fbpx

Spillertrup til sæsonen 2017/2018

Forside Fora AGF Spillertrup til sæsonen 2017/2018

Dette emne indeholder 92 svar, har 27 stemmer og blev senest opdateret af  akasharifin 1 år, 5 måneder siden.

• Forfatter

Angående kontrakter, så ser fremtiden for næste hele sæson ud som følger. I parentes er angivet eventuelt yderligere sæsoner hvor spilleren er på kontrakt.

Jovanovic(+2), Hagelskjær
    Mikanovic(+1)
    Rask
    Backman(+1), Khodzahniyazon
    Juelsgård(+1)
    Pedersen, Hvidt(+1)
    Spellman(+1), Zacho
    Sverrison(+1), Stage(+1)
    Amini(+2)
    Bundu(+3), Gribenco
    Rasmussen(+1), Junker(+1)

Stev
    Bruger

Ja, kan vi så tilføje 3 spillere til “toppen” som PChar talt om, så begynder vi at kunne skabe noget solidt der bør have en realistisk chance for top 6 modsat denne sæson.

Kunne godt tænke mig, at vi formede startformationen således:

– – – – – – – -Jovanovic- – – – – –
    Juel/Dino – Backman – X – Juelsgård
    – – – – – – – – -DAP- – – – – – – –
    X – Spellman – X/Amini – X/Bundu
    – – – – – – – -Duncan- – – – – – –

X’erne skal ses som de steder hvor jeg mener vi mangler kvalitet og spillere der kan skabe noget uventet, som fx Sisto, Rilwan og Sly gjorde det for FCM/Glen i guldsæsonen.

Samtidig er jeg usikker på, hvorvidt Rask er en langsigtet løsning, og jeg ser gerne noget ungt/yngre her.

Under alle omstændigheder er det i hvert fald skønt, at i har formået at binde vigtige folk som Backman på en længere kontrakt, da jeg ser stabilitet i truppen som det måske vigtigste parameter for at vi kan flytte os. Vi har været nødt til at skifte meget ud de seneste år, men det håber jeg meget vi kan undgå, og hvis en håndfuld af de nye spillere fra i sommer kan flytte sig, begynder vi at have en ganske fornuftig trup som blot skal forstærkes lidt i toppen og trimmes lidt i bundet (SP).

Simon G
    Bruger

Som truppen ser ud i skrivende stund, vil mit bud på en start 11 være:
    ——–Jovanovic
    Juel Backman Rask Juelsgård
    ——— DAP
    Dino Spellman Sverrison/Musti Bundu/Chris
    ——— Morten

Norden
    Bruger

Jeg synes vores centrale midtbane er vores klart svageste led pt. Vi har en masse spillere, men ingen der i min optik løfter sig rigtig udover middelmådigheden.

Danny, Elmar, Amini, DAP, Spellmann, Sverrison er alle utroligt meget “meh” agtige. Det er stort set ligemeget hvem der spiller – det er en grå masse, hvor ingen skiller sig ud, og det synes jeg er et problem.

På kanterne er vores trup også udfordret. Vi har en lottolejekupon i Oikonomides og et spændende talent i Bundu.

Hvis jeg var PC ville min prioritetet være:
    1. Få ryddet op i den grå masse på midtbanen. Ud med løntunge spillere som Danny og Elmar og ind med en profil, der har nogle offensive kompetencer, hvad enten der er evnen til at sætte andre i scene, sætte en mand af og skabe overtal.
    2. Hente en etableret kantspiller
    3. Kigge efter afløser for Rask til midterforsvaret
    4. Erstatning for Duncan

luther
    Bruger

Hvad angår snakken om midtbanespillere, så er det bare at konstatere, at på nær DAP, Elmar (væk til sommer), SP (er vel reelt væk), så er resten (medregner ikke DO, da han uao. må anses for en GR-spiller) hentet/indlemmet i truppen i GRs tid her. Så, med forbehold for den transfer, jeg hørte om for et par uger siden, mit råd til PC er, at tage plads i hængekøjen og begynde at forberede sommervinduet og hvordan han kan gøre gavn med de lønkroner der i dag står SP, DO og Elmar på.

Steen6372
    Bruger

I forhold til GRs ønskede startformation til den kommende sæson, så tror jeg egentlig at forsvaret er på plads. GR har udtalt at Rask kommer til at være en ledertype på holdet og det indikerer vel, at han ikke er tiltænkt en plads på bænken. Tilbage er der bare en kamp om pladsen som højreback, såfremt man får forlænget med AJA. Ellers vil Dino sidde tungt på den plads.

I en 4-1-4-1 eller 4-4-1-1 er der næppe heller nogen tvivl om at Duncan er 1. angriber. Jeg håber dog virkelig at man vil give Junker chancen fremadrettet. Han virker til at være inde i en god udvikling. I interviewet på Mediano.nu antydede Glen da også at der kan blive plads til både Duncan og Junker i startopstillingen. Bare ikke i en 4-4-2 opstilling. Det må næsten betyde, at Junker skal prøves af som fløj, da han nok næppe er “tung” nok til at være 10’er i en 4-4-1-1. Den opstilling kan dog nemt ændres til 4-4-2 i løbet af en kamp og det kunne altså være lækkert at opleve. Jeg respekterer dog at Glen ikke mener at holdet har brug for at der laves mere om i spilsystemet lige nu. En forudsætning for at både Duncan og Junker skal spille må dog være, at Bundu viser sig at være en brugbar reserve/joker at sætte ind i slutningen af kampene. Ellers bør vi styrke truppen med en angriber mere. Det mener jeg i øvrigt at vi bør gøre under alle omstændigheder. Eller allerbedst: En ekstra spiller, som både kan spille fløj og angriber.

Midtbanen er stedet, hvor vi mangler at finde den rigtige konstellation. Jeg synes at Spelmann fungerede godt som 8er/10er i slutningen af efteråret. Han har netop den tyngde der skal til og han virkede fejlcastet på fløjen. Amini har ikke overbevist mig, men han er ung og han er ny i klubben, så jeg har ikke opgivet ham. Han har i glimt vist, at han har et godt blik for at finde sin medspillere med giftige dybe afleveringer, men han har meget brug for at hæve bundniveauet. Sverrison har jeg svært ved at vurdere. Danny har et stykke tid været under niveau og DAP har i efteråret kæmpet noget med at komme tilbage efter sin skade. Følgeskader satte ham tilbage, lige som man troede at han nu var der. Men fælles for dem alle er, at jeg tror at de kan vise mere fremadrettet end det vi har set i efteråret. Chris er det store spørgsmål. Hvis Glen ikke har opgivet ham, så bliver de første 5-6 kampe en slags eksamen. Hvis ikke vi ser klar fremgang, så skal vi ikke benytte frikøbsklausulen, men lede efter et andet alternativ til fløjen. Man kan sagtens argumentere for at den beslutning bør være taget allerede, men det afhænger sikkert også af hvilket beløb der er tale om at vi skal lægge for ham.

I foråret/næste år venter jeg at vi stiller med en midtbane der ligner dette
    DAP (Sverrison)
    Ikonomidis Amini Spelmann Junker (hvor fløjene sikkert skifter side under kampen)

eller
    Ikonomidis DAP Amini/Sverrison Junker
    Spelmann

Vi mangler klart flere alternativer på fløjene. Bundu kan også komme i spil og vi kan vælge at forlænge med Bjarnason (hvis han selv vil), men det er ikke klart for mig, at GR virkelig ønsker at bruge klassiske løb-til-baglinjen-fløje.

Steen6372
    Bruger

Til midtbanen skal da også tilføjes, at jeg stadig håber på at Jens Stage slår helt igennem. Jeg synes at vi lige nu har mange spillere med et ok niveau, men at vi lige mangler at nogen løfter sig til topniveau. Konkurrencen er der, så hvorfor skulle spillere som Stage, DAP og Amini ikke kunne tage et step yderligere op?

Udfordringen på midtbanen er, at man har Amini, Sverrison, Olsen, Stage, Bjarnasson og til dels Spellman der er bedst på de to midterste offensive pladser. Jeg mener ikke Spellman har gjort det specielt bedre på midten end på kanten, men Amini virker klart bedst på midten efter min mening.
    Til fløjen har man Ikonomidis, Bundu og Junker, der som jeg ser det alle kunne spille som angrebsmakker eller tilbagetrukken angriber lige så godt som de kan spille fløj.
    Der er således nogle ubalancer i truppen, som desværre har betydet, at 4-1-4-1 har været meget rodet og ufarlig, med en del kampe hvor et fysisk overtag ikke har ført til mål.
    Afgang af de mest ufarlige Olsen og Bjarnasson i sommerpausen vil ikke betyde meget, da man stadig til de to pladser har Amini, Sverrison og Stage. Så kan man vurdere om Spellman fremover skal være på fløjen eller centralt, og ud fra det markant forstærke den plads, hvor man ikke vil stase på Spellman.

F.eks.
    Markant ny(+3), Zacho
    Sverrison(+1), Stage(+1)
    Spellman(+1), Amini(+2)
    Bundu(+3), Gribenco

Unknown99
    Bruger

men hvorfor ikke rykke duncan ned på 10’eren, og så junker op på 11 postionen. Den konstallation havde vi da god succes med i midt 90’erne. med thorning og håvard flo.

Norden
    Bruger

Duncan har slet ikke nok løbekapacitet er teknik og overblik til at spille 10er.

Han er klassisk frontangriber

Unknown99
      Bruger

jeg syntes nu at duncan har virket som en ok spilstation i de situationer hvor vi spiller hit and run fodbold. Hvor duncan altid er målet, og så skal han levere dem videre. Det har vi set i nogle kamper hvor junker netop blev skiftet ind, og spillede side om side med duncan. Ikke at jeg siger vi skal spille hit and run fodbold, men man kan vel ikke komme ud over at duncan er god til at placere sig korrekt, og heade. Hvorfor kan man ikke bruge det i kampene også?

T-Knogle
    Bruger

Efter træningskampen mod Vejle i dag, hvor to af klubbens U16 landsholdsspillere var i start 11’eren og gjorde det godt, kunne dette være et bud på trupsammensætningen i 2017-18:

Thomas Hagelskær/Alexandar Jovanovic/Steffen Rasmussen
    Oscar Buur/Alexander Juul Andersen/Dino Mikanovic – Emil Christensen/Niclas Backman – Dzamaldin Khodzhaniiazov/Sebastian Hausner/Mikkel Rask – Daniel Thøgersen/Jesper Juelsgaard
    Benjamin Hvidt/Daniel A. Pedersen
    Nimo Gribenco/FORSTÆRKNING – Jens Stage/Martin Spelman – Michael Zacho/Björn Daniél Sverrisson – Mustapha Bundu/Magnus Kaastrup/FORSTÆRKNING
    Kasper Juncker/Morten Duncan

Armini, Bjarnason, Danny O, Stephan P og Chris Ikonomidis har ikke potentialet til at være lønkronerne værd, så hellere tegne lange aftaler med de unge, forlænge med AJA og Staff samt hente et par markante kanter. (Hvis de førstnævnte ikke for et gennembrud i foråret).

starks
    Bruger

Jeg synes vi har en fin trup til den situation vi er i, nemlig nedrykningsspil. Fokus har været på at stabilisere defensiven. Det har man forsøgt at gøre med rutinerede Rask. Jeg kan godt lide at man, som det ser ud nu, kommer til at give spiltid til Bundu, Nimo og Zacho. Til sommer kan man rette truppen til frem mod den nye sæson.

I parentes er angivet eventuelt yderligere sæsoner hvor spilleren er på kontrakt. Opstillingen er 4-4-2

Jovanovic(+2), Hagelskjær, Rasmussen

Mikanovic(+1)
    Backman(+1), Rask

Juelsgård(+1), Khodzahniyazon

Spellman(+1), Zacho
    Pedersen, Hvidt(+1)
    Amini(+2), Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Rasmussen(+1)
    Junker(+1), Bundu(+3)

DetlefsChr
    Bruger

PC får travlt til kommende sæson…!
    Der skal virkelig handles noget kvalitet ind på holdet.

Jovanovic
    Dino-Backman-NY-Julle
    Spellman-Amini-DAP-NY
    Junker-Duncan

Sverrison har bestemt ikke været den spiller, som man håbede på.
    Elmer er færdig i klubben.
    Danny er færdig i klubben (desværre).
    Rask ligner ikke den sikre bagspiller/offensivt som han var i VFF.
    Ikonomidis har ikke spillet sig på holdet.
    Juelsgård virker mere sikker i midterforsvaret end på backen, der skal muligvis ny VB ind.

Tror der spillet flere unge spillere ind på holdet i sommerpausen – tror både Hvidt, Zacho, Emil Christensen, Gribenco banker på til 1. holdet. Finder man den rette plads (venstre back muligvis), er Stage tæt på de 11 startende.

pingvin
    Bruger

det klogeste agf kan gøre er at skrote rask og lave en 3 årig kontrakt med tjn alt andet giver ingen mening .

zcml
    Bruger

I øvrigt også spændende, om Glen fortsat vil forsøge at implementere den spillefilosofi, der ikke er lykkedes efter næsten 1½ år på posten, eller om han også i næste sæson vil køre videre med det, der har vist sig at virke, og som passer spillermaterialet?

Her tænker jeg ikke så meget på 4-4-2, eller 4-1-4-1 systemerne, men de ting man har ændret da man begyndte at forberede sig på nedryknings-playoff’en.
    Han siger jo selv at man har gjort opgaverne og funktionerne på banen mere enkle, men der har også gjort spillet langt mere sammenhængende.
    Det har jo ikke været den typiske bundholds-mentalitet med bare at pakke sig i forsvaret, og leve på omstillinger og standartsituationer.
    Der har derimod været tale om en helstøbt defensiv organisation hele vejen rundt, når man har mistet bolden, men stadig med offensiven i højsæde.
    Det har måske været mere krigen end sprudlende fodbold, men det har ikke været kedeligt. Og ikke mindst; det har virket!

Så kan han så evt. stille og roligt arbejde sig hen imod den plan han har for holdet og spillestilen efterhånden som han for spillerne, der passer dertil, men altså gøre det ud fra den organisation, der ser ud til at virke!

Eller hvad siger I? Skal vi i stedet hente en ny træner, uanset om vi redder livet i Superligaen eller ej; en, der er mere tro mod det spilkoncept, fremfor én, der måske går på kompromis med sine filosofier?

Stev
    Bruger

Forudsat at vi redder os, hvilket jeg klar forventer, skal vi helt sikkert fortsætte den retning vi har. Jeg er egentlig bedøvende ligeglad med talkombinationer, så længe, at der er en klar retning med projektet, og at vi udvikler os.

Nu har vi set, at vi med bare en smule kontinuitet har fået vind i sejlene, og har vundet tre i træk. Det er det vi skal bygge videre på, og kan vi så få forstærket os lidt i toppen ser det spændende ud. Altså 3-4 spillere til startopstillingen. Vi skal for alt i verden undgå en for stor udskiftning, for selv om vi mangler en del kvalitet, så tror jeg, at vi udvikler os bedst, ved at for lavet for meget om, og have alt for mange udskiftninger, som vi har set de senere år. Det tager bare tid, og det er der ikke råd til i den nye struktur.

Jeg ser kanten og venstrebacken som de mest kritiske områder. Desuden tænker jeg, at vi bør forsøge at forlænge med Thomas Juel Nielsen, som har bidraget rigtig positivt fra day one, hvilket er sjældent set.

Mathis
    Bruger

Håber da også virkelig, at man forsøger at arbejde videre med det, de har gang i nu.
    Det er som om der pludselig er kommet hul igennem til noget, der virker.

På den helt lange bane er Stage ikke VB, så der mener jeg, at vi skal se om vi kan skyde Djamal afsted, og så finde en ægte VB som erstatning.

Centralt skal der selvfølgelig forlænges med TNJ.

Elmar og DO forsvinder vel. Begge har dog faktisk også gjort det ret godt på det seneste, så forlængelser vil ikke være helt håbløst.

Oplagt vil det være med farvel til SP og IKO, og så hente to “rigtige” kantspillere ind istedet. OG gør man det, er der næppe plads til også at beholde både Elmar og DO.
    Så hellere satse på fremtiden hos folk som Stage og Hvidt.

Så i alt.

Farvel til:
    Djamal, SP, IKO, Elmar & DO

Forlæng med:
    TJN

Indkøb:
    Ny VB
    To nye kanter

zcml
      Bruger

Farvel til Stephan P. er vist mere end bare oplagt, eftersom han har skrevet kontrakt med Silkeborg for næste sæson 😉
      Han og Ikonomidis er i øvrigt rigtige kantspillere; de er bare ikke gode nok!

Er enig i at venstre back, og kanterne er de mest kritiske punkter, men er stadig usikker på det centrale forsvar. Juel-Nielsen og Juelsgård har gjort det godt, men kan en af de andre vedholde den stabilitet i tilfælde af skader eller karantæne?

Og så ved jeg ikke, om vi er nød til også at kigge på forstærkning til angrebet (hvilket jeg dog tvivler på kommer til at ske).
      Junker og Bundu er da nogle lovende spillere, men har stadig mangler.
      Bundu skal ha’ noget mere “hård på brystet”, så han bliver mere stabil, potentialet er dog rigtigt stort.
      Junker har speed, og er en rigtig “arbejdshest”, men mangler kølighed i afslutningerne, og scorer derfor for lidt. Det kan dog komme lige pludseligt, som vi også så med Aron, men pt. er Duncan vores eneste rigtige målfarlige spiller.

Så hvis ikke en angrebsgardering med mål i støvlerne, så skal en af de nye kanter være en spiller med garant for absolut min. 5 mål pr. sæson.

Under forudsætning af overlevelse og 4-4-2 som spillestil, så mener jeg der mangler er kreativ langskudsstærk central midtbanespiller. I tilfælde af nedrykning så er truppen nok stort set komplet.

Mathis
    Bruger

Enig zcml
    At have haft Iko og SP på bænken har reelt ingen værdi, da ingen af dem alligevel har været gode nok, selvom de er de eneste rigtige kanter.
    Så hellere have Hvidt og Stage på bænken.

Derfor mener jeg, at det er realistisk med 5 ud (SP, IKO, Djamal, Elmar & DO) og tre ind (VB & to kanter) + forlængelse med TJN
    De tre nye skal så være spillere, der er 100% i startopstillingen.

Kunne feks være Absalonsen og Kusk på de to kanter. Absalonsen har vist kontraktudløb denne sommer.

T-Knogle
    Bruger

Stephan P er væk til sommer, Danny Olsen, Alexander Juel, Ikonomidis og Emil Christensen er sandsynligvis også væk, og så tror jeg at man vil prøve på at sælge Djamal (det lader til at han er for løntung ifht. hvor han er i sin udvikling)

Det er 6 spillere der frigiver en del lønkroner. Jeg mener at man skal prøve at forlænge med Teddy, han har fået gejsten og viljen tilbage og så har han været en trussel offensivt i de seneste kampe, og så er en forlængelse med Thomas Juel-Nielsen jo oplagt. Hvis man kan så kan erstatte de 6 (5) spillere med 2 spillere til start 11’eren, og så supplere med egne talenter, så ville det være perfekt.

Vi mister 3 kantspilleren i Ikonomidis, Stephan P og til dels Danny O. Til gengæld har vi Bundu, Junker og Gribenco der kan spille kant i en 4-1-4-1, så en enkelt markant profil til kanten ville være godt, gerne en der også kan spille angriber i en 4-4-2 opstilling.

Desuden mister vi 2 (3) forsvarsspillere i Alexander Juel, Emil Christensen og (forhåbenlig) Djamal. Jeg mener at vi med TJN, Rask, Backman og Juelsgård har centrale alternativer nok, Mikanovic er stærk på HB og med Oscar Buur og Teddy som gardering er det ikke her der er behov for forstærkninger, men en starter på venstre back ville være godt, med Stage og Juelsgård som gardering.

Hvis Lyngby får behov for at sælge ud, så kunne Lumb være spændende på VB, og med lidt held kunne man måske leje Victor Fischer i Middlesbrough efter de er rykket ned?!?

@t-knogle Oscar Buur er også væk til sommer

T-Knogle
    Bruger

@thomas-senior

Hvad er han, 17-18 år han kan ikke være dyr at forlænge med, det mener jeg er det eneste rigtige at gøre

@t-knogle

Hvis det var muligt havde man nok gjort det, han er jo inde over ungdomslandsholdene, men mon ikke han allerede har noget på plads med en af de store klubber i Jylland, måske AaB, hvor træneren så vidt jeg husker brugte ham en del.

Js1989
    Bruger

Forudsat, at GF ikke rykker ned, er her mine bud på truppen efter sommerferien.

Ud: Hagelskjær, Buur, Emil C, Djamal, SP, DO, Iko, Zacho, Gribenco

Det betyder, at jeg synes, GF skal forlænge med Elmar, som i mine øjne skal bruges på kanten, TJN samt AJA, som både kan være fin gardering i midten og på backen. Alle tre bør gives to år mere.

De ni spillere, som jeg foreslår som afgange, er spillere, der alligevel ikke bliver brugt, og flere af dem har kontraktudløb. Det virker ikke til, at trænerstaben tror på de unge, og så skal de videre. Reelt er det vel kun Djamal, som kan give lidt indtægter qua sit navn i Rusland. Til gengæld bliver der frigivet nogle lønkroner.

I tilfælde af, at ovenstående sker, vil det efterlade følgende behov for forstærkninger i mine øjne:

CB – der mangler en makker til Backmann, synes jeg. TJN har gjort det rigtig flot, og Rask er sikkert også en fin spiller, men skal taget løftes, skal der være fire fuldgode midtstoppere. Det har denne sæson vist.
    VB – der er ingen konkurrence til Juelsgård, som ikke har imponeret på backen.
    HM og VM – der mangler kanter, som kan afdrible, assistere og score. Vi kan se på Edmundson og Robert Skov for eksempel, der dels har scoret en del mål, dels kan noget uventet på egen hånd. Sådan en spiller vil være fed at have, men ja, de er svære at finde og koster en del.
    CM – der mangler lidt en spiller, der kan tage dirigentstokken og samtidig skabe chancer samt score mål. Vi har mange, der kæmper hårdt, men vi skal også have en, der kan styre opspillet

Samtidig skal der i mine øjne kigges på en ny tredjemålmand, som kan erstatte Hagelskjær og blive andenmålmand, når SR måske stopper ved kontraktudløb til vinter.

Det vil give følgende trupsammensætning:

Jova/SR/ny
    DM/AJA – NB/MR – ny/TJN – ny/JJ
    DAP/Stage
    ny/Spelmann – BDS/Hvidt – ny/Amini – EB/ny
    Duncan/Junker/Bundu

Måske er der kun råd til én kant og ingen centerforsvarer. I så fald kan man eventuelt rykke Hausner og Kaastrup op. Måske kan Thøgersen også agere backup for JJ. Han virker også lovende

Her er mulige navne til de ønskede positioner:

Målmand: Ingen idé
    VB: Kristian Pedersen fra Union Berlin eller da Silva fra FCN, hvis han frigives
    CB: Drømmen er Kanstrup eller Okore, men de er nok ikke realistiske
    Kant: Her kan jeg ikke komme på oplagte (og realistiske) bud lige nu.
    CM: LAsse Vigen eller Albæk er oplagte, da de kender Glenn, har erfaring og også kvalitet. De har tidligere scoret mål, og de vil være gode at få ind.

zcml
      Bruger

@ Js1989

Jeg forstår ikke helt, hvorfor du vil af med Hagelskjær, og Gribenco, med mindre det er fordi du mener at de enten selv ønsker at komme videre, eller klubben ikke er interesseret i at fortsætte samarbejdet.

Hagelskjær har nået en alder, hvor han nok gerne vil prøve noget mere, så tror heller ikke det er utænkeligt at han vil prøve at finde en klub, hvor han kan få mere spilletid.
      Som jeg kan se det har han dog først kontraktudløb til næste sommer. Så det kan være at han i første omgang venter, og ser og AGF forlænger yderligere med Steffen til efter udgangen af året, eller om han i det mindste har udsigt til at blive 2. målmand.

Gribenco har vist heller ikke kontraktudløb her til sommer, og virker da også som en spiller man vil satse på fremadrettet (er også først lige blevet rykket op som senior i denne sæson).
      Han fik da også chancen fra start i Pokalkampen mod FCK.
      At man så ikke har villet satse på ham i ligaen i den situation vi har været i er så ganske forståeligt. Og der var da vist også noget med nogle attitude problemer til træningen, men ikke mere end jeg stadig tror man vil satse på ham fremadrettet.

Resten er jeg dog enig med dig i.
      Buur ser jeg stadig et potentiale i, men det gør Glen tilsyneladende ikke. Så han skifter nok efter denne sæson.

Emil C kender jeg simpelthen for lidt til, men han har ikke fået nogle chancer, ud over en bænkplads af nød. Så han vil nok også væk.

Ikonomidis har potentiale, men ikke været god nok til at forsøge at forlænge lejeaftalen, for slet ikke at snakke om at købe ham fri.

Danny kan være god, men er for svingende. Så et farvel er nok meget fornuftigt.

Zacho fik nogle chancer i starten af sæsonen, men virker stadig for klejn.
      Ville ha’ godt af at prøve sig af på lavere niveau, så med mindre vi ender med at rykke ned tror jeg også det bliver farvel. Eller i hvert fald en forlængelse med øjeblikkelig udlejning.

Djamal har potentiale til at blive en storspiller, men der vil være for meget arbejde involveret med at få det til at lykkedes, i hvert fald på disse kanter.
      Så der skal forsøges på at sælge ham tilbage til Rusland, eller deromkring. Eller min. leje ham ud.

I parentes er angivet eventuelt yderligere sæsoner hvor spilleren er på kontrakt. Opstillingen er 4-4-2

Mikanovic(+1)
    Backman(+1), Rask, Hausner(+2)

Juelsgård(+1), Khodzahniyazon, Thøgersen(+2)

Spellman(+1), Zacho
    Pedersen, Hvidt(+1)
    Amini(+2), Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Rasmussen(+1)
    Junker(+1), Bundu(+3)

Ud over at hente nye spillere, så håber jeg inderligt på, at klubben ved redning fra nedrykning tager næste skridt i genopretningen og får tegnet længere kontrakter med de spillere der leverer og viser potentiale.

+2 år til Mikanovic, Pedersen, Hvidt, Stage og Junker.

Så begynder det at ligne noget med mere kontinuitet.

zcml
      Bruger

@ Thomas Senior

Men først skal der lige sikres en forlængelse med Thomas Juel-Nielsen! 🙂

Hvis man forlængede med Juel-Nielsen ville jeg mene at næste tilgang burde være en venstre back, så havde man allerede en meget fornuftig startopstilling

Jovanovic
    Mikanovic, Juel-Nielsen ,Backman, NY
    Stage, Pedersen, Amini, Sverrison
    Junker, Rasmussen

Indskiftere (hvis der ikke er skadesbetingede): Spellman, Bundu, Hvidt

Hvis man ville toppe det med næste tilgang igen, så en meget dygtig spilfordelende langskudsstærk midtbane profil i stedet for Amini, der stadig vil være i inderkredsen af mulige indskiftere i idealopstillingen.

Det her bliver langt… meget langt.

Målmandsposten
    Målmand:
    På mål syntes jeg vi står ganske fint med Jovanovic som førstemålmand.
    Stiften har kontraktudløb 31.12.2017, men i Hagelskjær mener jeg vi har en solid reserve-keeper. Han er mere eller mindre fast inventar på u21 landsholdet, og hvis han nogensinde skal have chancen i AGF skal han enten forfremmes til reserve-keeper i kommende sæson eller lejes ud til 1. division.

Starter 17-18:
    Aleksandar Jovanovic / Thomas Hagelskjær
    Ud:
    Steffen Rasmussen ( Udløb )
    Indkøb:
    Kommer der et okay bud på Jovanovic – og kan vi erstatte ham med en spiller som Mikkel Andersen fra FCM der har udløb til sommer skal vi slå til. Det ville både være en forstærkning og en mulighed for at tjene lidt håndøre.

Forsvar
    Højreback :
    Dino Mikanovic passer Riddersholms profil på en angrebsivrig back der kan komme med frem over kanterne. Med en 2 årig kontrakt endnu og stadig en ung alder bør han køre videre som starter fra sæsonstarten.
    Både Buur og AJA har kontraktudløb nu til sommer, og jeg syntes AGF bør forlænge med dem begge.
    Oskar Buur ser jeg personligt mere som en højre midt, men hans talent bør ligemeget hvad prøves af på leje i 1. division. Generelt forstår jeg ikke at AGF ikke gør mere i at leje deres unge spillere ud så de kan få førsteholdserfaring istedet for vi mister spillere som Lasse Vibe og Scheel fordi de aldrig bliver set an.
    AJA syntes jeg aldrig har spillet sig af holdet, men Dino passer bare bedre ind på holdet. Dog syntes jeg AJA er en glimrende reserve, og han kan dække flere positioner hvis der er brug for det.
    Dog har André Rømer fra FCM også udløb til sommer, og han kan ligeledes dække mange pladser. Glen kender ham fra hans tid i FCM og har tidligere talt varmt om ham, og han ville være at fortrække hvis en kontrakt kan komme på plads.

Starter 17-18:
    Dino Mikanovic / André Rømer
    Ud:
    Oskar Buur ( Leje )
    Alexander Juel Andersen ( Udløb )
    Indkøb:
    Såfremt der ikke forlænges med Buur og AJA og Rømer ikke er en mulighed kunne man kigge mod ærkefjenderne… Her har Frederik Holst udløb og har tidligere gjort det godt for både brøndby og ungdomslandsholdet på højreback og midtbanen. Han er en alsidig spiller og kunne agere en fin backup.

Centerforsvar:
    I centerforsvaret ligner det at Riddersholm gerne vil spille med en stærk forsvarsspiller ved siden af en hurtig.
    Som det ser ud lige nu har vi Backman og Rask der fint dækker den stærke forsvarsrolle.
    Til den lidt hurtigere rolle har vi lige pt Djamal og Juelsgård der begge har spillet pladsen, men som også er vores to valg på venstre back.
    Djamal bør sælges hvis der kan hives en mønt ind på ham, men det kræver en solid erstatning for ikke at stå svagt i bredden.
    Der er ikke meget tvivl om at Thomas Juel-Nielsen bør hentes ind da han har leveret stærkt og både er billig i løn og gratis at hente. Selvom han ikke passer den manglende profil som hurtig centerback, så åbner det op for et salg af Djamal i en byttehandel hvor vi både kan opgradere og tjene lidt penge.

Starter 17-18:
    Niklas Backman / Bubacarr Sanneh
    Thomas Juel-Nielsen / Mikkel Rask / Sebastian Hausner
    Ud:
    Emil Christensen ( Udløb )
    Indkøb:
    Bubacarr Sanneh fra Horsens har kontraktudløb og ville gå direkte ind i startopstillingen i AGF. Han ville ligesom Jores Okore fra FCK være et drømmescenarie at hente, men begge virker dog urealistiske da større klubber er efter dem end os.
    Pierre Kanstrup har været nævnt mange gange, og han ville være en stabil mand at hive ind på fri transfer også.

Venstre Back:
    På venstreback sluttede Jens Stage sæsonen af som starter, men som højrebenet centermidt ser jeg ikke hans fremtid der. Dzhamaldin Khodzhaniazov kan dække den og har hurtigheden til at ligge der, men han mangler alt for meget frem af banen og laver store individuelle fejl.
    Jesper Juelsgård har et fantastisk indlæg, og er i topform en super starter på venstreback – dog var der mange udfald især efter jul, og hans bedste kampe har vel faktisk været i centerforsvaret. Juelsgård bliver vigtig næste år, men der skal helt sikkert hentes en forstærkning ind til venstreback.

Starter 17-18:
    Juelsgård / Indkøb* / Daniel Thøgersen
    Ud:
    Dzhamaldin Khodzhaniazov
    Indkøb:
    Ender vi med at forlænge med AJA, eller køber vi en mand som Holst eller Rømer, så kunne et talent på venstreback være en mulighed. Her kunne Morten Rokkedal fra Aab være en mulighed da han har kontraktudløb 31.12.2017.

Midtbanen
    Deffensiv Midtbane:
    På 6’eren har vi både Sverrisson og DAP, og dette ligner ikke en position vi skal ud og fortærke os på.

Starter 17-18:
    Björn Daniel Sverrisson / Daniel A. Pedersen

Centrale Midtbane:
    Til de to 8’ere har vi Mustafa Amini og Martin Spelmann som ligner starterne til næste sæson. Med Danny på vej ud vej baner det tilgengæld vejen for Jens Stage og et gennembrud til unge Benjamin Hvidt.

Starter 17-18:
    Mustafa Amini / Martin Spelmann
    Benjamin Hvidt / Jens Stage
    Ud:
    Danny Olsen ( Udløb )
    Indkøb:
    Marco Larsen fra FCM ville være en god breddespiller, og han har udløb til sommer.

Kanterne:
    Bjarnason har kontraktudløb og ligner ikke en mand der forlænger. Personligt har jeg aldrig set ham som kantspiller, og slet ikke i Riddersholms system som plejer at afhænge meget af speed over kanterne. Derimod kunne han forlænges med hvis man kom ind og spillede 8’eren. Dog vil en forlængelse være dyr i lønkroner og det er ikke engang sikkert han kunne tilspille sig en startplads derinde heller.
    Junker og Bundu er begge muligheder til kanterne da de tilføre den speed som Riddersholm gerne vil have. Dog er de begge bedst i front og talenterne Gribenco og Zacho er stadig et godt stykke fra en startplads. Derfor skal der kigges efter 2 startere til de to kanter.

Starter 17-18:
    Jeppe Andersen / Rilwan Hassan
    Kasper Junker / Mustapha Bundu / Nimo Gribenco / Michael Zacho
    Ud:
    Elmar Bjarnason ( Udløb )
    Christopher Ikonomidis ( Retur fra leje )
    Indkøb:
    Jeppe Andersen har kontraktudløb til sommer, men bliver en svær mand at overtale til at komme til de hvide. Rilwan Hassan kender Glenn, og hvis man skal tro på historierne var en transfer tæt på sidste sommer. Hassan spiller godt nok kampe for FCM, men hans udsigter til spilletid ser ikke bedre ud fra næste sæson hvorfor en transfer kunne komme på tale.
    Hvis ikke nogen af de to, så kunne Musefio Ashiru fra FCM eller Johan Absalonsen fra Sønderjyske – begge med udløb til sommer – være muligheder.
    Dette ligner dog stedet hvor AGF i år skal fokusere at bruge deres penge, da en fri transfer som rigtig forstærker ikke ligger lige for.

Angrebet
    Angreb:
    Angrebet siger næsten sig selv med Dunken på toppen. Junker har vist sig som et rigtig fint alternativ, og det virker også spændende når vi har to oppe foran. Bundu tilføre noget af det samme som Junker når han kommer ind, og såfremt vi bliver forstærket godt på kanterne ser angrebet også godt besat ud.

Starter 17-18:
    Morten ‘Duncan’ Rasmussen
    Kasper Junker / Mustapha Bundu
    Ud:
    Indkøb:
    Skal vi til at spille mere med to oppe foran, eller skal Junker eller Bundu omskoles til kantspiller i næste sæson, så skal vi ud og hente en angriber mere ind.
    Serge Deble har jeg personligt selv råbt en helvedes masse efter på stadion, ville være rart at se ham komme på fri transfer og løbe fra modstanderens spillere istedet for vores.

zcml
      Bruger

Bubacarr Sanneh har flere gange været nævnt som en ønskespiller til AGF. Og bliver også tit rost af kommentatorerne som en stærk spiller.
      Men han har været fast del af et rædderligt Horsens-forsvar. Og jeg er kommet til at tænke, om det kun er fordi den omkring ham er elendige, eller om han bare ikke er så god som mange gør ham til?

Jens Stages foretrukne plads er central midt, men synes vi har en del spillere til de pladser. Kan blive et alternativ, hvis vi går tilbage til at spille med én 6’er, og 2 8’ere (4-1-4-1), men ellers ser jeg ham mere som en mulig erstatning for Bjarnason på kanten.
      Alternativt kunne vi holde ham lidt endnu på venstre back, ligesom set med Milner i Liverpool, hvis det rette emne på pladsen ikke bliver muligt i første omgang.
      Som højrebenet er han self. ikke en optimal løsning, men bedre end at rykke Juelsgård derud igen.
      Offensivt vil det dog så være mere optimalt med en venstrebenet venstre-kant, der kan dække ydersiden, og tage slå indlægene, når Stage kommer med frem, og naturligt vil trække ind mod midten for at kunne bruge sit højre ben.

@duerikkestigtoefting, Bubacarr Sanneh har først kontraktudløb om et år og Rømer først i 2021. Jeg synes dog du kommer med mange gode indput 🙂

Thomas K
    Bruger

Keeper.
    Glimrende målmand i Jovanovic, og Staff har netop forlænget, så forhåbentlig kan vi udleje Hagelskjær i et halv års tid.

Forsvar.
    Jeg ser i højere grad Jens Stage som en oplagt afløser for Dino Mikanovic om et års tid. Jens Stage har virkelig haft gavn af, at han spillet foran sig, og er fysisk stærk og god i hovedspillet. Det ville passe mig fint, at man havde Dino og Stage som de to spillere til højre back.

Jesper Juelsgaard har ligeledes imponeret mig i midterforsvaret, og jeg tror at han sammen med Backman kunne være en fremragende duo. Omvendt tror jeg, at såvel Glen Riddersholm som Peter Christiansen heller vil have en rendyrket stopper. Glenn har altid haft en forkærlighed for stoppere med fokus på at forsvarer, og meget stærke i duel spillet. Pierre Kanstrup, Vegard Forren, Even Hovland m.fl. kunne være transfer-fri kandidater. Mikkel Rask er og bliver back-up tror jeg. Jeg håber at Thomas Juel-Nielsen bliver forlænget.

På venstre back så jeg gerne en forstærkning. Jeg synes Juelsgaard er for langsom i vendingerne, men synes faktisk at han i FCM tiden var så stærk i pasningsspillet, at det kunne opveje de defensive mangler. Pasningsspillet og hans indlæg er simpelthen faldet i niveau, og derfor er han ikke oplagt på venstreback. Som nævnt før, ville han passe bedre ind på holdet som en stopper der kunne fører bolden frem i vores tremands opspil.

Midtbane.
    Jeg synes vi er alt for dårligt besat på den defensive midtbane, i hvert fald i en 4-1-4-1 eller et system hvor der er ét defensivt anker. Daniel A. Pedersen er for langsom, og ikke stærk nok i duel spillet. Sverrisson er meget mere en 8’er, om end han ikke er vildt målfarlig. Benjamin Hvidt ligner en fremtidig 6’er, men det ville være en bjørnetjeneste at give ham for mange kampe allerede nu. Mads Albæk ville være en fantastisk og sikker urealistisk forstærkning, ikke at han er fysisk stærkere end DAP, men markant mere dynamisk og dermed beskyttende for forsvaret.

Mustafa Amini er oplagt starter, og bliver svær at komme udenom. Såfremt Riddersholm igen slår over i en 4-1-4-1, så ville en Jeppe Andersen passe godt ind på en 8’er ved siden af Amini. Spilles der 4-4-2, så synes jeg egentlig Amini, Sverrisson, Spelmann, Hvidt og Pedersen er udmærkede spillere.

Kanterne.
    Jeg synes, at i kampe hvor der bliver kriget fra start til slut i en 4-4-2, og hvor der er stor fokus på de defensive pligter, at vi egentlig har to rigtig gode spillere i hhv. Spelman og Elmar. På deres bedste dage er det to batterier, der kan stresse modstanderne i 90 minutter. Jeg tror dog Glen Riddersholm igen vil have hurtige kanter, der passer bedre til hans udtryk. Her ville Mustapha Bundu og Johan Absalonsen passe godt ind som typer. Såfremt holdet fortsætter i 4-4-2, så er Jeppe Andersen en glimrende spiller til kanten.

Angreb.
    Som nævnt, så giver det sig selv. Morten Duncan er en af de bedste boksspillere i ligaen, og et godt våben at spille bolden op på. Uanset opstilling er han førstevalg. Spilles der 4-4-2, så synes jeg egentlig at Bundu og Junker er gode muligheder til den sidste plads.

Konklusion.
    Jeg så gerne, at der blev fokuseret på at styrke aksen om igennem midten. Endnu en stærk stopper, en god 6’er og så en kant eller to til at skabe noget i løbet af kampene. Personligt så jeg også gerne en stærk venstre back.

Spillere som Aleksander Juel Andersen, Djamal, Buur, Emil Christensen, Ikonomidis, Zacho, Danny Olsen og Stephan Petersen er fortid. Elmar er jeg lidt i tvivl om, for han har nogle gode spidskompetencer.

I parentes er angivet eventuelt yderligere sæsoner hvor spilleren er på kontrakt. Opstillingen er 4-1-4-1 (desværre, men nok realistisk)

Mikanovic(+1)
    Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)

Spellman(+1), Zacho
    Amini(+2)
    Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Rasmussen(+1), Junker(+1), Bundu(+3)

Der mangler i truppen efter min mening flere kantspillere, så Stage og Spellman kan fungere som reserver for Sverrison og Amini. Derudover en ung reserve på højre back.

Herefter vil det svageste led nok være venstre back, hvor der ikke er megen fart i Juelsgård og ikke megen teknik på sidelinjen i Khodzahniyazon.

Alt i alt 2-3 markante profiler og 1-2 breddespillere/talenter.

zcml
      Bruger

Kan du få rykket Juelgård i centralt, så det giver mening 😉
      Han skal væk, før han skal ud på den position igen!

Der kan være forskellige udgaver af opstillingen, men den er dels lavet ud fra at udfylde alle pladser og dels ud fra at være nogenlunde sandsynlig. Jeg synes selv, at Khodzahniyazon også fungerer bedre centralt end som back, men nedenstående opfylder ikke kriterierne ovenfor 🙂

Mikanovic(+1)
        Kanstrup(+1), Rask, Hausner(+2)
        Backman(+1), Juelsgård(+1), Khodzahniyazon
        Thøgersen(+2)

zcml
          Bruger

Hvornår har Djamal fungeret centralt?

Kan godt se idéen med at udfylde pladserne, men hvad hjælper det, hvis spillerne er elendige på de pladser?
          Tror jeg vil være lige så tryg ved Thøgersen på venstre back som Juelsgård.
          Og Spelmann, og Stage kan gå an på kanterne, hvis vi fortsætter i 4-4-2, men ikke i 4-1-4-1; og tror det modsatte gælder Zacho, og Gribenco, hvor jeg dog er i tvivl om niveauet.

Per Leth
    Bruger

@Senior. Jg synes det ser fornuftigt ud med din opstilling. Ville dog gerne bytte Jamal væk for forlængelse af thomas og Aja. Så er vi rigtig godt dækket ind i forsvaret. Tænk på når der efter nogen tid kommer kontinuitet og stabilitet, hvad det kan det så ikke blive til.

@zcml
    Meget kan du såmænd have ret i. Men lige i forhold til Spellman, så ved vi fra trænerens egne udtalelser at han er købt til højre kanten i 4-1-4-1. Det er faktisk ikke så mange af spillerne, hvor deres position er så entydigt meldt ud (måske bortset fra målmændene…)

zcml
      Bruger

Jeg kan ikke huske, at Spelmann blev hentet som kant, men han kom i hvert fald hurtigt derud. Og det var også med begrænset succes!
      Synes godt han kan bruges på kanten i 4-4-2 selvom han slet ikke har været målfarlig nok. Og i 4-1-4-1 skal kanterne være mere målfarlige. Så der dur har ikke!
      I så fald skal vi i hvert fald ha’ en målfarlig decideret off. midt (nærmest “hængende” angriber); en type a’la Grahn eller Aabech, og så ville det nærmere blive 4-4-1-1, hvilket ikke er sådan Glen vil spille.

Lad os nu se, hvad vi kan få. Så kan det være det bliver realistisk for Glen at indføre sit foretrukne system, men som udgangspunkt synes jeg han skal holde fast i 4-4-2!

Christiano
    Bruger

I forhold til afgange virker det sandsynligt, at vi beholder enten Thomas Juel-Nielsen eller Alexander Juel. I en ideel verden forlænger vi med begge, med tanke på vores skadeshistorik i forsvaret, tvivler dog på det kan lade sig gøre. Lønkrav og ønske om mere spilletid kan være en stopklods.

Jeg håber inderligt vi slipper af med Djamal og krydser fingre for at PC arbejder på højtryk for at sælge ham.

Hvad angår tilgange er behovet for en målfarlig kantspiller virkelig presserende. Antallet af fløje i truppen er på et absolut minimum og vores angrebsspil bliver ensformet og for let at læse, hvis vi ikke lykkes med en transfer her.

Endelig vil en klassespiller til venstreback være optimalt. Om der er penge til dette hænger uden tvivl sammen med antallet af afgange (læs: om vi får solgt Djamal).

I parentes er angivet eventuelt yderligere sæsoner hvor spilleren er på kontrakt. Opstillingen er 4-1-4-1 (desværre, men nok realistisk)

Mikanovic(+1)
    Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)

Ankersen(+2), Spellman(+1)
    Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Masada
    Bruger

Har vi solgt DAP? (til aab) arghh ja der var han jo, kunne være rart at få ham “byttet” med Palsson

Jovanovic(+2), Rasmussen

Mikanovic(+1)
    Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)

Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Jovanovic(+2), Rasmussen

Mikanovic(+1)
    Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Khodzahniyazon, Hausner(+2)
    Møller(+2), Juelsgård(+1), Thøgersen(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)

Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1)
    Stage(+1), Gribenco

Jovanovic(+2), Rasmussen

Mikanovic(+1), Juel-Andersen
    Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Khodzahniyazon, Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)

Spellman(+1), Stage(+1)
    Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1)
    Ankersen(+2), Gribenco

zcml
      Bruger

Igen! Juelsgård skal blive inde centralt. Stage må tage sig af reserverollen på venstre back indtil man vurdere at Thøgersen er stærk nok til at starte inde, i tilfælde af skader eller karantæne.

Ellers begynder det at se fornuftigt ud. Mangler nok stadig en kant til, og evt. en ekstra angriber, alt efter, hvilket system vi skal spille?

Skal det være 4-1-4-1 skal vi ha’ et alternativ til Duncan, ellers skal Junker vise at han kan score mere kontinuerligt.
      Og så skal der min. 2 ekstra, hurtige, og stærke offensive (kreative og målfarlige) midtbanespillere til, der kan støtte angriberen!

T-Knogle
    Bruger

MÅ 1 STEFFEN RASMUSSEN
    MÅ 26 ALEKSANDAR JOVANOVIC
    HB 2 DINO MIKANOVIĆ
    HB 5 ALEXANDER JUEL ANDERSEN
    CB 3 NIKLAS BACKMAN
    CB 15 MIKKEL RASK
    CB 23 PIERRE KANSTRUP
    CB 28 DZHAMALDIN KHODZHANIIAZOV
    CB 37 SEBASTIAN HAUSNER
    VB 33 DANIEL THØGERSEN
    VB 20 FREDERIK MØLLER
    VB 18 JESPER JUELSGÅRD
    DM 4 DANIEL A. PEDERSEN
    DM 22 BENJAMIN HVIDT
    HK 27 MICHAEL ZACHO
    HK 34 NIMO GRIBENCO
    CM 6 BJÖRN DANIEL SVERRISSON
    CM 8 MUSTAFA AMINI
    CM 10 MARTIN SPELMANN
    CM 14 JENS STAGE
    VK 7 JAKOB ANKERSEN
    VK 19 MUSTAPHA BUNDU
    CF 9 KASPER JUNKER
    CF 13 MORTEN ‘DUNCAN’ RASMUSSEN

Når man ser truppen pr. DD. Så er der lidt mange centrale forsvarsspillere, især fordi AJA og Juelsgård også kan spille her, så der er plads til at skille sig af med en spiller på den position (måske PC kan lave et super salg af Djamal).

Til gengæld er højre kant lidt tyndt besat med kun Zacho og Nimo, jeg ville nok spille med Bundu og Ankersen på de to kanter, men en klasse spiller mere på den position er nok nødvendig.

Målmandsposten kan nok løses ved at rykke Daniel Gadegaard op.

Og så har Alexander Ammitzbøll vel også spillet sig til en kontrakt.

Alt i alt vil transfervinduet være perfekt hvis vi henter en højre kant ind til startopstillingen, og sælger Djamal.

Er det en helt given sag, at Ankersens favoritplads og bedste plads er venstrekanten, eller kunne man tænke sig tilgang på venstre kant, og at han så rykker over på højre kant?

zcml
      Bruger

Mener hovedsageligt Ankersen blev brugt på højre kant i Esbjerg, men i IFK blev han vist brugt meget på venstrekanten.
      Umiddelbart tror jeg hans favorit position er i højre side, men vil til hver en tid foretrække ham i venstre fremfor Spelmann. En højrebenet venstrekant vil jo ofte trække ind i banen for selv at afslutte, og så vil det være rart med en spiller, der rent faktisk scorer af og til (ok. nu fik Spelmann så godt nok lige scoret i går, men han har dælme også skullet bruge mange forsøg).

Så du tænker bare tilgang af en venstre kant lige så lystigt du ønsker. Ser gerne Ankersen i højre side; pt. er han bare bedste bud i venstre!

Alt i transfervinduet op til denne sæson ser ud til at være “all-in” på 4-1-4-1.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2), Khodzahniyazon

Guira(+2) Hvidt(+1), Pedersen

Spellman(+1), Stage(+1)
    Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1)
    Ankersen(+2), Gribenco

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2), Khodzahniyazon

Guira(+2), Hvidt(+1), Pedersen

Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1), Stage(+1)
    Sana(+2), Gribenco

Jeg er lidt tvivlende overfor dem der mener at Juelsgård står over Backman i centerforsvaret. Derudover er jeg i tvivl om Amini og Spellman, men håber nok på Amini af hensyn til forskellen i målfarlighed.

zcml
      Bruger

Jeg kan ikke lige huske nogen, der har skrevet at Juelsgård står foran Backman, men mere at det kunne være en mulighed, at han blev valt foran Backman (det er i hvert fald det jeg mener)!
      Der er dog pt. ikke noget, der tyder på det, da Juelsgård slet ikke har været med i træningskampene. Ved ikke om jeg er gået glip af at han er skadet, eller hvad?
      Synes bare Kanstrup og Backman umiddelbart er for ens som typer, så jeg kunne godt ha’ en fidus til Juelsgård på den ene af pladserne. Og så vurdere jeg Kanstrup til at være en tand bedre end Backman.
      Så det er altså bare en smagssag, ligesom eks. hvilket spilsystem man foretrækker, og ikke fordi jeg synes Juelsgård er bedre end Backman, eller omvendt!

Heeman
    Bruger

Juelsgård er skadet. Trænede for sig selv forleden.

Der bør forlænges med Mikanovic, Hvidt, Stage og Junker inden vinterpausen, så de har kontrakt til sommeren 2021 – Det må være muligt at overbevise dem om, at de godt kan blive solgt inden på trods af det.

T-Knogle
    Bruger

Det er en forfærdelig trup!!

Den gør at optimismen når helt urealistiske højder og det betyder at man om en måned eller to går rundt med fodbolddepression resten af sæsonen 🙁

Sådan har det altid været i AGF og der er ikke nogle håndfaste beviser på at det skulle have ændret sig. Tvært imod så er der fortsat tegn på at alt er som det plejer: Vi har lige præsteret et skuffende halvårsregnskab (som sædvanligt), Vi har lige udført en rettet emission for at få flere penge (som sædvanligt), En stor del af forsvaret er skadet – AJA, Rask, Juelsgård (som sædvanligt), der bliver, i fankredse, talt om et super transfervindue der gør at vi kan spille med i toppen i år (som sædvanligt) og Duncan er skadet (som sædvanligt)

Så jeg vælger at holde benene helt nede på jorden. Jeg har brug for at se håndgribelige beviser på at der blæser nye vinde over Fredensvang før jeg begynder at tro på “Det Nye AGF” som noget markant andet end det gamle.

Superskurk
      Bruger

T-Knogle

Tænk at jeg har fundet en, der, klog af skade, har samme tankemønster som undertegnede… Der er et aldeles forfærdeligt transfervindue, fordi det får “os, fans” til at drømme, som vi plejer.. Ja, det SER godt ud, men det gjorde det altså virkelig også, da vi havde Jakob Poulsen, B9 Feilhaber, Nando, Graulund, Dioh, White, Lumb og Dan Thomassen, samt hentede Martin Jørgensen hjem.. NØJ hvor så det godt ud….. Og nøj hvor tog vi fejl.. Nu SER det bedre ud, men jeg får stadig en kvalm og dårlig fornemmelse, om igen at komme til at opleve Murphys Lov udspille sig i Århus.. Jeg TØR ikke lade mig rive med, men vil blot støtte holdet fra kamp til kamp..

zcml
    Bruger

@ T-Knogle, og Superskurk:

Ja, det har på papiret været et super (eller i hvert fald rimeligt godt) transfervindue, men der er vel ikke ret mange, der taler om at vi nu kan blande os i toppen. Og de får der gør er måske også en smule naive!

Self. kan vi, hvis tingene flasker sig få en rigtigt god sæson. Og hvis en oprykker som Lyngby kan overraske, og tage medaljer, samt lign. tilfælde, så kan det self. også ske for os, men det er ikke et sandsynligt scenarie, eller noget vi skal regne med!
    Det jeg kan se de fleste snakker om er, at vi nu forhåbentlig kan komme i Top-6, som var målsætningen forrige sæson, men ellers bare håber at vi undgår at skulle ud i endnu en nedryknings-kval.
    Så kommer de gode resultater forhåbentlig i næste sæson, hvor truppen gerne skulle være helt spillet sammen, og evt. yderligere forstærket!

T-Knogle
      Bruger

At komme i top-6 er det at blande sig i toppen, og med FCK, Brøndby, FCM, FCN, Randers og OB der alle er længere fremme i udviklingen af deres hold, er der umiddelbart ikke plads i top-6 med mindre vi overpræsterer og et af de nævnte hold skuffer. Det kan også lade sig gøre, men det er bare ikke så sandsynligt som de mange optimistiske fan udmeldinger indikerer.

Jeg gider ikke længere at køre forventningerne til sæsonen urealistisk højt op, for så om to måneder at blive skuffet endnu en gang over AGF’s notoriske evne til ikke at levere.

Så vil jeg hellere blive glædeligt overrasket hvis det, mod forventning, skulle vise sig at vi ikke igen ligger og roder rundt nede i bunden af ligaen.

Hejsa!

I forbindelse med mit projekt på min kandidat er jeg ved at undersøge, hvad der påvirker danske fodboldfans’ motivation til at tage på stadion og se fodbold i Superligaen. Målet er at finde frem til hvad tilskuerne finder vigtigst i forhold til deres motivation til at tage på stadion, for at få flere på stadion. Denne undersøgelse er et case studie specificeret til AGF´s fans og tilskuere.

Den tager 5-6 minutter at gennemføre, og jeg vil sætte stor pris på alle de besvarelser jeg kan få!

LINK: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=3H5GWWLUC2C2

PS. Hvis Admin finder det stødende eller forkert at jeg skriver her, beklager jeg, og så må i naturligvis slette min opslag.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Hausner(+2)

Amini(+2), Zacho
    Sverrison(+1), Stage(+1)
    Sana(+2), Gribenco

Masada
    Bruger

@thomas Senior — tænk jeg troede du var taget på ferie siden du slet ikke har haft nogle kommentarer i shoutboxen i løbet af ugen, men ok hvordan skal du da også “hjælpe” GF når nu de ikke har tabt imod hobronx, men bare rolig de spiller mandag så ………..

Lidt mærkeligt indlæg der ikke handler om AGF’s spillertrup, men rigtigt, at hvis den her trup vinder resten af deres kampe i sæsonen, så er der ikke brug for så megen hjælp. Det har der imidlertid været voldsomt behov for tidligere…

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Backman(+1), Rask
    Juelsgård(+1), Hausner(+2)
    Møller(+2), Thøgersen(+2)

Spellman(+1), Guira(+2), Stage(+1)
    Amini(+2), Gribenco, (Sverrison(+1)2018)
    Pedersen, Hvidt(+1)
    Ankersen(+2), Zacho

Sana(+2), Bundu(+3)

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Backman(+1)
    Juelsgård(+1), Rask, Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)
    Ankersen(+2), Sana(+2), Zacho

Junker(+1), Bundu(+3)
    Rasmussen(+1), Ammitzbøll(+1)

Jovanovic(+2), Rasmussen

Juelsgård(+1), Rask, Hausner(+2)

Pedersen, Hvidt(+1)
    Ankersen(+2), Sana(+2), Zacho

Riel(+2), Junker(+1), Bundu(+3)
    Rasmussen(+1), Ammitzbøll(+1)

Truppen til sæsonen er stor og indeholder mange interessante spillere der kan stilles op på mange forskellige måder. Der kunne endda medtages et par unge spillere mere. Med 4 angribere + Bundu håber jeg på 4-4-2.

Når man ser på kontraktlængderne er der dog lang vej til, at man kan betragte AGF som en top-6 klub med mulighed for at komme i økonomisk medvind. Dertil er kontraktlængderne alt for korte.

Hvis man virkelig skulle have indtrykket af en solid klub med mulighed for transferindtægter så burde der inden vinterpausen forlænges med Jovanovic, Mikanovic, Stage, Hvidt og Junker. Desværre bliver det med tilgangen med Riel nok ikke muligt at forlænge i praksis med Junker, og jeg er også usikker på om det vil være muligt med andre af de nævnte end Stage, men det er så også udtryk for, at klubben stadig har langt igen.

zcml
      Bruger

@ Thomas Senior

Jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være muligt at forlænge med Junker, bare fordi vi har hentet Riel?
      Indtil andet er bevist er han vel stadig vores 2. angriber. Og selvom jeg har en idé om at Riel kan ta’ hans plads, så vil han IMO stadig være 3. valg, og 1. reserve!

I øvrigt synes jeg at Kaastrup har overhalet både Zacho og Gribenco. Og tror heller ikke Lunding er langt fra.
      Ift. din opstilling, ville jeg nok bytte rundt på Guira og Gribenco.
      Ved godt at Guira har spillet på kanten de sidste 3 ligakampe, men det har også været nærmest pinligt åbenlyst, at han ikke har noget at lave på den plads, andet for at skabe et defensivt bolværk!

Med en ny træner -forhåbentligt inden næste kamp mod FCN- kan der også være behov for at se på det spillermateriale der med truppen er tilgængelig i efterårssæsonen af 2017/2018, og hvilken holdopstillingen der skal tage vinde kampen mod nedrykning.

Juel-Andersen og Junker ser ud til at være ude i efteråret. Hausner og Thøgersen er for unge. Gribenco og Zacho har ikke slået til. Rasmussen og Ankersen virker ikke til at opnå matchform på den her side af vinterpausen. Kanstrup og Juelsgård har desværre ikke noget brugbart hovedspil, og Backman og Stage må derfor tilbage i forsvaret.

Selv om jeg er stærk tilhænger af 4-4-2, så tror jeg at spillermaterialet i efteråret derfor mest er til en 4-2-3-1 med følgende spillere (og reserver):

Jovanovic

Mikanovic
    Backman
    Juelsgård
    Stage

Guira
    Hvidt (Pedersen)

Spellman
    Amini
    Bundu (Sana)

Riel (Ammitzbøll)

Det mest vigtige er dog hverken spillestil eller opstilling, men en ny træner.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Juelsgård(+1), Hausner(+2), Rask

Amini(+2), Stage(+1), (Sverrison(+1)2018)

Spellman(+1), Lunding(?)
    Sana(+2), Gribenco, Zacho
    Ankersen(+2), Bundu(+3),

Rasmussen(+1), Junker(+1), Riel(+2), Ammitzbøll(+1)

Mange valgmuligheder og kombinationsmuligheder på midtbane og i angreb. Jeg har desværre ikke samme optimisme i forhold til at ramme noget brugbart i forsvaret, såfremt der ikke findes en nøglespiller der kan åbne op for nye muligheder.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Backman(+1), Juelsgård(+1), Hausner(+2)

Ankersen(+2), Spellman(+1), Lunding(?)
    Amini(+2), Stage(+1), Sverrison(+1)
    Sana(+2), Gribenco, Zacho, Kaastrup(?)

Bundu(+3), Riel(+2)
    Junker(+1), Rasmussen(+1), Ammitzbøll(+1)

nico1999
    Bruger

Tror folk på en erstatning for Duncan?

Steen6372
    Bruger

Nej, det gør “folk” ikke. Erstatningen er nok Riel, som blev hentet lidt ved et tilfælde i allersidste øjeblik i seneste vindue.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Mikanovic(+1), Juel-Andersen, Mikkelsen(?)
    Kanstrup(+1), Rask

Amini(+2), Stage(+1), Sverrison(+1)
    Sana(+2), Gribenco, Kaastrup(?)

Bundu(+3), Ammitzbøll(+1)
    Riel(+2), Junker(+1)

zcml
      Bruger

Ja, det ser godt nok skidt ud!
      Man må håbe at Riel får gang i scoringerne, Junker stepper op, og Bundu fortsætter den positive udvikling han er igang med (synes jeg ser fremgang i hans afslutninger).
      Og/eller at Kaastrup eller Ammitzbøll kommer ind fra sidelinien, og overrasker.

Er dog stadig meget bekymret for forsvaret.
      Synes der har været fornuftige tegn med Backman og Kanstrup sammen, ikke super, men ok.
      Resten er jeg dog overhoved ikke tryg ved.
      Dino synes jeg har været nedadgående, og efteråret har været katastrofalt med hans “hjerneblødninger”.
      Møller har vist sig at være endnu en hovsa-løsning på venstrebacken, der ikke slår til (og til sommer kommer der måske én til). Og Juelsgård viser gang på gang, at han ikke kan bruges på backen længere; centralt er han heller ikke noget “lyn”.
      Rask var over-the-hill allerede da han kom til sidste år, og har lignet “Bambi på glatis” selv mod hold fra lavere rækker.
      AJA har før vist sig som en god, eller mindst fornuftig back, og kan i en snæver vending bruges centralt også, men kommer han overhovedet igang igen efter sine skader? Og i hvilken forfatning?
      Hausner, Thøgersen og Mikkelsen tror jeg ikke er klar endnu, men vi er derude, hvor man skal håbe at de gør komet-karriere, hvis det skal blive godt.
      Læg dertil 2 målmænd, der højst er nogenlunde, og ikke burde være andet end reserver, så ser det skidt ud.

Og så har jeg ikke engang været inde på den manglende kreativitet på midtbanen, hvor man kun kan håbe at Sana pludseligt viser helt anden format end i efteråret.

Nogen vil måske kalde mig sortseer eller pessimist, men holdet har da heller ikke givet grund til at være andet.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask

Amini(+2), Stage(+1), Pedersen
    Sana(+2), Gribenco
    Guira(+2), Hvidt(+1), Sverrison(+1)
    Bundu(+3), Kaastrup(?)

Riel(+2), Pusic, Junker(+1), Ammitzbøll(+1)

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Højer Nielsen(?), Møller(+2), Thøgersen(+2)

Sana(+2), Gribenco
    Bundu(+3), Kaastrup(?)

Riel(+2), Pusic, Junker(+1), Ammitzbøll(+1)

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Højer Nielsen(?), Møller(+2), Thøgersen(+2)

Sana(+2), Blume(+3), Gribenco
    Bundu(+3), Kaastrup(?)

Pusic, Junker(+1), Riel(+2), Ammitzbøll(+1)

Bent
    Bruger

Det vigtigste er helt klart, at der kommer nogen, som er helt vildt gode til indersideafleveringer og 4-4-2 opstilling.

Dichio
    Bruger

Godt forår af AGF. Der er kommet styr på defensiven. Men der skal scores mere. Og man bør kigge på at få flere målscorer typer ind.

De fire tophold spiller alle med fire-fem offensive folk. Degt skal AGF også. Vi kvalitetsspillere – det skal bringes i spil.

Synes Bundu og især Sana er gode boldspillere, der gør det fint nok, men skal få meget mere ud af deres talent, ved at være mere direkte i deres spil ind i mellem – plus skudtræning. Pusic er ikke skarp nok endnu – mon ikke det kommer med flere kampe.

Stage og Junker skal spille fra start fremover, og synes begge skal på lange kontrakter nu – skal Dino også.

Jeg vil have Junker ind på venstrekant, Stage ind centralt sammen med Spelman. Selvom jeg synes DAP og Amini gør det godt og vil være fantastiske reserver. Der bliver brug for dem. Men DAP har ikke scoret i 3 år, Guira 3 mål i 120 superligakampe som 8’er, og Amini målløs i et år… Okay at have en af dem med som 6’er, men vi skal have en 8’er der kan lave dybeløb og mål. Det kan Spelman. Stage er en super 6’er, fysisk stærk, god med bolden, stærk på dødbolde, godt spark, blik for spillet.

Guira skal sælges til sommer, hvis han ikke bliver bedre. Også farvel til Rask og AJA (med mindre han er skadesfri – så kan han være fin backup og presse Dino).

Jakob Ankersen været okay, men heller ikke mere. Han var outstanding i Esbjerg og Sverige. Det kan han blive igen, så har vi bare 3 super kanter… og der er masser af kampe til de 16-18 bedste i truppen.

Der er jo fx også en mulighed at smide Junker helt frem og Ankersen ind på højrekanten.

Synes egentlig allerede vi har et stærkt hold der burde ligge nr 4-6, super bredde, masser af helt unge på vej Kaastrup fx (giv ham bare en 5 års nu). Spændende hvad PC og David Nielsen kan finde i sommerpausen – det skal være klassespillere eller unge talenter. Øverst på min liste er en klassekeeper eller et ungt talent på vej frem. Jovanovic kan godt blive et hit, men kunne vi finde et gratis stjernefrø som Horsens gjorde så vil det være fedt…

Jovanovic

Dino – Kanstrup – Backman – Højer

Junker – Stage – Spelman – Bundu/Ankersen

Sana

Pusic

Dichio
    Bruger

Måske er Spelman ikke rolig nok på bolden til maskinrummet, men så ind med DAP som 6’er og ryk Stage frem som 8’er. Eller Amini ind og så kan ham Stage veksle mellem 6’er og 8’er i kampens løb.

Men Spelman har før spillet 8’er og 10’er i Horsens og OB, hvor han også var vildt målfarlig. Tror på han laver endnu flere mål når løbene kommer som 8’er end som højrekant. Om han er over the hill må 2018 vise.

Men vil hellere have Junker, Anker, Bundu på kanten – der virkelig kan sætte sin modstander, og kan lave hurtige tilbageløb. Bundu har vist det her i foråret – Junker sidste forår – at de kan spille kant.

Jovanovic(+2), Rasmussen

Kanstrup(+1), Rask
    Højer Nielsen(+3), Møller(+2), Thøgersen(+2)

Sana(+2), Blume(+3), Gribenco
    Bundu(+3), Kaastrup(+2)

Junker(+1), Pusic, Riel(+2), Ammitzbøll(+1)

T-Knogle
      Bruger

Det lader ikke til at David Nielsen ser det store lys i Gribenco, og Rask bliver nok heller ikke forlænget.

Det var interessant med Daniel Gadegaard som backup for Jovanovic, men Staff skal nok alligevel erstattes til sommer.

Derudover vil PC nok forsøge at sælge eller ophæve med Sverrison og Riel, mens han bør forsøge at forlænge med DAP.

Det ville være fint med 1 til 2 markante forstærkninger i Aron Johansson/Lasse Vibe klassen, og så kontrakter med et par U19 talenter til at fuldende truppen. Breddespillere skal kunne hentes fra ungdomsrækkerne.

Thomas K
    Bruger

Jeg er rimelig enig i, at breddespillere bør kunne hentes internt. Dog er der allerede nu fire spillere i truppen der er en 18-19 år, det er mange.

Når det kommer til afgange, så tror jeg man satser på at sælge Dino Mikanovic da han il sommer kun har ét år tilbage af kontrakten, og sikkert også Mustafa Amini, såfremt han kommer til VM.

Derudover er Staff, Rask, Gribenco og Alexander Juul sikkert også fortid. Jeg er ligeledes sikker på, at der arbejdes på højtryk for at komme af med Sverrisson. Derudover er jeg i tvivl om Pusic, Møller og Spelmann. Riel tror jeg desværre ikke man kan komme af med, da han er købt dyrt ind of transferen afskrives over kontraktens fulde længde, det vil sige man vil få et stort tab hvis han bliver fritstillet (antager ingen andre vil betale fornavn).

Forlængelse er oplagt til DAP og Junker.

Når det kommer til indkøb, så ville jeg gerne, såfremt Amini og Sverrisson ryger, have at AGF bruger lønkroner på en dominerende midtbanespiller.

Forlænger man ikke med Pusic, så vil en ekstra angriber også pynte. Eventuelt en target spiller.

Sælges Mikanovic, så skal han naturligvis erstattes.

Slutteligt synes jeg stadig lidt kreativitet på kanten ville pynte.

Norden
    Bruger

Såfremt vi igen spiller i Superligaen i næste sæson mener jeg at det er justeringer af truppen der som udgangspunkt er behov for.
    Salg af spillere kan selvfølgelig ændre på den slags.

Farvel til: Sverrison, Rask, AJA og Pusic.

Forlæng med: DAP, Dino og Amini

Ind: Angriber der har lidt mere fysik så vi har det som alternativ når de hurtige fødder ikke er nok.

grind88
    Bruger

Vi ska ikke af med hverken dino eller amini. Mega vigtige for det, vi er ved at bygge op.
    Ikke i fremtiden: Sverrison, rask, staff. Måske heller ikke aja, medmindre han blir 100% meget snart. Pusic må vi lige se an. Dernæst kunne tiden komme til julle, spelle og dernæst riel. Ift alle de unge spillere (6 stk, udover kaastrup), så ved jeg ikke hvad pc’s planer er, men de koster nok ikke det store.
    Så lad os sige, vi siger farvel til 3-4 folk til sommer, hvem skal så ind?

En angriber – hvis ikke pusic overbeviser os inden.
    En god keeper.
    En stærk erstatning i midterforsvaret.
    En 10’er eller en stærk kant.

Thomas K
    Bruger

Dino Mikanovic kan forlade klubben på en fri transfer næste sommer. Skal AGF have transferindtægter for ham, så skal det være denne sommer. En forlængelse med ham vil kun kunne blive ét år grundet de skatteregler der gælder under forskerordningen. Det vil sige, at for at forlænge med ham i ét år, skal han sikkert have en markant lønstigning i to år. Det lugter i min optik af et salg.

PC har tidligere udtalt, at man håber på at Amini kommer til VM og derefter kan sælges. Derfor forudså jeg et salg. Derudover tror jeg også, at David Nielsen stille og roligt begynder at spille mere offensivt. Det vil eventuelt sige med Sana som udpræget 10’er samt Bundu og eventuelt Kaastrup på kanterne samt Junker helt forrest. I sådan en opstilling tror jeg David Nielsen gerne vil have en lidt mere defensiv akse op gennem midten, for at kompensere, det kunne f.eks. være Kanstrup/Backman samt DAP/Guira (evt Stage).

Sælges Amini ikke, løber hans kontrakt til sommeren 2020, så forlængelse er ikke nødvendig endnu. Junker har udløb i sommeren 2019 og bør overvejes før.

Jeg er helt enig i, at medmindre Pusic kommer igang skal der hentes en ny angriber. Gerne en anden type end Junker (og Riel).

Det største arbejde for PC bliver nok, at finde løsninger med de spillere der er på kontrakt, men meget langt fra holdet. Umiddelbart Sverrisson og Riel, dernæst typer som Spelmann og Møller.

Bortset fra en målmandsreserve og en midterforsvarer så er der især behov for kontraktforlængelser. mindst en 5-6 stykker. Ved afgang/salg bliver behovet selvfølgelig større. Hvis man helt opgiver Riel som bæredygtig mulighed så er der også behov for en angriber, og jo bedre angriber jo bedre mulighed for bedre placeringer.

Jovanovic(+1), NY RESERVE
    Mikanovic<=KONTRAKTFORLÆNGELSE, Mikkelsen(?)
    Kanstrup, Backman
    NY NØGLESPILLER, Juelsgård, Hausner(+1)
    Højer Nielsen(+2), Møller(+1), Thøgersen(+1)
    Ankersen(+1), Spellman, Lunding(?)
    Amini(+1), Stage<=KONTRAKTFORLÆNGELSE,
    Sana(+1)<=KONTRAKTFORLÆNGELSE, Blume(+2),
    Guira(+1), Hvidt<=KONTRAKTFORLÆNGELSE, Sverrison
    Bundu(+2), Kaastrup(+1)
    Junker<=KONTRAKTFORLÆNGELSE, Riel(+1), Ammitzbøll

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.