Stoke er tilbage og lover Leon A

Forside Fora AGF Stoke er tilbage og lover Leon A

Viser 92 svartråde
  • Forfatter
      beuys
      Bruger

Stoke er tilbage, og skriver følgende i replikboksen i dag kl. 14.56
      [i]
      Ifølge mine kilder er Leon Andreasen i AGF fra 1 Januar og Lars Pleidrup er på vej til Sønderjyske.
      [/i]

Jeg gider ikke diskutere Stoke, men hellere rygtet.

Hvis Leon kommer, bliver det på en lejeaftale må man forvente. Det synes jeg er en dårlig ide, da en lejeaftale er en kortsigtet løsning. Jeg ser hellere at klubben investerer i en fast mand som man kan satse på langsigtet. Det er den strategi, der har virket indtil nu, og den er der ingen grund til at forlade.

Hvis Leon til gengæld vil hjem til en fast kontrakt, så hilser jeg ham mere velkommen.

andreas13
      Bruger

tror han er pænt dyr og hente fast.

andersstein
      Bruger

Man kunne såmænd godt bilde mig ind, at Leon Andreasen var på vej på en lejekontrakt.. hvilket i øvrigt kunne gøre mig glad! Dog kunne jeg ikke forestille mig, hvad Sønderjydske skulle bruge Lars Plejdrup til. Men slip ham da endelig, hvis det er tilfældet!

Jenz
      Bruger

Sejt! Et rygte om at en rygtemager er tilbage. Det bliver ikke bedre!

En enkelt kommentar har jeg til rygterne:
      Hvis Leon kommer tilbage vinker han farvel til sin landsholdskarriere.

Labadia
      Bruger

Synes ikke der er nogen grund til at leje leon. Han skulle være erstatning for Dan T. dette har Gjessing og Kure vist ikke er nødvendigt.
      Lad det blive en ventre midt hvis der skal investeres.
      (har vi penge til at købe leon hjem er det selvfølgelig en anden snak, men det tror jeg ikke vi har)

deleicht
      Bruger

Leon skal da spille midt i stedet for Lucena der evt. kan vikariere på venstre fløj indtil vi får taget os sammen til at fylde ordentligt op der!

Anonym

Jeg tror ikke på at Leon kommer hjem! Han vil da – ligesom sidste transfervindue – da helt klart satse på at komme til tyskland i dette transfervindue igen. Kommer Leon er det på en lejeaftale – men jeg tror ikke på at den bliver skrevet før den sidste dag i januar! Kunne dog godt se Pleidrup i Sønderjyske. Han ville passe godt ind i en 352 samt Sønderjyskes økonomi. Desuden har han ikke fået meget spilletid i denne sæson og er umidlbart mere en mand efter Oves hoved end en mand efter ER.

martinf
      Bruger

Nej, jeg ønsker heller ikke at diskutere Stoke.

Jeg er kun delvis enig i, at en lejekontrakt er en dårlig idé.
      Det er kortsigtet og en langsigtet signing ville da være bedre, hvis vi kan få kvalitet.
      Syntes dog at huske, at da vi i sin tid lejede Tobias Grahn, gjorde han en forskel på vores liga placering. Det tror jeg bestemt også Leon vil. Han kan i mine øjne være forskellen på, om vi ender 5 eller 4 i denne sæson. Hvilket, i bedste fald, vil sende endnu mere kvalitet til Århus i næste sæson og fremover.
      Jeg håber Leon rygtet er sandt.

Hvad angår Lars Pleidrup så mener jeg, at et skifte til Sønderjyske ville være godt for ham. Når de nu rykker ned til sommer, så passer niveauet bedre til ham.

Nickk
      Bruger

Altså, nu er vinterpausen jo generelt ikke det bedste tidspunkt at købe spillere. Og det er også begrænset hvor lang tid Erik R har til at arbejde med holdet. Leon kender klubben og flere spillere, og ville helt sikkert gå ind og forstærke fra dag 1. Så kunne man jo fokusere på at finde en permanent løsning til sommer i stedet.

Kommer Leon, må det næsten være fordi Kari tænkes afskibet – ellers kan jeg ikke se fornuften i den aftale… Mon ikke det er for at sætte sportslig trumf på ER's forårssæson og ssamtidig købe sig selv lidt tid til at finde en permanent midt-midt…?

Lugter en sådan lejeaftale ikke lidt af europæiske drømme – eller i hvert fald af at der skal kul på sportslig-Erik-Rasmussen–succes-sponsor-eufori-cocktailen???

Fint med mig – så kan Gjessing samtidig blomstre videre… Gf-verdenen hænger efterhånden smukt sammen!!!

Vi er på rette vej! I første omgang til Farum!

Thorh
      Bruger

Det er meget sandsynligt med Pleidrup. Carsten Broe var træner for ham i LFA, så mon ikke han gerne ville hente krydsermissilet til sønderjyske – han har jo taget noget med fra LFA. Hvis Leon vil have fast spilletid er det en god ide at komme hjem. Han har vel tjent en del alligevel og så spille herhjemme et par år og så tage til Tyskland igen. Det er da ikke nogen dårlig ide. Han bliver klart den mest løntunge spiller Agf nogensinde har haft, men der er også en del PR i ham og AGF vil få en landsholdsspiller….

Just
      Bruger

Pleidrup lyder overordenlig sandsynlig.. Han vil fra foråret kun være marginalspiller, og var i sin tid Ove´s opfindelse da han hentede ham i LFA og især i første sæson viste ham meget tillid.. Er vel os sjovere for ham at være en profil i sønderjyske, end reserve i GF… Leon ville være ren ønsketænkning..

Mancini
      Bruger

Jeg må indrømme jeg overordnet ikke er meget for lejeaftaler. Men lige i dette tilfælde vil jeg med glæde tage imod Leon på en 6 måneders lejeaftale. Han vil helt sikkert kunne styrke vores midtbane og forsvar.
      Han kan skabe ro og har kanon overblik. Det vil måske også kunne hjælpe til med at lokke evt. andre spillere til klubben. Og måske i sidste ende åbne mulighed for et permanent skifte hvis vi bevarer vores top 5 placering.

Eneste minus er jo at han naturligvis er fortid på landsholdet, selvom han måtte spille samtlige kampe for AGF til et 13-tal og være på uges hold 10 gange i træk.
      Han bliver jo nok afløst af en spiller fra Lyngby, Vejle eller Næstved.

smd
      Bruger

Ikke flere lejeaftaler tak. Det er et middel man bruger når man hænger med røven i vandskorpen – ikke når man bygger op.

Unknown99
      Bruger

jeg er sgu heller ikke interresseret i at hente leon hjem på en lejekontrakt… og tror han koster knaster at hente på en transfer… så med mindre vi får ham for en slik, så vil jeg hellere bruge den truppe vi har nu, og så vente til vi får et monster tilbud, a la djemba djemba….

vieri
      Bruger

Ville gerne se Leon tilbage i AGF også på en evt lejeaftale. Kunne godt forestille mig , at han var tiltænkt en plads i midterforsvaret de næste 6 måneder indtil Dan T er tilbage. Kim Madsen er fortid og Budtz kunne så fungere som reserve. Men hvis han kunne købes fri for et rimeligt beløb måske med hjælp fra et playersponsorat som med Dioh, så er det måske ikke helt usandsynligt. Ville være fantastisk med Leon og en ny venstrekant + Sorin :k

BenjaminV
      Bruger

Er der nogen der ved om Leon har været udenlands længe nok til at kunne spille på forskerordningen??

Maradona
      Bruger

Som jeg husker det, skal man have været 3 år i udlandet og tjene over et vist beløb, for at kvalificere sig.
      Leon blev solgt sommeren '05 og mon ikke han, leje eller køb, vil tjene nok til at opfylde kravene.

Dog vil jeg mane til besindighed, "Stoke" har for vane at springe meget hurtigt fra mulighed til sikkerhed.
      Jeg bestemt at GF har taget kontakt til Leon, men derfra og til en underskrevet kontrakt er nok endnu et stykke.

manden der lovede os krohn dehli til gf :p

Leon er lige præcist et halvt år fra at være kvalificeret til en forsker. Og derfor giver det ingen mening for ham at rykke til Danmark lige præcist nu.

Jeg forventer et skifte til Tyskland.

DoktorGF
      Bruger

Insufficiente skrev:
      Leon er lige præcist et halvt år fra at være kvalificeret til en forsker. Og derfor giver det ingen mening for ham at rykke til Danmark lige præcist nu.

Jeg forventer et skifte til Tyskland.

Han røg til HSV juli 05. Så han er max klar til forskerordning. Man skal have været udenlands i 3 år, som det lige blev skrevet ovenfor. 05-08 = 3 år.

Læs: http://www.skm.dk/tal_statistik/skatter_og_afgifter/671.html

h-aaen
      Bruger

@ DoktorGF

Om Leon kan komme på 25% skat = Både ja og nej.

Han kan komme på ordningen pga. at han har været ude i 3 år. Men han kan derefter blive ramt af at skulle tilbagebetale forskellen på 25% ordningen og normal dansk skat.

For at slippe for at betale skatte fordelen tilbage skal man have været ude i 5 år, eller flytte til udlandet i min. 3 år efter han har været i DK på forsker ordning.

Så får vi Leon hjem, vil det være sikkert at han smutter tilbage til udlandet igen indenfor 3 år.

Men det er vel også til at lave med [lol]

Emil_G
      Bruger

Tror det er rigtigt nok. Har også hørt at en klub i Sverige efter sigende skulle være interesseret i at hente Kim Madsen samt Ulrik Lindkvist. Det kunne være alt for vildt!

send lindkvist og madsen afsted samt en pose penge…

Jenz
      Bruger

Hvis Leon kommer til AGF, bliver han jo nok også skadet. Så hvis han har sine knæ kære, så holder han sig væk.

ForeverAgf17
      Bruger

Leon tilbage ville være for vildt, og send så Kim Madsen, Cheik Sarr til Brabrand.! Og hent så derudover Martin Bergvold og Simon Poulsen, Shabel Touma og Allan K Jepsen, så køre vi!:)

Ironi er ikke anvendt!

iolli
      Moderator

Min ønskeseddel:

Ind: Leon. Simon P, Sharbel Touma og Sorin.

Ud: Lindquist, K. Madsen, Pleidrup, Hyldgaard, Sarr + Kari hvis der er nogle købere til ham.

Unknown99
      Bruger

iolli skrev:
      Min ønskeseddel:

Ind: Leon. Simon P, Sharbel Touma og Sorin.

Ud: Lindquist, K. Madsen, Pleidrup, Hyldgaard, Sarr + Kari hvis der er nogle købere til ham.

vi har da allerede fået sorin.. 😉

BergMania
      Bruger

Min ønskeseddel:

Ind: Leon A, Simon Poulsen, Sharbel Touma, Djordjic, ! 😀

Ud: Lindquist, K. Madsen, Pleidrup, Hyldgaard, Sarr

Emilfu
      Bruger

Slap dog af Bergmania. Hvor mange kantspillere vil du have?

Men enig dog, kunne godt bruge bare 2 af de fire. Leon og, bare en af de andre, og jeg er MEGET tilfreds

vieri
      Bruger

Leon , Sorin , ny 2 målmand + en venstrekantspiller ville være perfekt for mig. Tror dog at Simon Poulsen er fuldstændig urealistisk alt for dyr. Ud ryger Hyldgaard , sarr, Kim Madsen og sandsynligvis Pleidrup.

Men glæder mig til alle rygterne det næste stykke tid , og til at for en gangs skyld at kunne se frem til en forårssæson med ro i sindet . :k

Alle mand til Tøndergade [lol] http://www.toendergade.dk

ferca
      Bruger

har i overvejet den mulighed at leon kommer hjem på en lejeaftale fordi OP gerne vil ha Lucena med sig til esbjerg? tror ikke lucena er ER's kop te.

queenswood2
      Bruger

Et køb af leon er vel ikke økonomisk urealistisk, hvis lumb sælges i dette vindue, Leon er vel heller ikke "råd" til at satse og ende på bænkken i hamborg eller andre steder, hvis han vil på landholdet skal han til at spille. Og morten olsen elsker spillere i AGF så det er perfekt!

beuys
      Bruger

ferca skrev:
      har i overvejet den mulighed at leon kommer hjem på en lejeaftale fordi OP gerne vil ha Lucena med sig til esbjerg? tror ikke lucena er ER's kop te.

Hmm… det lyder ikke helt urealistisk. Lucenas tempo og offensive kvaliteter passer sikkert ikke ind i ER's fodboldfilosofi.

Emil_G
      Bruger

queenswood skrev:
      Et køb af leon er vel ikke økonomisk urealistisk, hvis lumb sælges i dette vindue, Leon er vel heller ikke "råd" til at satse og ende på bænkken i hamborg eller andre steder, hvis han vil på landholdet skal han til at spille. Og morten olsen elsker spillere i AGF så det er perfekt!

Morten Olsen elsker spillere i AGF?
      Det skulle da være en meget stor nyhed 😀

jj
      Bruger

Var det ikke sådan at Krogh-deli faktisk blev vraget for Jakob Poulsen ? Sådan husker jeg transfer historien?

mrvertigo
      Bruger

Ved ikke om historien er sand, men Poulsen var også et noget mere sikkert kort en Krohn-Dehli, der har været meget skadet.

Havde vi købt ham, sad han nok i en kørestol nu.

Halvor79
      Bruger

Dehli skulle være en del af en byttehandel hvor vi fik en pose penge og ham og Ajax fik Lumb..

ForeverAgf17
      Bruger

Tror ikke så meget på Leon mere efter signingen af Mark Howard! Men håber da også sender Kari til langbortistan!

@ForeverAgf17

Du må da være fuld!
      Kari er i mine øjne en af de vigtigste brikker på midtbanen.. Kasper Povlsen har spiller én god kamp, mens kari har styret midtbanen med hård hånd gennem længere tid.

ForeverAgf17
      Bruger

Nikolaj

Jeg vil heller af med Kari end Lucena, og hvis leon kommer tror jeg han ville kunnne få et kanon godt arbejde med Lucena på den centrale midt, med Povlsen og Gjessing som backup.! Sælg Kari, Kim Madsen og Cheik Sarr til Højst bydende eller for en kop kaffe til Brabrand eller Aarhus fremad eller skovbakken

BergMania
      Bruger

Væk med: Kim, Kari, Cheik

Ind med: Leon, Bergvold eller Simon Poulsen!

ForeverAgf17
      Bruger

BergMania skrev:
      Væk med: Kim, Kari, Cheik

Ind med: Leon, Bergvold eller Simon Poulsen!

Enig, eller begge hvis Kari skal ud! også måske en Shabel Touma så napper vi 5 pladsen!

Rolig nu 🙂

Gode spillere i nævner, håber hele holdet er på plads inden d. 5 jan. Men det er nok lidt urealistisk..

@ForeverAgf17

Men Leon kommer jo kun på en leje-kontrakt, som max bliver på 1 år, hvad så!?

ForeverAgf17
      Bruger

Nikolaj Oldenburg skrev:

@ForeverAgf17

Men Leon kommer jo kun på en leje-kontrakt, som max bliver på 1 år, hvad så!?

Så er vi forhåbentlig rykket det skridt op hvor vi kan hente spiller af leons kaliber eller endda ham på en permanent kontrakt.

Cykelmyggen
      Bruger

Rart at se at for gud ved hvilken gang så holder Stokes nye rygter heller ikke vand. Men hold da op hvor skal der lidt til inden folk naivt råber hurra [lol]

zcml
      Bruger

Tror godt vi kan skyde en hvid pil efter Leon nu, hvor vi har købt Howard.
      Skulle vi ha' hentet ham ville det, som jeg ser det, ha' været som forstærkning i forsvaret.

Til den defensive midt har vi; Kári, Gjesing og Povlsen.
      Ikke lige så gode som Leon, men gode nok til at vi ikke skal jagte en forstærkning dertil, men self. tage den, hvis muligheden er der.

Eneste mulighed jeg ser for at vi får tilknytte Leon i denne omgang skulle være, hvis der dukker bud op på Kári (lige pt. tror jeg dog ikke der er den helt store interesse).
      Og stadig tror jeg at Leon vil være for dyr at købe fri, med mindre Fulham er meget interesseret i at komme af med ham.

Desuden vil Leon være en kortsigtet løsning, da han vil hige efter at komme til udlandet igen.

Så rigtigt gerne Leon tilbage nu, men syn's han skal tage endnu en chance i udlandet. Han har trods alt vist, at han kan være med på højere niveau.
      Skulle han så igen være uheldig, at ryge ud i kulden, tror jeg vi vil se en Leon, der er anderledes interesseret i at vende tilbage til Danmark uden målet at komme til udlandet igen hurtigst muligt.

OnlyAGF
      Bruger

Selvom jeg gerne vil have leon tilbage, så skal vi sq passe på med ikke at lade træerne vokse ind i himlen…

Man har altid lov til at håbe og drømme, men at regne med / forvente / tro at leon kommer, er for mig at se helt urealistisk.. Han får ikke spilletid i Fulham, men vælger kun AGF hvis danmark er eneste udvej.. Syntes også man bør overveje om det vil være klogt at hente leon på en lejekontrakt… Som flere nævner, så står vi jo bare med pikken i postkassen til sommer, eller endnu værre, til vinter…

Håber på Leon på en permanent, men omvendt håber jeg også på at finde en check fra Stein Bagger i min havrefras..

RasmusKr
      Bruger

Til dem der undrer sig over hvis Pleidrup skal til SønderjyskE – han kommer jo tilbage til sin gamle træner Carsten Broe, fra LFA tiden.

vieri
      Bruger

Tror heller ikke på Leon til AGF i denne omgang , han er ihvertfald for dyr til at AGF kan hente ham alene . Det ville kræve et playersponsorat fra nogle investorer for at få råd til et spillerkøb af den kaliber.
      Desuden karakteriserede ER Mark Howard som øverst på hans ønskeliste . Mon ikke Leon havde været 1 valg , hvis man ville/kunne købe ham.
      Men sådan som Stoke gætter til højre og venstre så rammer han jo nok rigtigt på et tidspunkt 😉 og det måtte gerne ske med Leon.

Texefar
      Bruger

OnlyAGF skrev:
      Håber på Leon på en permanent, men omvendt håber jeg også på at finde en check fra Stein Bagger i min havrefras..

Jeg håber også på Leon permanent, men tvivler på at det sker. I øvrigt tror jeg sandsynligheden for at SB's check er dækningsløs efterhånden er ret stor…

Keano
      Bruger

Hold kæft der bliver lukket meget lort ud i denne tråd….

Væk med Kari og Staff – hvad går det lige ud på??? Staff har spillet fantastisk og kan med rette kalde sig vores vigtigste spiller her i efteråret. Kari er brølstærk i luftrummet og spiller en god gang fysisk fodbold. Han har ikke haft det bedste efterår, men folk der har set AGFs kampe de sidste 2 år ved hvor god han er.

Om Leon A., Simon Poulsen osv. er realistisk for AGF så syntes jeg hverken man kan sige ja eller nej. Lad os nu se hvad BSN kan diske op med. Jeg tror desværre ikke folk skal forvente nogen større transfers efter den aktivitet der var i sommers og vi nu allerede har fået Howard. AGF skal af med spillere før flere spillere til, det er jeg overbevist om.

Jasper
      Bruger

Jenz skrev:

det er jo så forkert som det kan være.. han spiller overhovedet ikke i hans engelske klub. kommer han til gf spiller han hver kamp og levere han varen bliver han udtaget, det er en selvfølge. svært når han ikke spiller i england

Jasper
      Bruger

KARI er gud, han tager alt i luften og er en helt vanvittig god defensiv midtbane og altid farlig på dødbolde. han skal blive, kan ikke fatte at folk vil af med ham! så hellere lucena end kari

zcml
      Bruger

@ Jasper

Nu er Leon jo den eneste AGF'er Morten Olsen nogensinde har udtaget.

Hvis ret skal være ret, så har vi heller ikke haft ret mange bud på landsholdsspillere, men Duncan havde trods alt gjort det godt de sidste par sæsoner inden han skiftede, men i stedet udtog Olsen hellere tilfældige spillere, der havde gjort det godt i en halvsæson eller mindre.
      Og var Duncan ikke blevet skadet kort tid efter sit skifte, var han sikkert også blevet udtaget derefter.

At Graulund blev forbigået til Ligalandsholdet sidste år kan forsvares, men det er bare med til at "hælde benzin på bålet".
      Og så vælger han i år til selvsamme, at forbigå ligaens bedste højre fløj* for i stedet at udtage en spiller, der har haft et ret skidt efterår, men det er jo egenligt typisk Olsen (tænkt bare på eks. Helveg)

* Også folk uden blå/hvide briller på, har været af den mening, at Jacob Poulsen har været en af ligaens bedste højre fløje. Og nok den bedste danske.

Prinz
      Bruger

Hvad med Lyngbys Kim Aabech. Han har da klassen til at spille off.midt venstre kant. 25 år. OK spiller efter min mening.

Ja måske udemærket idé. Har dog ikke fulgt nok med i 1. div til jeg ved hvordan han gør det. Men bestemt et fint bud på en spiller som næppe kan være alt for dyr. Havde dog sat næsen op efter en bedre spiller end Aabech.

Jespervonm
      Bruger

Mener ikke vi skal tage en spiller som Aabech… sæt overliggeren højere… hvis vi begynder at shoppe rundt i første division sender man ikke just et signal om store ambitioner… bare min mening…

Talsgaard
      Bruger

Fatter ikke at noget overhovedet gider starte en tråd omkring Stokes tågesnak. En teori der er opstået i mange syrebasedannede hjernemasse efter lidt skiveri og at Leon kun vil spille i AGF og er træt af bænken. Men som Leon sir, så vender han ikke hjme de første mange år.
      Så lås denne tråd, og ban Stoke eller ignorer idioten.

beuys
      Bruger

Talsgaard skrev:
      Fatter ikke at noget overhovedet gider starte en tråd omkring Stokes tågesnak. En teori der er opstået i mange syrebasedannede hjernemasse efter lidt skiveri og at Leon kun vil spille i AGF og er træt af bænken. Men som Leon sir, så vender han ikke hjme de første mange år.

Nu skrev jeg jo netop, at jeg IKKE gad kommentere på Stoke, men at det var selve rygtet, tråden handler om!

beuys skrev:

Talsgaard skrev:

Nu skrev jeg jo netop, at jeg IKKE gad kommentere på Stoke, men at det var selve rygtet, tråden handler om!

Når du starter en tråd om et af Stokes skud fra hoften forholder du dig da også til validiteten af hans rygte.

Stoke er lige som mange på denne side en der spreder massevis af rygter som viser sig ikke tilnærmelsesvis at have hold i virkeligheden, og folk der i den grad bare spilder andre menneskers tid burde udelukkes fra siden. Men der er tilsyneladende for meget forlangt af folkene bag siden, som er glade for hvert hit siden får.
      Money talks.

vieri
      Bruger

vi skal ikke begynde at banne folk fordi nogle synes andre spilder deres tid . Det ville være umuligt at vudere hvem der så skulle smides ud .Så skulle i realiteten alle smides ud , for vi har vel alle på et tidspunkt smidt et ligegyldigt intetsigende indlæg eller to.
      Jeg tager Stoke's rygter som underholdning intet andet det burde du også . Og hvis du finder det utåleligt så lad dog være med at klikke ind på tråden . Håber jeg ikke har spildt din tid agfnumberone og at du derfor vil have mig udelukket.;)

salling23
      Bruger

Kan ikke se hvorfor folk har så meget imod Stoke. Han er med til at sætte lidt gang i silly season. Folk, der vælger at tro på hvad som helst, er jo selv skyld i at de føler sig snydt

Talsgaard
      Bruger

salling23 – jeg har hørt at julemanden skifter til AGF på en fri tranfer den 1.januar 2009 det var min gamle ven Stoke der fortalte mig det under en syretrip for mindrebemidlede husvilde.

salling23
      Bruger

Flot det glæder jeg mig til 😀

Kaad
      Bruger

er ham julemanden ikke en smule for tyk til AGF??

mph
      Bruger

Der er da nogle, der vil have Dunken tilbage…

Groggster
      Bruger

Som mph ganske rigtigt påpeger, så er der visse ligheder mellem julemanden og Duncan rent fysisk. Men eftersigende skulle nissefar være fortrinlig med hovedet, og det er længe en boksspiller, vi har manglet!

Utzon
      Bruger

Jeg synes at det er tankevækkende at folk flipper så meget ud på Stoke og vil have ham slettet fra siden? Der er masser af folk der kommer med løse rygter men når han gør det er det uacceptabelt?
      Han har haft ret før.. Så lad os da håbe på at det er mediespind at vi ikke henter flere, og at han ikke vil til AGF endnu og at vi lejer ham til januar 🙂

sonnyboy
      Bruger

lad os få manden hjem på en lejeaftale. ham sorin og forhåbentligt en venstrekant, (mikkelsen/bergvold/S.poulsen) så spille stabilt det næste halvår ende godt i ligaen hvor det er mere attraktivt for de spillere i BSN´s søgelys at komme til… og leon i den hvide trøje siger jeg ja tak til til hver en tid.. :k:k:k

smn
      Bruger

Hvor det her forum da fucked up i perioder. En hel side om at ligatopscoren fra suppens nummer 1 vil hjem på leje. I en situation med ny træner og friske muligheder i brøndby. Nej lige useriøst nok efter min smag. Endvidere mangler vi ikke pt direkte en angriber.

Nej tror desværre kun man bliver skuffet af de tanker man kan gøre herinde for der var potentiale for et sikkert mesterhold de næste 10 år at dømme fra rygterne. Jeg har et beskedent ønske om at vi trods snakken om kassen er lukket finder en ny habil venstrekant i takt med truppen nedskærres.

zcml
      Bruger

@ smn

For det første er Duncan ikke liga-topscorer, men "kun" nr. 4, og hvem snakker om at leje ham? envidere på en hel side (selvom det ikke længere er så lange).
      Jeg kan ikke mindes der har været snakket om at leje Dunkan, men må indrømme, at jeg ikke orker at læse hele tråden igennem igen.

For at puste lidt liv i Leon drømmen, så har han købt et hus i hammel. (:

Utzon
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:

Og det er du sikker på? 🙂 Det kunne være nice hvis det passede. Jeg har også på fornemmelsen at det hele er et mediespind 🙂

Jeg er 100 % sikker ja! B)
      Jeg har det fra sælgerens kollega, som tilfældigvis også er min fætter. (-;

Aros
      Bruger

I [i]Hammel[/i]?
      Måske vakler han lidt mellem GF og VFF?
      [lol]

Kaad
      Bruger

eller måske Hammel GF ! har hørt de vil være superliga klar i år 2072 og prøver at forstærke sig mest muligt 🙂

vestpeder
      Bruger

Angående Sharbel Touma som tidligere har været i kikkerten:
      http://www.onside.dk/node/23296

Kaad
      Bruger

Jeg ønsker mig ihvertfald Mr. Touma i julegave hehe.. men regner ikke med han kommer, men kunne være stort

kennethm
      Bruger

Jenz skrev:

Hvorfor vinker Leon farvel til sin landsholdskarriere?
      Så vidt jeg ved er Martin Vingård også inde omkring landsholdet både nu, og da han spillede i EFB?
      Jeg forstår dig bare ikk?

Alsgaard
      Bruger

TheWhiteChamps skrev:

Ja, men samtidig så er han også ved at bygge splinternyt hus i et eksklusivt kvarter i London, og hvis jeg skulle vælge mellem Hammel og London, så….. B)

Kaad
      Bruger

kennethm skrev:

Jenz skrev:

Hvorfor vinker Leon farvel til sin landsholdskarriere?
      Så vidt jeg ved er Martin Vingård også inde omkring landsholdet både nu, og da han spillede i EFB?
      Jeg forstår dig bare ikk?

Tror han hentyder til at Morten Olsen ikke er verdensmester i at udtage AGF spillere.. men selvfølgelig vinker han ikk farvel til sin landsholds karriere, er man dygtig nok, så kommer man også med!!

Prinz
      Bruger

Leon kommer ikke til klubben. Hvorfor?

BSN siger at der ikke kommer flere (ud over en målmand)
      Leon til AGF = farvel landhold med MO bag roret.

Utzon
      Bruger

Prinz skrev:
      Leon kommer ikke til klubben. Hvorfor?

BSN siger at der ikke kommer flere (ud over en målmand)
      Leon til AGF = farvel landhold med MO bag roret.

Har du overvejet at det kan være et mediespind? 🙂
      Ken Ilsø er blevet udtaget.. Jeg tror at du kan være sikker på at han vil blive udtaget så længe han er i SAS-ligaen..

Alsgaard skrev:

TheWhiteChamps skrev:

Ja, men samtidig så er han også ved at bygge splinternyt hus i et eksklusivt kvarter i London, og hvis jeg skulle vælge mellem Hammel og London, så….. B)

Jeg siger bare hvad jeg ved. 😉

Men du har nok ret, hvis du ved, at han er i gang med at byge et nyt hus over there, så kommer han nok ikke hjem lige med det første. B)

zcml
      Bruger

Nu var Leons første landsholds-udtagelse altså som AGF'er, og Jakob Poulsen endte da også med at blive udtaget til Liga-landsholdet. Så det KAN altså godt lade sig gøre, selv om det ikke virker som noget MO er særligt glad for.

Retfærdigtvis skal det siges, at vi ikke har haft så mange bud de seneste år, men der har da været enkelte gange, hvor vi har haft bedre spillere, end nogle af de mærkelige "kaniner" han har trukket op af hatten.

Tror ikke at Leon mister sin landsholdsplads, hvis han vender hjem, men tror vi kommer til at vente lidt endnu på at det sker.
      Med købet af Howard er Leon ikke længere aktuel for os. Self. vil han kunne forstærke vores hold i forhold til de spillere vi har, men hvis der ikke er penge til at hente en venstre fløj (hvilket vi mangler), så er der da slet ikke penge til Leon.
      Lidt ærgeligt, for i sidste transfervindue var vi det eneste rigtigt interesserede bud efter ham. Og uden spilletid er han vel næppe blevet mere interessant.

Noget kunne tyde på, at en smut hjem til Danmark er, hvad der skal til for Leon. Så han skal nok håbe på en evt. lejekontrakt i en mindre klub i udlandet.
      Så kunne man jo håbe, at vi bytter Kári ud med Leon til sommer eller næste vinter, hvor vi under alle omstændigheder skal have en ny.
      Kári har været god, når han har været 100% skadesfri, men det har desværre ikke været længe af gangen. Og skulle han blive det, er jeg alligevel meget i tvivl om han er det værd, at forlænge med ham når hans forskerkontrakt udløber.
      Ved ikke med sikkerhed, om han er på en sådan, men ellers tror jeg ike vi havde råd til at lokke ham til 1. div.

Utzon
      Bruger

Leon ville da være fantastisk uanset hvad på midtbanen. Man kan ikke tiltrække bedre spillere end ham til AGF. Han ville være den bedste centerforsvar i truppen og også den bedste centrale midtbane. Hvis det nu er at man har muligheden for at få ham er det dumt at lade være 🙂

Di Stefano
      Bruger

Leon blev vist desværre den ventede juleand 😉 Men ellers lige en af den slags lejemål, der bl.a. villle kunne give det sidste nøk.
      God jul.

BergMania
      Bruger

Altså han ville være fantastisk, men tvivler en lille bitte smule 🙂

Josef Olesen
      Bruger

Han skal nok komme – bare lidt spil for galleriet 😀

krabbe-36
      Bruger

GO Leon, go leon:k:k:k:k

Viser 92 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?