Startopstilling mod Hobro

Forside Fora AGF Startopstilling mod Hobro

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      bernhard
      Bruger

Hermed mit bud på start 11.
      Jeg vurderer, at vi skal spille på teknik og dominere kampen på bolden, da jeg ikke tror på at vi kan domminere dem i luften – (det ville blive horsens om igen)

Derfor følgende
      Duncan
      Ankersen Sana
      Spellmann – Amini
      Guira
      Møller – Backman – Kanstrup – Dino
      Jovanovic

pilfinger
      Bruger

Jeg synes at vi skal spille med de kvalitetsspillere som er hentet ind til at spille.

Jova
      Dino. Rask. Kanstrup. Djamal.

Sana. Sverri. Amini. Ankersen

Bundu. Duncan.

forza messi
      Bruger

min opstilling: Hobro har 2 høje og tunge stoppere, som vinder alt i luftrummet, men som ikke kan bevæge sig. Derfor har jeg Junker istedet for Duncan. (selvom jeg godt ved at Glen vælger Duncan) vi skal spille hurtigt, og udnytte Sana, Ankersen og Junkers fart og flair. udnytte at vi er vandt til tempoet i suppen, og har bedre spillere end Hobro. det må for alt i verden ikke blive en kamp med for mange dueller og dødbolde til Hobro. så taber vi ligesom mod Horsens.
      jova
      dino-backmann-kanstrup-møller
      dap
      spelmann-Amini
      ankersen-Sana
      Junker

@forza messi
      Enig i at det giver mening at bruge Junker, indtil Duncan er kommet i form.
      Mener også der er behov for at udskifte Spellman, da han laver for mange frispark og bremser opstillet, blandt andet ved at virke underligt frakoblet resten af holdet i sit duelspil.
      Sidste ting må være at placere Ankersen i højre side, så han ikke sinker spillet ved helt tiden at skulle drible omkring sig selv for at få bolden over til den rigtige fod.
      Forslag til midtbane og angreb. 4-1-1 (så længe Duncan ikke er i form)

Junker
      Amini
      Sana Stage Guira Ankersen

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?