Superliga opgør 03-03-12 AGF – FCN

Forside Fora AGF Superliga opgør 03-03-12 AGF – FCN

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      MilanoGF
      Bruger

Hej alle sammen!

Så er der mindre end en time til at vores kære hold skal spille!
      Jeg ønsker jer alle en god kamp!

Her er lidt opvarmning til kampen: http://www.youtube.com/watch?v=1njQw61doVM <– Klart en video jeg synes man lige skal tjekke 😉

Forventet startopstilling:

Rasmussen
      Lucena – Håland – Sorin – Eckersley
      Akharraz – Jørgensen – HBN – Petersen
      Berg
      Skhirtladze

Brug evt. tråden til at kommentere under kampen. Synes vi har manglet en rigtig kamptråd herinde!

EDIT: Kampen vises på TV2 Sport og TV2 Sport HD fra 16:30!

MilanoGF
      Bruger

Første helveg er færdig.

Scorer: 1-1

Kæft vi spiller elendigt. Det er virkelig ringe, vi spiller værre end BIF. Vi scorede dog lige, pisse ufortjent.

Det er fejl på fejl på fejl vi ser, hvis det her skal ende godt, så skal Lucena ud, Kure ind. Sorin på Højreback og Kure ind i midterforsvaret. HBN synes jeg også skal ud, han laver SÅ mange fejlafleveringer, og virker slet ikke til, at have den ro som fks Povlsen ville have. Men på trods af alt det negative, er det fandme dejligt, at se de hviie igen! Lad nu bare anden helveg blive vores! Søren Berg, Johannsson, Petersen og Skidtlasse er de eneste der virker til, og vil vinde den her kamp!

Håber PS giver dem en røvful! Vi ses til anden helveg!

GF karma
      Bruger

Denne tråd er vist ikke den bedste ide, du nogensinde har fået. Folk bli'r selvfølgelig i replikboksen, der jo osse selv opdaterer.
      Men hva' fa'n, det var jo et forsøg værd.

Stoei
      Bruger

Enig, godt forsøg, det er bare svært at få en tråd op at køre når folk enten ser kampen på TV eller stadion. Jeg vil ihvertfald hellere fordybe mig i fodbold kampen end at skulle sidde og kommentere på kampen samtidig med jeg ser den 😉

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?