Steffen snorksover

Forside Fora AGF Steffen snorksover

Viser 68 svartråde
  • Forfatter
      smd
      Bruger

1. Målet Lyngby scorer
      2. Målet ved indkast som FCM scorer på

I begge tilfælde står den målmand som alle ellers mener er kanon reaktions stærk og kigger på bolden.

JohnDoe
      Bruger

Nå.

Jurfy
      Bruger

Skal vi nu have den igen? Det er svært at hver eneste gang vi taber skal vi have en syndebuk. Staff er en af de bedste keepere vi har haft i lang tid. Nuvel er han ikke så høj, men han er reaktionsstærk og god i opstartspillet.

ostepop
      Bruger

jeg ved ikke rigtig om man kan bebrejde steffen for målet mod lyngby, det var bare godt sparket, og et passivt forsvar. ingen er perfekte, men ser ikke andre målmænd i gf der er bedre end ham

AGFan2006
      Bruger

lidt bekymrende at han slet ikke reagerer i situationen

Mener bestemt ikke målet i lyngby var hans skyld, et var bare et godt skud!!!

jeg er enig i at han ikke så god ud på målet, men han har alligevel været en stabil målmand denne sæson!

Der må jo være noget om snakken[think] smd er ikke den første, og vil nok heller ikke være den sidste der har en kritisk holdning over for Steffen Rasmussen. Jeg er også ved at knække i kurven over for Steffen og hans gøren i AGF målet.

Mads_S
      Bruger

@SMD
      Du var ikke til kampen formoder jeg, og slet ikke omkring c1-3, for så vil du have set at det var Kure der rettede bolden af, så den gik ved siden af Staff.
      Havde Kure ikke rettet den af havde den gået lige i hænderne på steffen:k

Mads_S skrev:

@SMD

Du var ikke til kampen formoder jeg, og slet ikke omkring c1-3, for så vil du have set at det var Kure der rettede bolden af, så den gik ved siden af Staff.

På TV kan man ikke se at bolden blev rettet af[think]

VÅGN OP STEEN M. DYBDAL – Så ikke FCMs mål, så det vil jeg undlade at kommentere, men Mikkel Beckmanns mål i Lyngby kunne han da absolut intet gøre ved, et klassemål uden nogen chance for Steffen eller andre superliga målmænd for den sags skyld. Dertil skal det nævnes at jeg ikke er Steffen tilhænger, men man kan ikke klandrer manden for Lyngbys mål.

Mads_S
      Bruger

Stod på c3 øvre og det var helt tydeligt. Kure retter den ind og steffen ville have haft den hvis ikke det var sket.

Ato Vari
      Bruger

Jeg fik en sms fra en kammerat, der så kampen i tv, som også gav Steffen skylden. Men der hvor vi sad på C4, skænkede vi slet ikke det en tanke. Anders Kure stak foden ud og sendte den i eget net, også selvom stadionspeakeren blev ved med at give målet til Dennis Flinta.

Mads_S
      Bruger

Enig Ato Vari. De blev ved med at sige målet var Flintas, men det var kure. Tror de fleste på c øvre og nedre er enige i det

Ok, det var nu også et slaskemål. Men jeg vil nu gerne se Steffen mere skarp. Måske han så kunne bringe ro til et alt for sejlende forsvar[think]

Mads_S
      Bruger

Synes ikke man kan sætte en finger på staff i dag! derimod var der flere andre på holdet der skulle have en opsang. Var der nogen der sagde Lucena?????????????

Ja Lucenasov lidt, men han er kanon for os

Luke2000
      Bruger

Det er der ikke noget at gøre ved… Så har vi mere tid & fokus til ligaen, det eneste der er lidt synd er at vi ikke kommer før igang når ligaen starter efter vinterpausen. Kunne være lækkert hvis vi var blevet kickstartet med nogen pokalkampe.

Men som sagt ligaen er det vigtigste. Kom igen.

pingu24
      Bruger

SÅ ER FOLK IGEN FREMME MED RIVEN MOD STAFF. VI VAR IKKE BEDRE FÆRDIG ARBEJDE.

Jon Hare
      Bruger

Stod også på C1-C3. Det var helt tydeligt at bolden blev rettet af og dermed fuldstændig snød SR. Man kan på ingen måde klandre ham for det mål. Jeg forstår heller ikke hvorfor Flinta blev krediteret for det mål. Det var helt tydeligt en AGF'er der sendte den ind.

Målet mod Lyngby kan man heller ikke klandre SR for. Tilgengæld var det utroligt at ikke en eneste forsvarsspiller eller midtbane presser Beckmann. Det er simpelthen for dårligt at han upresset kan få lov til at skyde på mål i den situation.

grind88
      Bruger

Ikke Steffens fejl. Kure laver selvmål. Mindede om det mål som Kim Madsen lavede mod Brøndby; en sen reaktion, som lige nøjagtig slasker bolden i en blød hoppe-bevægelse ind mod målet- og lige nøjagtig så sent, at Steffen INTET kan stille op. Der har vi vel nok været heldige i midterforsvaret (ironi muligvis brugt!!!). Og hvis vi endelig skal fortsætte den snak om de små marginaler foran målet, så vil jeg da gerne påpege noget om Lyngbys mål i lørdags. Hvis man ser godt efter så er der et par stykker der kan bebrejdes; White mister et skridt og når ikke med Beckmann tilbage (det ka ske); Herefter er der tre passive AGF'ere omkring feltet (Kari, Lucena og Krabbe, tror jeg), som ikke presser ham; og sidst men ikke mindst så bøjer Kim Madsen sig sammen og VÆK fra bolden, så den i en fin linie lige kan suse over hans ryg. Det ser helt gak ud fra en bestemt vinkel. Jeg kan forstå hvis man drejer ansigtet lidt væk når man ser en bold komme imod én, men at bukke sig ned så hovedet nærmest ligger lavere end hoften det er fandme at fucke sin egen målmand op. Ret dig dog for helvede op og modtag bolden med kroppen, din særling!!! Når han så endelig rammer bolden i feltet så går den fandme ind i eget mål. Stram op!!! Jesus Christ!!…godt at der kun er 4 kampe tilbage inden pausen, hvor alt skal sættes ind på at få Persson klar. Det har jo været uudholdeligt at overvære den sinke. (no offense)
      Og i øvrigt: Den pokal kamp det var en særdeles nedslående oplevelse. Hvor blev fighten af, hvor blev de gode afleveringer af, hvor var det gode selvstændige aktioner?? Oh my god. Håber fandme det blir med en anden indstilling mof FCK. Jeg har da sjældent set noget lignende.

Jeg er stor tilhænger af steffen.. men de sneste par kampe jeg har set, har han ikke spillet synderligt godt.. de skud på mål som FCM har idag, som egentlig er forholdsvis meget tæt på mål, ignorere han.. Det samme gjorde han i Lyngby! målet til 1 – 2 kunne han da i det mindste lgie hoppe efter! En steffen i god form ville jeg mene godt kunne have taget den! vi mangler konkurrence på pladsen [think]

der var ikk en eneste der reagret på det fucking mål FCM lavet…

Steffen var hverken værre eller bedre end alle de andre i dag; det var en skændsel overfor publikum og klubben.

Ingen fight og ingen vilje.

Ove må ud nu; han bidrager ikke med noget.

Jamen Peter Sehsted.. Hvem vil du så have ind på Ove's plads?
      Giv Ove noget tid! de er igang med et stort projekt det kræver tid og tålmodighed!

agfgas
      Bruger

Tid og tålmodighed – det er helt sikkert det er det der skal til, MEN der er IKKE TID – medmindre vi skal bygge LANGSOMT OP i 1 div. !!! Og mht kampen idag, så var der vist ingen på holdet som kan være sig selv bekendt, hele holdet var under standard, nogle mere end andre men generelt var vi chanceløse !!! Og pt, ser det sørgeligt ud, at når vi " kun " mangler 3 mand af start 11eren at vi så kan falde så dybt

Nu er det selvfølgelig heller ikke 3 tilfældige mænd. Graulund vores anfører og topscore kunne vi sagtens have brugt, ville helt sikekrt have givet noget mere energi i spillet, samtidig med Kari Arnason, uden ham hænger midtbanen ganske enkelt ikke sammen!

Werk
      Bruger

We all hate him, men hvad skal det hjælpe at nævne det igen… manden er en joke…B)

Fordi man kritiserer træneren bør man vel ikke komme med anvisninger på hvem der skal erstatte ham.

Det har AGF ansat en professionel ledelse til, og den skal træde i karakter nu og handle inden det er for sent.

Vi kan ikke tillade os, at læne os tilbage og tro at tiden løser problemet. Det er både naivt og utilladeligt dumt. Ove har haft den tid, som var nødvendig, og han har har ikke præsteret. Det kan virke hårdt, men sådan er vilkårerne.

Ove må ud.

Jurfy
      Bruger

Det ville da være torskedumt at fyre Ove nu. Vi har brug for kontinuitet, og det får vi altså ikke ved at fyre en træner mere. Vi har masser af talenter i kulissen jeg er sikker på at Ove kan bygge et hold op omkring.

Det er spillerne idag den er gal med, men jeg vil også hellere til hver en tid sige farvel til pokalen i den situatíon vi er i, for at få mere fokus og livsvigtige point for at blive oppe.

At holde os oppe i ligaen, er langt vigtigere end at gå efter pokalen! Det ville være for dumt at spilde alle sine kræfter på denne kamp. Derimod synes jeg det er fornuftigt at give de nye talenter en chance! Så ved man hvem, der nok ikke skal på banen igen foreløbig [think][lol]

Driblekongen
      Bruger

Mads_S skrev:

@SMD

Enig. Selvom han ikke så godt ud, så kan han ikke gøre meget ved sådan en bold. Der kommer et hårdt indlæg og Kure retter den af. Ikke Steff's skyld!

Peter Sehsted skrev:

Ove må ud nu; han bidrager ikke med noget.

For satan, det har du fået skrevet mange gange nu?!
      HAN BLIVER!! Han er i gang med et STORT projekt, og vi er OVER nedryknignsstregen?! Hvad kan man ellers forlange i den her sæson?
      ja vi kunne godt buge noget mere fight! Men det er overlevelse der er det største mål, så sålænge vi er over stregen til vinter, ja så er der overhovedet ingen grund til at fyre Over P (:

AGFan2006
      Bruger

Hvis vi vinder nedrykningskmpen og vil noget seriøst næste sæson, mener jeg ikke steffen er god nok i det lange løb, han er dygtig og han har været det i langtid, tvivler bare på om han kan blive meget bedre.

grind88
      Bruger

Ja, for helvede. Stop den snak om trænerfyring. Den er fordummende. Han blir jo ikke fyret i denne sæson. Han er ansat til at skabe kontinuitet omkring holdet og holde røven over stregen, indtil et solidt grundlag er skabt. Det er langsomt ved at lykkedes, og det blir der ikke lavet om på indenfor en nærm fremtid. Snakken skal ikke stoppes fordi Ove skal fredes for evigt, men fordi den er irrationel og ukonstruktiv. Man kan ikke bygge holdet op ved at fyre træneren. Slet ikke det her hold med den relativt korte historie de har sammen.

@grind88
      :kB)

grind88
      Bruger

Og til tilhængerne af at fyre træneren: Hvad med de resultater han skabte i midtjylland og Esbjerg? var det bare rent svineheld fra en ukompetent bankmand? Nej det var sgu ej. Han ka sagtens skabe et farligt hold i superligaen, men det gør man altså ikke bare sådan lige pludseligt. Og nej, han har ikke haft tid nok til det. Han har pillet et for dyrt og for usammenhængende hold fra hinanden og startet fra absolut nul. At vi rykker op og til tider viser tænder er indtil videre en opnåelse i sig selv.

bananabot
      Bruger

smd skrev:
      1. Målet Lyngby scorer
      2. Målet ved indkast som FCM scorer på

I begge tilfælde står den målmand som alle ellers mener er kanon reaktions stærk og kigger på bolden.

Det er jo dybt godnat det udsagn…
      Lyngbys mål mod os var da ikke staffs skyld hvis ansvaret skal placeres er det da Lucenas da han bliver ved med at bakke på Aabech!
      Aftenes mål blev rettet af 2 gange og snyder ham derfor!

Hver gang GF scorer er det pga en genialitet af vores spillere, hvorimod når modstanderen scorer skal der partout udpeges en syndebuk!

VÅGN NU OP….

binzers
      Bruger

Jurfy skrev:
      Skal vi nu have den igen? Det er svært at hver eneste gang vi taber skal vi have en syndebuk. Staff er en af de bedste keepere vi har haft i lang tid. Nuvel er han ikke så høj, men han er reaktionsstærk og god i opstartspillet.

Hvem er det lige Steffen Rasmussen er bedre end, af AGF's tidligere målmænd? Han er ikke bedre end Erik Boye og han kommer da slet ikke i nærheden af hverken Lars Windfeld eller Troels Rasmussen [think]

Men udover det, så vår det ikke hans skyld at vi tabte idag… Vi var generelt dårligere over hele linjen end FCM idag, så det var desværre fortjent at de vandt…

Miti
      Bruger

Han så ikke godt ud ved målet – men det jeg hader mest ved ham er i de situationer hvor vi skal have et mål… Han tager en krig om at sparke målspark, udspark osv… Han skal ligge spytte sig i næverne inden og det er til at blive vanvittig over når vi har 5 min tilbage af kampen og den bare skal frem over stepperne!!!

jkjaers
      Bruger

Målet i dag var ikke Steffens. Steffen er god men for lille. Vi skulle have købt Arek Onyszko da vi havde chancen

Raus_Lund
      Bruger

STEFFEN SNORK SOVER

Det er dog ikke ved målet jeg mener… i sådan en kamp som i går, hvor der bare mangler noget fart og noget intensitet, er det fuldstændig latterligt, at steffen holder på bolden så længe som han gør i 18 ud af 20 tilfælde, istedet for at få sat noget tempo på holdet… han venter og venter og venter til alle har samlet sig… knalder en lang bold op som midtjylland vinder 18 ud af 20 gange i en hovedstødsduel mod vores små front mænd…

det er bare ringe, at der ikke er en lille stemme ind i hovedet på ham der siger… måske jeg skal prøve noget andet end at knalde den direkte op til en fcm-spiller… men nej…

Det trak alt tempo ud af en kamp der bare manglede tempo helt vildt…

Ringe ringe ringe

nu kan det jo være han har fået af vide han skal have nogle folk op før han banker den afsted?

Steffen laver jo utallige drop. Senest mod FCM og Lyngby. Forstår ikke helt hvorfor MTAC er så vilde med ham:
      http://www.morethanaclub.dk/playerprofile.php?lookup=4

Iøvrigt er deres spillervurdering tit og ofte lige til at lukke op og skide i. Steffen får et 7-tal her og også et 7 eller 8 tal i Lyngby, hvor der var en bold han skulle tage sig af og den glippede han. Flot MTAC.

Sidedrewler2
      Bruger

Hhmmm … det er efterhånden ved at udvikle sig til noget nonsens i denne tråd. Jeg har følgende kommentar :

1) I går mod FCM. Jeg sidder præcis ud for stolpen og det er tydeligt at bolden bliver rettet uden om Steff. Der er no way in hell nogen målmand ville have reddet den.

2) Mod Lyngby. Man må gå ud fra at vores midtbane gider engagere sig lidt i det defensive, og at vores forsvar kan forchecke lidt engang imellem. Målet.. som i øvrigt var et fantastisk godt skud bør aldrig puttes på Steffs skuldre da der var andre som sov i timen.

Jeg gider næsten ikke begynde at remse alle de gange op hvor han har holdt os i en kamp pga. hans refleks redninger :k

Keep it up Steff … 😉

AGFRasmus2
      Bruger

i det hele taget synes jeg vi trænger til en mere sikker målmand han er alt for usikker ! ..

[think]

Sidedrewler2
      Bruger

AGFRasmus skrev:
      i det hele taget synes jeg vi trænger til en mere sikker målmand han er alt for usikker ! ..

[think]

Jeg er ked af at sige det, men så længe vores forsvar vakler rundt er det lige meget hvem som står på stregen.

Ays
      Bruger

AGFRasmus skrev:
      [think]

Glem det, ikke engang Peter Schmeichel i hans velmagts dage ville have en chance for accept i det her forum.

HSV FOREVER
      Bruger

ER TRÆT AF AT HØRE PÅ AT DET ER STEFFENS SKYLD HVER GANGE DET IKKÃ^ GÅR SÅ GODT SOM DET KUNNE KOM DOG IND I KAMPEN STEFFEN ER EN KANON MÅLMAND OG SYNS DET ER NOGET PIS DU SIGER AT HAN SNORK SOVER
      1: LYNGBY MÅLET VILLE JEG GERNE HAVE SET EN ANDEN TAGE
      2: SOM ALLE KUNNE SE PRIKKER KURE TIL DEN SÅ DEN GÅ I MÅL.

SYNTES DET ER NOGET PIS AT GIVE HAM SKYLDEN

anti-fogh
      Bruger

Til alle der er træt af at høre på at vi er en del der mener at Steffen er en utrolig svag målmand – måske skulle i droppe at deltage i et debatforum. I et sådan kan det ske, at nogle udtrykker holdninger, som I ikke nødvendigvis er enige i !!!

Steffen er ringe; han snork sover konsekvens på stregen og kommer ikke ud til indlæg og i fald han gør, bliver det oftest farligt for AGF fordi han ikke evner at gribe ordentligt ind.

Og hvordan kan I sige at det ikke er Steffens bold mod specielt FCM??? Han skal sgu kunne dække den stolpe og må sgu ikke reagere ved at fare ud i feltet – han er altså ikke god nok og hvis AGF skal klare sig bedre, så vil det være yderst fornuftigt at skille sig af med ham…!!!

jkjaers
      Bruger

HSV FOREVER skrev:
      ER TRÆT AF AT HØRE PÅ AT DET ER STEFFENS SKYLD HVER GANGE DET IKKÃ^ GÅR SÅ GODT SOM DET KUNNE KOM DOG IND I KAMPEN STEFFEN ER EN KANON MÅLMAND OG SYNS DET ER NOGET PIS DU SIGER AT HAN SNORK SOVER
      1: LYNGBY MÅLET VILLE JEG GERNE HAVE SET EN ANDEN TAGE
      2: SOM ALLE KUNNE SE PRIKKER KURE TIL DEN SÅ DEN GÅ I MÅL.

SYNTES DET ER NOGET PIS AT GIVE HAM SKYLDEN

Til venstre på dit tastatur sidder der en tast der hedder "Caps Lock" prøv at giv den et tryk – så kan det være der er nogle der gider læse dit indlæg 😮

Harboe
      Bruger

Steffen er gået ud for at tage bolden som vil ryge lige hen til ham, hvis Kure ikke prikker til den. Han bliver fanget når han er på vej den ene vej og bolden bliver rettet af og går en anden.
      Ved ikke om folk kender det, men sådan er det nu engang.

Det eneste jeg mener der skal klandres for ved det mål er enten skal Steffen råbe at han har, hvilket kunne have været farligt. da en FCM spiller kunne have ramt eller også skulle Kure ramme den ordentlig.

andersstein
      Bruger

Lyngby målet, skulle han da være ualmindeligt lang for at nå. Godt nok ser han lidt sløj ud, at han ikke smider sig.

Hornbek
      Bruger

Mod Lyngby havde Steffen ikke en chance – godt sparket og passivt forsvarsspil.
      Igår havde han heller ikke en eneste chance for at redde kuglen. Kure retter den 100% af. Sad på familietribunen.. det var tydeligt!

HSV FOREVER
      Bruger

jkjaers :

det var meningen at det skulle springe i øjnende på folk

anti-fogh: der er en grund til det heddet et DEBAT-FORUM….

anti-fogh@ Må give HSV FOREVER ret, det her er ganske rigtigt et DEBAT-forum, derfor er det okay du kommer med din holdning om steffen, og vi andre kan så give vores mening til kende! Og havde der ikke været nogen som var uenig i dit indlæg, ville det være en MEGET kedelig debat?!

anti-fogh skrev:
      Og hvordan kan I sige at det ikke er Steffens bold mod specielt FCM??? Han skal sgu kunne dække den stolpe og må sgu ikke reagere ved at fare ud i feltet – han er altså ikke god nok og hvis AGF skal klare sig bedre, så vil det være yderst fornuftigt at skille sig af med ham…!!!

hold da op det er latterligt det der? Tror du det er håndbold eller hvad? en målmand skal ikke stå op ad stolpen på et indlæg, det har han en forvare til at gøre! Og det stod der også! Så Staff kan ikke klandres på nogen måde i den situation!:|

Lonstrup-
      Bruger

Synes nu steffen er den bedste målmand vi har haft siden Lars windfeld… Meeen hvis vi skal pege fingere af nogen synes jeg lucena og arnason som har fået et formdyk der er siger spar to… [think]

Ceres
      Bruger

Hornbek skrev:
      Mod Lyngby havde Steffen ikke en chance – godt sparket og passivt forsvarsspil.
      Igår havde han heller ikke en eneste chance for at redde kuglen. Kure retter den 100% af. Sad på familietribunen.. det var tydeligt!

Fuldstændig korrekt… men så snart der bliver scoret et mål så er der desværre nogen her i dette forum der bevidst ønsker at tørre det hele af på Steffen…

Det er så totalt latterligt at høre på at Steffen bør blive på stregen i situationer hvor han (som ene man bag et passivt forsvar) går frem i et forsøg på at blokere et skud, for derefter nogle kampe senere at skulle høre på at han er alt for passiv i feltet..

Nu skal vi så også læse at han burde redde et skud i Lyngby som end ikke Schmeichel ville ha' haft en chance for at klare.. For ikke at tale om et skud der blever rettet af …

Det er muligt at der er nogen der ikke bryder sig om Steffen, men fri os venligst for en håbløs og total useriøs debat om to mål han ikke har en chance for at gøre noget ved…
      .

HSV FOREVER
      Bruger

TheWhiteChamps: sådan helt rigtig er helt enig med dig :k

Krede
      Bruger

Forskellen på steffen og de andre spiller der falder i gennem er at han er målmand.
      Hvis de andre laver fejl koster det en skideballe, men når steffen laver fejl koster det mål… sådan er det bare at være målmand og det må steffen bare tage med i baghovedet når han går på banen, og så lade være med at tøve, og i stedet gå ud og angrib hver en bold han får chancen for at angribe.
      I mine øjne er han en ganske god målmand, men hans bund niveau er for lavt, for når han har en dårlig dag falder han helt igennem , og det skabe uro i forsvaret og derved får modstanderene for mange unødvendige skud på mål.[think]

Hornbek
      Bruger

@Ceres. Kunne ikke give dig mere ret.

Steffen er klart den bedste målmand vi har haft siden Windfeld. Han er heller ikke særlig gammel – husk at have det i baghovedet. Han bliver en stor keeper, og synes bestemt han fortjener mere kredit fra alle jer, som disser ham hver gang der bliver scoret mod os.

alpha232
      Bruger

Vel ikke nogen tilfældighed at flere of flere begynder at så tvivl om steffen

Synes selv ikke om ham. Han fanger intet i luften, fylder alt for lidt og måske vigtigst af alt, han har absolute ingen sans for hvor han skal placere sig i det mål. Han koster mål men redder os også ofte men ville han nogen sinde stå i ob,randers,aab,fck, bif?? Aldrig han er ikke bedre

Harboe
      Bruger

Nu er Steffen ikke i den bedste målmands alder endnu, Schmeichel var ikke i BIF på dette tidspunkt i hans karriere og han endte på det højeste niveau for en målmand.
      Jeg siger ikke at Steffen bliver ligeså god som Schmeichel eller sammenligner dem på andre måder end at Steffen altså er en meget ung målmand.

Han er den spiller med flest kampe for AGF, det siger da en del.
      Selvom der er hentet målmænd som Rune Pedersen og Hyldgaard er det altså Steffen som har endt som nr. 1.
      Så mange trænere som har skiftet ud på alle positioner af holdet undtagen målmandsposten udover de 2 ovenstående målmænd siger da sit, selvom Steffen er ung.
      Han har sine fejl nu, men bliver helt sikkert bedre for hver træning, hver kamp og hver dag.

alpha232 -> nej han ville ikke stå i de klubber, for han er jo ligesom i AGF.

Budtz4ever
      Bruger

kong-carlsson skrev:
      Steffen laver jo utallige drop. Senest mod FCM og Lyngby. Forstår ikke helt hvorfor MTAC er så vilde med ham:
      http://www.morethanaclub.dk/playerprofile.php?lookup=4

Iøvrigt er deres spillervurdering tit og ofte lige til at lukke op og skide i. Steffen får et 7-tal her og også et 7 eller 8 tal i Lyngby, hvor der var en bold han skulle tage sig af og den glippede han. Flot MTAC.

Han lavede ikke et drop mod FCM nej.. Kure sparker til bolden så den smutter forbi ham! Det ville være det samme som hvis du stillede dig op med ryggen til en mand med en pistol og først når du hører skudet må du hoppe.. Hvor stor er chancen så for at du nr det? Meget lille!

Og Lyngby målet var heller ikke et drop mand.. kom ind i kampen.. Det er bare et flot langskud.. sådan er det!

Og for lige at bruge lidt Uffe Holm sprog:
      Altså hvis jeg fik muligheden for at genoplive Hitler og så sparke ham i kuglerne.. Eller alle de halvkvapsede dårligt seende Steffen Rasmussen kritikkere!
      Så tog jeg "B".. Det kan jeg eder satme love jer for..

(Det er ikke direkte vendt mod dig Carlsson)

Ays
      Bruger

LOOOOOL nu er det også Steffens skyld når forsvaret spiller ad røven til … så har man sgu hørt det med…

Ceres
      Bruger

Jeg synes at det kunne være interessant hvis vi sammenliger Steffens præstation med ligaens bedste (Jesper Christiansen) i den kamp vi lige har spillet mod FCK ? …

Modsat Steffen, så har Jesper flere topklasse spillere i forsvaret til at gøre livet lettere for sig selv, alligevel laver Jesper et par fejl i kampen der helt sikkert ville have kostet mål hvis de var begået i den anden ende af Steffen, fordi vi er dårligere til at udnytte chancer og Steffen feks. ikke har en Hangeland til hurtigt at dække af og dermed forhindre en afslutning i en ellers håbløs situation… Så selv om det var os der tabte 0-2, så leverede Steffen faktisk en bedre præstation end Jesper i den her kamp.
      .

Meloveyou
      Bruger

Ceres skrev:
      Jeg synes at det kunne være interessant hvis vi sammenliger Steffens præstation med ligaens bedste (Jesper Christiansen) i den kamp vi lige har spillet mod FCK ? …

Modsat Steffen, så har Jesper flere topklasse spillere i forsvaret til at gøre livet lettere for sig selv, alligevel laver Jesper et par fejl i kampen der helt sikkert ville have kostet mål hvis de var begået i den anden ende af Steffen, fordi vi er dårligere til at udnytte chancer og Steffen feks. ikke har en Hangeland til hurtigt at dække af og dermed forhindre en afslutning i en ellers håbløs situation… Så selv om det var os der tabte 0-2, så leverede Steffen faktisk en bedre præstation end Jesper i den her kamp.
      .

Mener ikke JC er ligens bedste, men han har ligaens stærkeste forsvar foran så!

Som en anden skriver har der været mange forskellige trænere i steffens tid, alle har haft Steffen som første valg, det burde lukke munden på de fleste, for mon ikke de har en smule mere forstand på fodbold end os Championship Managers??

Selvfølgelig findes der målmænd der er bedre en Steffen, men helt ærligt, tror I at vi kan hente dem til en bundklub i Danmark, en klub som sandsynligt kan spille 1. divisions bold næste sæson??
      Glem alt om at vi er et stort navn, det betyder intet for spillerne længere, (måske med undtagelse af Giggs og Neville fra United og Gerrard fra Liverpool) Det drejer sig kun om penge og at spille i den bedste division, noget vi måske ikke kan tilbyde til næste sommer… Så synes vi skal være glade for hvad vi har… for han er bestemt ikke den dårligste målmand i Suppen, langt fra

Ceres
      Bruger

Meloveyou skrev:
      Mener ikke JC er ligens bedste, men han har ligaens stærkeste forsvar foran så!

Tja, JC er ihverfald valgt som Danmarks bedste de seneste to år i træk (og blever %99,9 sikker også denne sæson )

http://da.wikipedia.org/wiki/Det_gyldne_bur

Andre Jensen
      Bruger

Arek i OB vil vist også gerne have luftforandring 🙂

Viser 68 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?