Storklubber til Ã.rhus

Forside Fora AGF Storklubber til Ã.rhus

Viser 68 svartråde
  • Forfatter

[center]Hejsa[/center]

Hvilken klub ville du helst have til Århus?
      Den klub jeg ville har til Århus er Liverpool

[center]Martin Palshede[/center]

raulzidan
      Bruger

Real Madrid, Juventus og Liverpool:k

Bjarne V
      Bruger

Du mener træningskamp eller hvordan?

h-aaen
      Bruger

Så gerne Manchester United gæste byen…. Synes de er blevet glemt lidt i afstemningen…..

@ Bjarne V ja ligesom Barcelona opvisningskamp/træningskamp

SteenWhite
      Bruger

Er Werder Bremen og Liverpool storklubber??

Hviiiid
      Bruger

Barcelona (igen)
      Med hele førsteholdet kunne være vildt fedt at se Messi og Ronaldinho;)

carpe_diem82
      Bruger

Helt klart United, og ellers Werder, hvis Leon altså spiller for dem

Martin Palshede skrev:
      [center]Hejsa[/center]

Hvilken klub ville du helst have til Århus?
      Den klub jeg ville har til Århus er Liverpool

[center]Martin Palshede[/center]

Storklubber???? Og så er mulighederne Liverpool og Werder Bremen, er det en joke??[lol]

fladmose
      Bruger

Werder, kun KUN hvis Leon spiller hele kampen:D

gf-stuf
      Bruger

madrid

BOND-AGF
      Bruger

[u][center]Arsenal Selvf.!!!! [/center][/u]

-Det ville sku værre klasse!! :k:k

Men god jul allesammen! 😀

Bjarne V
      Bruger

Leeds United! – og så selvfølgelig Werder med Løvehjertet!

@SteenWhite ja og hvis du har et problem så skal du ikke skrive er det O.K??[think]

Milan!!!!!!

Fordi Jeg er fan.

Fordi jeg forguder Pirlo.

Fordi jeg ville elske at råbe "sød når du tuder" til PippoB)

Fordi jeg i så fald ville kunne skråle Ronaldoooooooh ud over hele stadion hver gang der kommer lidt lækkert, uden at folk kigger underligt. (som nu):D

Satan jeg savner Niclas Carlsson og hans kommando-raids op og ned af højrefløjen!:k

nr27
      Bruger

Werder hvis Leon spiller.

HvidIhjertet
      Bruger

Synes også United mangler i afstemningen, De vandt den engelske liga sidste år og som jeg ser det, er de en del bedre ind Liverpool, så Jeg ville gerne have United til byen!

Ays
      Bruger

Real Madrid / Man Utd

Josef Olesen
      Bruger

Valgmulighederne i den her afstemning er da lige så dumme som spørgsmålet. Der er kun en storklub jeg vil se i Århus – Det er AGF.
      Hvis jeg vil se Arsenal eller Fiorentina som er mine fortrukne hold ude i Europa, så tager jeg enten til London eller Firenze.

Chappelin
      Bruger

Josef, undskyld mig, men hvem er den dumme her… Hvis du vil se et af de hold og har mulighed for det i danmark.. så vil det uden tvivl være væsentligt billigere end at tage derned/over.. Den kloge narre den mindre kloge. Men en som dig har vel penge nok 🙂

Damme
      Bruger

Manchester United, uden tvivl!

AGFforever
      Bruger

haha… storhold;D

Kim S
      Bruger

Man United!! Hvorfor er de i grunden ikke med[think]
      De er en af de rigeste og mest traditionsfyldte klubber i verden! Desuden er Chelsea også en del større end Werder Bremen selvom jeg hader dem:D

Stev
      Bruger

Fik aldrig set Barca spille grundet sommerferie, så de måtte gerne komme igen. Det er mit favorithold i udlandet.;)

Il_pazzo
      Bruger

nu er det ikke fordi det koster vanvittigt mange penge at tage ud og se disse hold i europa. Jeg skal selv til Barcelona i foråret og se Barcelona-Villareal. Det koster følgende

Flybilletter til Barcelona fra Billund (t/r): 250kr!!! (uden forsikring med ryanair)
      Billet til kampen: 800 kr inkl guidet stadionrundvisning. Jeg skal sidde på endetribunen på 1. eller 2. tribune
      Ophold i Barcelona: Gratis da jeg bor hos en ven. Men man kan også gå ind på den hjemmeside hvor man kan låne en sofa i en storby ganske gratis. Ellers er udgifter til et Hostel til at overse.

Så 1050 kr eksl lommepenge… Det er 1 bytur der skal spares væk i min verden….

Djorkaeff
      Bruger

Inter !!!!

Og gerne med Djorkaeff i start 11'eren…. aaah okay nu drømmer jeg vist hehe.

Eller Man Utd.

anderssch
      Bruger

Hvordan kan man sige liverpool ikke er et storhold? Klubben vandt er den engelske klub der senest har vundet championsleague? Ligger lidt i ordet: MESTRENESleague
      Hvis man vinder den, eller har vundet den inden for de seneste år må man da betragtes som et storhold.
      Desuden har liverpool en stor dansk fanklub
      Klart liverpool, evt køber de lige Leon A op til kampen, så bliver det ikke bedre

anderssch
      Bruger

anderssch skrev:
      Klubben vandt er den engelske klub der senest har vundet championsleague?

det jeg prøver at sige er: Klubben er den engelske klub der senest har vundet championsleague

Djorkaeff
      Bruger

@anderssch: trykker lige på enig knappen.

Liverpool har i rigtig mange år været en storklub. De har måske haft en lille titelmæssig krise i en periode men er efter de seneste champions league sæsoner, tilbage i toppen af listen over storklubber.

Ville sgu egentligt gerne se Totti eller Fabregas trylle rundt på NRGi Park.

Sidst jeg så Roma spille var Totti desværre ude med en knæskade, og Arsenal har jeg aldrig helt fået fornøjelsen af.

Nu går der lidt kritik af at Liverpool fremstilles som en storklub.

Det er da helt uforståeligt.
      Prøv lige at kigge på klubbens historie.
      Det er sgu en klub med stolte traditioner.

Hvis Liverpool ikke går ind under storklub kommer AGF ihvertfald ALDRIG til at kunne fremstå som en dansk storklub…..på trods af stolte traditioner.

Born White
      Bruger

Hvis det er den kommende sommer vi snakker om og det skal være bare en smule seværdigt og realistisk, så kan der kun blive tale om Milan eller Werder.

De 2 klubber er dem med mindst spillere engageret i sommerens EM, hvorfor man må formode Barca og Liverpool stiller med B-hold.

Beikes
      Bruger

Hertha Berlin og Liverpool

Aab…nej oki dårlig joke[shock]

uden tvivl arsenal og atletico madrid

Onkel Bob
      Bruger

ARSENAL!!
      At se kaptajn Fabregas & co betræde NRGI Park's ydmyge græstæppe
      ville f….. være en uforglemmelig oplevelse.

@Anderssch

Synes lidt du giver svaret på dit spørgsmål selv.

Champions league, betyder som du selv siger, Mesternes Liga. Det er 18 år siden Liverpool var mestre. Derfor har de intet at gøre i den Liga. Den eneste grund til at hold som Liverpool spiller med i den liga, er for at UEFA og G14 kan lave penge.
      Af de hold der er nævnt vurdere jeg kun Milan og Barcelona som storklubber. Liverpool lever på fortidens bedrifter. Hvis man vil kalde dem for en storklu, så kan du lige så godt have klubber som Monaco, Porto, Deportivo osv. med i afstemningen. Vurdere du dem som topklubber.
      Personligt synes jeg kun det er Barca, Real Madrid, Milan, Inter, Juventus, Chelsea, Arsenal, United, Lyon og Bayern der er top klubber. Ingen tvivl om at Valencia, Liverpool, Bremen, Fiorentina etc. er gode kluber, men det er længe siden de virkelig har haft noget at sige i deres nationale liga. faktum er, at CL er en knald eller fald liga. alle kan slå alle ud (se PSV – Arsenal sidste år). for at vise man er noget, skal man kunne spille med i sin nationale liga. PT og over de sidste 15 år, har Liverpool ikke haft noget at skulle have sagt der. Derfor vurdere mange andre end deres fans dem ikke som en Storklu.

Skakke
      Bruger

Real Madrid eller Chelsea. :k

Nå ja. Og personligt ville jeg helt se Lyon, Chelsea eller A. Madrid. men det er en anden sag.

Andre Jensen
      Bruger

Vil helst se storklubber i Århus, fordi vi har tilspillet os en plads i UEFA eller CL, og dermed trukket dem i en lodtrækning.
      Venskabskampe tænder ikke helt så meget, uanset om holdet hedder Real Madrid eller Manchester United

brorlort
      Bruger

Everton! det nye store klubhold:k:k:k

Budtz4ever
      Bruger

Jeg må også sige Werden hvis Leon spiller hele kampen!:k

Leon, du er gud for os…
      Leon, du er gud for os…
      Leon, du er gud for os..!:k:k:k

Andreassen
      Bruger

Hviiid har du ikke stjålet mit bruger-billede??? [shock]

Jonas S
      Bruger

Man. united.

Aarhus 76
      Bruger

S.S. Lazio

Aros
      Bruger

Il-Pazzo: "Flybilletter til Barcelona fra Billund (t/r): 250kr!!! (uden forsikring med ryanair)"
      Hm. Håber, du tager afsted dagen i forvejen. For med Ryan Air kommer du ALDRIG til noget der bare ligner tiden. Og hvis du ikke når kampen, har du smidt 800 kr på ingenting. Og Ryan Air kompenserer aldrig for noget.

Men, øh. God tur…

jake81
      Bruger

Det var da nogle mærkelige klubber man har at vælge imellem. Der er mange mange andre jeg personligt hellere vil se. Men hvis valget str mellem disse 4 s må valget falde på werder, pga. LEON og diego

HVIS man nu havde valget – lige meget hvem man kunne vælge – så ville jeg bestemt ikke vælge klubber som nyligt har gæstet Århus. Det ville se lidt bedre ud, hvis vi kunne tiltrække forskellige storklubber.

Der er kun EN klub uden for Danmark – og nu bli'r jeg upopulær: Men det er Herbstmeister & Rekordmeister FC Bayern München!

Helt enig med Josef!!!!!!!

SYnes de Barcalona kampe var MEGA pinlige, og jeg var til den første, og var fandme skuffet.. gider fandme ikke sidde og hører en masse møgunger juble når de scorer imod MIT hold, på MIT stadion.!!! Jeg har mange gange været på anfield road for at se Liverpool. men ville aldrig drømme om at se dem i Århus, (kun hvis det var en betydende kamp). men at Barcalonas spillere ikke måttes tackles, og man ikke måtte gå til dem, er simpelthen noget pis!! står det til mig, skal der INGEN "Opvisningskampe" hvor mit hold bliver udspillet til folk store jublen, så hellere miste de par mio det giver.

-eLGen-
      Bruger

Millwall

Josef Olesen
      Bruger

@elGen
      Haha, også kunne de jo snildt bringe Bushwackers med sig til Aarhus, sikke en bytur efterfølgende ;P

Jeg var en af de heldige der overværede begge Barcalona kampe, og for dælen hvor var det røvslikkeri af første klasse. En stadion kommentator som prøvede på meget gebrokkent spansk med stor DANSK accent at byde velkommen til Barcalona efterfulgt at en Barcalona TIFO på Aarhus stadion, det var fandme pinligt.

Medmindre det er en vigtig UEFA cup (eller CL??) kamp, så vil det rage mig hvem som kommer til Aahus, jeg tager derud ligemeget hvad for at se AGF – Ingen over.

RasmusT
      Admin

anderssch skrev:
      Hvordan kan man sige liverpool ikke er et storhold? Klubben vandt er den engelske klub der senest har vundet championsleague? Ligger lidt i ordet:
      MESTRENESleague

Ja var Champions League mestrenes turnering, var Liverpool jo ikke engang med i Champions League..

ja nu var jeg også inde at se de hvide spille mod barcelona.

Jeg sad ovre på sponsorpladserne til den kamp.
      Der gik rygter om at AGF dels var kontraktlig forpligtet til at undgå for voldsomme tacklinger men samtidig også kontraktlig forpligtet til at tabe kampen.
      Siger ikke at vi ikke ville have tabt alligevel……… kan huske at jeg kunne få flere af vores udskiftninger til at gå ganske godt i spænd med at vi under ingen omstændigheder måtte vinde kampen eller undgå at få Barcelona til at se overlegne ud.

Twisty
      Bruger

Hvorfor kan man ikke stemme på Wolverhampton, det kunne da være stort

Manchester United!!! det kunne være fedt at få dem til byen igen!

FORZA_GF
      Bruger

Orlando Pirates!

Kan det ikke passe det er der vores elskede Dladla spiller? 😉 ville elske at se ham på århus stadion. og så sammen med en hel flok zulu'er. Så er der dælme dømt stammebold! hehe

Djorkaeff
      Bruger

Twisty skrev:

En medfan :k:k:k

Wolves er min klub i England!!!! Det kunne være cool B)

AGFan2006
      Bruger

THE ONE AND ONLY AC MILAN !
      DE ER WORLD CHAMPS !! :k:k:k

Twisty
      Bruger

Djorkaeff skrev:

Twisty skrev:

ja man har da hørt om de andre klubber der bliver nævnt, men de når da aldrig wolves, vi er de bedste

Lars Elstrup
      Bruger

Twisty skrev:

Djorkaeff skrev:

Twisty skrev:

ja man har da hørt om de andre klubber der bliver nævnt, men de når da aldrig wolves, vi er de bedste

Ja, men Dag & Red er nu heller ikke de værste..:-)

Mp-GF
      Bruger

Self er Liverpool en stor klub. det er den klub i England der har vundet flest mesterskaber!!!
      " fler en UNITED så hvorfor ikk. Mit favorit hold er ud over AGF Tottenham, men ved ikke hvor mange folk den vil trække?[think]

Lylle
      Bruger

bare et eller andet engelsk hold .. de vil nok i det mindste kæmpe lidt for sagen ..

Barca's reservehold kørte den bare på rutinen 100 procent .

AGFforever
      Bruger

[think][think][think][think][think]

soenderjyden
      Bruger

anderssch skrev:
      Hvordan kan man sige liverpool ikke er et storhold? Klubben vandt er den engelske klub der senest har vundet championsleague? Ligger lidt i ordet:
      MESTRENESleague
      Hvis man vinder den, eller har vundet den inden for de seneste år må man da betragtes som et storhold.
      Desuden har liverpool en stor dansk fanklub
      Klart liverpool, evt køber de lige Leon A op til kampen, så bliver det ikke bedre

Så FC Porto er et storhold???

gf-stuf
      Bruger

Arsenal eller Real Mardid

Zuve
      Bruger

Real Madrid er også det som vil trække mest her.

RasmusT
      Admin

Vi får jo se i aften om hvem der ruler i Spanien:k Forza Barca…

Zuve
      Bruger

Money-Thomsen skrev:
      Vi får jo se i aften om hvem der ruler i Spanien:k Forza Barca…

Ja det blevet jo udstillet på fineste maner, hvem der styre dernede :k

jagthornet
      Bruger

liverpool skal spille mod bøf til sommer, måske kan vi lokke til aarhus da de er i danmark

AGFRasmus2
      Bruger

helt klart man u vil jeg mene men som nummer 2 Liverpool ..
      eller måske chelsea ?

Viser 68 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?