Suni olsen i forhandlinger med BSN

Forside Fora AGF Suni olsen i forhandlinger med BSN

Viser 55 svartråde
  • Forfatter
      yoyochante
      Bruger

pålidelig kilde siger at suni olsen er på vej til AGF.
      de sidte ting mangler at falde på plads.:k

Bergmania2
      Bruger

Håber jeg da ikke

Åh gud…:(

ottekilo
      Bruger

Nu må de simpelthen holde op med at byde (hvis der er hold i rygterne) på viborgspillere. Der er jo en grund til viborg rykker ned!! Kvalitet til AGF!!, ikke marginal spillere…

STIIGAGF
      Bruger

Håber, at din kilde tager fejl 😐
      – Han er i hvert fald KUN en breddespiller…

Oscar Dahl
      Bruger

hold ham laaaangt væk fra os!:o[shock]

yoyochante
      Bruger

Håber også det ikke passer, mem han plejer desværre at være rimeligt pålidelig 🙁

Ceres
      Bruger

Det må så være plan Q … i tilfælde af at plan A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O og P går i vasken 😉

STIIGAGF
      Bruger

Ceres@

Og dér burde vi ikke være kommet til endnu 😉

abv
      Bruger

BSN har ellers udtalt at man ikke ville hente spillere i hverken Viborg eller Lyngby… mystisk

beuys
      Bruger

Det må bare ikke være sandt [shock]

Ulle
      Bruger

Suni Olsen, nej vel. håber sgu din kilde tager pis på dig.

2006
      Bruger

Det var Marc Rieper, der udtalte vi ikke ville hente spillere i f.eks Viborg…

RehnAGF9
      Bruger

Tør man næsten spørge om kilden? Jeg fatter ingen ting af nogen planer og udtalelser hvis Suni Olsen bliver hentet til… Han passer ikke på nogen af de beskrivelser man har været ude og melde om… Han oser langt væk af middelmådighed, han spillede på 2. divisionsholdet i AAB, hvor han meget sjældent var med på 1. holdet. I viborg var han også blot "en i mængden". Der er absolut intet kvalitet over ham!

Norden
      Bruger

Jeg vil invitere BSN ud for at se mit hold – Olympia Aarhus spille på lørdag. Vores serie 5 kamp mod Liebhaverne søndag eftermiddag havde så højt et niveau, at der må være spillere på højde med Suni Olsen.

Jeg gider ikke flere nulbonner. Han var vel dårlig fast mand i Viborg.

Muligvis mangler vi en greenkeeper, så håber det er der han skal bruges!

Anonym

RAP

Bergmania2
      Bruger

Nej, vi har en kanon green keeper på NRGI park!!!!! :S

Norden
      Bruger

Pis

Eraticator
      Bruger

RehnAGF9 skrev:
      Tør man næsten spørge om kilden? Jeg fatter ingen ting af nogen planer og udtalelser hvis Suni Olsen bliver hentet til… Han passer ikke på nogen af de beskrivelser man har været ude og melde om… Han oser langt væk af middelmådighed, han spillede på 2. divisionsholdet i AAB, hvor han meget sjældent var med på 1. holdet. I viborg var han også blot "en i mængden". Der er absolut intet kvalitet over ham!

Det passer da perfekt!!

Manden har haft adskillige optrædender på det færøerske landshold, og lever derfor op til kravet om at nye spillere skal være landsholdsaktuelle:p:D:k:k

Replay
      Bruger

Åhhh please det håber jeg ikke.

RehnAGF9
      Bruger

Hehe jo det er da osse rigtig;) men så kan man jo diskutere hvor meget kvalitet der er over det færøske landshold[think] Men udtalelsen om at hente kvalitet og spillere der kan løfte holdet, den holder ikke helt stand i denne sammenhæng

Replay
      Bruger

Hvis det er sådanne spillere vi henter, mens Vejle allerede nu har Berchara og Olesen mm, så kan vi ligeså så goddag til 11 pladsen. Bring nu kvalitet ind.

Eraticator
      Bruger

RehnAGF9 skrev:
      Hehe jo det er da osse rigtig;) men så kan man jo diskutere hvor meget kvalitet der er over det færøske landshold[think] Men udtalelsen om at hente kvalitet og spillere der kan løfte holdet, den holder ikke helt stand i denne sammenhæng

Man skal ikke undervurdere gode gamle Todi Jónson. Men ellers vil jeg da også mene det er begrænset hvad de har opfostret af store talenter på øerne;)
      Kan huske en målmand med tophue der var et komisk indslag tidligere:k

STIIGAGF
      Bruger

Tror simpelthen ikke på dette rygte, nu hvor BSN som aldrig før går efter profiler. Hvis det er sandt, kan det kun være til 2.holdet, eller 3.holdet hvis vi havde sådan et.

Cander30
      Bruger

Ej hold op. Han vil aldrig være noget for os.. Det ville sku være skidt hvis han kom til klubben:(

mortensj
      Bruger

det kan simpelthen ikke være rigtigt. Suni Olsen er utvivlsomt en af superligaens absolut ringeste spillere. Han er fuldstændig ubrugelig, og hvis det er spillere som ham der skal hentes, henter de samme tid 11. pladsen ganske sikkert hjem.

Bergmania2
      Bruger

men han scorede et godt mål for viborg mod et eller andet hold jeg ikke husker.. 😛

-eLGen-
      Bruger

det er vist en
      [img]http://www.valdosta.edu/~mtrejo/duck.jpeg[/img]

Eraticator
      Bruger

Eller en ELG

– Nu har jeg været i Danmark i mange år, og jeg synes, det er på tide at prøve noget helt nyt. Jeg har ikke noget negativt at sige om Viborg – det er en dejlig klub. Min ambition er selvfølgelig at spille på det højeste niveau, men hvad fremtiden bringer, ved jeg ikke endnu. Nu vil jeg hygge mig det sidste stykke tid i Viborg og forhåbentligt slutte godt af her til sidst, siger Suni Olsen. (FRA VFF HJEMMESIDE)

Det tyder på, at vi slipper for ham…ha ha

Eraticator
      Bruger

graulund til GF skrev:
      – Nu har jeg været i Danmark i mange år, og jeg synes, det er på tide at prøve noget helt nyt. Jeg har ikke noget negativt at sige om Viborg – det er en dejlig klub. Min ambition er selvfølgelig at spille på det højeste niveau, men hvad fremtiden bringer, ved jeg ikke endnu. Nu vil jeg hygge mig det sidste stykke tid i Viborg og forhåbentligt slutte godt af her til sidst, siger Suni Olsen. (FRA VFF HJEMMESIDE)

Det tyder på, at vi slipper for ham…ha ha

Tror jeg også flertallet herinde havde håbet på:p

Oscar Dahl
      Bruger

Nu ser jeg lige at Replay srkiver noget med at vejle har sikret sig Bechara og Olesen. Olesen er en okay, men lidt gammel, spiller.
      Så er der jo Bechara som jeg virkelig ikke forstår at folk er så "bange" / oppe at køre over. Hvornår har han sidst været på OB's førstehold? Nej vel;). Jeg mener faktisk at han er gledet helt ud af deres førsteholdstrup vis jeg skal være ærlig. Men helt klart hellere Bechara én Suni 😀

Bechara er ganske rigtigt gledet ud af OB's start-11 – Det skete da han skrev under med Vejle;) Jeg vil sige han i hvert fald er på niveau med Lucena, og langt bedre offensivt.

stolteAGF
      Bruger

Hvis vi får Suni Olsen, bliver vi simpelhen nød til at fyrer BSN det bare for ringe hvis han går ud og hente ham.

Men jeg vil gerne hører hvem der er din kilde ?

Oscar Dahl
      Bruger

Med hensyn til Bechara så har han da været "ude" at stykke tid inden han valgte at tage til vejle. Jeg Faldt lige over den her inde på bold.dk

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=76725

Den taler vist for sig selv 😉
      Han er for øvrigt 32 år (tror jeg)
      Men det blev da vist lidt offtopic, så jeg stopper bare nu[lol]

Twisty
      Bruger

Målmanden med tophue hedder Jens Martin Knudsen

zcml
      Bruger

Viborg har da et par spillere, der ku' være interessante, men kun som forstærkning af bredden, hvor vi mangler på visse pladser.

Dog kan ingen def. spillere fra Viborg komme på tale!
      Deres offensiv har faktisk fungeret ok. flere gange i løbet af sæsonen, men er for det meste blevet "overtrumfet" af et fuldstændig håbløst forsvar.

Vel ikke engang Sennels har været acceptabel set over hele sæsonen.

AGFan2006
      Bruger

Dan anton ville sku ikke være helt tosset at få, han har erfaring og har tidligere været på landsholdet.

SUni Olsen er bare skod.

Jeg har en kammerat, som er i jobtræning hos VFF's direktør Morten "Vom" Jensen – og han bekræfter nu til aften, at Suni Olsen ganske rigtigt er på vej til Fredensvang. Dog er færingen ikke tiltænkt en rolle på SAS-ligaholdet, næeh han skal være Jan K's privatchauffør – en del af den pakke, BSN og Ove har sammensat for at lokke Krølle til Århus.

vieri
      Bruger

suni olsen skal bare ikke til AGF , ved mindre han er tænkt som forstærkning til 2 holdet.;) Nej forhåbentlig har vi langt højere ambitioner end ham.

Vantage
      Bruger

Jeg vil invitere BSN ud for at se mit hold – Olympia Aarhus spille på lørdag. Vores serie 5 kamp mod Liebhaverne søndag eftermiddag havde så højt et niveau, at der må være spillere på højde med Suni Olsen.

Det var sjovt du skulle skrive det. Jeg spiller for Viby IFs serie 5 hold, og skal møde Olympia den 14 juni 🙂
      Så må vi jo spille i samme pulje, da vi også er i pulje med Liebhaverne.

Replay
      Bruger

GraulundforPresident skrev:
      Jeg har en kammerat, som er i jobtræning hos VFF's direktør Morten "Vom" Jensen – og han bekræfter nu til aften, at Suni Olsen ganske rigtigt er på vej til Fredensvang. Dog er færingen ikke tiltænkt en rolle på SAS-ligaholdet, næeh han skal være Jan K's privatchauffør – en del af den pakke, BSN og Ove har sammensat for at lokke Krølle til Århus.

Hahaha god humor.

Simon G
      Bruger

Hold nu op, selvfølgelig gør han ikke det! Hvorfor skulle Berti spilde sin tid på det? Suni passer jo på ingen måde på den profil klubben har meldt ud, at man går efter.

Zalayeta
      Bruger

Hvad sker der med denne debat!!

Han skal da være velkommen, vi mister breddespillere, derfor skal vi også have breddespillere ind.

Han har spillet 26 kampe for Aab på to år, han kan vel fint være en breddespiller.

Simon G
      Bruger

Zalayeta skrev:
      Hvad sker der med denne debat!!

Han skal da være velkommen, vi mister breddespillere, derfor skal vi også have breddespillere ind.

Han har spillet 26 kampe for Aab på to år, han kan vel fint være en breddespiller.

De breddespillere, der skal ind kommer er primært fra egne rækker. Og selv hvis vi henter udefra, er Suni Olsen, der for mig at se kun er maginalt bedre end Jimmi Høyer, ikke god nok.

Norden
      Bruger

Det var sjovt du skulle skrive det. Jeg spiller for Viby IFs serie 5 hold, og skal møde Olympia den 14 juni 🙂
      Så må vi jo spille i samme pulje, da vi også er i pulje med Liebhaverne.

Så vil jeg ønske god kamp allerede nu;)

Mathis
      Bruger

Kommer der liveupdate fra Olympia-Viby? 😉

Norden
      Bruger

Kommer der liveupdate fra Olympia-Viby?

Jeg kan da kun opfordre interesserede til at møde op til kampen der spilles kl. 14.00.

Spillestedet er Møllevangen, så det bliver ikke mere centralt!

Der må gerne nydes medbragte øl på sidelinien, så hvis man er til seriebold på en stenhård og knoldet bane, så er Møllevangen stedet d. 14 juni 😉

Replay
      Bruger

Stoke skrev:
      Jeg blander mig normalt ikke i sådan en slags debat, men dette rygte passer slet ikke.

Dejligt!

sir_haugaard
      Bruger

Det ville være en skændsel …

Hvorfor hente en middelspiller i viborg, som alligevel kun vil gå på bænken og skubbe vores egne talenter ud, SOM jeg mener er lige så gode..

Stoke skrev:
      Jeg blander mig normalt ikke i sådan en slags debat, men dette rygte passer slet ikke.

Puhaaaa – Tak skal du have.
      Som aaltid er det en fornøjelse at høre fra dig.

tussefar
      Bruger

yoyochante@ Jeg vil lige lukke denne tråd…
      Har talt med mine kilder på Fredensvang, og de siger at de IKKE forhandler med Suni Olsen.
      I følge BSN har han ikke klassen til at forstærke holdet,så han får ikke kontrakt….
      ALTID I HVID HJERTET B)

2006
      Bruger

Nej, Tusse… så er det du fortæller os hvem BSN fortalte dig de så forhandlede med.. hehe B)

Hornbek
      Bruger

Håber satme også det er en and.. en kæmpe en af slagsen!

Hvis BSN vil have klassespillere, rammer han totalt ved siden af med Suni Olsen.

– og mange tak for den Stoke! 😀

tussefar
      Bruger

2006@
      Ho ho ho.. 😀
      Som jeg har skrevet i en anden tråd så har BSN efter en rundtur i Sverige og England tidligere på året,lavet en liste med spillere som han mener kan gå direkte ind og forstærke holdet…
      Nu er det ikke sikkert at spillerne kommer fra de respektive lande,da jeg ved han i England har haft møder med spilleragenter som repræsenterer spillere fra hele Europa.
      Jeg har ikke fået navne på nogle spillere,men jeg ved en af agenterne i England har flere spillere i Tyskland,så mon ikke der kommer en enkelt derfra… 😉
      Så spørgsmålet er: Hvilke spilleragenter i England har spillere i Tyskland[think][think][think]

2006
      Bruger

Ja.. Jan K´s agent er Ivan Marko Benes og han er bosiddende i Kbh. 😀

http://www.transfermarkt.de/de/berater/300/berater/uebersicht/beraterdetails.html

Viser 55 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.