Styrmand til fanclubben

Forside Fora AGF Styrmand til fanclubben

Viser 68 svartråde
  • Forfatter
      Henrik D
      Bruger

Hvorfor var fanclubben så stille i dag? Holdet spillede dårligt, men det plejer da ikke at stoppe opbakningen fra fanclubben.

Så vidt jeg kunne se fra B5 var Fister ikke til stede i dag. Er der ikke en Vice-capo som kan tage over når Fister ikke tager megafonen?

Stoei
      Bruger

Fister har vist karantæne, måske derfor han ikke tager megafonen 😉

GF karma
      Bruger

Stoei skrev:
      Fister har vist karantæne, måske derfor han ikke tager megafonen 😉

Har han råbt for højt eller sagt bandeord?
      Amnesti til Fister nu!!!!!:p

Jacob-P
      Bruger

jah folk var godt nok døde i dag..

Er der ikke en der kan tage over når han ikke er der??

dirty
      Bruger

han fik karantæne i kbh. så vidt jeg har hørt for at sætte klistermærker op på toiletterne. helt til grin:(

Var der ikke noget med at han fik karantæne i parken imod FCK, vidst også desuden en meget hårdt dømt karantæne har jeg hørt. Kan det passe at han har karantæne i et halvt år?

Kongendk
      Bruger

det er vist flere ting der har gjort udfaldet.

I bund og grund handler det vel også om hvordan vi fans vælger at reagerer når de kommer bagud, eller spiller dårligt!
      Personligt mener jeg at det er der hvor vi fans burde træde i karakter og støtte vores hold i stedet for at gå i stå!
      Og hvad fanden hjælper det at bue af vores spillere!? – COME ON!

Yalle
      Bruger

Men på den anden side, så kan det altså godt være svært at sætte sig op til en ligegyldig søndagskamp mod FCN. Og når spillerne alligevel spiller forfærdeligt, mister man sgu lidt lysten til at give den gas.

Henrik D
      Bruger

@ Yalle
      Findes der ligegyldige kampe, hvor GF deltager ??
      Alle kampe er i min terminologi vigtige.

Yalle skrev:
      Men på den anden side, så kan det altså godt være svært at sætte sig op til en ligegyldig søndagskamp mod FCN. Og når spillerne alligevel spiller forfærdeligt, mister man sgu lidt lysten til at give den gas.

Allerede inden kampen kunne man se. at alt ikke var som det plejede. F.eks. blev spillerne ikke råbt hen én efter én for at blive hyldet, som de plejer.

Du skriver "ligegyldig kamp". Hvad skal jeg sige til det?
      Hvis den her kamp ikke var vigtig, hvilke kampe er så?

Jeg syntes i øvrigt ikke at spillet var "forfærdeligt", og at man af den grund skulle droppe stemningen totalt.. [think]

En sorgens dag i Aarhus.
      Skidt på banen.
      Elendig på tribunen.

Tobias Ehlig

Yalle
      Bruger

Når jeg skriver ligegyldig kamp, mener jeg at en kamp mod FCN ikke kan hidse mig op på samme måde som opgør mod f.eks. Brøndby og AaB kan. Måske hænger det sammen med modstanden man får på tribunen. Når der ingen modstand er, tager man sgu for let på tingene. Sådan er det på banen, og sådan er det desværre også på tribunen. Om jeg valgte det forkerte ord, kan så selvfølgelig diskuteres.

@TobiasEhlig
      Jeg ved ikke, om du har set den samme kamp som vi andre har, men AGF druknede i personlige fejl og tabte 3 – 0. Derfor vil jeg stadig påstå, at de spillede en forfærdelig kamp 😉

Nu tror jeg godt nok ikke, folk decideret droppede stemningen pga. resultatet. Men det er da klart, at når spillet på banen ikke fungerer og man lukker 3 mål, synes jeg ikke man kan forlange, at folk skal have den samme gnist som, når de fører 2 – 1 over Brøndby.

Stemningen kørte jo fint nok (ikke optimalt) indtil 2 – 0 målet. Men altså os fans kan ligesom holdet også have en off-dag, hvilket vi klart havde i dag. Vi er jo trods alt mennesker og ikke maskiner 🙂

Notler
      Bruger

aaahhh…
      Jeg stod i speakers og var blandt de få der forsøgte at skabe stemning…
      De sidste 20 min af kampen blev jeg så irriteret over at folk hellere ville svine modstanderen og dommeren til, end at hjælpe vores hold(som tydeligvis havde brug for det) at jeg gik ned og sad på c3 nedre…

vi skal sku støtte vores hold…ikk pive af dem… de spillede tinge i dag, det gjorde de…men der er der hvor vi skal træde i kræft og støtte dem, som i gamle dage..

Men hvorfor stod der ingen vagter og tjekkede billetter til øvre som der plejer…der var mange der oppe som ikke havde nogle intentioner om at lave stemning, men bare være der…

op med gejsten gutter, der her var vores værste kamp hid til…vi kan se frem mod lysere tider:P

BenjaminV
      Bruger

Synes det er helt forståeligt at folk ikke står og råber når spillerne på banen virker som om de spiller toto cup.. Man kan i det mindste forvente en vis form for engagement, de får trods alt en del penge for at gøre det.. Det kan ikke være rigtigt at man kun kan sætte sig op når modstanderne hedder BIF eller FCK…

T-SPOON
      Bruger

Det mest pinlige i dag var sku at 90% af fanklubben satte sig ned og strejkede!!! Find et andet sted at sidde næste gang. Ja det var dybt pinligt at se på, men det er ingen undskyldning for at svigte holdet. Medløbet fans for vildt!!!

Hvaf forventer i efter 2 gode kampe. Er vi mestre efter det eller´????

Truelsen
      Bruger

Jeg er helt enig med Yalle. Det er svært at holde gejsten på tribunen, når spillet på banen ikke er særlig godt, samt der ingen modstand er på tribunen.

Selvfølgelig skal holdet bakkes op, og det blev de også indtil 2-0 målet, men derefter blev spillet altså heller ikke ligefrem bedre. Det fungerede bare ikke på banen, og det smidtede lidt af på tribunen, og sådan er det desværre ofte.

Nu gik jeg selv i det 89. minut, men inden da erindrer jeg da ikke, at der ikke blev buet/pevet af spillerne, kun af dommeren og af FCN-spillerne. Så jeg forstår sgu ikke helt, hvor folk har den påstand fra.

Yalle: Jeg syntes nu de spillede udemærket til sidst. Dog var jeg også en af dem der bu'ede af spillerne, simpelthen pga. den manglende fight/gejst.

T-SPOON: Jeg satte mig ned pga., at der simpelthen ikke var nogen grund til at stå op.
      Og nej, jeg er ikke medløber fan. Jeg syntes bare, at man har lov til at være utilfreds når holdet spiller som de gør i dag.

Truelsen: Det er da lidt tyndt hvis man ikke kan holde gejsten oppe, selvom der ikke er modstand på tribunen. Vi synger jo for at støtte holdet, ikke for at synge højere end deres fans.

stensgaard
      Bruger

Fanclubben????

Hvad pokker er fanclubben og hvem er de????

De er også ikke-eksisterende i dag….sådan har det vel været i snart 6-8 år???

Jeg kender personligt ikke til at "Fanclubben" har styret noget på lægterne i meget lang tid!

Det har vel enten været Galehuset eller nogle ander smågrupper(Nysir eller hvad fanden de nu hedder – lortenavn!), der har "styret" lydkulissen??

Nææhh, gad vide om årsagen til opløsningen på lægterne i dag er nøjagtig det samme syndrom som AGF lider af – Mangel på STYRING??!!!

Hvis "Fanclubben" eksisterer, er den noget af det mest usynlige der findes! Det eneste jeg ser til fanclubben, er at de opkræver kontigent og arrangerer udebaneturer ellers ser man sgu ikke meget til dem.

Just my 5 cents [think]

Gooz
      Bruger

Fanklubben er der altid.. de er dem der laver tifo`s det er ikke de andre fraktioner (Galehuset, og nysir) og de andre tossehoveder..

Men vis man så den kamp i dag var det pinligt og være agf fan, jeg har aldrig været pinligt berørt over være agf fan og siger det med stolthed når folk spørg, men for første gang er jeg pinlig berørt..

Jeg synger selv en del, og på hjemmebane er det svært og få folk til og synge fordi de ikke kender halvdelen af sangene dem der er deroppe.. derfor er stemningen nemmer og få oppe til udebane kampe.. og vis man sidder andre steder end os og ikke kan komme med noget hvordan det er og være deroppe.. syntes jeg ikke deres mening skal komme nogen steder.. hold den for jer selv.. fordi det er faktisk fucking svært og få folk med og synge på hjemmebane kampe..

Men vi er som regl gode til og synge mener bare vi har en off-dag, vi kommer bedre næste gang 🙂 ikke slå hånden af os på grund af holdet var dårligt og galescenen var.. vi skal nok komme igen 😉 bare rolig.. men kan i hygge jer 😛 ses i igen i aalborg den. 13 Sep. 🙂

Christian176
      Bruger

Tobias; Du er utilfreds med at folk ikke sang i store dele af kampen. Men du satte dig selv ned?

felixoo
      Bruger

Helt rigtig Gooz det er fanklubben der laver tifo. og det er også dem der lægger trummen til, ( og ham der slå på trommen er sørme også en fra fanklubben ) megafon er vis også tilhørenede i fanklubben. så de gør da skam noget, for at der kan komme lidt live på lægterne 🙂

dams3003
      Bruger

Det er nemt at lukke lort ud og ikke komme med noget konstruktivt hva?

Andre Jensen
      Bruger

Det vel ikke så vigtigt om folk er fra fanclubben eller andre fraktioner.
      Den dårlige stemning er et fællesproblem, og jeg synes ikke man skal klandre hinanden.
      Mon ikke både Fanclub, de gale, Nysir og alle andre er enige om, at stemningen skal forbedres. Det er det man bør tage udgangspunkt i.

Damme
      Bruger

T-SPOON skrev:
      Det mest pinlige i dag var sku at 90% af fanklubben satte sig ned og strejkede!!! Find et andet sted at sidde næste gang. Ja det var dybt pinligt at se på, men det er ingen undskyldning for at svigte holdet. Medløbet fans for vildt!!!

Nææ du! Det mest pinlige må være de som pifter og buh'er af deres eget hold. Næsten en større skændsel end det vi så på banen i dag. Ét er at gå før tid når GF spiller (uforståeigt i min boldgade), endnu værre er det at nedgøre holdet.

Og til slut: At den flok omkring kernen af Nysir (FORHÅBENTLIG ikke Nysir selv, men rygklapperne) råber på 0-4 og klapper ironisk møder kun kritik herfra. Fjolser for at sige det mildt.

Christian176 skrev:
      Tobias; Du er utilfreds med at folk ikke sang i store dele af kampen. Men du satte dig selv ned?

Da folk begyndte at sætte sig ned, indså jeg, at der aldrig ville komme gang i stemningen igen. Derfor så jeg ingen grund til at blive stående.
      Tro mig, hvis der havde været den mindste form for stemning, var jeg blevet stående, og sunget med.

At der blev sunget "4-0" syntes jeg også var helt til grin.

Jeg syntes dog, at det mest spændende ved debatten om stemningen i går. Er hvad man skulle gøre da spillerne kommer hen og takker for støtten.

Man kan da ikke klappe efter den indsats ?
      Er det for meget at bu'e ?

McAteer
      Bruger

Damme skrev:

T-SPOON skrev:

Nææ du! Det mest pinlige må være de som pifter og buh'er af deres eget hold. Næsten en større skændsel end det vi så på banen i dag. Ét er at gå før tid når GF spiller (uforståeigt i min boldgade), endnu værre er det at nedgøre holdet.

Og til slut: At den flok omkring kernen af Nysir (FORHÅBENTLIG ikke Nysir selv, men rygklapperne) råber på 0-4 og klapper ironisk møder kun kritik herfra. Fjolser for at sige det mildt.

Hamrende enig. Jeg dæmper til tider stemmen i skuffelse, men så kraftige mishagsytringer i en kamp, hvor personlige fejl og uheld frem for mangel på fight og initiativ leder til første hjemmepointtab i efteråret, fatter jeg ikke folks reaktioner.

bjpdk
      Bruger

Pinligt at være AGF-FAN? ALDRIG I LIVET!!!! Jeg er stolt af at være fan, og vil altid være stolt af det.

Jeg vil støtte holdet UANSET hvad de laver af lort og ballade. Det er en del af gamet. Det er selvfølgelig ikke fedt at se sådan en kamp som i går. Men STØTTEN har de sg* alligevel!

fladmose
      Bruger

Jeg forstår virkelig ikke dem der buher/pifter af holdet. Hvis man gerne vil se dem vinde, så hjælper det sguda ikke at pifte eller gå før tid?
      Det er vores job som fans at støtte 100% om holdet og ikke nedgøre det.

Lylle
      Bruger

Jeg syntes dog, at det mest spændende ved debatten om stemningen i går. Er hvad man skulle gøre da spillerne kommer hen og takker for støtten.

Man kan da ikke klappe efter den indsats ?
      Er det for meget at bu'e ?

Hehe ja, var også lidt selv i tvivl der.. normalt klapper jeg sku ligemeget hvad og støtter dem, men var simpelthen så gal over dem indsats at jeg bare skred da de kom over .. de havde ikke fortjent nogen form for klapsalver .. at buhe vil jeg aldrig ty til

snakeplisken
      Bruger

Skal dette indlæg ikke vende tilbage til udgangspunktet? Hvem skal være vice capo??? Find ud af det og råb noget vildere!!! :k

Christian176
      Bruger

Det er vel bedre at klappe ironisk af sit hold, end at buhe af det?

"4-0"-sangen kan jeg nu ikke se noget galt i. Igår havde man kun det sjov, man selv lavede 😉 Og ja. jeg synes det var sjovt.

deak84
      Bruger

Mødte Fister, han har fået karentæne grundet nogle latterlige klistermærker han har sat op rundt omkring på stadion, han skulle vist til møde med ledelsen om at få ophævet karentænen eller få den mindsket. 6mdr uden fister hverken til hjemme eller udekampe holder simpelthen ikke!! Men er helt enig, det er sgu for latterligt vi ikke har andre som kan tage over.

Yalle
      Bruger

fladmose skrev:
      Jeg forstår virkelig ikke dem der buher/pifter af holdet. Hvis man gerne vil se dem vinde, så hjælper det sguda ikke at pifte eller gå før tid?

Hvis man skal støtte 100% om holdet, kræver det også, at man kommer på stadion en gang i mellem 😉

Jeg er helt enig i at stemningen ikke var specielt fed igår. Den var vel nærmest ikke tilstedeværende, og jeg skal da være en af de første til at indrømme at jeg sgu heller ikke fik sagt så meget selvom jeg var på speakers, men jeg havde det simpelthen så larmende elendigt at jeg ikke kunne overskue at bruge nogen form for kræfter. Iøvrigt var det jo ikke ligefrem fordi de gjorde sig fortjent til en voldsomt fed opbakning. Det lignede jo serie 5 bold tempomæssigt. Inden kampen sad jeg derhjemme og overvejede om jeg bare skulle blive siddende med en kop kaffe og stene eller ta derud. Set i bagklogskabens klare lys var det måske det jeg skulle ha gjort. Jeg ville ihvertfald ikke være gået glip af noget!

fladmose skrev:

Hvad ville du så gøre når spillerne kommer hen til os, efter sådan en skod kamp?

Jeg bu'ede af holdet i skuffelse over deres indstilling.
      Viser bare at jeg har følelser for klubben, og ikke bare jubler lige meget hvad?

Krag
      Bruger

deak84 skrev:
      Mødte Fister, han har fået karentæne grundet nogle latterlige klistermærker han har sat op rundt omkring på stadion, han skulle vist til møde med ledelsen om at få ophævet karentænen eller få den mindsket. 6mdr uden fister hverken til hjemme eller udekampe holder simpelthen ikke!! Men er helt enig, det er sgu for latterligt vi ikke har andre som kan tage over.

Jeg kan skam på en måde godt tage over for Fister, men igår orkede jeg det simpelthen ikke grundet nogle voldsomme tømmermænd. Og så vil jeg da også godt melde klart ud, at det er 10 gange sjovere at stå sammen med "klacken" en at stå alene på et capo-sæde. Men lad os nu se hvad der sker. Der er nok nogle der skal tage over for Mathias. Om det bliver mig eller en anden må tiden vise. Jeg lover bare ikke fra min side, at jeg vil tage den altid.

– Krag

Damme
      Bruger

TobiasEhlig skrev:

fladmose skrev:

Hvad ville du så gøre når spillerne kommer hen til os, efter sådan en skod kamp?

Viser bare at jeg har følelser for klubben, og ikke bare jubler lige meget hvad?

De (spillerne) vidste jo for fa'en godt at de havde lavet lort i den – så der var ikke behov for at buh af dem. Det gjorde bare situationen endnu mere tragisk end den allerede var…

Damme skrev:

TobiasEhlig skrev:

fladmose skrev:

De (spillerne) vidste jo for fa'en godt at de havde lavet lort i den – så der var ikke behov for at buh af dem. Det gjorde bare situationen endnu mere tragisk end den allerede var…

Jeg er enig i at det ikke gjorde noget bedre.
      Men så spørger jeg igen: Hvad ville du gøre?

AGF Horsens
      Bruger

deak84

Det er så det man også kalder hærværk, så karantænen er vel på sin plads. Men han vil da blive savnet rent vokalt, men så må Krag træde i karakter, tømmermænd eller ej:p

AGF Horsens skrev:

deak84

Det er så det man også kalder hærværk, så karantænen er vel på sin plads. Men han vil da blive savnet rent vokalt, men så må Krag træde i karakter, tømmermænd eller ej:p

Ja, jeg syntes egentlig også det er synd, at der ikke er én der kan lokkes til at tage megafonen. Det betyder SÅ meget for stemningen..

Yalle
      Bruger

AGF Horsens skrev:
      Det er så det man også kalder hærværk, så karantænen er vel på sin plads.

Da man normalt bare bliver bortvist fra kampen efter sådan en handling, synes jeg på ingen måder karantænen er på sin plads. Er lige før jeg tror, at det er den første karantæne i Danmark, der er blevet givet i Danmark pga. opklæbning.

Mht. til reaktion efter kampen igår, så kan jeg på INGEN måder få mig selv til at klappe af spillerne efter så ringe en præstation. Og så skal folk ikke komme og kalde mig en medgangsfan, fordi jeg ikke ser nogen grund til at hylde et hold, der har spillet elendigt og tabt med 3 – 0. Derimod ser jeg ingen problemer i, at man forholder sig kritisk til klubben og viser sin utilfredshed, når holdet ikke leverer. Det viser da bare, at man har følelser for klubben.

McAteer
      Bruger

AGF Horsens skrev:

deak84

Det er så det man også kalder hærværk, så karantænen er vel på sin plads.

Det mener du da forhåbentlig ikke. Jeg synes ikke engang, det burde være udsmidningsgrund. Det er da i den grad en bagatel.

mmmmbob
      Bruger

McAteer skrev:Det mener du da forhåbentlig ikke. Jeg synes ikke engang, det burde være udsmidningsgrund. Det er da i den grad en bagatel.

Du kan jo starte med at fortælle hvor du bor, og så invitere til den "Store-kom-og-klæb-mit-værelse-til-dag".

Lad være med at komme med "det er jo ikke det samme", for jo, det er det!

Det er da ikke i orden at sætte klistermærker op på en andens ejendom. Gør man det, må man tage konsekvensen, og hvis det er at man i et halvt år ikke kan komme til en privat fest, så må det jo være sådan.

Truelsen
      Bruger

Capo eller ej, så er det svært at holde stemningen på et højt niveau til en kamp mod FC Nordsjælland en søndag kl. 14, når spillet ikke fungerer, og spillerne også næsten holder op med at kæmpe. Spillerne kan have off-days, hvilket vi også kan have på tribunen, og det kan fandme ikke passe, at det skal fremprovokere så meget brok hver gang.

Jeg er sgu sådan set ligeglad, om folk buh'er. Men når holdet leverer en så skidt præstation, fortjener de sgu ikke at blive klappet af banen. Og så skal folk sgu ikke kalde mig for medløberfan af den grund.
      Accepter nu bare, at stemningen ikke altid kan være perfekt. Det skal nok blive bedre i Aalborg, men der kommer helt sikkert også en off-day en anden gang, for sådan er det desværre.

Mht. til Fisters karantæne, kan vi så ikke udelade den latterlige diskussion om, hvorvidt den er rimelig eller ej? Det er jo ikke det, den her tråd handler om. Der arbejdes på at finde en løsning på det midlertidige capo-problem, men som Krag skriver, er det jo ikke skide sjovt at stå alene med ryggen til kampen i forhold til at stå i klacken sammen med en masse andre.

Krag
      Bruger

Truelsen skrev:
      Capo eller ej, så er det svært at holde stemningen på et højt niveau til en kamp mod FC Nordsjælland en søndag kl. 14, når spillet ikke fungerer, og spillerne også næsten holder op med at kæmpe. Spillerne kan have off-days, hvilket vi også kan have på tribunen, og det kan fandme ikke passe, at det skal fremprovokere så meget brok hver gang.

Jeg er sgu sådan set ligeglad, om folk buh'er. Men når holdet leverer en så skidt præstation, fortjener de sgu ikke at blive klappet af banen. Og så skal folk sgu ikke kalde mig for medløberfan af den grund.
      Accepter nu bare, at stemningen ikke altid kan være perfekt. Det skal nok blive bedre i Aalborg, men der kommer helt sikkert også en off-day en anden gang, for sådan er det desværre.

Mht. til Fisters karantæne, kan vi så ikke udelade den latterlige diskussion om, hvorvidt den er rimelig eller ej? Det er jo ikke det, den her tråd handler om. Der arbejdes på at finde en løsning på det midlertidige capo-problem, men som Krag skriver, er det jo ikke skide sjovt at stå alene med ryggen til kampen i forhold til at stå i klacken sammen med en masse andre.

Helt enig i overstående.

Ja, selvfølgelig er det skide vigtigt, at der er en capo, og som jeg har sagt skal jeg nok også tage den, hvis jeg lyster.

Som Truelsen også nævner det, så kan det simpelthen ikke passe, at der skal være SÅ meget brok hele tiden fra forskellige folk omkring stemningen.
      Jeg er helt enig i, at stemningen igår var noget lort, og det på ingen måde var optimalt, men på den anden side gider jeg heller ikke høre på alt det brok over fanklubben så vel som Nýsir (og Galehuset for den sags skyld).

Andreassen
      Bruger

Notler skrev:

De sidste 20 min af kampen blev jeg så irriteret over at folk hellere ville svine modstanderen og dommeren til, end at hjælpe vores hold….

Så du synes den kære dommer Vollquartz gjorde det aldeles fremragende???
      En så elendig dommer(præstation) SKAL sku svines!

En så stære blind mand hører ingen steder hjemme i dansk fodbold. Jeg fatter ikke han har fået lov til at dømme kampe internationalt, når nu han gang på gang har vist han ikke en gang magter dansk topfodbold.

Alle burde gøre som jeg og skrive en klage til DBU.

Vollquartz skal (sparkes) UD af dansk fodbold!!!!!!

Dommeren var skandaløs i går ja! Spillerne var skandaløse i går, ja!

Men det mest skandaløse, var de 10-15 knejter som da spillerne kom over og sagde tak for kampen, stod og lænede sig ud over rælingen med langemand strakt fra top til tå. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem de var for jeg sad for langt væk, men de stod der hvor Nysír plejer at stå.

Jeg er virkelig ked ad at høre at Fister har fået karantæne for nogle sølle klistermærker (også selvom det ret beset er hærværk,) for han betyder virkelig meget for stemningen!

Håber at Krag kan løfte opgaven så længe Fister er væk, speakers har brug for en styrmand!

Jeg syntes det græser sig til det latterlige, når jeg læser undskyldninger for den dårlige stemning herinde.
      Der pt. 2 uger mellem hver kamp. Og jeg havde glædet mig siden BIF kampen til at skulle på stadion, så kommer jeg derud, og folk er ikke opsatte/tændte på at lave stemning, det forstår jeg ikke.
      For mig er det mindre vigtigt hvem modstanderen er. Hovedsagen er, at vi skal ud og støtte vores hold. Godt nok kommer vi bagud meget hurtigt, men det plejer da ikke at slå os ud.

Vi skal have en capo til hver hjemmekamp.
      Og væk med de tømmermænd! 😉

Så skal det nok blive fedt mod Sønderjydske..

McAteer
      Bruger

mmmmbob skrev:

McAteer skrev:Det mener du da forhåbentlig ikke. Jeg synes ikke engang, det burde være udsmidningsgrund. Det er da i den grad en bagatel.

Du kan jo starte med at fortælle hvor du bor, og så invitere til den "Store-kom-og-klæb-mit-værelse-til-dag".

Lad være med at komme med "det er jo ikke det samme", for jo, det er det!

Det er da ikke i orden at sætte klistermærker op på en andens ejendom. Gør man det, må man tage konsekvensen, og hvis det er at man i et halvt år ikke kan komme til en privat fest, så må det jo være sådan.

Jeg synes på ingen måde, det er det samme, tværtimod er det et decideret lamt eksempel, du kommer med, men lad os da bare følge præmissen. Hvis jeg holdt en fest, og en eller anden smækkede et klistermærke op på lokummet, ville min reaktion ikke være: "Skrid, du er ikke velkommen her det næste halve år", men nærmere: "Lad lige være, ik' , Flemming". Så snerpede er man vel for fanden heller ikke.

Skal man lave en sammenligning, må det vel være med noget andet semioffentligt. I gymnasiet for i grunden frygtelig længe siden hængte jeg diverse plakater op uden dog at blive hjemsendt 6 måneder.

Jeg har sikkert også smidt en kapsel eller spyttet et stykke tyggegummi ud til en 1. maj, men er dog sluppet fra denne forseelse, uden at et stk. overvægtig parkbetjent har bedt mig blive på Strandvejen frem til jul.

Når vi med stor sandsynlighed ved næste byrådsvalg ser Wammen glo ned fra en plakatforbudsramt lygtepæl, flyver der vel heller ikke en panserbasse ud af en bil og formener den formastelige sossepartisoldat adgang til resten af plakatbunken.

Find selv på flere eksempler. Jeg har sgu svært ved at se andre, hvor forseelse og straf i den grad ikke harmonerer. Tjekkede lige med fruen i huset (sportsignorant) for at se, om det var mig, der var for supportervenlig. Reaktion: "Et halvt år. For at hænge et klistermærke op?! Hvor latterligt. Hvad så, når nogen gør noget, der faktisk er noget".

P.S. Jeg bor i Tøndergade. Bare kom. Tjek opgangene.

On Topic: Ærgerligt med Fister. Krag, du gør det fint; selvfølgelig fair at undslå sig, især, hvis du var ramt.

Jeps. 120% på begge – og drop så sarkasmen én gang for alle, jeg ved hvad jeg så!

Jeg så det også. Har godt syn. Synes i øvrigt overhovedet ikke det var fedt.

Andre Jensen
      Bruger

I søndags synes jeg det hele var så tragikomisk, at jeg ikke vidste om jeg skulle grine eller græde.
      Kan dog huske enkelte tidligere flopkampe hvor spillerne har fået fremvist den længste finger.
      Hvis nogle via deres indsats på banen inddirekte giver fingeren til mig der står og føler for klubben på tribunen, så får de den da bare tilbage igen når kampen er slut.
      Det er der ikke noget spektakulært i.

Det var dog en unuanceret argumentation. Det svarer lidt til at sige, at hvis hele stadion opførte sig som slipsetribunen, ville det være ok for spillerne at gå rundt og give fingeren efter kampen.

Desuden er jeg slet ikke enig i din kritik af kampen, der var flere faktorer som vi ikke var herrer over:

Dommeren var helt væk og dømte uden linie.

Vi får 3 skader til nøglespillere; den første er en ny spiller som spiller videre for at bevise sit værd, den anden kommer efter vores sidste udskiftning er foretaget og den tredje er sort uheld!

Jeg vil i øvrigt gerne understrege, at "Fingerfestivalen" foregik lige over trappen hvor Nysír plejer at stå og ikke nede ved selve rækværket, derfor er det ikke usandsynligt at Hansen, og andre, har overset det, da det foregik bag dem.

only white
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Det var dog en unuanceret argumentation. Det svarer lidt til at sige, at hvis hele stadion opførte sig som slipsetribunen, ville det være ok for spillerne at gå rundt og give fingeren efter kampen.

Desuden er jeg slet ikke enig i din kritik af kampen, der var flere faktorer som vi ikke var herrer over:

Vi får 3 skader til nøglespillere; den første er en ny spiller som spiller videre for at bevise sit værd, den anden kommer efter vores sidste udskiftning er foretaget og den tredje er sort uheld!

Jeg vil i øvrigt gerne understrege, at "Fingerfestivalen" foregik lige over trappen hvor Nysír plejer at stå og ikke nede ved selve rækværket, derfor er det ikke usandsynligt at Hansen, og andre, har overset det, da det foregik bag dem.

Du starter med at brokke dig over dårlig argumentation, og så fyrer du selv lige en remse af dårlig undskyldninger og dårlig argumentation..
      Ja dommeren var ringe, ja nærmest elendig, men ingen af hans kendelser havde direkte indflydelse på kampens udfald, så at bruge dommeren som undskyldning i denne situation er helt forkert…

At fremhæve skader er også kun en dårlig undskyldning.. Alle kom efter vi var bagud, to af dem kom da vi stadig havde 3 udskiftninger tilbage, men alligevel vælger Ove P først at tage JP ud efter 1 time, og lader så derefter Nando spille videre selvom han ved han har problemer, og vælger endda at tage Graulund ud frem for Nando, Så de to skader som undskyldning er til grin, det var selvforskyldt… Kun DT skade er udenfor vores råde område.. De fejl som Ove P lavede i den kamp beretter til en finger, og da han er en del af holdet, er det fuld berettet til at give holdet en finger når holdet og trænneren præstere så elendigt…

Det mest pinlige er dog at der stadig er folk der bruger dommer og skader som undskyldning for sådan en gang lort, og som nærmest står og slikker holdet i røven.. De viser tydeligt at nederlag ikke betyder en skidn for dem

Andre Jensen
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

Hvis spillerne betalte slipetribunen for at heppe, ja så kunne de tillade sig at være sure og skuffede.
      Sådan forholder det sig dog ikke. Tværtimod betaler slipsetribunen en del af spillernes løn, ligesom os på C-tribunen også betaler vores del.

Jeg er enig i at dommeren var ufattelig ringe, men desværre ikke ringe nok, til at vi kan bruge det som undskyldning for at Nordsjælland klædte os total af med 0-3

only white skrev:

Rastapopoulos skrev:

Du starter med at brokke dig over dårlig argumentation, og så fyrer du selv lige en remse af dårlig undskyldninger og dårlig argumentation..
      Ja dommeren var ringe, ja nærmest elendig, men ingen af hans kendelser havde direkte indflydelse på kampens udfald, så at bruge dommeren som undskyldning i denne situation er helt forkert…

At fremhæve skader er også kun en dårlig undskyldning.. Alle kom efter vi var bagud, to af dem kom da vi stadig havde 3 udskiftninger tilbage, men alligevel vælger Ove P først at tage JP ud efter 1 time, og lader så derefter Nando spille videre selvom han ved han har problemer, og vælger endda at tage Graulund ud frem for Nando, Så de to skader som undskyldning er til grin, det var selvforskyldt… Kun DT skade er udenfor vores råde område.. De fejl som Ove P lavede i den kamp beretter til en finger, og da han er en del af holdet, er det fuld berettet til at give holdet en finger når holdet og trænneren præstere så elendigt…

Det mest pinlige er dog at der stadig er folk der bruger dommer og skader som undskyldning for sådan en gang lort, og som nærmest står og slikker holdet i røven.. De viser tydeligt at nederlag ikke betyder en skidn for dem

Du er godt nok en vred ung mand…

Jeg har skam ikke stillet det op som værende undskyldninger, jeg svarede på Andres formulering af kampen som værende "flopkamp" hvilket jeg ikke mener det var; FCN var ganske enkelt bedre end os på dagen. – Dog vil jeg tilføje, at Johnny Lundberg sagtens kunne have trukket et rødt efter de svinere han lavede, det ville helt sikkert have ændret kampens udfald!

Dit sidste afsnit kan jeg kun grine lidt af og så konstatere at nogle mennesker tager både sejr og nederlag alt for højtideligt.

I tykt og tyndt, HA!

Yalle
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Dit sidste afsnit kan jeg kun grine lidt af og så konstatere at nogle mennesker tager både sejr og nederlag alt for højtideligt.

Dette kaldes fanatisme. Har du noget imod fanatisme?

I den rendyrkede form, ja.

Yalle
      Bruger

Må indrømme, jeg har lidt ondt af dig, hvis du ikke kan vise dine følelser over AGFs sejre/nederlag. Men da du tilsyneladende har det fint med det, skal jeg da ikke blande mig i det 🙂

Rastapopoulos skrev:
      I tykt og tyndt, HA!

Den her kommentar synes jeg tilgengæld ikke, du er berettiget til at komme med, da jeg kan se i din profil, at du ikke er at finde på nogle udebaneture. Man kan nok "støtte" AGF så meget man kan på diverse forums, og klappe så meget af dem man vil efter et nederlag. Men den sande støtte, den der betyder noget, og den AGF har mest brug for, kommer under kampen.

Jeg kan sagtens vise følelser over sejre og nederlag, jeg brænder bare ikke sammen over at vi taber 0-3, ganske enkelt.

Jeg er fuldt berettiget til at sige sådan, jeg er tilhænger af AGF på 20. år; det er sgu i tykt og tyndt.

I øvrigt har jeg andre økonomiske prioriteringer end at følge AGF overalt, såre simpelt. – Det er sgu for dyrt i længden.

Den sande støtte er sgu at støtte og opmuntre når det ser sværest ud.

Yalle
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Den sande støtte er sgu at støtte og opmuntre når det ser sværest ud.

Men synes du, at støtte og opmuntre når det er sværest, er at klappe af spillerne efter en skandaløs kamp? Eller hvordan mener du, man støtter og opmuntre holdet, når det ser sværest ud?

GF – Vi er her for jer…

Eller er det kun i højtidelige øjeblikke som f.eks. da vi rykkede ned?

Spillerne har sgu ikke brug for at der står flere hundrede mennesker og buher af dem, de ved udmærket godt når de har lavet noget lort.

Krag
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      GF – Vi er her for jer…

Eller er det kun i højtidelige øjeblikke som f.eks. da vi rykkede ned?

Spillerne har sgu ikke brug for at der står flere hundrede mennesker og buher af dem, de ved udmærket godt når de har lavet noget lort.

Jeg synes dog at man viser sine følser for klubben, når man ikke finder sig i hvad som helst, og er ligeglad med at de spiller pisse dårligt og taber med 3 mål. Man viser da netop at alt ikke accepteres og at de må tage sig sammen. Jeg synes på ingen måde at man skal klappe af dem og hentyde til at det var okay at de tabte, når det ikke er okay!

Fanatisme – JA TAK!

Det er så der vi er helt uenige. Det er ingen skam at tabe til nogen som er dygtigere end en selv; det handler ikke om ikke at finde sig i hvad som helst.

hvis man ikke kan acceptere at holdet taber, lever man da vist ikke i den virkelige verden, men i en eller anden forskruet drøm.

Lad os sige din far betaler for din uddannelse og du desværre dumper din eksamen, hvorefter han sviner dig til i heftige vendinger og giver dig fingeren.. Ville det motivere dig?

Get real – vi har været et bundhold i 10 år og er det stadig.

Entusiasme, ja tak – men ud fra de forudsætninger vi nu en gang bliver givet.

Yalle
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      hvis man ikke kan acceptere at holdet taber, lever man da vist ikke i den virkelige verden, men i en eller anden forskruet drøm.

Tror skam godt de fleste herinde kan acceptere nederlag, hvis holdet viser, at de rent faktisk godt gider at vinde kampen. Det synes jeg ikke de gjorde i søndags. I hvertfald ikke efter FCNs 2 – 0 føring med over en halv time tilbage, hvor de sagtens kunne have scoret 2 mål, hvis de altså gad at kæmpe lidt mere for det.

Vil da lige slå fast med det samme, at jeg hverken buede eller gav nogle som helst fingeren i søndags.

Roser du også kokken hvis han har skidt i maden?

Derfor klapper jeg heller ikke af holdet efter sådan en lorte kamp. Jeg kan hade spillerne alt det jeg vil, for der er ikke EN spiller på AGF's hold jeg holder med. Jeg holder med klubben og i mine øjne er de bare maskiner der løber for min klub. Hvis maskinen ikke virker skal den skiftes ud. Klubben følger jeg til evig tid men spillerne vil jeg skide på. Jeg har da favorit spillere men det er kun så længe de levere den indsats der er forlanget af dem.

med maskiner mener jeg at jeg vil skide på om han hedder Naldo eller alt muligt andet lort, så længe han ikke har en defekt og har skiftet til Brøndby fra AGF.

snakeplisken
      Bruger

Fanatisme stinker fat det!!!

Rastapop du har meget ret, der er bare nogle mennesker man ikke gider diskuterer med ;).

————————————
      Få nu styr på den capo!!!!

Der har tidligere været meget meget meget meget dårlige kampe fra AGFs side, men det plejer ikke at være ensbetydende med mangel på opbakning under kampen fra speekers. Jeg buede selv da jeg gik, men savnede capo under kampen, da man ikke selv starter kom så de hviee op alene 😉

kom frisk en eller anden :k

AGF Horsens
      Bruger

Det er fuldstændig usmageligt, at stå og lave fuck finger til spillerne.

Så kan man hvis ikke falde dybere – barnligt vil jeg sige, og ikke en skid med fanatisme at gøre. Lad da bar væer med at klappe, så er den ikke længere.

andreas13
      Bruger

deak84 skrev:

jeg kunne da godt ta den vis det var;);)

Driblekongen
      Bruger

Kongendk skrev:
      Og hvad fanden hjælper det at bue af vores spillere!? – COME ON!

Tror grunden til at vi ikke støttede holdet i et stykke tid var at vi var så chokeret over hvor lavt vores bundniveau var! De har vel ikke spillet ringere end da de sidste sæson ude mod Viborg tabte 2-0, men sagtens kunne have tabt med 5!

Men dog er jeg meget uenig med dig I at det er dårlig stil at vi buher af spillerne. De spillere får kraftdeme en god portion løn for at "lege" med en bold og underholde andre. SÅ SKAL DE KRAFTDEME OGSÅ UNDERHOLDE!

Jeg vil støtte op omkring vores egen, Lucena, der siger at pibekoncerten var fortjent. FOR DET VAR DEN! Vi havde den helt store chance for at være væk fra bunden i kort tid, men det udnyttede vi ikke, mod et ellers meget formsvagt Nordsjælland hold. Ja, vi har haft problemer med dem, men de har haft en meget skidt sæsonstart, så derfor mener jeg sagtens at vi med et nogenlunde niveau kunne have slået dem. Vi viste i den kamp at vi ikke vil højere op i tabellen, og det er ærgeligt med den trup vi efterhånden er ved at opbygge:(

Spillerne skal støttes når de spiller godt eller det går skidt. Men når man leverer en kamp på serie/jyllandsserie niveau, hvor ingen gider at løbe for hinanden, man laver alt for mange satsede afleveringer og man slet ikke viser tegn på gejst, så mener jeg dehar fortjent at få en pibekoncert. Mener jeg sq ikke er for meget fra os fans. Det er OS, der giver en mindre formue for at se de hviie præstere, og skal de sq også gøre det!!

Men vi skal bare op på hesten igen. Umiddelbart ser Aab kampen svær ud, men nordjyderne har meget mere fokus på CL mod The Red Devils og de spiller sikkert også forsigtigt mod os, da de ingen skader vil have til den kamp. Dette skal vi udnytte til 3 point, og så er kampen mod FC Rødvin glemt; for stund i hvert fald;)

Kom så de hviie, gør nu far glad:k

Viser 68 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?