Startopstilling AGF Silkeborg

Forside Fora AGF Startopstilling AGF Silkeborg

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
      nbngf
      Bruger

Som det ser ud, begynder det at tynde lidt ud i vor skadesiste.

Så der burde da være gode chancer for at vi spiller noget bedre end mod Sønderjyske.

————–Staff——————–
      Sorin Håland, Lucena, Eckersley
      Petersen,Nørregaard, Jørgensen, Berg
      ———–Larsen, Johansson

Maradona
      Bruger

Det er forhåbenligvis en joke med lucena i centerforsvaret. Jeg må erkende at jeg ikke har overblik over skadessituationen.
      Men medmindre Howard, Kure og Jønsson er ude, er der ingen grund til at lucena skal starte inde.

Jeg kunne også forestille mig at Berg og Petersen skal bytte plads, så Berg er i højre og Petersen i venstre.

Selvom du nok får ret med hensyn til Jóhannsson, er det en skandale hver gang den mand får lov at iføre sig den hvide trøje. Ikke siden Allan Reese har GF haft så ringe en angriber, der får spillere som Helgi Sigurðsson og Carsten Hallum til at ligne Ballon d'Or kandidater.
      Selv med Devdariani og Graulund skadet, er der mulighed for at bruge Sloth eller Skhirtladze som hængende angriber og mon ikke også der er en angriber eller 2 på u-19 holdet der kan ramme en medspiller med én aflevering og dermed gøre det bedre end Jóhannsson?

andes
      Bruger

Maradona skrev:

Selvom du nok får ret med hensyn til Jóhannsson, er det en skandale hver gang den mand får lov at iføre sig den hvide trøje. Ikke siden Allan Reese har GF haft så ringe en angriber, der får spillere som Helgi Sigurðsson og Carsten Hallum til at ligne Ballon d'Or kandidater.
      Selv med Devdariani og Graulund skadet, er der mulighed for at bruge Sloth eller Skhirtladze som hængende angriber og mon ikke også der er en angriber eller 2 på u-19 holdet der kan ramme en medspiller med én aflevering og dermed gøre det bedre end Jóhannsson?

Tæt på at være det dummeste der nogensinde er skrevet her inde, så tillykke med det.

Aron har spillet rigtig godt i stort set alle kampe, der er ikke nogen af vores andre angriber (udover Graulund) der viser det samme løbe arbejde som Aron. Ja han har ikke scoret nok, men hvor har han også været uheldig, mindes 4 stolpe skud. Han skal nok blive en rigtig vigtig mand for AGF!!

Maradona
      Bruger

Ja han har ikke scoret nok, men hvor har han også været uheldig

Det handler om kvalitet, ikke held.
      Dygtige angribere scorer, middelmådige rammer målet, Aron gør ikke.
      Dygtige spillere rammer medspillere med afleveringer, middelmådige spillere rammer nogle gange medspillere, Aron gør ikke.

MrZacHo
      Bruger

@ Maradona
      Hold kæft, det er tæt på at være det værste 6 årige lort at lukke ud det der. Ja han har ikke scoret så mange mål, men at sige han ikke kan aflevere og ramme målet er fandme noget røv. Gu kan han så ramme sine medspillere – er da endda rigtig god til det. Det du skriver kan ingen jo bruge til en skid.

Aron gør det rigtig godt hver gang han er inde – ikke med målende men til at SPILLE de andre op og gøre dem bedre. Peter Sørensen har selv været ude og rose ham for hans løbearbejde og for at han spiller godt. Kan godt være sådan en snæversynet fed gris som dig ikke kan se og kun kigger på målene der bliver scoret.

Er Stephan P så også lige så ringe? Berg har heller ikke scoret i mange kampe nu, er han også ved at blive elendig?

@Maradona
      Synes også din kritik er lidt fejlskudt selvom jeg godt kan give dig ret i at Aron mangler at score flere mål.. Men at du så hellere vil have Sloth eller Skhirtladze som scorer lige så lidt giver jo ingen mening..

Rent spilmæssigt har Aron jo været bedre end de to andre spillere!

Maradona
      Bruger

Forskellen er at de spiller forskellige positioner.
      Slloth spiller offensiv midtbane og bidrager i det opbyggende og kreative. Han har som midtbane været Jóhannsson klart overlegen.
      Jeg er enig i at Skhirtladze har bidraget med lige så lidt som Jóhannsson, men mens Jóhannsson har gjort det i 15 kampe fra start, har Skhirtladze haft 3-4 indskiftninger på 10-15 min, det giver derfor mening at lade Skhirtladze få et par chancer fra start.

MrZacHo
      Bruger

…. Synes så at Johannsson har været MEGET bedre end Sloth i det opbyggende og kreative spil. Sloth kan ikke holde fast i bolden – er alt for nem at skubbe væk – og han har kun vist i meget små doser de talenter vi alle håber han engang kan udløse og blive god for AGF.
      Aron har derimod vist at han kan finde ud af at spille fodbold, det eneste han mangler er at score flere mål. For hvis han havde scoret 5-6 mål var der ingen der havde brokket sig over ham. – Kan godt være det er en selvfølge, men også lidt dumt da man lige skal vænne sig til tempoet og sådan i superligaen frem for 1. division, som jeg ellers synes han har gjort rigtig godt.

At du så begynder at hive Skhirtladze frem og siger han skal have et par chancer fra start har jeg kun grin tilovers for.

il_duce
      Bruger

Maradona har til en vis grad ret – at han sætter det på spidsen er så en anden ting.

Johannsson er fin teknisk og falder sjældent helt igennem. Han har et stort fighterhjerte og kæmper røven ud af bukserne, hvilket appelerer til os AGF fans. MEN, han har det om i vil det eller ej ikke scoret nok, for at sige det mildt. Han har fået oceaner af spilletid og det har resulteret i et mål.

Dette faktum skyldes for mig at se at han er MEGET svag fysisk hvilket skinner igennem i mange kampe. Der ud over har han et skud som er alt andet end farligt.

Men synes det er en fin debat at tage. For jeg er gået fra at være optimistisk omkring Johannsson til at bevæge mig over i den anden grøft.

zcml
      Bruger

Aron har bestemt ikke været nogen succes, hvis man ser på det målmæssigt, men nu fik han scoret i seneste kamp. Så håber vi begynder at se det lidt oftere.
      Han har dog stadig væsentlige mangler i sit spil. Og jeg ser ham heller ikke som en fuldblods angriber, men han arbejder hårdt, og hår udfyldt rollen på ok. vis.

Idéen med at erstatte ham med Sloth, der gang på gang har vist sig fejlplaceret i angrebet, er sgu et fejlskud af dimesioner.
      Skhirtladze kan måske med tiden blive en brugbar angriber, men han virker for ung endnu. Og har ikke set nok til ham til at vurdere, om han rent faktisk er angriber eller midtbane.

Tilfreds med ham eller ej, så er Aron det bedste bud på en angriber, næstefter Larsen, som vi pt. har til rådighed.

T-Knogle
      Bruger

lucena – sorin – håland – eckersly

jørgensen – nørregaard
      johanson

berg – petersen
      larsen

hvis man ser opstillingen sådan her så gør johanson det fint, han er ikke boks angriber som graulund, men deltager mere begge vejel, lidt som en klassisk 10'er.

petersen100
      Bruger

Aron skal score flere mål end han har gjort hidti,l ellers skal han ikke satses på. Vi skal ikke have en ny Dioh rendende der ikke kan putte bolden i kassen.

vestpeder
      Bruger

Med mål følger selvtillid og omvendt – Aron fik scoret sidste gang og lad os håbe, at han nu er ordentligt igang. Man kan ikke tage fra ham, at han kæmper røven ud af bukserne og flere gange har været blandt vores bedste spillere. En angriber bliver af mange desværre kun målt på antallet af mål, de scorer, hvilket jeg ikke altid er enig i – der skal også være nogle til at skabe chancerne og sætte de andre op, og her har Aron altså været i en klasse for sig.

Han skal stadig satses på, så skal målene nok komme.

@Maradona

Hvorfor iøvrigt sammenligne en midtbanespiller med en angriber (som du selv påpeger)? Det er jo komplet åndssvagt?

Jeg synes Aron har gjort det betydeligt bedre en Søren Larsen i flere kampe. Men hvis man ikke scorer som offensivspiller skal man bringe MEGET andet godt, som F.eks. Benny Feilhaber.

Aron skal nok komme ind i kampen igen. Hvis du tvivler, så gense kampen imod Lyngby hvor han rammer stolpen 2 gange, eller imod Horsens hvor han spillede super godt.

Søren Larsen har spillet under det niveau jeg forventede, men har scoret en del mål. Men desværre alle 6 i tre kampe.

Aron forventede jeg intet af før denne sæson (ift. superligaen)

Miti
      Bruger

Håber på denne:
      Staf
      Jerry – Håland, Sorin – Adam E
      Berg – Jørgensen,Hjalte – Sloth
      Larsen – Aron

Tror dog desværre at Kirkeringe bytter med Adam, Adam i stedet for Sloth og så Sloth i front….

Steen6372
      Bruger

Miti: Kan i princippet godt lide at du smider de 11 bedste spillere ind på holdet, men har Sloth nogensinde vist at han kan spille fløj? Og kan han især dække af på fløjen når vi skal forsvare os? Sloth egner sig klart bedst i en central offensiv midtbanerolle i en 4-5-1, og jeg kan nok godt forestille mig at det bliver opstillingen i de to sidste udekampe.

vieri
      Bruger

Er der nogen der har et overblik over evt skader og karantæner hos Silkeborg ?

Miti
      Bruger

Steen6372: Det er derfor jeg tror at Sloth får den bag ved Larsen, Adam på kanten og Kirkeringe på backen……

Jonashojriis
      Bruger

Stepahn Petersen er jo skadet, så han starter ihvertfald ikke inde !!

Ousager
      Jerry – Sorin – Håland – Adam E
      Berg – Jørgensen – Hjalte – Arondrengen
      Sloth
      Larsen

vestpeder
      Bruger

Og hvorfor fanden i helvede skulle Ousager starte inde?

Fordi Staff igen har skåret sig i fingeren……..

Viser 20 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.