Super organisation

Forside Fora AGF Super organisation

Viser 23 svartråde
  • Forfatter
      smd
      Bruger

1. I bjørnehjørnet løb de tør for is
      2. I midterzonen løb de tør for sodavand
      3. I 2 "kiosker" løb den enten tør for fadøl eller anlægget gik i stykker
      4.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasseh
      Bruger

Ja og folk kunne spasere over fra B sektionen, lige over i speakers? Hvor var vagterne? [think]

Beeblebrox
      Bruger

Og AGF vandt 4-1 men det er jo bare en lille detalje… 😮

Skriv et læserbrev ligesom alle de andre brokhoveder, så har vi da noget at grine af. 😀

NJJ
      Bruger

4. Man kunne ikke se de 2 første mål pga, den ubegribelige billetbetjening. Så luk dog folk ind uden, at skulle vise synlig Billet.
      Betal ved indgangen, også ind. Hvor svært kan det være!![censored]

Zyxel
      Bruger

det der med folk spadsere fra b til c gør sq ikke noget for mig.. plads er der jo masser af.. !

Johnny
      Bruger

Zyxel skrev:
      det der med folk spadsere fra b til c gør sq ikke noget for mig.. plads er der jo masser af.. !

Er os enig. Havde heller ikke billet til C1-C3 øvre i dagens anledning så det var rimeligt heldigt. 🙂

Wombatten
      Bruger

Jeg havde heller ik billet til øvre, men jeg syntes godt nok at der var propfyldt oppe på Speakers. Vi var 3 om to sæder om vi stod meget tæt, men det gav jo bare en formidabel stemning!

Johnny
      Bruger

Wombatten skrev:
      Jeg havde heller ik billet til øvre, men jeg syntes godt nok at der var propfyldt oppe på Speakers. Vi var 3 om to sæder om vi stod meget tæt, men det gav jo bare en formidabel stemning!

Ja det var super fedt. Så må vi leve med det plads der er. Frygter bare de begynder at tjekke igen til næste kamp.

smd
      Bruger

@Danilo-Arrieta
      Spottede to vagter i udebane afsnittet. De havde en rolig dag 😉

Lasseh
      Bruger

smd skrev:
      @Danilo-Arrieta
      Spottede to vagter i udebane afsnittet. De havde en rolig dag 😉

[lol]

@smd

Du skulle vel aldrig have siddet på c4, tæt på trappen mod c3?
      Synes jeg hørte en lille gruppe snakke om præcis de ting, du remser op der :d

Men jeg synes nu også det er udmærket, at folk kan udvandre eller nærmere indvandre til Speakers, som de har lyst til. Mange sang-stemmer har tidligere gået tabt, da de ikke kunne komme derover.

Moller
      Bruger

Man skulle næsten tro, at organisationen var overrasket over antallet af mennesker.

Dog tror jeg også, at mange kom i sidste øjeblik, da de med 1.div heller ikke regnede med mnage mennesker.

Asskicker
      Bruger

Først havde de lukket for billetlugerne hvor de ALTID har haft åbet.. til køb ved B tribunen.. så blev vi jaget over til B indgangene og fik af vide vi kunne købe der, men efter at ha stået der sammen med 100 andre folk, så fortalte de at de ikke kunne alliigevel.. så om bag C tribunen.. og der stod vel næsten 1000 folk og ventede på billet..
      Vi fandt hen til en vagt og kunne betale kontant… så vi fik lige skrabet 400 sammen. heldigt.. Uprofesionelt, efter min smag.

Jarx Furmore
      Bruger

De havde vist kun regnet med 4000 tilskuere… Personligt er jeg glad for at kæresten og jeg havde købt på forhånd. Der var megakø ved billetlugerne.

Nu er der ikke fordi dette er et udtryk for brok – for man kan vel ikke være meget andet end tilfreds med debuten i 1. div – i hvert fald hvad angår spillet på banen og stemningen på stadion.

Men ja hvad sker der lige for organisationen – som Ove ville have sagt er der altid plads til forbedringer

1 – SKU op for lyden i de højtalere så man kan høre hvad der bliver sagt

2 – Få en speeker der ikke behøver at bruge 5 minutter før han er klar til at annoncere en udskiftning

3 – Okay med opdateringer fra 1 div, da det jo er der vi spiller, men hvad med superligaen, kan vi ikke få de opdateringer tilbage?

4 – Og ja det kan ikke være så svært AGF, få nu åbnet nogle flere billetboder og indgange så folk kan komme hurtigt og smertefrit ind og smide flere penge på øl og vand, som der – ja man behøver vel ikke skulle sige – skal være nok af. Det er altså penge klubben går glip af når folk går forgæves efter det de gerne ville ha.

Stram op 🙂

Asskicker
      Bruger

der var ren faktisk updates fra superligaen

Asskicker skrev:

Nå der kan man bare se, men det understeger vel min pointe nr 1 – sku op for de højtalere så man kan høre noget 🙂

Johnny
      Bruger

Blizzard_7819 skrev:

Asskicker skrev:

Nå der kan man bare se, men det understeger vel min pointe nr 1 – sku op for de højtalere så man kan høre noget 🙂

Arh, jeg mener kun lige de viste slutresultaterne til sidst? Men det er sgu os fint nok.

Aller
      Bruger

Johnny skrev:

Blizzard_7819 skrev:

Asskicker skrev:

Arh, jeg mener kun lige de viste slutresultaterne til sidst? Men det er sgu os fint nok.

Nogle minutter ind i 2. halvleg, viste de pause-stillingerne fra suppen. Så til gengæld ikke om de viste slut-resultaterne…

Aller
      Bruger
      leroy
      Bruger

JA og i der var 2 gange 20 meter lang kø uden foran C 5min inde i kampen!

Så kan i lære at komme i ordentlig tid venner. Jeg kom fx klokken 13.30. Der var ikke ret lang kø. De havde ikke en gang åbnet dørene.
      Så kom i god tid, som klubben også foreslår.

Aller skrev:
      http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=3745

God udmelding fra klubbens side! :k

PS. Jeg er på billedet (:

Mollerup
      Bruger

Man slipper for alt det besvær, ved at købe et Sæsonkort:p

MTAC.nu
      Bruger

Kan man ikke brokke sig over spillerne så finder vi da bare noget andet 😀

Viser 23 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?