Start 11 mod Randers

Forside Fora AGF Start 11 mod Randers

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      grind88
      Bruger

Hvem skal egenlig spille fast på vores hold. Efter de første 4 kampe, er jeg mere forvirret end oplyst.

Vi har mange mulige konstellationer, men hvilke er de bedste. Jeg ved godt, at PS gerne vil sætte hold alt afhængig af modstanderen, men der burde altså være en optimal opstilling, man kan bruge hver gang, synes jeg.

Min umiddelbare ide ser sådan ud:

Sorin – Håland – Pasanen – Eckersley

Berg (Sloth mod RFC) – MJ – Hjalte (snart KP) – Ozzy

Devdariani

PG

Man kunne overveje Devdariani som offensiv midt når han er i form (og hvis man har lidt mod). Han kunne også spille en af kanterne sammen med Osama.

Søren Larsen er stadig et spørgsmålstegn her efter lang tid i klubben. Hvis han er i super-form, og spilles korrekt kan man overveje ham som PG's makker.

En anden offensiv opstilling indebærer de to hurtige på kanterne (egbedi og ozzy). Det er interessant efter min mening – omend ikke så fysisk betonet rent forsvarsmæssigt.

Og hvad med Aron.

Og hvad med Kure.

Og hvad med Stephan.

petersen100
      Bruger

Steffen
      Sloth – Hjalte – Jørgensen – Osama
      Larsen – Graulund

Pasanen skal direkte ind i midterforsvaret. Sloth spillede super på højre kanten i super kampen mod BIF. Osama bedre end Stephan P. Larsen & Graulund på toppen – sidste 35 minutter til Aron, hvor RFC-forsvaret er kørt trætte…

Den kamp skal vindes!!!

Willow
      Bruger

[center]Graulund (Søren Larsen 60) – Aron

Devdariani (osama 60) – Martin J – Sloth – Edafe Egbedi

Eckersley – Kure – Atle (Pasanen 75) – Sorin

Steffen[/center]

Jeg ser stadig Devdariani som offensiv midtbane spiller.
      Egbedi bør have chancen fordi de andre ikke præsterer (Berg er skadet)Så også gerne Moldskred ind som indskifter, men han er ikke med i truppen.

Beikes
      Bruger

grind88 skrev:
      Hvem skal egenlig spille fast på vores hold. Efter de første 4 kampe, er jeg mere forvirret end oplyst.

Vi har mange mulige konstellationer, men hvilke er de bedste. Jeg ved godt, at PS gerne vil sætte hold alt afhængig af modstanderen, men der burde altså være en optimal opstilling, man kan bruge hver gang, synes jeg.

Min umiddelbare ide ser sådan ud:

Berg (Sloth mod RFC) – MJ – Hjalte (snart KP) – Ozzy

Devdariani

PG

Man kunne overveje Devdariani som offensiv midt når han er i form (og hvis man har lidt mod). Han kunne også spille en af kanterne sammen med Osama.

Søren Larsen er stadig et spørgsmålstegn her efter lang tid i klubben. Hvis han er i super-form, og spilles korrekt kan man overveje ham som PG's makker.

En anden offensiv opstilling indebærer de to hurtige på kanterne (egbedi og ozzy). Det er interessant efter min mening – omend ikke så fysisk betonet rent forsvarsmæssigt.

Og hvad med Aron.

Og hvad med Kure.

Og hvad med Stephan.

Jeg er 110% enig

zytex92
      Bruger

er Enig Med Grind88 😀

sonnybws
      Bruger

Grind rammer den ret godt . . Måske ham edafe hurtigbus skal have sig en bette chance nu når de andre ikk rigtig præstere .. Men ellers ret spot on !

Jeg ville satme ellers gerne ha haft Emil Larsen eller anders Ac fra Lyngby som en offensiv bonus .. Og har lidt en våd drøm om Vibe tilbage i den hvide trøje men når tingene nu engang er som de er nu stemmer jeg på grinds forslag

Willow .. Du er helt væk ! Ozzy er ved at komme igang og aron sover altså lidt i timen .. Og kure er go mand mand men det er Håland altså også .. Grunden til Håland ser ret solgt ud til tider er nok at kure buser en kende for meget på modstanderen .. hvilket er godt på power forwards men bestemt en ulempe mod dribletrolde .. Pasanen må i midten og spille med overskud sammen med Håland og MJ .. Dog må jeg sige at Hjalte skuffer , der ser jeg hellere sloth indtil KP kommer tilbage da han er mere energisk fremad rettet ..

Schmidt
      Bruger

Jeg mener flg. er bedste bud mod RFC:

Steffen
      Sorin – Pasanen – Håland – Eckersley
      Devdariani – MJ- Sloth- Osama
      SL – Graulund

Indskiftginner:
      SP for Osama, Egbedi for Devdariani, og Aron for Graulund.

Kan umuligt udtale mig om fremtiden det må afhænge af de enkeltes spilleres præstation!

Willow
      Bruger

sonnybws skrev:
      Willow .. Du er helt væk ! Ozzy er ved at komme igang og aron sover altså lidt i timen .. Og kure er go mand mand men det er Håland altså også .. Grunden til Håland ser ret solgt ud til tider er nok at kure buser en kende for meget på modstanderen .. hvilket er godt på power forwards men bestemt en ulempe mod dribletrolde .. Pasanen må i midten og spille med overskud sammen med Håland og MJ .. Dog må jeg sige at Hjalte skuffer , der ser jeg hellere sloth indtil KP kommer tilbage da han er mere energisk fremad rettet ..

Ozzy deltog stort set ikke i kampen mod Gori (Der er da nogle positive perioder) & Ja, Aron sover lidt, men mener faktisk han er den bedste ved siden af Graulund i "fraværet" af Søren Larsen.
      Resten du siger, forstår jeg ikke, for der er jeg enig…
      Dem i parantes er indskiftninger (hvis ikke det fremgik tydeligt)

ACDC
      Bruger

3 point i Rajs idaw 🙂

Ciac
      Bruger

Jeg mener flg. er bedste bud mod RFC:

Steffen
      Devdariani – MJ- Sloth- Osama
      SL – Graulund

Helt Enig Schmidt.
      Dog måske Aron istedet for SL. MEn er langt fra enig i Sp skal på banen. Han burde slet ikke være med i truppen. Hans holding ligner min når jeg skal på arbejde mandag morgen. Han er så dårlig for tiden.
      Ser også ger Egbedi inde. Han er spændende.

nuclearcola
      Bruger

pasanen kommer ikke i spil

BergMania
      Bruger

Er sikker på at Pasanen kommer i spil, og tror allerede det bliver fra start!

Steffen
      Stephan P – MJ- Sloth- Osama
      Devdariani – Graulund

nuclearcola
      Bruger

http://www.agffodbold.dk/agf-fodbold/agf-tv/optakt-til-lokalopgoeret/?page=0&tab=Interview

sidst i interviewet nævner han at han ikke er i kampform

zytex92
      Bruger

Selvfølgelig er han start 11.. det jo faktisk lidt det han siger her med at Pasanen ville have været vigtig i Europa league… http://www.bold.dk/nyt/Peter-S-Pasanen-havde-vaeret-vigtig-i-EL

Ciac
      Bruger

Håber satme det er løgn.. For så det ud Peter Sørensen.
      Sådan stiller Randers og AGF op til kampen kl. 17 på AutoC Park Randers.

Randers FC:
      David Ousted
      Christian Keller
      Johnny Thomsen
      Lasse Rise
      Ronnie Schwartz
      Mads Fenger
      Tidiane Sane
      Chris Sørensen
      Jonas Kamper
      Alexander Fischer
      Remco van der Schaaf

AGF:
      Steffen Rasmussen
      Atle Roar Håland
      Adam Eckersley
      Stephan Petersen
      Martin Jørgensen
      Jens Jønsson
      Osama Akharraz
      Aron Jóhannsson
      Davit Skhirtladze
      Mikkel Kirkeskov
      Casper Sloth

Sloth
      Bruger

JESUS LORT……det magter jeg bare ikke, hørte lige opstillingen på 9´eren og det ser bare vanvittigt ud IGEN at prøve Kirkeskov på højre back.

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?