du slog desværre aldrig igennem, men man skal behandle ham med respekt

Jeg synes ikk T. Hansen kan forvente at have nummer fire mere, da han har været langtids skadet og har været elendig i efteråret.
      Men så synes jeg helt sikkert også at han kan få af vide ordenligt af OP at han ikk foregår i truppen mere. Det er totalt uproffesionelt gjort af OP.
      Men på den anden side, hvorfor ikk beholde ham. Truppen skal jo blive bredere? så behold ham da sammen med kure, så kunne en af dem da spille på andetholdet?

Ceres
      Bruger

Moller skrev:
      Hvad jeg ikke forstår ved hele sagen er dog, at TH føler sig rystet over at miste sit trøje nummer.

Det TH er rystet over er ikke at han har mistet sit trøje nummer, det havde han nok forventet, men han er han er rystet over måden det er blevet gjort på..

whatslife
      Bruger

Der er INTET i vejen med måden det blev gjort på han fik det direkte at vide af hold lederen (hans job at styre trøjenumre osv.) der er ikke noget at komme efter
      og dem der sammenligner det med "Randos" skal lige klappe hesten og bruge de små grå hvis de da er tilstede [shock]

MiniHove
      Bruger

K-man skrev:
      Jeg synes ikke THansen er så ringe igen. Han er klart blevet overhalet af Budtz – men ikke Kure efter min mening. Ser dog svært ud for ham, når Persson kommer tilbage.

Måske er det en smule fejt af Ove ikke at bringe ham nyheden personligt (og måske spørge TH om han vil give den fra sig – før man tvinger den af ham).
      Når det er sagt, mener jeg TH bliver lidt en tudeprinsesse af at bringe historien til Stiften. Hvorfor ikke ordne det internt? Går dette ikke under det moralkodeks, som spillerne selv har lavet?
      Han bør også indse, at han har været skadet i lang tid, og ikke har vist nok på både bane og til træning.

Tag nu skeen i den anden hånd, THansen – og kom stærkt tilbage fra din diskusprolaps. Vi kan stadig bruge dig!

Jeg er 100% enig i hvad K-man skriver.. Og jeg snyntes heller ikke at det er for meget at han går ud i pressen, Han er et talent, og denne sag giver mig en dårlig smag i kæften..

agfgas
      Bruger

Uanset hvor ringe manden end er : Så er det sg ringe af ledelsen at behandle en spiller sådan !!!

Kasper
      Bruger

jamen for siven – han har jo fået besked af holdlederen!
      Hvis han så vil brokke sig – og tage det som en mand – så henvender man sig sku til bossen og ikke pressen. Han ved godt, at han ikke får flere kampe på førsteholdet, og forsøger nu at slippe væk ved at lave sit "spin"….. Det ville en større person ikke gøre!

Jeg er helt på linje med K-Man & MineHove – omend jeg ikke ser noget talent i TH!

whatslife
      Bruger

@agfgas
      hvad snakker du om?
      behandle ham hvordan han har fået nyt trøje nummer fordi han ikke er i nærheden af holdet og ikke kommer det inden for et års tid hvis nogensinde (man træner ikke med en diskusprolaps)
      Han fik besked af den der står for trøjerne HOLDLEDEREN det er hans job.
      vil i have at LW skal tage et møde med alle spillere der får nyt trøje nummer "hvert år" også, prøv nu lige at være bare en lille smule realistiske

Ledelsen har gjort præcist som den skal

Jeg syntes det er langt mere interessant med overskriften på nyheden her på siden

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.