Støt brysterne

Forside Fora Off-Topic Støt brysterne

• Dette emne har 15 svar og 12 stemmer, og blev senest opdateret for 13 år siden af zcml.
Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      Stoei
      Bruger

Hej Alle,

Jeg arbejder pt. sammen med Miss World Danmark 2008, Lisa Lents, på en kampagne der skal skabe fokus og samle penge til Kræftens Bekæmpelse mod brystkræft. Derfor har vi bl.a lavet en gruppe på facebook som hedder "BrystGalla til fordel for Kræftens Bekæmpelse".
      Meld dig ind i gruppen lige her: http://www.facebook.com/group.php?gid=85214300262 og inviter dine venner.
      Husk at du allerede nu kan støtte brysterne nu med 100,- ved at skrive støt i en sms til 1277

Tak for din tid.

jepske
      Bruger

anderssch -> enig…
      Jeg kan da godt lide bryster[lol] og jeg har flere gange "støttet brysterne"-kampagnerne.
      Men tjek lige tallene for hvor mange mænd der dør af prostata kræft(!)
      Hvor satan er ligestillingen?
      Jeg har oprettet en gruppe på facebook der hedder: "støt den lille kirtel der sidder i røven på mænd"…

Sopy
      Bruger

Jeg støtter ofte brysterne…

Damen bliver bare så sur, når det er andres bryster, som jeg "støtter"… :k:k:k

Nickk
      Bruger

Enig. Kræft er kræft i mine øjne. De fleste former for kræft, rammer dog hele befolkningen, og ikke kun den ene halvdel. Men så vidt jeg ved, går alle pengene jo til kræftens bekæmpelse (som vist i øvrigt er lidt af en pengetank) alligevel. er opdelingen så kun et udtryk for at bryster er lettere at "sælge" end "den lille kirtel der sidder i røven på mænd"?
      Og igen, hvis alle pengene går samme sted hen, er det så ikke falsk markedsføring, hvis man giver folk den opfattelse at de støtter en specifik gren af kræftsygdommen? Ooooog, igen igen, er det ikke også forkasteligt at man på den måde opfordrer til at folk skal vælge hvilken dødelig sygdom det er mest vigtigt at få udryddet?

Jeg har egentlig tit tænkt over dette, kan jeg mærke… men har aldrig diskuteret det før nu.
      Men ud over det, så held og lykke med kampagnen, Stoei

LL86
      Bruger

Støt nosserne!!!

Det klinger bare ikke helt ligeså godt vel? Det er nok desværre problemet…

Big D
      Bruger

@ LL86

Grib Løgene
      Hold Bollerne
      Ding-a-ding-dong-the-ding-a-lang-ling-long

Nogen af dem der kan bruges?

Personligt føler jeg mig snydt:
      En gruppe der hedder noget med bryster og ingen billeder?! Smask hende der Lisa op, så kan vi snakke….

😉

OK, så. Godt initiv.

Altid hvid

Stoei
      Bruger

Okay, undskyld jeg prøver at bidrage med en god sag… Det må i MEGET UNDSKYLDE!

LL86
      Bruger

Stoei skrev:
      Okay, undskyld jeg prøver at bidrage med en god sag… Det må i MEGET UNDSKYLDE!

Ok så… Men lad det ikke ske en anden gang 😉

Jeg blev faktisk lidt skuffet over at der så ikke var bryster der inde.. 🙂

Tveen
      Bruger

Du er ikke den eneste 🙂

Anders K
      Bruger

Har altid fundet det besynderligt, at der altid kun skal være fokus på brystkræft. Jeg er helt klar over, at det er en stor del af de kræftramte som lider af brystkræft, men alligevel er der så mange andre kræftsygdomme som man sjældent hører om, og som kan være langt mere smertelige.

Hvis kuren på kræft findes, gennem penge givet til en "Støt Brysterne" så kan jeg godt leve med at få et lille smil på, når jeg ser navnet. Det er jo blot en reklame der sørger for at kræftens bekæmpelse generelt får flere penge.

"Støt Afrika" inkludere jo heller ikke de lande i Afrika der ikke har behov for U-hjælp. Men det bliver bare langt, hvis man skal skrive "Støt Sudan, Niger, Uganda og en masse andre fattige lande på kontinentet Afrika".

Jeg savner dog flere bryster i reklamerne – nogen der endnu ikke har fået det forståes.

LL86
      Bruger

Anders K skrev:

Har altid fundet det besynderligt, at der altid kun skal være fokus på brystkræft. Jeg er helt klar over, at det er en stor del af de kræftramte som lider af brystkræft, men alligevel er der så mange andre kræftsygdomme som man sjældent hører om, og som kan være langt mere smertelige.

Hvis kuren på kræft findes, gennem penge givet til en "Støt Brysterne" så kan jeg godt leve med at få et lille smil på, når jeg ser navnet. Det er jo blot en reklame der sørger for at kræftens bekæmpelse generelt får flere penge.

"Støt Afrika" inkludere jo heller ikke de lande i Afrika der ikke har behov for U-hjælp. Men det bliver bare langt, hvis man skal skrive "Støt Sudan, Niger, Uganda og en masse andre fattige lande på kontinentet Afrika".

Jeg savner dog flere bryster i reklamerne – nogen der endnu ikke har fået det forståes.

Såvidt jeg har forstået går pengene da kun til bekæmpelse af brystkræft, og ikke til kræftens bekæmpelse generelt??

LL86 skrev:
      Såvidt jeg har forstået går pengene da kun til bekæmpelse af brystkræft, og ikke til kræftens bekæmpelse generelt??

LL86 hvis de finder ud af noget der, kommer det jo alle med kræft til gode. You see?

Anders K
      Bruger

alligevel vil jeg hellere økonomisk støtte forskning der fokuserer på at kurere kræft som sygdom, fremfor en sygdom som kun det ene køn rammes af.

Det er heldigt at der ikke er nogen der holder dig tilbage for at gøre dette:-)

Ato Vari
      Bruger

Hvis du føler, at det er diskrimination at støtte kampen mod brystkræft, kan du jo bruge denne i stedet:

https://www.cancer.dk/Foreningen/giv+et+bidrag/her+og+nu+bidrag/

Men det er måske synd for dem, der ikke får kræft;)

I øvrigt kan mænd godt få brystkræft.

zcml
      Bruger

Ato Vari skrev:
      Hvis du føler, at det er diskrimination at støtte kampen mod brystkræft, kan du jo bruge denne i stedet:

https://www.cancer.dk/Foreningen/giv+et+bidrag/her+og+nu+bidrag/

Men det er måske synd for dem, der ikke får kræft;)

I øvrigt kan mænd godt få brystkræft.

Jep! Min onkel fik det, men der er self. væsenligt færre mand end kvinder, der får det.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?