Spillerlån

Forside Fora AGF Spillerlån

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

Hej drenge.

Nu har der været noget snak om at Asbjørn Sennels kunne være et godt køb for AGF. Hvorfor ikke låne ham? Lige pt ser det ud som om at han er en færdig mand i BIF.

Her er en liste over spillere jeg mener kunne lejes:

– Asbjørn Sennels
      Glimrende venstreback. Har været inde omkring landsholdet.

– Stefan Schmidt
      Alsidig spiller på midtbanen. Super boldspiller med god teknik.

– Simon Bræmer
      Giftig angriber, som pt spiller danmarksserie. Det er han alt for god til. Mener han kunne være et kanon lån eller evt køb.

– Bouabid Bouden
      Hurtig angriber fra OB. Synes han minder om Graulund, så måske ikke det bedste bud.

– Henrik Eggerts
      Dygtig kantspiller. Får ikke megen spilletid i Nordsjælland.

– Jeppe Curth
      Får ligesom Bræmer heller ikke så meget spilletid. Er en alsidig spiller, som kan bruges på alle offensive pladser.

Kom evt med inputs og andre forslag 🙂

Maradona
      Bruger

Man kunne jo gøre en indsats for at blive satellitklub for FCB, nogle af de spillere der er ved at være for gamle til at være talenter og for dårlige til at være faste på B-holdet kunne jo lejes, med henblik på spilletid og at blive presset, spille om "rigtige" point osv.
      Ellers mener jeg at det kunne være interessant, hvis nogen i den sportslige ledelse havde kontakter i udlandets store klubber. Det kunne eksempelvis tænkes at BSN kunne lokke reserver fra Fenebahce til klubben på lejekontrakter, evt. med frikøbsklausuler.
      Hvis man skulle finde andre navne end dem der allerede er nævnt, kommer et navn som Jamil F. fra FCK frem.

zcml
      Bruger

Nu er Ove vist rimeligt meget modstander af lejesvende, men måske…?

Hamborg
      Bruger

zcml skrev:
      Nu er Ove vist rimeligt meget modstander af lejesvende, men måske…?

Han er åbenbart også modstander af en spillestil eller et forsvar men sådan er der jo så meget[censored]:)[think]

Andre Jensen
      Bruger

Asbjørn Sennels er vist rimelig meget AGF-hader har jeg fået at vide, selvom han er født og opvokset i Århus.

Som så mange andre spillere, kunne man dog godt forestille sig at karrieren står foran principper.

Hornbek
      Bruger

Ove P er mod at leje spillere? Har vi ikke lånt Peter Sand? [grin]

seppe
      Bruger

Bræmer er ikke et emne. OB var interesseret i at købe ham, men Aab ville have 4-5mil. Fuldstændig gak, det er han ikke værd.

Harboe
      Bruger

Nu har vi selv Tullberg i danmarks serie som bomber bolde ind og det er noget billigere at give ham chancen.

Aller
      Bruger

@Harboe: Jovist scorer han mål i DS – men selv om det ikke er superligaen, så er der stadig forholdsvis stor forskel på DS og 1. div…

Men jeg er enig – giv ham chancen, det kan jo være han griber den 🙂

Harboe
      Bruger

Aller -> det var fordi Hornbek skrev vi skulle leje Bræmer da han gjorde det, så mente bare det var billigere at gøre det for Tullberg som os score kasser .

jj
      Bruger

Nu er Bræmers niveau jo ikke DS bare fordi han kun spiller der. Men jeg så også hellere Tullberg blive prøvet end pophår

Hornbek
      Bruger

@Krogh. My bad.

– Synes godt man fx kunne låne Bræmer et halvt år. Det ville AaB ikke tabe noget på. Men kunne også være en mulighed at give Tullberg chancen.

Er der ikke nogen der har flere forslag til spillere der kunne lånes?[think]

Aller
      Bruger

Det kan godt være det vil gavne at låne en angriber som Bræmer, en forsvarsspiller som Sennels eller en spiller til midtbanen – men kun i det korte løb. Hvad nytter det at låne en spiller, som ganske vist er med til at rykke op sammen med os, men så derefter smutter tilbage til hans gamle klub, så er vi jo tilbage ved square one, og skal højst sandsynligvis kæmpe om at undgå nedrykning igen næste år.

Næh, lad de unge spillere få chancen, vi ser jo tydeligt at de griber den i langt de fleste tilfælde. Lad dem lære af fejlene, deraf bliver de stærkere – og støt dem så fremragende som i altid gør.

Det er jo også en langsigtet strategi, som klubben er ved at udføre; kontrakter med de unge talenter, fornuftige indkøb – både med hensyn til hvem man henter, men også hvordan man henter dem (fri transfer, billige spillere, osv).

Og helt ærligt gutter, der er altså stadigvæk mange points at spille om! Der vil komme nederlag, men jeg er hamrende sikker på at der kommer langt flere sejre!

/Aller – nu som jubeloptimist

Diobocca
      Bruger

Omkring Sennels vil jeg sige hvad jeg har sagt i en tidligere debat.

[center] Er manden ikke god nok til BIF!
      Så er han heller ikke god nok til AGF!
      [/center]

romario_873
      Bruger

Hvorfor vil I leje angribere??? vi scorer jo mål nok… Var det ikke meget mere enkelt at lukke af i forsvaret, der er kun tre hold i 1. div. der har lukket flere mål ind end os (mægtige AGF), som det åbenbart ikke er så svært at score imod, heller ikke selvom man kommer fra Phisted, som har færre indbyggere end vi har tilskurere….:o

animaniacs
      Bruger

Jeg synes Sennels er et rigtig godt bud på en back.
      Som førnævnt har Sennels vist ikke det bedste forhold til AGF, men tror også at karrieren kommer før principperne.

@Diobocca
      du skriver at hvis han ikke er god nok til BIF er han heller ikke god nok til AGF, men hvad er det for noget "vås"!
      Brøndby blander sig i toppen af Suppen, mens AGF kæmper for at få point i ViasatSportDivisionen! Sennels kan sagtens være en forstærkning for AGF (endda en stor en af slagsne) og samtidig være værdiløs for BIF.

Jeg er klar fortaler for Sennels, som forstærkning til vores hold og hvis det ikke skal være Sennels, skal det være en anden forsvarsspiler.

Jeg kan ikke forstå jer, som snakker om forstærkninger til angrebet, da det klare problem de sidste par år har været, og for tiden er forsvaret.

Stay reggae;)

Harboe
      Bruger

Hvorfor skal vi gøre andre klubbers spillere bedre?
      de forlader os jo alligevel, så er enig i PalleAGF så skal det være en ordning som med P. Sand.

DiduzZ
      Bruger

Ved ikke hvem jeg ville låne, men ved ikke om det har nogen betydning for noget, men jeg ved at Windfeld overnatter på hotel i randers 22-23.. bare lidt mærkeligt nu når han bor 30min kørsel væk..! hehe

DiduzZ
      Bruger

Eller i al fald er der lejet et værelse i hans navn, og nu hvor han er den eneste i DK der hedder det.. sååå! hehe.. og dette er ikke en and.. 🙂

Hornbek
      Bruger

Måske forhandler han kontrakt med RFC omkring Andreas Schultz

animaniacs
      Bruger

@Harboe: Enig! Sennelshandelen skulle arrangeres med mulighed for køb (aftalt pris fra start) ved udgang af lejeprioden.

/Stay Reggae;)

Jarx Furmore
      Bruger

Han og konen er nok uvenner 😉 Mon ikke hans sportschef ville forhandle spiller lån/køb hjem ?

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?