Superliga Holdet

Forside Fora AGF Superliga Holdet

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Born White
      Bruger

Målmænd: Steffen, Rask
      Højre Back: Wichman, Krabbe, Høyer, Sarr
      Venstre Back: Sennels, Kure, Lumb, Foldgast
      Midterforsvar: Persson, Budtz, Krabbe, Kure, Gjessing, Kari, Hansen
      Høje Midt: White, Svenne, Kristensen, Gjessing
      Venstre Midt: Pleidrup, Foldgast, Lumb
      Midt: Kari, Lucena, Gjessing, Svenne, Pleidrup, Sand, Syberg
      Angriber: Graulund, Budtz, Katholm, White, Foldgast, Sand, Tulle, Vester

Holdet sat i rækkefølge og rankordning

Jeg har tilladt mig ud fra håb og debat at sætte 3 spillere på vi endnu ik har i folden. Men ser holdet sådan her ud synes jeg dælme det ser fornuftigt ud. Meget stor fleksibilitet i truppen, hvilket gør at man kan stille med de samme spillere mange gange og samtidig give evt hvil.
      Jeg mener dog stadig vi mangler kvalitet i vores angreb og så frygter jeg altså Budtz i forsvaret i superligaen.
      Men det her hold rykker fandme ik ned ! Med den rigtige supplering mener jeg sgu det hold her kan lege med i top 5-6 [shock]

Bauer
      Bruger

Det hold ville skulle kæmpe hårdt for at undgå nedrykning.
      Vi får også brug for en ny angriber og nogle bedre kanter.

smd
      Bruger

Hvis ellers Foldgast bliver klar ser jeg ham helst i angrebet. Er ikke helt tryg med ham som venstre back.

JeppeRC
      Bruger

igen en der skriver budtz i angrebet. er det ikke snart et overstået kapitel?

Simon G
      Bruger

JeppeRC skrev:

Jo når han kommer der op og spiller. Det er vel næppe for sjov, at Rangers invitere ham til prøvetræning som angriber!

Harboe
      Bruger

Simon G -> MEN han har gjort det fantastisk som forsvarer.
      For at lave om på en talemåde: If it's fixed, don't break it.

Hvis vi skal overleve skal vi efter min mening ud og købe en angriber, en venstre back og en venstre midt. Syntes vi står stærkt nok på resten af pladserne indtil vinterpausen.

En angriber giver sig selv, Sand har gjort det okay – men han er altså ikke angriber! Vi skal ud og købe en etableret angriber som har mål i støvlerne!
      På venstreback pladsen så jeg gerne en Asbjørn Sennels, såfremt han kan genfinde formen fra Viborg, for det han har vist i BIF har IKKE været godt nok!

Venstre midt skal der også købes en ny, jo Lumb og Foldgast er ganske gode spillere – men jeg så gerne en stærk spiller indkøbt til denne plads også!

JeppeRC
      Bruger

Simon G skrev:

JeppeRC skrev:

Jo når han kommer der op og spiller. Det er vel næppe for sjov, at Rangers invitere ham til prøvetræning som angriber!

Ja men fat nu han er købt som forsvarer, og der bliver han. Det har både ove og bsn da sagt? Ellers så havde de måske forsøgt sig med ham i angrebet, når han nu har været her i ET ÅR!!!!!

JeppeRC
      Bruger

Anders Nielsen skrev:

På venstreback pladsen så jeg gerne en Asbjørn Sennels, såfremt han kan genfinde formen fra Viborg, for det han har vist i BIF har IKKE været godt nok!

Så vidt jeg ved kom han på landsholdet da han spillede i BIF? Han gjorde det da helt fint dengang.
      Men han må have raget sig uklar med nogen, eftersom de har fucket ham helt. Det ligner lidt at bif også havde deres egen JR 🙂

Spinner
      Bruger

Det vil nu også undre mig hvis de 3 spillere som du kalkulere med er DET,

Når vi i første division kan hente flere landsholdsspillere, hvis det efter min mening være skuffende hvis vi – når vi så er superligaklub – ikke kan hente væsentlige forstærkninger…

Maradona
      Bruger

–> Born White

Der skal altså mere til.

Målmænd: Steffen, Rask
      Højre Back: Wichman, Krabbe, Høyer, Sarr
      Venstre Back: Sennels, Kure, Lumb, Foldgast
      Midterforsvar: Persson, Budtz, Krabbe, Kure, Gjessing, Kari, Hansen
      Høje Midt: White, Svenne, Kristensen, Gjessing
      Venstre Midt: Pleidrup, Foldgast, Lumb
      Midt: Kari, Lucena, Gjessing, Svenne, Pleidrup, Sand, Syberg
      Angriber: Graulund, Budtz, Katholm, White, Foldgast, Sand, Tulle, Vester

Keeper, ok
      Højre back, Wichman og Sarr, uden at kende Wichman er det vel ok.
      Venstre back, Lumb og Sennels er vel også ok. Så dog hellere Pearce.
      Central back, Budtz ok, Persson fin (når han bliver fit). Men der er altså brug for endnu en med højt niveau, fx Aksou eller Høgh.
      Center midt: Kari, Lucena, Gjessing og Poulsen, bliver spændende.
      Høje Midt: White, Poulsen, Kristensen, ikke godt nok, Poulsen skal spille centralt og hverken White eller Kristensen er klar til at være fast.
      Her kunne en Jakob Poulsen være interesant.
      Venstre midt: Pleidrup, Lumb, er vel ok, men kunne godt forstærkes.
      Angriber: Graulund, Katholm, Foldgast, Tulle, Vester. Nej, nej, nej, nej, det er jo på ingen måde superlige klasse. Graulund er fin, MEN Katholm har ikke grebet den, de gange han har fået chancen, Foldgast er skadet og kommer sikkert aldrig rigtigt tilbage. Toolborg er ok til 1.div, men skal udvikle sig meget inden han er klar til suppen. Vester er for ung, han mangler mindst et år inden han kan træde ind som reserve.
      Her kunne Søren Berg eller Frederik Berglund være spændende, nu da Rajko Lekic er solgt.

Je har taget mig den frihed at slette de spillere, jeg mener var malplacerede.

cv
      Bruger

Jeg synes at vi skal have en ny bomber i angrebet ved siden af Graulund.
      En kreativ spiller på den centrale midtbane, lidt ala Tobias Grahn (knap så egoistisk).
      En ny venstre kant, der kan udfordre og lægge nogle giftige indlæg.

Det er min top 3.

Born White
      Bruger

@Alle

Vi lader Budtz blive i forsvaret – der mener jeg så vi i form af Krabbe, Gjessing, Kari er godt nok besat.eau til Superligaen.

Men husk nu Jess Thorup var også købt som forsvarer. Og min frygt er Budtz og dennes niveau til Superligaen.

Højre kant glemte jeg Salifu – men også her er nævnt Bechmann.

Vi står og mangler vores mega høje center – det er og bliver Ove's stil – op med bolden 2.bølgen opfanger bolden og hugger til den udefra. Til det er Lucena, Kari, Gjessing, Pleidrup, Svenne, White, Garulund alle folk med OK skud i støvlerne.

Flo4ever-10
      Bruger

Hvad med en ny keeper??
      [think]

Anonym

keeper snakken har været her så mange gange! Steffen er god nok med det forsvar det ser ud til der kommer foran ham. Og skal vi finde en bedre kvalificeret keeper der kunne tage kampen med steffen er det vel næsten kun Zaza og Ankergreen der pt. er inde i billedet. Og jeg tror de er for dyre i forhold til den kvalitet der kan hentes på andre pladser. Det er sjældent du ser steffen lave et decideret drop og målscoren imod os siger vel alt!

HvedeKim
      Bruger

@Maradona: Mht. Katholm, så kan man altså ikke sige at han ikke har grebet chancen, når han jo nærmest ikke har fået den;)

Han har scoret 4 kasser på meget få indskiftede minutter – det er altså ikke ligefrem dårligt – jeg synes han bør få chancen før man afskriver ham:|

Spinner
      Bruger

Mener også at keeper-snakken snart skal stoppe.

Steffen er god. Og kan blive bedre med et bedre forsvar!

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.