Stemningen i går

Forside Fora AGF Stemningen i går

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      schade
      Bruger

Hey

Sidder normalt på familietribunen med mine unger, og har derfor glæden af at nyde fanclubbens stemning fra en anden vinkel end hvor de fleste står.

Undrede mig dog noget over i går, hvor det virkede noget rodet? Det var svært at ramme den rigtige sang osv. det virkede meget forvirrende, i forhold til hvor meget styr der har været på det i de tidligere kampe.

Er der ikke faste personer der står for trommer osv, eller hvordan styres det?

Kim L
      Bruger

Læs på GH forum, der står der meget mere om det halløj

http://www.galehusetagf.dk/forum/viewtopic.php?t=5908

Fyrst
      Bruger

schade:

Det er normalt også bedre synes jeg. Men igår stod en eller anden klaphat med fanklubbens megafon og råbte og skreg i den hele tiden [censored] Derudover kørte der nogen sange igår i C2 ved galehuset som kun de kender.

BOND-AGF
      Bruger

Ja, Synnes også at det lød meget forkert og rodet:(:(, selv om jeg sag på C5.
      hvad gik der galt???[think][think]

J
      Bruger

Jeg bemærkede allerede før kampstart at der var en mærkelig stemning på lægterne. Tror det har noget at gøre med at folk forventede en sejr – at der ikke skulle arbejdes for den. Det er farligt, men typisk AGF, at tro på guld og grønne skove efter 2 flotte sejre med godt spil. Det var på papiret en overkommelig opgave, men hvor mange gange har AGF ikke chocket mod et bundhold? God stemning og høj vokal opbakning er ikke noget der kommer af sig selv, det skal der arbejdes for. Det er altid lettere at skabe stemning på en away, for der er 99% opsatte på at synge/råbe, men det var bare synd at en så flot kulisse skulle have så fesen en opbakning fra os fans.

Plus det at ham det ternet fjols ville ødelægge stemningen da han "overtog" "sid ned – stå op" chanten. Oven i hatten råbte han også i ssin megafon "GF er en nazi-klub" [censored]

Lasseh
      Bruger

Jeg synes nu stemningen var fed nok til tider i kernen af C2.. På trods af ham AC klaphatten.

Casper P
      Bruger

Det var fordi en Fra Aarhus Casuals ødelagde det hele, der hvor der bliver startet sange fra normalt blev ødelagt af ham, også under super hvide århus!

Fyrst
      Bruger

Til gengæld fedt da vi anden halvleg sang den der, hvor vi vender os om med ryggen til og synger GF og vender sig om mod banen igen. Mange var med på den. Fedt :k

Ja og nu har Kim været væk fra trommen i en måneds tid nu pga. brækket ben. Han har dog fået gipsen af igen, men han var ikke til stede i går. På noget tur med sit arbejde.

Stemningen i går var ikke noget at skrive hjem om, men kampen var også pænt uinteressant. Det var en enlig svale, og det skal nok blive bedre.

Zyxel
      Bruger

Spænd da hjelmen..

Synes sq ikke ac ødelagde ret meget..

Alle var da med på den med Hvorfor er alle fra brabrand på bistand.. GRINER NOK!

Grinede sq meget af det og det var der også andre der gjorde..

Fyrst
      Bruger

Du har ret Zyxel. Ingen kan bestemme hvad der skal synges. Jeg ved heller ikke om der kan bestemmes over han står med en megafon. Men jeg synes det var ret trist at opleve.

Det med brabrand på bistand er næsten også det eneste eksempel der ikke var ret grov. Men alt det med GF er en Nazi klub, Casual styrer Speakers Corner osv osv er noget fis. Jeg vil vædde med at mininum 90% var træt af ham med megafonen!

Tror han var ved at gøre klar til at holde sin tale til sin konfirmation næste år og derfor tog sig mod til at råbe/skrige i 90 min i en megafon. Håber bare ikke næste år, at han lyder ligeså nedtur foran alle gæsterne til hans konfimation. Med mindre de selvfølgelig er på samme niveau..

Aller
      Bruger

Fyrst skrev:
      Til gengæld fedt da vi anden halvleg sang den der, hvor vi vender os om med ryggen til og synger GF og vender sig om mod banen igen. Mange var med på den. Fedt :k

Det så fandme fedt ud fra hvor jeg sad! :k

DunkenOnTour
      Bruger

Aller skrev:

Det så fandme fedt ud fra hvor jeg sad! :k

Men det stiller sgu ellers nogen krav til ens kondition! 🙂

Zyxel
      Bruger

sefl skal han ikke det.

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?