Superligaens transfers

Forside Fora AGF Superligaens transfers

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      bew
      Bruger

http://www.bold.dk/transfers/?league=1

Nu vil jeg lige fremhæve et par af de transfer der har været i dette transfervindue:

Johan Absalonsen til FCK
      Emil Lyng til FCN
      Stefan Wessels til OB

Generelt synes jeg ikke at nogle af superligaklubberne har købt [i]vildt[/i] godt ind, men der er jo lige et par dage endnu.
      Her forventer jeg især at EfB, Aab, FCN og Randers henter spillere til klubben.

AGF har efter min mening handlet rigtig stærkt ind med køb af Hjalte, og Søren Berg. Plus U-19 holdet væsentligt er blevet forstærket.
      Jeg synes at vores trup ser stærkere ud end den har gjort meget længe, og jeg forventer da også at vi rykke op. Næste sæson bliver spændende at følge mig. Pt. synes jeg at vores trup ser noget stærkere ud end 3-7 klubber i superligaen, så jeg er virkelig positiv inden forårssæsonen begynder.

Har vi forstærket os tilstrækkeligt til at kunne overleve i superligaen?
      Og hvad med vores modstander?

Bubber
      Bruger

Stefan Wessels er en glimrende målmand, om dog skæmmet af megen tid på bænken de seneste år, efter skiftet til Everton.
      Understudy til Ollie Kahn, mange kampe i både 1. & 2. bundesliga … Det er sgu helt i orden! Spændende signing.
      OB er danmarks keeper-exitement klub 🙂

BergMania
      Bruger

Jeg har faktisk FCN har gjort et glimrende tranfervindue

Oviedo og Nordstrand på leje fra FCK, og Emil Lyng lejet i Lille..

Gode og billige løsninger for dem!

De har nok også fået ret gode penge for Pierre Bengstson

AGF i 1 div, har været dem med de bedste handler.. Søren Berg, Hjalte Bo, og flere talenter der eftersigende skulle have potientiale, det er jo bare for lækkert..

Er der nogle der savner Jakob Poulsen? Ja jeg gør ikke!

cv
      Bruger

Jeg er rigtig spændt på at se om Lumb, Duncan og Søren Larsen ender i igen Superligaen i denne omgang. Tre ekstremt interessante navne for langt de fleste klubber.

Randers, AaB og Brøndby kunne måske have interesse i en eller to af dem.

Og BergMania: Nej jeg savner heller ikke JP. Kun de 20 mio han kostede os.

Fanoe
      Bruger

FCN har lejet 3 spændende spillere, men jeg holder nu på at man ikke kan leje sig til succes. Hvad skal de gøre til sommer? leje nogle nye?
      Tror ikke det er den rigtige løsning på den lange bane!

Steen6372
      Bruger

Nu er der ganske vist stadig nogle timer tilbage af transfervinduet, og meget kan og vil ganske givet ske endnu, men ellers må man sige at det har været et usædvanligt vindue denne gang på grund af de mange kortsigtede løsninger.

Det er helt tydeligt, at rigtig mange klubber frygter nedrykningen. Endda så meget at de ikke tør tegne kontrakter der går udover det kommende halve år. Eller også har man ganske enkelt ikke råd.

BergMania skrev:
      Jeg har faktisk FCN har gjort et glimrende tranfervindue

Oviedo og Nordstrand på leje fra FCK, og Emil Lyng lejet i Lille..

Gode og billige løsninger for dem!

Meget betegnende at 3 halvårs-lejemål skal kaldes en god løsning. Der er sgu ikke meget perspektiv i det. Men svært at argumentere imod, hvis alternativet er nedrykning.

Randers og AaB har rykket i dag, senest AaB med lejemålene af Duncan og Lumb. På papiret har AaB en stærk trup nu. Man har også hentet Augustinussen hjem, og fået Anders Due retur, plus lejet yderligere et par eksotiske wildcards fra udlandet. Mange nye spilere, og slet ikke så let at få sammenspillet på den korte tid.

Randers har lavet underlige korte lejekontrakter med to ret unge spillere, men også lavet noget fornuftige indkøb, som dog ikke helt erstatter dem de har mistet, efter min mening. Tabet af Movsisyan er markant.

Også Esbjerg er hoppet på leje-dillen, med en for mig ukendt tysker fra St. Pauli, og har hentet Morten Karlsen i Randers, men til gengæld mistet Jesper Jørgensen. Det ligner status quo.

Lyngby har hentet Fetai hos FCM og lejet Peter Madsen i Brøndby. Men mistet Lasse Riise til Randers og Jakob Egeris til Nordsjælland. Dårlige bytter for Lyngby, tror jeg.

Spørgsmålet er om klubber som Silkeborg, Horsens og Sønderjyske også gribes af sidste øjebliks panik? Lige nu rygtes Demba-Nyren til Silkeborg, Skal man gætte på en 6 måneders kontrakt?

Steen6372 skrev:
      Det er helt tydeligt, at rigtig mange klubber frygter nedrykningen. Endda så meget at de ikke tør tegne kontrakter der går udover det kommende halve år. Eller også har man ganske enkelt ikke råd.

Jeg tror også det hænger sammen med at alle klubberne forbereder sig på indførslen af økonomisk fair play, selvom det måske først bliver indført i 2014/ 2015 sæsonen.

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.