Stop med at synge når de flopper!

Forside Fora AGF Stop med at synge når de flopper!

Viser 50 svartråde
  • Forfatter
      BOND-AGF
      Bruger

ser meningen med at synge og klappe når vi kun er bagud med fks. 3-4 men ved 3-5 er det uden mening at bruge kræfter på sang når de flopper med vilje!

det to sidste mål var det jo slut ved så ti stille for det hjælper intet det ender jo med rødt kort og selvmål!! – Det gavner på ingen måde holdet/kampen!

/Håber i forstår! :k

Bond-GF

hvad snakker du om??

Det er da når det går skidt at holdet skal bakkes op! De ska opildnes til at få viljen til at kæmpe tilbage..

Jeg så ikke kampen idag, men vil uanset hvad mene at man bør bakke holdet op uanset hvad, medmindre det er totalt uacceptabelt det de laver..

BOND-AGF
      Bruger

så se den lige først..

BOND-AGF
      Bruger

det gir jo bare ingen mening når de ikke vi høre og har tabt kan du ikke se det?

"når de flopper med vilje"!!!!!!

den lader vi lige stå et øjeblik

Fresh
      Bruger

BOND-AGF skrev:

Jeg gør ikke…

BOND-AGF
      Bruger

det er også med stor risiko jeg laver dette indlæg jeg er en død mand nu :p[lol]

NEJ! – kan bare ikke tage at folk ikke forstår det!!! det er mega spild!

og hopper derfor på pifte vognen må jeg indrømme!:|

binzers
      Bruger

BOND-AGF skrev:
      ser meningen med at synge og klappe når vi kun er bagud med fks. 3-4 men ved 3-5 er det uden mening at bruge kræfter på sang når de flopper med vilje!

det to sidste mål var det jo slut ved så ti stille for det hjælper intet det ender jo med rødt kort og selvmål!! – Det gavner på ingen måde holdet/kampen!

Bond-GF

Det der er den værste gang bullshit jeg har hørt i lang lang tid… Og udover det, gider jeg ikke spilde flere kræfter på det, gro en hjerne knægt

Fresh
      Bruger

BOND-AGF skrev:
      det er også med stor risiko jeg laver dette indlæg jeg er en død mand nu :p[lol]

Er det ikke netop, når vi er bagude, at vores spillere har brug for støtte?

BOND-AGF
      Bruger

i fater intet!! det er ikke det jeg siger!:(:(:o

Fresh
      Bruger

BOND-AGF skrev:
      i fater intet!! det er ikke det jeg siger!:(:(:o

Jamen hvad er det så, du siger? Jeg prøver virkelig at forstå dig…

Det der fatter jeg simpelthen ikke noget af?? – Hvad mener du?

Jeg tvivler på at Lumb og Madsen flopper med vijle, tror Lumb gerne ville kunne spille den kamp om!

BOND-AGF skrev:

Bond-GF

[shock]

BOND-AGF
      Bruger

at det slet ingen mening giver at klappe og synge da de scorer anden gang og der er ti minutter tilbage, kun at pifte for skaden er sket og der er forsent.

det var for sidste gang, stopper her!

17almighty
      Bruger

Undskyld, men indlægget var godt nok uforståeligt og ubrugeligt.

Jeg vil da mene, at selvom de kommer bagud 3-5, så havde kampen vendt et par gange, så der var ingen grund til at vende sig mod holdet, til trods for chancen for tilbagevenden i kampen var svær. Eftersom der har været det som jeg tolker som en lille "bøn" fra Sand om at man dropper pifteriet, så synes jeg ikke, der er grund til at pifte. Holdet har brug for at vide, at publikum er der for dem, til trods for, at vi befinder os i en umådelig svær tid. Jeg er tilhænger af, at bakke holdet op, det bedste man har lært, når de kæmper, og det synes jeg egentlig de gjorde i dag til trods for det triste resultat. Der har været kampe, hvor det har været svært at holde fat i nogen form for mod, som eksempelvis Viborg-kampen, men tvivler på, at et piftende øvre C hjælper på noget som helst.

Andkrogh
      Bruger

[shock] Er det ikke kun medløbere der synger naar de fører og ikke naar de er bagud? Har altid haft en opfattelse at vi GF fans IKKE er
      medløbere!

You only sing when your winning.

Jeg er endelig lidt i chok over denne traad!

Meloveyou
      Bruger

Det man kan sige, det er, at når der bare synges videre, når modstanderne scorer og scorer, minder vi mere om en sangforening på aftentur, end suporters til en fodboldkamp..

Harboe
      Bruger

BOND-AGF -> Du er uforståelig, som du har været så mange gange før. Du må snart indse, at INGEN fatter hvad du mener.

Men det hedder i medgang og MODGANG.

Meloveyou -> Nej det kan man ikke sige.
      Man er der jo for at støtte klubben, det er derfor det hedder SUPPORTER. Hvor en sangforening synger om de smukke træer, synger vi om den stolthed AGF har givet os alle og gerne vil gøre dem stolte af os.

Man kunne nu godt fra Speakers have sat sig ned ladet være med at synge efter målet til 3-5, bare for at vise sin utilfredshed!

Gik selv efter 3-5 målet, så havde jeg fået nok!

whatslife
      Bruger

de eneste jeg hørte synge da vi kom bagud 3-5, var Aab's padder”¦ tja stort set hele kampen på intet tidspunkt kunne jeg høre andet end en svag summen til sammenligning. publikums klapning overdøvede SC's sang når Aab'erne holdt en pause på 5 min.(da vi førte) det kan dog være at jeg er høreskadet med det er ret generelt efter oprykningen der er bare blevet mere stille.
      jeg kan dog ikke se det fede i a sparke nogen der ligger ned, hvilket det jo vil være at lade helt vær med at synge og at pifte i stedet

Vanvittigt indlæg – intet aftvinger mere respekt, end fans der fortsætter med at synge, måske endda endnu højere, når de kommer bagud – om det så er 0-5 eller 3-5!

CeresLover
      Bruger

Typisk indlæg fra BOND-AGF. Se bare indlægget med "Den nye sang "BAZEL-…"

Men ligesom Søren F skriver i den tråd:

BOND-AGF, jeg opgiver dig snart

….

Jeg har nu opgivet ham for lang tid siden. Se bare hans profil. Har været fan siden 1900…. [lol]

Han virker til at være på et eller andet, hvis man også ser tråden om O. Persson, hvor der står:

BOND-AGF:

ok!

HAN ER KLAR TIL BUNDBY!!

i know!

Jess Andersen:

Er det ikke lidt håbløst at smide det ind midt i det hele så?
      Du ved manden er skadet, det er vist en til replikken.. – En ommer

BOND-AGF:

sorry/undskyld Jess!
      Hvad skal jeg gøre?

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

fladmose
      Bruger

"Medgangsfans pifter"-tråden om igen.:|

Yalle
      Bruger

Synes godt nok ikke der er noget at sige til, at folk stoppede med at synge i går, når AGF lukker 3 mål ind på under 10 min. Personligt blev jeg ramt af en choktilstand kombineret med en kæmpe frustration.

De kæmpede sgu godt det meste af kampen, og havde vel fortjent mere opbakning. Men de 3 mål tror jeg simpelthen slog folk ud.

Fonnesbaek
      Bruger

Man pifter kun af modstanderen og af dommeren !
      :k

Dalle
      Bruger

ÅRG Jeg synes, da stadig det er sjovt at bakke holdet op, selvom det ikke går så godt. Den største grund til, at vi kommer er vel for at bakke holdet op. Så man bliver altså nød til at bakke holdet op.

sorknu9
      Bruger

Andkrogh skrev:
      [shock] Er det ikke kun medløbere der synger naar de fører og ikke naar de er bagud? Har altid haft en opfattelse at vi GF fans IKKE er
      medløbere!

You only sing when your winning.

Jeg er endelig lidt i chok over denne traad!

Hahaha.. Nej du har fuldstændig ret! Vi GF-fans er ikke medløberfans. Igen af os, fordi der er sku aldrig medgang. hahah.. Undkyld men blev lige nød til det [lol]

nr27
      Bruger

Hvad fanden er det for noget lort at poste BOND?! du mener altså at holdet ikk skal supportes når det går dårligt? – No shit, det er det dummeste jeg har hørt i lang tid?!

BOND:

at det slet ingen mening giver at klappe og synge da de scorer anden gang og der er ti minutter tilbage, kun at pifte for skaden er sket og der er forsent.

det var for sidste gang, stopper her!
      ——
      Undskyld, for jeg plejer ikke at ty til personlige udtalelser, men.. Fjols!

Er helt og aldeles uenig med Bond.

Må dog være helt ærlig og sige at netop igår blev jeg ligesom Yalle ramt af en mathed.
      Jeg prøvede på at være der og synge med…. men der var sgu godt nok et kvarterstid hvor det ikke var de voldsomme pip jeg kunne få ud af munden.
      Tror faktisk at der var rigtig mange af os der havde det sådan… i en lille periode.

Men kæmpede dog videre 😀

Det hører måske ikke til i denne tråd, men følte også der var bare en lille smule forvirring indimellem, fordi det ikke var de vanlige der tog teten.
      Tror først vores sædvanlige tromme kom i anden halvleg og Fister var ved trommen det meste af første halvleg. Samtidig var der andre ved megafonen i anden halvleg.

Kan ikke sige andet end det bekræfter mig i at fister og vores tromme (også andre selvfølgelig) gør et stort og godt arbejde.

:k Det er bare ikke det samme hvis vi ikke har de to ved roret.
      De skal sgu have en stor thumbs up [lol]

Symmanine
      Bruger

Det er da totalt medløberi at stoppe med synge og heppe på holdet, fordi det går skidt. Det er dårlig stil….. og det hjælper da absolut ikke spillerne til at præstere bedre.

hinge88
      Bruger

Hvaså hvis spillerne sagde, ej, vi er nede med to, så er det spild af kræfter at løbe mere i dag selvom der er et kvarter tilbage, vi har alligevel tabt.

Den mentalitet kan du putte i en lille gul pose og rejse til Brøndby med.
      Og så kom tilbage og sætte dig ovre ved medløberfansene!!!!

Kim S
      Bruger

@BOND

Må jeg foreslå at du begynder at holde med FCK? Det vil passe bedre til din måde at gå til fodbold på. Nej hvor kan det pisse mig af det der! Hvis du ikke gider synge skal du nok finde et andet sted på stadion[think]

HvidIhjertet
      Bruger

Jeg tror ikke der er en her inde der har været enig med Bond en eneste gang ? :),

Og den her tråd er da godt nok det laveste du nogensinde er sunket,, Et hold der er bagude har ikke brug for at blive trampet endnu længere ned af fansene !,

Og som de fleste her inde siger, det sku da kun medløbere der pifter af deres egne spillere !

Hatte
      Bruger

Jeg har længe holdt mig i skindet, dels pga. reglerne på forummet omkring ikke at overfuse andre (Er helt enig) og dels fordi jeg tænkte, at på et eller andet tidspunkt vil BOND-AGF nok snart indse at han bruger for meget tid på for lidt sagligt.
      Det er skam fint nok at vores fine ven engagere sig i denne side og deltager flittigt rundt omkring på siden, men (Og her kommer min bøn) vil du kære BOND ikke nok lige tænke dig en ekstra gang om, inden du poster dine indlæg, og lige bruge et minut mere på at formulere dem bedre? Er lige før det er på grænsen til dumt det du ofte kommer med, vil du ikke godt holde det lidt for dig selv? Tak

Til topic.

Hvis man slår op under "Supporter" i en nudansk ordbog, står der at vedkommende er en der hjælper f.eks. en fodboldklub.
      Vi tager den lige igen: HJÆLPER – H – J – Æ – L -P – E – R
      Det gør man da ikke ved at pifte eller stoppe med at synge, man bakker sgu op og bliver ved med at tro på det, i det omfang det nu er muligt. Det er klart en ond cirkel starter hvis alle vender sig mod dem, hvis fansene i det mindste holder hovederne oppe er det da ikke helt til rotterne.

Konklusion: BOND hjælp dit hold og andre AGF fans = Syng og tag det roligt;)

Driblekongen
      Bruger

BOND-AGF skrev:

Selvfølgelig skal de piftes hvis de ikke præstere i en sådan grad at det er pinligt eller de gør det mange gange i træk. Men det er fandme for tåbeligt af dig at sige at det er spild at støtte sit hold!!! Det er det dummeste jeg har hørt længe, undskyld mig, men det er det sq!

Jeg er hvid indtil jeg dør, jeg er hvid indtil jeg dør, mit hjerte det er blåt og hvidt, jeg er hvid indtil jeg dør!B)B):k:k

Det er ALDRIG, og jeg gentager, ALDRIG SPILD AT STØTTE SIT HOLD I MED- OG MODGANG!!:k

Razai
      Bruger

@ BOND Hvor gammel er du, og hvor lang tid har du været GF-fan?

Der er ingen ide i at være fan, hvis man bare går på stadion for at pifte af spillerne – og det er altså ikke noget, der gør to 19-årige backs bedre at få en piftekoncert fra deres ellers trofaste fans.

HvidIhjertet
      Bruger

kan heller ik lade hver med at grine lidt over hans profil,, Hvis han er en ægte AGF'er så skifter man sku da ik favorit spiller bare lige sådan,, Også står der 9 dioh the ala mighty good? hvis han er 85er burde han vide at gud kun staves med et o,, og at dioh williams kun har spillet få kampe for AGF, så det da sjovt han allerede kan være ens favorit spiller !,

-eLGen-
      Bruger

Synes ikke nødvendigvis at BOND-AGF's alder har nogen relevans i denne sammenhæng?!

Når det så er sagt, så er jeg helt på linje med Driblekongen – som jo formår at slå hovedet på sømmet. Holdet kan have godt af en gang røg og tilråb hvis det spiller som en flok selvdøde sæler – men at undlade at støtte holdet i en kamp hvor de reelt har vist 'hæderligt spil' og gjort en indsats, det er mig ubegribeligt!

HSV FOREVER
      Bruger

en fanklub er vel til at støtteholdet …

ikke at pifte dem

støt holdet..

det er ok at råbe lidt af dem men…

Simon G
      Bruger

BOND-AGF skrev:
      |

Sikken en fan du er! Det er da aldrig nogensinde spild, at støtte drengene med sang og halløj.

Hornbek
      Bruger

Endnu et ekspempel. Har sagt det flere gange.. og jeg plejer ikke at være personlig, men Bond-AGF.

Enten er du en lille dreng som mangler opmærksomhed eller også uden den store intelligens. Måske en blanding.
      Sagt på en anden måde – det er ikke dig der har opfundet den dybe tallerken!

alpha232
      Bruger

Nu må det simpelthen snart holde op!!!

Gu´fanden er det da i orden at vise sin utilfredshen oven på sådan en lorte præstation de leverer desværre alt for tit!!

Det er jo lige det her der er problemet- spillerne fucker op og fansne bliver ved med at synge og juble.
      Vi burde fandme udvandre fra stadion og så kunne de tænke over den! Samtidig burde ove give dem en kolosal røvballe men ak- nederlaget er glemt dagen efter og så starter møllen igen- agf i en nøddeskal- Der mangler så meget en hidsig dirigent på det hold som ikke affinder sig med at tabe.

F.eks. forstår jeg ikke hvordan man efter sådan en kamp kan gå rundt og smile og grine som jeg så det i fcm og så mange andre gange.!!

AGF styrer
      Bruger

alpha232 skrev:
      Nu må det simpelthen snart holde op!!!

Gu´fanden er det da i orden at vise sin utilfredshen oven på sådan en lorte præstation de leverer desværre alt for tit!!

Det er jo lige det her der er problemet- spillerne fucker op og fansne bliver ved med at synge og juble.
      Vi burde fandme udvandre fra stadion og så kunne de tænke over den! Samtidig burde ove give dem en kolosal røvballe men ak- nederlaget er glemt dagen efter og så starter møllen igen- agf i en nøddeskal- Der mangler så meget en hidsig dirigent på det hold som ikke affinder sig med at tabe.

F.eks. forstår jeg ikke hvordan man efter sådan en kamp kan gå rundt og smile og grine som jeg så det i fcm og så mange andre gange.!!

det er da netop når ens hold er bagud at man skal støtte dem ekstra meget så de får humøret og spille glæden tilbage..

det er da dig der er helt galt på den..

vi er jo den 12. mand på banen

Lylle
      Bruger

sjovt at BOND-AGF ikke deltager mere i debatten : )

alpha232
      Bruger

Det hjælper jo ikke at være evig positiv over den flok amatørere når de spiller som de gør mod aab! Er sgu da godt klar over at man skal bakke et hold op i krise men der er sgu grænser for hvad de kan byde os fans.
      Tror det ville hjælpe mere hvis man simpelthen forholdt sig mere kritisk i stedet for at være så evigt optimistiske og undskylde med at vi mangledr held osv osv. Det er simpelthen ynkeligt!
      HAr set samtlige kampe i år og kvaliteten er simpekthen alt for svingene!
      LAd os da komme op af stolen og gi spilleren noget at tænke over i stedet for.
      Er sikker på at de render rundt og hy´ggge træner ude på fredensvang og i morgen kan man sikkert læse at stemningen er rigtig god i truppen. At der ikke er mere fokus på de ekstremt ringe resulstater fra os fans synes jeg kun er en negativ ting!
      HANDLING TAK!!

Rune-
      Bruger

Lidt uden for boksen, men:

Gud hvor ville jeg generelt gerne se folk læse deres indlæg igennem blot een gang… Simpelthen utroligt hvor mange slåfejl, stavefejl og andet godt, der pryder hvert andet indlæg.

Nu er der sikkert sneget sig en fejl ind her 😉

P.S. Helt ok, hvis man ikke staver perfekt, men meget af det er tydeligvis ikke den årsag.

Saibot
      Bruger

BOND-AGF@

Du er da tosset

/håber du forstår

Lylle
      Bruger

@ Rune-

Har jeg påpeget et par gange .. umiddelbart har det ikke haft den store virkning : )

helt fint hvis man ikke lige er den skarpeste staver i skuffen, men lige at læse sit indlæg igennem en gang er vel ikke for meget forlangt ..
      nogle indlæg kan man slet ikke forstå indholdet af [lol]

rigtige fans blive ved med at synge selv om de kommer bag ud..
      det hjælper jo slet ikk at stoppe med at synge..

vi er danmarks bedste fans – vis det -syng igennem..

er det ikk lidt pinligt og stå på stadion og kan høre det andet hold synge selv om de nok er langt under halvt så mangee som os..

Seamus
      Bruger

jeg forstår ikke noget af det der tror du de taber kampen med vilje så må du være ret dum!!!

nr27
      Bruger

@BOND

Jeg må sige jeg finder det dybt absurd at du melder dig på banen med en holdning, og blot lader være med at kommentere på de spørgsmål der kommer fra os der enten ikke forstår det budskab du vil frem til eller synes det er dybt godnat? [think]

Viser 50 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?