Stemning.

Forside Fora AGF Stemning.

Viser 21 svartråde
  • Forfatter

Endnu engang vidste vi fans vores loyalitet overfor klubben. Jeg synes stemningen idag var super på NRGI Park. Et øjeblik som virkelig var stort, var da hele C ovre stod op og klappede og sang efter ca.4 min. Det var så fedt at se hele den ene langside stå sammen og synge.
      Også synes jeg det var fedt at der igen idag var nogen som blev efter kampen og sang og støttede holdet. Jeg ved godt at vi fans har rost hinanden meget på det sidste. Men vi fortjener det virkelig også. Jeg er stolt af jer.:k:k:k:k:k:k:k

Bergmania2
      Bruger

Enig!!!!

Flot til alle på C ovre, såvel som nedre 🙂

"GF, vi er her for jer"

Ingen tvivl i mit hjerte, vi har fortjent succes, vi er landets bedste fans….

Lets keep up the good chearing next season 🙂

Dalle
      Bruger

ja det er supert

Kalvdasker
      Bruger

Jeg er fuldstændig enig i at stemningen var super til dagens kamp… Der var bare lige en gang jeg krummede min fede fødder sammen.

DUNCAN DU SKAL DØ AF KRÆFT!!!!

Hvad fanden er meningen. Jeg ved godt at han har skiftet klub og er som sådan også med på at han skal ristes lidt. Men jeg er ikke pisse vild med det ordvalg og han fortjener det heller ikke. Uden hans mål i første halvdel af sæsonen, hvor mange point havde vi så?

Jeg kan ikke helt forstå, at folk ikke tager afstand fra at råbe sådan noget. Der er jo en som starter med det, for derefter står næsten et helt afsnit og råber det samme… JEG FATTER DET IKKE

Kalvdasker skrev:
      Jeg er fuldstændig enig i at stemningen var super til dagens kamp… Der var bare lige en gang jeg krummede min fede fødder sammen.

DUNCAN DU SKAL DØ AF KRÆFT!!!!

Det forstod jeg godt nok heller ikke. Og jeg synes det var så latterligt at folk råbte det. Jeg er pisse ligeglad med at Duncan har sagt at det har været en livslang drøm at komme til Brøndby. At råbe at manden skal dø af kræft. Det er for dumt.

animaniacs
      Bruger

Stemningen i dag var knippelfin og fedt at folk blev efter kampen og sang. Jeg er også meget enig i at slagsangen, som omhandlede Duncan og kræft var virkelig nederdrægtig! Sådanne råb burde ikke brede sig til en hel sektion! Men ellers en god dag med hyggeligt fodbold.

Hatte
      Bruger

Vi må også lige rose Brøndbys tifo den var altså godt lavet og ramte lige der hvor det gjorde ondt.

Som alle andre, klasse stemning.

animaniacs
      Bruger

Ja BIF's tifo tager jeg skisme også hatten af for. Stort, kreativt og flot. Og som Hatte siger, ramte den lige plet – og gjorde herre nade!!!

Harboe
      Bruger

Jeg er meget enig i det er godt fundet på og flot lavet af Brøndby, men man kan ikke skrive:
      [i]07 kan i vinde 1. division[/i] og samtidig synge: I kommer aldrig tilbage.
      det modsiger hinanden.

Men stemningen var kanon idag, det var som om at jo mere Brøndbys fans råbte jo mere råbte Speakers og omvendt

Lasseh
      Bruger

Tilgengæld var de bannere de havde fremme i anden halvleg på nedre da komplet latterlige, og jeg begriber ikke hvorfor der skulle gå 10 minutter før kontrolørerne fik dem væk :@

Lasseh
      Bruger

Altså Brøndby..

RasmusKr
      Bruger

nu var jeg ikke på stadion, hvilke bannere?

Stoei
      Bruger

ja hvilken banner?

Lasseh
      Bruger

Nu husker jeg faktisk ikke hvad der stod på dem, men det var ihvertfald noget med Southside UTD..

Lasseh
      Bruger

Hovsa. Nu roder jeg vidst i det.
      Det var noget med Dansk Stolthed og sådan.

2006
      Bruger

Bryder lige ind: Hvor var det smuk med dages større – lille som stor, speg som markant stemme… alle gav deres stemme med – oplevede nogle af de "passive" som rejste sig op og … levede sig ind i stemningen. Vilskab er altså tilbage. Oplevede en "ÆLDRE" fan som egentlig kun var her for stemningen efter kampen, ikke for kampresultatet. Der var og bli´r mange der knep en tåre – SUPER GODT GÅET – BLIV VED! <<<< Damn, jeg var stiv den nat, jeg skrev det indlæg.. hehe 🙂

night-fox
      Bruger

jeg syntes virkeligt det var pineligt af vores vagter i dag det var som om de var bange for bif fans..

stemningen var kanon og det var fedt vi var så mange der blev men det var lidt ufedt at der var så mange Stive/skæve personer det var der nemmelig ikke mod fck

Martin Meyer
      Bruger

Stemningen var ganske fin generelt i dag, men der var nogle huller indimellem, hvilket selvfølgelig sker.

Night Fox. Hvad er der pinligt i at tage forholdsregler overfor en gruppe som Southside United. Jeg synes da det var godt at se, at de tog kontrol over dem. Det kan da aldrig være pinligt, at vagter gør deres arbejde.

night-fox
      Bruger

nej nej nej har vist ikke formuleret mig rigtigt jeg mener southside fik alt forlang snor ved fx det der banner og de stod jo ligefrem og viftede med romerlys uden der skedte noget..

Ang. stemningen – eller måske mere omkring kampen og de små detaljer som alligevel handler lidt om stemning…

– For det første (for alle dem der ikke var på lægterne): Så fyrede to fyre op for et Brøndby halstørklæde oppe ved fanklubben. Ret grineren, men den ene fyr røg vidst ud.

– I anden halvleg laver Foldgast en håndbevægelse op mod Speakers, som virkelig sætter gang i alle. Lidt svært at forklare, men sådan et vink op ad som om vi skulle forsætte. For satan alle omkring mig gik amok, og det var virkelig fedt “” gjorde næsten en helt våd. Mere af den slags fra spillerne “” vi er frådende verbale monstre som TTB vidst en gang skrev.. og vi skal tirres for at fungere optimalt.

– På vej hjem i bussen står der to Brøndby tøser. Nogle (berusede?) fyre synger til dem hele tiden, og råber de skal stå af. Det ender faktisk med at de står af “” med tårer i øjnene. Jeg må indrømme at jeg smilede, og selvom mange af jer sikkert vil synes det er skide sejt, så synes jeg sku alligevel godt vi kan være mere gæstfrie mod vores modstandere. Uden dem ville kampen være ekstremt kedelig “” som at råbe til en mur. Så lad os for fanden lade dem benytte offentlige transportmidler.

Soren Frederiksen skrev:
      – På vej hjem i bussen står der to Brøndby tøser. Nogle (berusede?) fyre synger til dem hele tiden, og råber de skal stå af. Det ender faktisk med at de står af “” med tårer i øjnene. Jeg må indrømme at jeg smilede, og selvom mange af jer sikkert vil synes det er skide sejt, så synes jeg sku alligevel godt vi kan være mere gæstfrie mod vores modstandere. Uden dem ville kampen være ekstremt kedelig “” som at råbe til en mur. Så lad os for fanden lade dem benytte offentlige transportmidler.

Vrøvl.

Jeg så ikke selv episoden, men jeg går ud fra, at disse to piger sad i fuld BIF-ornat (d.v.s. med halstørklæde, trøje, etc.)? Ærligt talt, man kan da ikke forvente andet end at blive hånet, hvis man absolut skal ud og køre i bus med en flok AGF-fans. Hvad skulle man ellers have gjordt fra AGF'ernes side? Klappet dem på skuldrene og ønske dem held og lykke i mesterskabsdysten?

Hvis de blev spyttet på, fik lammere, eller hvad ved jeg, kunne jeg godt se det kritisable, men ellers ikke. Jeg render sgu heller ikke rundt på Københavns hovedbanegård, svingende stolt med mit AGF-halstørklæde, forventende at alle vil respektere mit hold og min AGF-overbevisning. Mådehold, tak.

MASK
      Bruger

Ganske glimrende i dag. Specielt positivt er det af halvdelen af C3 faktisk grav den go' gas i dag.

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?