fbpx

Start11+bænk+ud+ind?

Forside Fora AGF Start11+bænk+ud+ind?

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      grind88
      Bruger

Hvad kommer der til at ske de næste 3 måneder?: Hvem henter vi? Hvem forsvinder? Hvem starter inde? Hvem kan overtage deres plads?

Nedenfor er mine bud.

Ud: Anders Nielsen, Emil Scheel
      Ind: Raúl Ruidíaz/Morten Nordstrand/Johan Abselonsen/Jesper Lange

Start 11
      [center]Rasmussen
      Sorin*Howard*Håland*Eckersley
      Berg*Nørregaard*Jørgensen*Petersen
      Larsen*Ruidíaz[/center]

Reserver
      Ousager
      Lucena*Kure*Jønsson*Kirkeskov
      Akharraz*Povlsen*Sloth*Devdariani
      Johansson*Egbedi

Alle enige?

zytex92
      Bruger

Giver dig til dels ret der
      Ind: Raúl Ruidíaz og Adam Johansson
      UD: Gjesing, Anders Nielsen, Emil Scheel, Sanel

Tror ikke at Howard slår Sorin af midterforsvaret. Håber det faktisk heller ikke, Sorin har efter min mening været en af holdets bedste de sidste mange mdr.

Steen6372
      Bruger

Mit gæt/håb er at vi henter Nordstrand. Samtidig er der vel en vis sandsynlighed for at der bliver hentet et par talenter fra Sydamerika, nu hvor BSN har brugt tid på at opbygge et netværk.

Det er vel desværre heller ikke umuligt at vi tvinges ud i et panikindkøb sidst i vinduet, fordi en af vores markante profiler får en alvorlig skade under træningen. Det vil næsten være mest bemærkelsesværdigt, hvis vi til FCN-kampen kan stille med det hold Grind88 foreslår – også uden Ruidiaz. Min frygt er klart at Håland, Berg eller Larsen rammes denne gang.

Det bliver i øvrigt spændende at se, hvilke to spillere PS vælger til den centrale midtbane, hvis både Martin, Hjalte og Kasper P. bliver klar. Desuden er der jo Casper Sloth og Davit Devdariani. Men igen – i sidste ende skal vi sikkert bare være glade, hvis to af dem er klar.

Steen6372 skrev:
      Det er vel desværre heller ikke umuligt at vi tvinges ud i et panikindkøb sidst i vinduet, fordi en af vores markante profiler får en alvorlig skade under træningen.

Det er nok også en af grundene til at træningen er henlagt til de nye moderne plastikbaner ved siden af Bellevue-hallen, så de ikke skal træne på den glatte plastikbane på Fredensvang (et af problemerne med den er at den nemt bliver glat og at stråene ikke rejser sig op igen når det er blevet trådt på (det kræver at man kører en maskine henover den for at rejse stråene op)).

Sloth
      Bruger

Jeg tror folk skal skælne imellem drømme og virkelighed – Hvis vi skal tage virkelighedsbrillerne på så henter AGF maks 1 spiller i det kommende vindue.

Hvor er det lige folk ser pengene skal komme fra? Med mindre Brian Steen hælder en million ud af havrefras pakken hver morgen, så kommer der kun en spiller, nemlig en angriber.

At der så muligvis kan hentes nogle eksotiske udviklingsspillere kan muligvis forekomme, men at tro både Absolonsen, Lange, Ruidiaz og Nordstrand kommer er hvis når man går over i drømmescenariet.

grind88
      Bruger

Sloth skrev:
      Jeg tror folk skal skælne imellem drømme og virkelighed – Hvis vi skal tage virkelighedsbrillerne på så henter AGF maks 1 spiller i det kommende vindue.

Hvor er det lige folk ser pengene skal komme fra? Med mindre Brian Steen hælder en million ud af havrefras pakken hver morgen, så kommer der kun en spiller, nemlig en angriber.

At der så muligvis kan hentes nogle eksotiske udviklingsspillere kan muligvis forekomme, men at tro både Absolonsen, Lange, Ruidiaz og Nordstrand kommer er hvis når man går over i drømmescenariet.

Min skråstreg betyder "eller".

Schmidt
      Bruger

Start 11
      Rasmussen
      Sorin*Howard*Håland*Eckersley
      Berg*Nørregaard*Jørgensen*Petersen
      Larsen*Nordstrand

Reserver
      Ousager
      Lucena*Kure*Jønsson*Kirkeskov
      Akharraz*Povlsen*Sloth* Johansson
      *Egbedi Devdariani

Steen6372
      Bruger

Sloth skrev:

Ud fra de udmeldinger der kom fra Adam Johansson efter skiftet til MLS, lyder det i hvert fald ikke til at BSN turde satse på at signe Adam og tro på at han havde penge nok til en angriber. Det lyder lidt som om der er penge i budgettet til en angriber plus yderligere en udviklingsspiller. Det er oplagt at BSN gerne vil have angriberen på plads f'ørst. Forhåbentlig venter han ikke i en evighed på en afklaring vedr. Ruidiaz. Hvis Nordstrand er en mulighed er det bare at slå til!

Viser 8 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.